Novinky
Mozna by bylo dobre se naucit cist, a jo trvam na tom ze ve sve kategorii v predokolkach jezdi Mondeo nejlip. Teda aspon to co jeste melo klasicky posilovac. A nekdy je lepsi byt tvrdej nez natvrdlej. 😉
Ja jen ze v ty dobe jsi byl tvrdej fordak. Tvoje vety o tom, ze Mondeo jezdi lip, nez petkovej bawor malem vesly do dejin. Tak abys na to nahodou nezapomnel, az se budes zase hajit, ze ty zadnej ford-fan nejsi... >😁
Na Seat uz stejne doplaceji tak jako tak a stvorit a etablovat novou znacku na trhu taky neco stoji a kdyz rikam neco, nemyslim tim neco malo. 😉
Dobrej pohled.
Ale ten Seat, nevím, osobně bych žádnou značku nedegradoval. To je zbytečná potupa a vyhozený peníze.
Ale ten Seat, nevím, osobně bych žádnou značku nedegradoval. To je zbytečná potupa a vyhozený peníze.
Jelikoz tri koncerny jezdim tak z toho neumiram jako ty, kupodivu nejezdim zadneho Forda. >😁
To není vůbec otázka Fordu, kdybys fandil jakékoli jiné značce, psal bych teď o ní, chci ti jen ukázat jak je ta antiznačková (u tebe antikoncernová) zaujatost jednoduchá a jak pod každou "koncernovou" diskusí nedá spát naopak koncern tobě, viz diskusní náražky nejen blowika....
😉
😉
No ja zase po letech jezdim jednoho francouze, tri nemce tedy jednoho se spanelskym pasem abych byl presny a jednoho japonce, presto se tem frantikum neda uprit stale to jeno, to pohodli v tech jejich seslich, na dalky jak delane, holt v mladi byl komfort fajn ale chtelo se k tomu jeste slapat na krk, dnes kdyz je jasne ze po meste muzu litat jak prokopnuty a nejpozdeji na tretich semaforech me stjne vsichni dojedou, preferuji ten komfort, a dojet do vidne za 4.5 litru nafty mi prijde zabavnejsi nez tam byt o dvacet minut driv. Holt starnu. ;-\
Asi nechtějí být bezprostředně spojováni s lacinými modely. Ono to dává i smysl, o svoji současnou pozici dlouho usilovali. Já bych jako lacinou značku rád viděl Seat, asi proto, že ji prostě nemám spojenu s ničím výjimečným, ale supercopisti by mě asi ukamenovali.
jj u nás se trochu kazila palubní elektronika, co si pamatuju, což u nového auta není nic moc. Ale stále je na něj i po letech vzpomínáno v dobrém, což se o následujících matčiných autech Safrane a obzvláště Vel Satis říci nedá. V tomhle to byla sranda, protože otec se držel striktně německých aut a matka jezdila jenom o francouze, tedy až do Vlastnictví Satise, pak už nikdy >😁
Ja bohuzel mam ty vzpominky velmi smisene, coz o to krasne auto to bylo,mel jsem akcni model "Spring" ve full, motor PRV byl fantasticky, sezeni jak doma ve fotelu jen ta francouzka elektronika (holt tady byla taplna vybava spise na skodu) , ajta krajta to auto si poruchy vymyslelo samo. Jinak se mnel petadvacu ve stejnych letech jako tvoje mati 92/93
Zrovna to někdejší menší pravé zrcátko..., tak to musela být finanční úspora jak hrom, snad ještě větší, než úspora paliva a snížení aerodynamického hluku u spolujezdce na dálnici... >😒] ...a z té úspory žije marketing VW dodnes... >😁
Ovšem kam se hrabou tyto úspory na úspory kvality zpracování u Fordu..., např. v minulých generacích Focusu, nebo proslulá nejkýčovitější imitace dřeva v provedeních Ghia... 8-s :😉 😉
Ovšem kam se hrabou tyto úspory na úspory kvality zpracování u Fordu..., např. v minulých generacích Focusu, nebo proslulá nejkýčovitější imitace dřeva v provedeních Ghia... 8-s :😉 😉
"ve 24 letech jsem si taky maslel ze jsem poradnej chlap" A proč ten minulej čas? Pak jsi zjistil, že to je s tebou jinak, nebo co? >😁
Jinak na pětadvacítku mám jenom ty nejhezčí vzpomínky, měla jí matka někdy kolem roku 1991-1993, krásný auto...
Jinak na pětadvacítku mám jenom ty nejhezčí vzpomínky, měla jí matka někdy kolem roku 1991-1993, krásný auto...
Problem vidim uplne nekde jinde nez ty. Vis co stoji vytvorit novou znacku umisiti ji na trh a dostat do povedomi lidi. Btw. pokud se ma navic jednat o velke trhy i kdyz relativne financne slaba bude to stat more penez.
No spíš použijí stejnou taktiku jako Nissan, tak to ods*al Datsun. VW má přece několik registrovaných značek, takže například NSU nebo DKW. Osobně bych si vsadil na NSU, tuhle značku pár lidí ještě zná a končila někdy na přelomu 60tých a 70tých let 😉 >😁
osobně bych udělal low cost ze SEATU, ta značka si o to úplně říká. Umožnilo by to více odlišit VW a škodu a zároveň zcela jednoduše zachránit nerentabilní značku, která má většinový odbyt na trzích, které nejvíce zasáhla krize (kromě Již.Am.)
To neres ve 24 letech jsem si taky maslel ze jsem poradnej chlap kdyz mam R25 V6 Injection a dokonce to melo znak ktery chlapy rajcuje ovsem na jinem miste nez je kapota auta. >😁 >😁 >😁
A vis ze jsem ani nic jineho necekal. >😁 Nicmene jsem tim narazel na system uspor u VW kde budou chybet dvirka kasliku u spolujezdce, bude mensi prave zrcatko a pod. 😉
To není špatný nápad, ale příliš mnoho lidí by si pak takovou značku logicky pletlo s Fordem...
:😉 😉
[odkaz]
>😒]
:😉 😉
[odkaz]
>😒]
To skor "Mein Bauch".
Netusil som, ze sa da ist s kvalitou este nizsie. Budu tam montovat "jednoliate" TSI pozbierane zo servisov ? (Total Secretion Inside) >😁
Netusil som, ze sa da ist s kvalitou este nizsie. Budu tam montovat "jednoliate" TSI pozbierane zo servisov ? (Total Secretion Inside) >😁
Ono zase kdyby byla škoda takový low-cost jak říkáš, nemusel by vw zavádět nějakou levnou značku, v tom směru by fungovala škoda. Dokonce pravda je taková, že si ji pro ten účel vw v roce 1991 kupoval.....ale jaksi mu přerostla přes hlavu a dělá stejně dobrá auta jak on sám. Takže tahle aktivita vw je poctou pro škodu.
KostenlosWagen, neboli KW, značka pKW, ve znaku bude model Golfu 1:50 na tyčce >😁
I když já bych preferoval GAJO, neboli Audi o 6 sociálních úrovní niž >😒]
I když já bych preferoval GAJO, neboli Audi o 6 sociálních úrovní niž >😒]
Ne, nešlo mi o to, že Škoda má v Indii úspěch (i když ho samozřejmě má a je to super). Šlo mi o to, že v Indii je Škoda ve vnímání značky postavena relativně vysoko - mnohem výše než např. v ČR. Takže neplatí tvé tvrzení, že na to snad má VW v Indii Škodu s Rapidem. Kdybys indický trh znal, věděl bys, že naopak on je jeden z důvodů, proč VW pochopil, že nový low cost musí naopak podsunout hodně pod Škodu. Ale je asi marné ti to vysvětlovat.
:yes: to kazdopadne, nasli diru tam kde se otevrela a zda se cim dal vetsi takze bude dost prostoru ji naplnit
sam jsem na to zvedav. Pres vsechny sve vtipky bych to fakt Skode nepral, ale koncern ma jinou znacku ktera se nepodarila prosadit jako znacka se sportovnim flaire, mozna by i nekoho potesilo ze lowcost se jmenuje podobne jako Fiat. >😁
Maybach by sa hodil, znie to nemecky a o chvilu to bude volne. Aj tak to nikto za tie prachy nekupuje, takze ponuknut Mercedesu dobru cenu za znacku a bude ruka v rukave 😄
Ano vim ze ma Skoda v Indii uspech, taky Rapid je tam rodinnym autem roku. Nicmene to jen dokazuje nenarocnost tohoto trhu jelikoz se tam prodava i Octavia jako Laura a ta v evropskych pomerech rozhodne nemuze byt oznacovana jako rodinne auto. Taktez VW treba v Cine stale prodava starou Santanu a je to taky uspesne auto.
Hm, tak to bys byl překvapenej. Škoda má v Indii náhodou velmi dobrý zvuk a rozhodně není posazena jako ultra low cost. Naopak mají koncernoví stratégové zamotanou hlavu, protože Škoda je tam vnímána téměř lépe než některé jiné, prémiovější značky. 😄 Kdo o tom něco ví, ví, že mám pravdu. I proto VW pochopil, že Škoda nebude hrát úlohu totálního low costu, ale že je hodně místa pod ní.
