Testy
Hned další recenze po dvojgolfu a další trefa. Přečteno jedním hltem. Opravdu zajímavé porovnání dovou vrcholných modelů, mezi kterými je 25 letá propast :yes: :yes: :yes:
ta 560tka vyzera peckovo, parada 😄 zaujimave, ze od S500 vaha len klesala a drzi sa o 40kg menej co je vzhladom na poziadavky doby potesitelne ...
aj 1760kg 560tky je poctivych na tu dobu, slusny kus zeleza
smola, ze sa ide za max efektivitou a pohodlim, zachvilu sa strati vsetko co bavilo...
aj 1760kg 560tky je poctivych na tu dobu, slusny kus zeleza
smola, ze sa ide za max efektivitou a pohodlim, zachvilu sa strati vsetko co bavilo...
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
.... klobouk dolů :yes:
Doma bych chtěl.... oba.... 😉
Jednoho na denní ježdění, druhého na víkendy.... 😄
Doma bych chtěl.... oba.... 😉
Jednoho na denní ježdění, druhého na víkendy.... 😄
Děkuji, pane Vaverko, za krásné srovnání nostalgické minulosti s vysoce prémiovou skutečností. Mám radost, že jste nepodrobil SEC podobnému crash testu jako Cee'd, při vší úctě ke korejskému autu za rozumnou cenu by to byla větší škoda. Díky i za připomínku Bruna Sacca, tvůrce vozů opravdu nadčasových... Snad jen malá poznámka - mamut (W140) byl myslím v podstatě prvním zástupcem třídy "S" , nevím, jestli se tak přezdívá i C140, možná ale ano. Mimochodem C140 měl v roce 1995 už ESP, o rok později parkovací asistent, boční airbagy, xenonové světlomety...
Nové CL je tuším nejméně prodávaným Mercedesem, za 25 bude nejspíš stejně exkluzívní jako SEC dnes. Možná.
Nové CL je tuším nejméně prodávaným Mercedesem, za 25 bude nejspíš stejně exkluzívní jako SEC dnes. Možná.
[odkaz]