Novinky
:yes: palec nahoru VW za trendy doplnek na klucici party, bude k mani take v kabrio? >😁 >😁 >😁
Prvořadou testosteronovou infuzi je za všech okolností jednoznačně a nepochybně motor 1.4 TSI! To vědí všichni, kdo maj načteno a odžito! Jinak jako vždy trojdimenzionální famózní superhypersubmejnstrýmovej óbrsukces!! BRAWO WV! JAKO VŽDY! :yes:
... myslím, že za zmínku to stojí. Zvláště v kontextu diskusí, kde se automobilismus pojí s psycholgií jedince a obecnou sociologií.
[odkaz]
[odkaz]
Je to dobry pro zasmani, presentovat to jinak je detinske...
Celou anketu lze označit za dětinskou.
Svym zpusobem ano.
Gayove v sobe maji neco zenskeho a zeny jsou velmi detinske, takze je to prirozene.
A vysledky teto ankety lze s velkou pravdepodobnosti predvidat.
Tezko vyhraje nejake "chlapacke" auto jako SRT10 treba.
Spis to bude neco kulatoucke, barevne, hezky tvarovane a obecne zname.
Tedy ve Francii, o ktere se tam pise, je celkem nasnade, ze na celnich prickach bude neco od Peugeotu, VW, Alfy a Fiatu.
Koneckoncu je to roubik do huby vsem tem dristalum s "nudnym designem" na rtech - kdyz i citlive a umelecky zalozeni gayove davaji design (ano, vzhled) VW na roven Alfe >😁
Gayove v sobe maji neco zenskeho a zeny jsou velmi detinske, takze je to prirozene.
A vysledky teto ankety lze s velkou pravdepodobnosti predvidat.
Tezko vyhraje nejake "chlapacke" auto jako SRT10 treba.
Spis to bude neco kulatoucke, barevne, hezky tvarovane a obecne zname.
Tedy ve Francii, o ktere se tam pise, je celkem nasnade, ze na celnich prickach bude neco od Peugeotu, VW, Alfy a Fiatu.
Koneckoncu je to roubik do huby vsem tem dristalum s "nudnym designem" na rtech - kdyz i citlive a umelecky zalozeni gayove davaji design (ano, vzhled) VW na roven Alfe >😁
...ale než se tak stane, stane li se tedy někdy, musí závidět retromodely Fiatu...a koneckonců i Crysleru, jehož PT Cruiser je o třídu věrohodnější, než tenhle pseudobrouk.
Zrovna PT Cruiser je v tomto ohledu dost nepovedený "retrohybrid"... 8-s 😉
P.S. Už podle tvého profilu je jasné, že podle tebe je nepovedené vše od koncernu VW a vše co je jakkoli spojeno s Fiatem (aktuálně včetně Chrysleru) je naopak trefa do černého.
A když se úspěch tvých oblíbených značek (Fiat/AR/Lancia) dlouhodoběji nedostavuje je třeba alepsoň pomluvit ty, kteří ho naopak mají..., vítejte v bývalém "východním bloku". :😉 >😒]
P.S. Už podle tvého profilu je jasné, že podle tebe je nepovedené vše od koncernu VW a vše co je jakkoli spojeno s Fiatem (aktuálně včetně Chrysleru) je naopak trefa do černého.
A když se úspěch tvých oblíbených značek (Fiat/AR/Lancia) dlouhodoběji nedostavuje je třeba alepsoň pomluvit ty, kteří ho naopak mají..., vítejte v bývalém "východním bloku". :😉 >😒]
Musím přiznat že ač spíše odpůrce VW to auto není zase tak špatný. Aspoň zvenku. Uvnitř se ale mohli odvázat trochu více. Nějaký pěkný babě by to auto celkem slušelo. A pokud se jí někde na cestě pokazí motůrek tak se jistě najde spousta chlapů co ráda pomůže. 😄
Až dokážeš holku rozparádit tak, že ti poškrábe hřbet můžeš jezdit v čemkoli. Pochopíš, že o ***ských autech nejvíc vykřikují ti co nemají jasno ve vlastní orientaci...
status retroikony
mile působící designový třidéefekt
v kontextu silniční reality
silniční postoj
dravčí intuici sledovatele
logicka vizuální korespondence
historizující opar
ergonomie tradičně slaví úspěch
retrotřídní (jižní) konkurenci
doslovnou vesmírnou garáž
překonává v jistém filosofickém pohledu i sám sebe
Giuliettistu i s jeho ondulovanejma chlupama
Můj osobní estetický diskusní vklad pak koncentruji do postoje, že
Fakt perly. Nejméně na Pulitzerovu cenu.
mile působící designový třidéefekt
v kontextu silniční reality
silniční postoj
dravčí intuici sledovatele
logicka vizuální korespondence
historizující opar
ergonomie tradičně slaví úspěch
retrotřídní (jižní) konkurenci
doslovnou vesmírnou garáž
překonává v jistém filosofickém pohledu i sám sebe
Giuliettistu i s jeho ondulovanejma chlupama
Můj osobní estetický diskusní vklad pak koncentruji do postoje, že
Fakt perly. Nejméně na Pulitzerovu cenu.
