Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Je to jasný
| 20. 3. 2012 11:27
CL je auto pro Rappery a SEC pro lidi, kteří mají k autům nějaký vztah, pro ridiče, co si užívají jízdu a ne rádoby "nadřazenost" .
Avatar - blowik
Je to jasný
| 20. 3. 2012 11:55
Myslím, že se pleteš, SEC je optikou té doby a porovnáním s tehdejší automobilovou produkcí tím samým čím je CL dnes. SEC byl v porovnání s tehdejšími 900-1100 kilovými auty naprosto stejným mastodontem a "exotem" zaměřeným na komfort a tehdy "zdrcující" rychlost. :-!
Avatar - lamal
Je to jasný
| 20. 3. 2012 12:10
mas recht akurat, ze vtedy nebolo tolko ciernych goril v klipoch, ktori si ho mohli dovolit... na tomto by chodil daky dzejar >:D
Avatar - Bristol
Je to jasný
| 20. 3. 2012 18:17
když to bereš takhle...auto pro rappery může bejt cokoli od cadillacu fleetwood až po mercedes G...když tomu navlečeš chrom kola, hydrauliku a snížíš až na zem... ;-) stejně tak SEC...
Avatar - DRBNUTY
Je to jasný
| 21. 3. 2012 07:20
Som vedel, ze clovek na mojom odkaze je umelec, ale netusil som, ze aj rapper >:D
[odkaz]
Avatar - blowik
Další trefa
| 20. 3. 2012 11:51
Hned další recenze po dvojgolfu a další trefa. Přečteno jedním hltem. Opravdu zajímavé porovnání dovou vrcholných modelů, mezi kterými je 25 letá propast :yes: :yes: :yes:
Další trefa
| 21. 3. 2012 14:38
Perfektni :yes:
Avatar - lamal
meedo
| 20. 3. 2012 12:06
ta 560tka vyzera peckovo, parada :-) zaujimave, ze od S500 vaha len klesala a drzi sa o 40kg menej co je vzhladom na poziadavky doby potesitelne ...

aj 1760kg 560tky je poctivych na tu dobu, slusny kus zeleza

smola, ze sa ide za max efektivitou a pohodlim, zachvilu sa strati vsetko co bavilo...
jasná volba...
| 20. 3. 2012 12:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
parádní text...
| 20. 3. 2012 13:42
.... klobouk dolů :yes:
Doma bych chtěl.... oba.... ;-)
Jednoho na denní ježdění, druhého na víkendy.... :-)
Na sekačku radši AMG penta...
| 20. 3. 2012 17:32
místo těch hnusnejch áčkovejch borbetů, jinak krása :yes:
Jen tak dál!
| 20. 3. 2012 19:43
Děkuji, pane Vaverko, za krásné srovnání nostalgické minulosti s vysoce prémiovou skutečností. Mám radost, že jste nepodrobil SEC podobnému crash testu jako Cee'd, při vší úctě ke korejskému autu za rozumnou cenu by to byla větší škoda. Díky i za připomínku Bruna Sacca, tvůrce vozů opravdu nadčasových... Snad jen malá poznámka - mamut (W140) byl myslím v podstatě prvním zástupcem třídy "S" , nevím, jestli se tak přezdívá i C140, možná ale ano. Mimochodem C140 měl v roce 1995 už ESP, o rok později parkovací asistent, boční airbagy, xenonové světlomety...
Nové CL je tuším nejméně prodávaným Mercedesem, za 25 bude nejspíš stejně exkluzívní jako SEC dnes. Možná.
Jen tak dál!
| 20. 3. 2012 20:18
To se ani není čemu divit s cenovkou začínající na 3 mio... Koupit si S-klassu s dvěma dveřma, to už musí být člověk pořádný marnotraník - nebo spíš gourmet :yes: pro mně nejhezčí Mercedes, velká jachta na 4 kolech...
dneska už si podnikatel koupí radši nějaké ohavné SUV :-(

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku