Ekonomika
, vždyť já sotva rozeznám jednotlivá áčka od sebe ( jestli je vlastně vůbec rozeznám?) a výrobní ročníky posledních let mi splynuly v jednu šedivou zeď. Audi neregistruji, nevím, neznám, nestojí za ohlédnutí, jsou jich mraky a všechny vozy stejné. Asi to tak má být a asi je to tak správné.
Pro estéty tvého typu je tu třeba Lancia, značka, design, exkluzivita zaručena... tedy v klubu těch, co si pletou exkluzivní s neprodávající se. 😉
Rozumím ti, jediný áčka, která jsi schopen rozeznat, jsou ta tři velká za sebou...AAA...domov tvých automobilových snů... 😄
Souhlas, design Audi se poslední léta nikam neposouvá a není předvídatelnější vzhled nových modelů než právě u Audi. Furt to samé dokola. Jen to má o dvě diody ve světlech víc a ovečky se můžou zbláznit..
Mrkni na mezigeneracni rozdily u japoncu, to je opacny extrem. Ovecky jsou nadsene prave z toho, ze jejich generace-1 se od te aktualni zas tak moc nelisi. Duvody neni nutne dale vysvetlovat... 😉
Mě by důvody docela zajímaly 😉 Když už se ukáže nový model, chci ho aspoň poznat na první pohled a mít pocit, že mám něco nového.I BMW nebo MB tohle umí.
BMW by som vynechal. 3,5,7 su si riadne podobne a v spataku ich identifikujem len podla velkosti.
To jsou věci průměrné Audi před BMW a Mercedesem. To ti manažéři teda nemaj moc vkus. Perfektní manažér jede ve voze, kterému čouhá sláma z pod kapoty. hmhmhm
Mě se zase zdá, že trochu čouhá sláma z tohohle příspěvku... >😁
Dobrá čísla. A6 vstupuje do designového povědomí tiše, avšak s vysokou mírou estetických kvalit. Podívej se vedle na video A6 Allroad, tam je pravda klasy. Pokud má pak někdo problém s identifikací modelových řad, doporučuji absolvovat restart na místní psychiatrii.
Samozřejmě, je tu ještě BMW5, žralok století, vedle na testu F500 sice prosťáčci zaklínají jiného "žraloka", no počítám, že zde si každej normální chlap tyhle diskusní mindráky rychle odpustí. BMW5 je vrcholem třídního stylu, je to dokonalý koncentrát, dokonalý mix silniční bestialty, džungle, pohledové arogance, současně pak esence příkladného luxusu, komfortu, žádný třídní... kašpárek.
Lexus, lexus... neznám. Ty jo?
Číslem měsíce je číslo... 79. A6. AUDI A6. Připočti ještě čísla A7 a máš jasno. Minimálně toto jaro.
Samozřejmě, je tu ještě BMW5, žralok století, vedle na testu F500 sice prosťáčci zaklínají jiného "žraloka", no počítám, že zde si každej normální chlap tyhle diskusní mindráky rychle odpustí. BMW5 je vrcholem třídního stylu, je to dokonalý koncentrát, dokonalý mix silniční bestialty, džungle, pohledové arogance, současně pak esence příkladného luxusu, komfortu, žádný třídní... kašpárek.
Lexus, lexus... neznám. Ty jo?
Číslem měsíce je číslo... 79. A6. AUDI A6. Připočti ještě čísla A7 a máš jasno. Minimálně toto jaro.
Lépe už to shrnout nelze! Myslím, že čeští manažeři na tom nejsou špatně, ani co se přehledu o autech týče, ani co se jejich volby týče. A6 je opravdu bombastická and BMW5 ještě o fous lepší. Myslím, že všichni, co hodlají přispívat na téma vyšší střední by měli napřed tyhle koně osobně osedlat a teprve potom soudit... ono ne všechno se dá odvodit od ... tvaru zadních světel >😁
Taky souhlasim new A6 se konecne zbavila nesvaru tech starych kterym se moc nechtelo do zatacek diky motoru umistenemu hned za predni naraznik, takze se z ni stalo celkem prima auto. Jenze 5er je jeste trochu jiny kafe a to je bez debaty.
Jiné logicky je, ovšem to "jiný kafe bez debaty" je především klišé, které se v reálu rozplyne jak pára nad hrncem, stačí si v jeden den projet srovnatelné verze jak aktuální 5er, tak A6 a pokud není možnost (což bych se divil), tak alespoň "projet" aktuální podrobnější srovnávačky... 😉
ten design neni spatny, ale proste zevsedni za chvili jako vsechnz audiny pred tim, proste je ot furt nedotazene a moc preplacane 8-s , MB se mi libi 10 krat vic,
15 kusů Latitude? On se někdo našel? Nerozumím pohnutkám, které vedou ke koupi největšího pokrytce tabulky...
Renault by zasloužil lekci za odkopnutí lidí, které si sám vychoval a k nimž se staví vytrvale zády.
Avšak - hluboká poklona před mistrem ledové technicistní exkluzivity v podobě Audi A7
Renault by zasloužil lekci za odkopnutí lidí, které si sám vychoval a k nimž se staví vytrvale zády.
Avšak - hluboká poklona před mistrem ledové technicistní exkluzivity v podobě Audi A7
Nasiel sa jeden zatulany kusok co neposlali do srotu... :yes😒br />
pokial by som teraz mal kupovat jedno z tychto aut tiez sa rozhodujem medzi A6 a 5er a obidve v kombi samozrejme. Ale asi skor 5er by vyhral.
pokial by som teraz mal kupovat jedno z tychto aut tiez sa rozhodujem medzi A6 a 5er a obidve v kombi samozrejme. Ale asi skor 5er by vyhral.
2. kupující nejsou koncernové ovce a kupují co jsem jim líbí a BMW se drží. V minulé generaci nebyl 5er tak oblíbený kvůli nevzhlednému kombíku a interiéru a A6 je vidět na cestách mnohem častěji.
3. E stále bojuje s image "luxus pro starší"
4. Lexus vyměnil pro zvýšení prodejů v Evropě šéfa, přitom kde je chyba ví každý z nás. Prostě nemají naftový kombík 4x4.
Bod 4. Hlavně chybí dýzl, a to nejen šestiválec, ale i nějaký čtyřválcový "otvírák". A ani pro okrajové zákazníky v benzinu...nic, co by stálo za řeč. S tím, co mají, by tu nesvedl nic ani čaroděj.
chrochtanie uz nie je chrochtanie ako volakedy 😊, s E-čkom suhlasim tiez si myslim ze sa im nedari dostat cez tu svoju image s lexusom suhlasim aj ked ma aj ine nedostatky oproti nemcom
3. E nie len stále bojuje s old "Image", ale v súčasnej generácii to retro-E-designom naviac podporila. Minulá W211 je však podľa mňa stále design umelecké dielo.
4. Causa Lexus - nie je jasné, čo vlastne Lexus v Európe chce. a) ak chce predať pár kusov, tak nemusí robiť nič, b) ak chce konkurovať prémii A-B-M, tak to musí byť minimálne dnešný štandard tzn.: aj 4-válec, aj diesel, vyššia záruka (mal by veriť v svoju kvalitu, ak už si aj kórejci veria...), nejaký servis v cene, viac príplatkových možností + rozšírenie predajnej a servisnej siete