co to placas za blbost? sandero je mozna docela ok auto ale v tom stepway to vypada velmi komicky...jestli te nadchne vic jak bmw tva vec ja mam radost kdyz vidim nejake to bmw nez dacku :-)
no...jako tuctovka asi ne...ale mě to silně připomíná pojetí fabie monte carlo...aby to vypadalo jako auto(protože v sérii vypadájí obě docela hrozně) tak tam narveme falešný difuzor, velká černá kola a tmavou optiku narveme cenu o 70 tisíc vejš a dem na to...
Fabia Monte Carlo je skutečně jen efektní pozlátko, ale doplňky na Sanderu Stepway mají i svou funkci. Třeba vyšší světlost a kryt podvozku přijdou tomu, kdo si ho koupí na jízdu po nekvalitních silnicích, určitě vhod. Čtyřkolku to nemá, ale na jízdu po rozbitých okreskách stačí. Za ty peníze? Celkem hodně muziky. Navíc Sandero člověk nepotká na každém rohu, Stepway jsem viděl po dlouhé době nedávno. A fabie se kradou.... dacii Vám, Bristole, hned tak někdo nešlohne :-)
Já ti nevím, mít ty peníze, radši koupím rok nebo dva jeté auto zvučnější značky než nového Stepwaye. Designově nemám námitek, ale pár dní jsem s ním jezdil a pocity ze svezení bych přirovnal asi tak k Felicii. Řazení a řízení celkem v pohodě, ale spojka zabírala strašně vysoko, vibrace od motoru se přenášely do volantu, řadičky i pedálu plynu, takže na dálnici jsem myslel, že plyn probíjí elektřinou >:D A úzké pneumatiky taky na jistotě nepřidaly. Jako přeprovovadlo z A do B ok, ale jak říkám, stejné peníze bych utratil za rok nebo dva staré lepší auto :-)
Logan je morální nástupce ForMana, čili auta pro chlapy a ne pro slečinky... evidentně pro něj nemáš ty správné chromosomy nebo málo testosteronu >:-[]
mal som sandero 2 roky a co pises je pravda len z casti. Navyse ty to podsuvas do podstatnej roviny, pricom tieto negativne vlastnosti su zanedbatelne.
Podme na argumenty:
vibracie do volantu neexistuju, nijake som nikdy nezaznamenal, riadenie nie je ani preposilovane a ani tazke(v najvyssiej verzii artica).
vibracie do plynoveho pedalu su v okoli otacok 3000 pri plnom plyne(tj nie pri beznej jazde pri ustalenej rychllsti), ale je to len take drnenie, ktore zase nie je vazne.
vibracie do radiacej paky, to je pravda, trasie sa aj na volnobehu, v rozmadzi asi tak 5-7mm, sice to nejako nevadi, ale esteticky to nie je prilis privetive. Asponze radenie je ok, paka ide lahko, presne, trochu gumovo, co ale neberiem ako na skodu, kedze preradit sa da aj dvoma prstami.
K felicii by som sandero nikdy neprirovnaval. Skor k fabii 1. S tym, ze okrem tych vibracii je uz oproti fabii1 minus iba dizajn palubovky. Vsetko ostatne je minimalne na rovnakej urovni ako fabia1. S fabiou 2 sa sandero neda porovnavat, kedze uzitkovymi vlastnostami a aj dizajnom je to auto horsie ako fabia 1.
Plusy sandera su vo svetlej vyske, ktora v kombinacii s nizkou vahou a aj rozlozenim hmotnosti (u 1,6 benzinu) dava velmi dobru prejazdnost, dynamiku, spotrebu(bohuzial od roku 2011 boli motory priskrtene, treba ich cipnut aby to slo), ale aj spolahlivost, stary motor 1,6 8v ma jediny problem a to, ze cievky vydrzia 150-200 000km, lebo su dve na 4 valce, ale su velmi dobre pristupne a diel sa vymeni za diel, ktory je lacny.
Dalsim plusom je velkost auta, 320l kufor, vysoky posed(komfort nadtupovania/vystupovania je ovela lepsi ako u nizsich aut), 3 roky/100 000km zaruka.
Ja az nerozumiem, ako si niekto v B segmente nekupi sandero, ale ide radsej do drahsiej trojvalcovej fabie 2 s nizsou vybavou a velkostou, zarukou, spolahlivostou, pneu(fakt sa vam zdaju uzke pneu u sandera 185/65/r15? Pozrite sa na fabiu htp so 14kami).
BTW, po prikupeni bocnych bagov za 180eur je aj hviezdickova bezpecnost na rovnakej urovni ako fabia 2(ak sa mame hrat na hviezdicky), pasivna bezpecnost je lepsia.
Souhlasím s tebou, Sanderu Stepway to v červené velice sluší, za tu cenu je to kus pěkného auta. Jediné dva mínusy – chybí mu pozink a majitel musí obětovat nějakou tu výbavu oproti výbavě Artica, třeba výškově stavitelné sedadlo řidiče, palubní počítač nebo že nejdou objednat boční airbagy pro verzi StepWay, což nechápu.
Jinak mi chybí fotky nového interiéru s těmi červenými doplňujícími detaily. Něco jsem tu myslím viděl dříve na diskuzi a moc se mi to nelíbilo, díval jsem se na internet a našel jsem jenom toto, ta barevná palubovka není moc vidět
[odkaz]
mne sa sice stepway paci tiez viac ako obycajne sandero, ale osidenu vybavu by som uz netoleroval, kedze mam skoro 2m, tak by som proste vyskovo nastavitelne sedadlo neprekusol, kedze v defaultnom nastaveni je prilis vysoko a bolo by to pre mna vysoko nekonfortne. Neprekusol by som ani palubny pocitac. A uz vobec nie vyssiu cenu len koli plastom.
Preto obycajne sandero je lepsie volba podla mojho nazoru. Jedine pozitivum su 16"pneu, ktore davaju o cosi lepsiu svetlu vysku.
Jde o prodeje, ne o to, co na to řekneš ty... Ale to je všude, ne?
Nicméně, trakci nezajistí, ale tohle nejsou jen plasty dookola, ale i zvýšený podvozek (na zimu ideální) a kovový kryt motoru (kéž by jej mělo každé auto)
Vždy jde o prodeje :-) Jasně, kovový kryt motoru i zvýšenej podvozek samozřejmě kvituju, ale ty plasty mi imho příjdou u auta s jednou hnanou nápravou, který se opravdu nepodívá ani do minimálního terénu, zbytečný :-!
Na autě je zbytečných spoustu věcí, třeba chromované lišty na náraznících, ozdobné lišty v interiéru, měkčené plasty strukturované plasty, chromované masky, litá kola, poklice na plecháčích, různé doplňková osvětlení interiéru... kde co... a?
Jde jen o to, že pro někoho to je hraní si na tereňák... a kolik běžných HTP si hraje spojlerem na sporťák? Jo, kdyby byly v modě kukavozy, tak bude mít každé auto vzadu nášlapy. (a to už neříkám nic o tom, že ty plastové lemy jsou v městě docela užitečné, ne jen designové)
by si sa divil ake je dobre aj dvojkolkove sandero v terene, aj ked samozrejme stvorkolkam nevyrovna, aj ked napriklad s tymto kopcom by sandero nemalo problem (od 10:00):
[odkaz]
Mam na sandere artica cosi nalietane a to aj sneh, zaveje a tereny a musim povedat, ze prejazdnost ma fakt vybornu, koli nizkej vahe a vysokemu podvozku, napriklad do dediny kde byvam ide jedna z ciest ktore sa v zime neudrzuje, ked tam navialo zaveje, tak som bol jedina dvojkolka, ktora presla bez zapadnutia(aj ked som mal niekedy na male). Prejst 7km mi trvalo 3 hodiny, lebo som pomahal vytahovat zapadnute auta(blokovali cestu), medzi nimi napr pasat 4x4, ktory lezal na podvozku a vsetky 4 sa mu tocili naprazdno. Dokonca som nemal problem v asi 10-20cm rozjadnenom snehu obist auto cez jarok, aj ked som ho musel potom vycuvat, ci nacuvat do cca 40cm zaveju a potom sa z neho dostat bez pomoci.