Na mně se za to, že máš mozek plochej jak bramborovou placku nezlob >😁 Opisuj, opisuj, jednou možná dokážeš napsat holou větu i bez nápovědy 8-s 8-s :no:
... interiér už vypadá docela normálně, ale ten design karoserie je pořád takový "pro barbie".
První co člověka při kontaktu s Broukem ohromí je neuvěřitelně mile působící designový třidéefekt. Je to dáno v kontextu silniční reality výraznou členitostí karoserie, členitostí, která na silnice vnáší prvek čerstvosti, přitažlivosti, výjimečnosti, žádné výraznosti zahlazující konkurenční přizdipokusy zaujmout na Via Appia holky, co si nevěří...
Auto má silné charisma, zploštělá střecha, nižší, velmi široký silniční postoj pak dravčí intuici sledovatele orientuje až někam k číslu... 911. Velmi cenná, potřebná a logicka vizuální korespondence. V tomto kontextu je nutno vyslovit jemné kritické slovo na adresu předchůdce, který svou obloukovitou jednosměrností neevokoval takřka nic.
Po otevření pak doslova ohromí styl a jedinečnost kabiny. Tato markanta, na fotodokumentaci nevýrazná, vyniká opravdu až při živé zkušenosti. Byl jsem poměry v kabině doslova nadšený - všechno má historizující opar, současně pak oživeno moderním trendem, ať už se jedná o navigaci či volant. Místa (vpředu) je nadstandardně, ergonomie tradičně slaví úspěch.
Nepraktičnost v podobě manšího zavazadlového prostoru je vyvažována vskutku královským místem i na zadních sedadlech. Na autě není nic, co bych snad měl zmínit v negativní rovině, neboť když do dojmů zapojím i světový dvoulitr na dvěstě koních, špičkovou zadní nápravu, zdá se, že Brouk překonává samozřejmě svou retrotřídní (jižní) konkurenci o doslovnou vesmírnou garáž, on snad dokonce překonává v jistém filosofickém pohledu i sám sebe. Jednoznačná trefa. No a pokud tam narveš ten dvoulitr, pak si s levačkou na rámu bočního okna dáš k snídani v dlouhým táhlým kdejakýho Giuliettistu i s jeho ondulovanejma chlupama.
Můj osobní estetický diskusní vklad pak koncentruji do postoje, že to chce klasicistní kola, žádnou modernu, sympatickou barvu a pokud toto splníš, stane se tvůj brouk rázem ceněnou silniční ikonou.
No, je to trefa - [odkaz] :yes: Nebo, že by se tu snad našel někdo... [odkaz] 8-s 8-s >😒] :no😒br />
BRAVWO BRAVWO BRAVWO :yes:
Ten novy beetle je po troch pohladoch rovnaka nuda ako ten stary navyse ani interier ma az tak neohuruje uz ako pri prvom pohlade, to auto zostarne rovnako rychlo ako stary beetle a za dva tri roky bude z neho nudne vajce, uz ani pre zeny nie je vhodne lebo je velke a do mesta uz je aj golf praktickejsi 😉
Nahoře píši, že fotografie v případě Brouku logicky nefunguje v potřebné čitelnosti, neb brouk je právě dokonalý v prostorovém provedení, ale to je nuance, kterou ty nejsi evidentně schopen pojmout. Co se týká tvého hodnocení praktičnosti ve vztahu ke Golfu, no, k tomu snad jen legendární reakce - zkus mokrý hadry... 8-s 😉
Ostatně výběrem některých svých aut bys mohl směle aspirovat na předsedu okresního sdružení těch homosexuálů u vás v okrese...
Literární teoretik?...člověk co se nudí u PC a má přístup k internetu? Zoufalý vyslanec z Wolfsburgu?
Básničky neskládám...mám jen rád jazyk český.
K těm autům...prostě si plním skromné dětské sny....vyrůstal jsem v té době a auta typu Trabant...4taktní Wartburg...Fávo byly novinky v té době.Tak jsem si je prostě časem pořídil a mám k nim víc než osobní vztah.Neumím totiž zapadnout do davu s mainstreamovým autem...
Ono neni divu, ze zde kopes za Brouka, vid.....brouku 😉 >😁 ??