1. jak je vidět navzdory pisálkům prémie frčí na smradlavých chrochtech >:D.
2. kupující nejsou koncernové ovce a kupují co jsem jim líbí a BMW se drží. V minulé generaci nebyl 5er tak oblíbený kvůli nevzhlednému kombíku a interiéru a A6 je vidět na cestách mnohem častěji.
3. E stále bojuje s image "luxus pro starší"
4. Lexus vyměnil pro zvýšení prodejů v Evropě šéfa, přitom kde je chyba ví každý z nás. Prostě nemají naftový kombík 4x4.
Bod 2. Nechápu, proč by měli být kupující koncernové ovce? A6 a 5er spolu prodejně "zápasí" už několik generací, je to jednou ten podruhé onen, každopádně v posl. letech začíná být tím za kratší konec tahajícím z D3 éčko; alespoň do doby než bude fl případně nová generace.
Bod 4. Hlavně chybí dýzl, a to nejen šestiválec, ale i nějaký čtyřválcový "otvírák". A ani pro okrajové zákazníky v benzinu...nic, co by stálo za řeč. S tím, co mají, by tu nesvedl nic ani čaroděj.
ako nezhrnul si to zle az na tu 5ku sedan nebol zrovna najkrajsi na fotkach ale nazivo sa dal prezit ten kufor (hlavne ked prisli nove zadne svetla) ale kombik bol podareny mne sa pacil a palubka po facelifte bola tiez v pohode
chrochtanie uz nie je chrochtanie ako volakedy :), s E-čkom suhlasim tiez si myslim ze sa im nedari dostat cez tu svoju image s lexusom suhlasim aj ked ma aj ine nedostatky oproti nemcom
1-2. Súhlas
3. E nie len stále bojuje s old "Image", ale v súčasnej generácii to retro-E-designom naviac podporila. Minulá W211 je však podľa mňa stále design umelecké dielo.
4. Causa Lexus - nie je jasné, čo vlastne Lexus v Európe chce. a) ak chce predať pár kusov, tak nemusí robiť nič, b) ak chce konkurovať prémii A-B-M, tak to musí byť minimálne dnešný štandard tzn.: aj 4-válec, aj diesel, vyššia záruka (mal by veriť v svoju kvalitu, ak už si aj kórejci veria...), nejaký servis v cene, viac príplatkových možností + rozšírenie predajnej a servisnej siete
, vždyť já sotva rozeznám jednotlivá áčka od sebe ( jestli je vlastně vůbec rozeznám?) a výrobní ročníky posledních let mi splynuly v jednu šedivou zeď. Audi neregistruji, nevím, neznám, nestojí za ohlédnutí, jsou jich mraky a všechny vozy stejné. Asi to tak má být a asi je to tak správné.
Souhlas, design Audi se poslední léta nikam neposouvá a není předvídatelnější vzhled nových modelů než právě u Audi. Furt to samé dokola. Jen to má o dvě diody ve světlech víc a ovečky se můžou zbláznit..
Mrkni na mezigeneracni rozdily u japoncu, to je opacny extrem. Ovecky jsou nadsene prave z toho, ze jejich generace-1 se od te aktualni zas tak moc nelisi. Duvody neni nutne dale vysvetlovat... ;-)
Mě by důvody docela zajímaly ;-) Když už se ukáže nový model, chci ho aspoň poznat na první pohled a mít pocit, že mám něco nového.I BMW nebo MB tohle umí.
Taktiez tam tie zmeny nie su az tak markantne. V tomto sa mne najviac paci MB. Kazdy model ma svoju vlastnu identitu a nova generecia je dostatocne odlisena.
To jsou věci průměrné Audi před BMW a Mercedesem. To ti manažéři teda nemaj moc vkus. Perfektní manažér jede ve voze, kterému čouhá sláma z pod kapoty. hmhmhm
Proč by se ČR zbláznila? V Deutschlandu A6 valchuje od začátku roku (4400ks) jak 5er (3400ks) tak Ečko (3400ks). jediný rozdíl je, že tam důchodci a drožkáři Ečko jakžtakž drží nad vodou.
Dobrá čísla. A6 vstupuje do designového povědomí tiše, avšak s vysokou mírou estetických kvalit. Podívej se vedle na video A6 Allroad, tam je pravda klasy. Pokud má pak někdo problém s identifikací modelových řad, doporučuji absolvovat restart na místní psychiatrii.
Samozřejmě, je tu ještě BMW5, žralok století, vedle na testu F500 sice prosťáčci zaklínají jiného "žraloka", no počítám, že zde si každej normální chlap tyhle diskusní mindráky rychle odpustí. BMW5 je vrcholem třídního stylu, je to dokonalý koncentrát, dokonalý mix silniční bestialty, džungle, pohledové arogance, současně pak esence příkladného luxusu, komfortu, žádný třídní... kašpárek.
Lexus, lexus... neznám. Ty jo?
Číslem měsíce je číslo... 79. A6. AUDI A6. Připočti ještě čísla A7 a máš jasno. Minimálně toto jaro.
Lépe už to shrnout nelze! Myslím, že čeští manažeři na tom nejsou špatně, ani co se přehledu o autech týče, ani co se jejich volby týče. A6 je opravdu bombastická and BMW5 ještě o fous lepší. Myslím, že všichni, co hodlají přispívat na téma vyšší střední by měli napřed tyhle koně osobně osedlat a teprve potom soudit... ono ne všechno se dá odvodit od ... tvaru zadních světel >:D
Taky souhlasim new A6 se konecne zbavila nesvaru tech starych kterym se moc nechtelo do zatacek diky motoru umistenemu hned za predni naraznik, takze se z ni stalo celkem prima auto. Jenze 5er je jeste trochu jiny kafe a to je bez debaty.
Jiné logicky je, ovšem to "jiný kafe bez debaty" je především klišé, které se v reálu rozplyne jak pára nad hrncem, stačí si v jeden den projet srovnatelné verze jak aktuální 5er, tak A6 a pokud není možnost (což bych se divil), tak alespoň "projet" aktuální podrobnější srovnávačky... ;-)
ten design neni spatny, ale proste zevsedni za chvili jako vsechnz audiny pred tim, proste je ot furt nedotazene a moc preplacane 8-s , MB se mi libi 10 krat vic,