Jasně, ale je rozdíl, jestli si ráno vě spěchu vezmu klíče od přítelčiny pětistovky, protože spěchám a nechce se mi ztrácet čas vyparkovánim mýho auta, a nebo jestli si chlap do svý vysněný garáže pořídí nákupní kabelku s roztomilým kukučem, která byla naprojektována na míru ženě. Tam potom není vše v pořádku. 😉
Opravdový chlap může jezdit naprosto v čem chce od tramvaje po Rolls-Royce a nebude kvůli tomu o nic víc ani o nic míň chlapem...
Dobrá poznámka. Je vtipné, že výrobca áut, ktoré sa nazývajú Ľudovými autami, hľadá iný, nový názov pre lacné autá. >😁
Žere no, celou noc jsem kvůli tomu nespal a akorát se převaloval. Vedle v recenzích jsem se totiž málem dozvěděl, že správnej chlap má jezdit v pětistovce od fiátku... takže si dnes celej den v práci koukám do trenclí, jestli se mi nenarostla vagína, naštěstí zatím nic >😁
nech sa to zda akokolvek, nie je jednoduche uviest novu znacku na trh.
pri starych rozhoduje, ci znacka existuje do dnesneho dna, alebo je zaniknuta.
napr. pri ex-socialistickych je uz davno obsadena Dacia, Zastava ci Lada. kazda ma uz svojho partnera. Zo zaniknutych ostava Trabant, Wartburg, FSO...
To iste plati aj o znackach Simca, Talbot.
Z mojho pohladu to ale vidim na NSU. Znacka patri VW a mala dobre meno. Samozrejme, pokial sa chce s touto znackou e😜andovat na rusky trh, tam by som sa nebal kupit nedavno zaniknutu znacku Moskvic.
A pokial India - tam netusim ;-\
Samozrejme, aj vymysel novej je v hre. Alebo - kupi sa existujuca. Taky Saab.
(najvacsia sanca je NSU alebo nova znacka...)
pri starych rozhoduje, ci znacka existuje do dnesneho dna, alebo je zaniknuta.
napr. pri ex-socialistickych je uz davno obsadena Dacia, Zastava ci Lada. kazda ma uz svojho partnera. Zo zaniknutych ostava Trabant, Wartburg, FSO...
To iste plati aj o znackach Simca, Talbot.
Z mojho pohladu to ale vidim na NSU. Znacka patri VW a mala dobre meno. Samozrejme, pokial sa chce s touto znackou e😜andovat na rusky trh, tam by som sa nebal kupit nedavno zaniknutu znacku Moskvic.
A pokial India - tam netusim ;-\
Samozrejme, aj vymysel novej je v hre. Alebo - kupi sa existujuca. Taky Saab.
(najvacsia sanca je NSU alebo nova znacka...)
No ona Škoda nemá moc kam růst. Jednoduše... Volkswagen se zastřešuje sofistikovanější technikou a na jednoduším základu (oproti VW) staví Seat a Škoda. Seat se snaží poutat dynamickými tvary a sportovnější image za rozumnou cenu (což se mu zrovna nedaří) a Škoda užitností za rozumnou cenu. Já ten prostor na popuštění vodítka moc nevidím... Ale s lowcostem bych to nezaměňoval, od toho jsou tu jiní. 😉
napadlo mě to samý, co Petrka. Škoda je pořád takovej low-cost VW, ať už si myslíme, co chceme a ať sama inovuje, jak chce. Proto jsem taky překvapenej. Ale jestli od toho bude časem někdo jinej, možná Škodu TROCHU pustěj z vodítka, takže to zní spíš jako dobrá zpráva. Ano, fandím Škodovce, protože nám ve světě dělá aspoň trochu jméno a o ostudě bych nemluvil :yes:
Zündapp Janus - ale to by se asi na černém kontinentu neujalo, snad jako jazykolam. 😉
No vidíš, už si s tím vnitřně smířenej a dobře děláš, přiznat si to, to je ten nejlepší první krok k psychickýmu zdraví:yes:
To je jednoduchý, odkoupěj od Fiatu jeho hlavní značku i s výrobou... alespoň nemusej nic vyvíjet, portfolio osobních Fiatů steně končí u malejch vozů, to se bude k plánům VWkoncernu hodit >😁
Koukám, že podobný bláboly píšeš pod každej článek o Škodě... Copak, pálí tě sousedova garáž? >😁 >😒]
No jo, ale jak se taková levná značka má jmenovat? Logické pojmenování "lidový vůz" už je zabráno mainstreamovou značkou, takže co? Billigwagen? Sozialwagen? Unter-volkswagen?
8-s
8-s
Pokud by teda chtěli jo známé jméno ve světě, mohli by jednoduše použít jméno zakladatele firmy, toho zná ve světě snad každý. 😄