To se ani není čemu divit s cenovkou začínající na 3 mio... Koupit si S-klassu s dvěma dveřma, to už musí být člověk pořádný marnotraník - nebo spíš gourmet :yes: pro mně nejhezčí Mercedes, velká jachta na 4 kolech...
dneska už si podnikatel koupí radši nějaké ohavné SUV :-(
Děkuji, pane Vaverko, za krásné srovnání nostalgické minulosti s vysoce prémiovou skutečností. Mám radost, že jste nepodrobil SEC podobnému crash testu jako Cee'd, při vší úctě ke korejskému autu za rozumnou cenu by to byla větší škoda. Díky i za připomínku Bruna Sacca, tvůrce vozů opravdu nadčasových... Snad jen malá poznámka - mamut (W140) byl myslím v podstatě prvním zástupcem třídy "S" , nevím, jestli se tak přezdívá i C140, možná ale ano. Mimochodem C140 měl v roce 1995 už ESP, o rok později parkovací asistent, boční airbagy, xenonové světlomety...
Nové CL je tuším nejméně prodávaným Mercedesem, za 25 bude nejspíš stejně exkluzívní jako SEC dnes. Možná.
když to bereš takhle...auto pro rappery může bejt cokoli od cadillacu fleetwood až po mercedes G...když tomu navlečeš chrom kola, hydrauliku a snížíš až na zem... ;-) stejně tak SEC...
Myslím, že se pleteš, SEC je optikou té doby a porovnáním s tehdejší automobilovou produkcí tím samým čím je CL dnes. SEC byl v porovnání s tehdejšími 900-1100 kilovými auty naprosto stejným mastodontem a "exotem" zaměřeným na komfort a tehdy "zdrcující" rychlost. :-!
Hned další recenze po dvojgolfu a další trefa. Přečteno jedním hltem. Opravdu zajímavé porovnání dovou vrcholných modelů, mezi kterými je 25 letá propast :yes::yes::yes: