Sníh, pohon zadních kol a absence jakýchkoliv elektronických pomocníků spolu s rychlostí přispěly ke vzniku videa, na němž je zachyceno několik baletních prvků.
tak je vsade po dedinach kopec takych vrakov a ludia s nimi ohrozuju ostatnych ucastnikov cesntej premavky, nie je nic horsie ako stretnut nejakeho mladeho nevybureneho kkta na starom dvojkovom golfe alebo favorite ktory ma na streche kridlo ako z lietadla ide 80tkou cez dedinu vrci jak raketa a ohrozuje vsetkych okolo a predbieha aj ked nema vykon a ani to auto pod kontrolou, hotove nestastie stretnut nejakeho takeho zalesaka, ja ked vidim stare crepy a v nich mladych looserov s k siltovkami alebo s pustenou hudbou na plne gule mam chut zvracat :yes: takyto ludia patria do ustavu nie na cestu, psychopati
Tak jednou je to prase v bavoraku podruhy zase "nevybureny kkt" ve starem strepu >:D prosimte, kteri lide ti nevadi >:D a nerikej mi ze si v 18 hned mel uplne fungl novy auto..... Jo a ze si nedelal na silnici kraviny.....
Je pravda ze pro nektery lidi je "vytuneny" (protoze to tuning neni) auto diagnoza.
A btw. jestli sis vsiml tak se ten v tom aute na konci omlouva blinkrama, takze to asi umyslne nebylo a hlavne nevis v jakym stavu to auto bylo a neznas toho kdo ridil.
Já jsem ročník 1980 a vadí mi v podstatě to samé, co zakladateli tohoto vlákna. Nevybouření fracci ve "vytuněných" střepech mi vadí. Chci dojet do cíle, nechci zakalit někde na okresní cestě jenom kvůli tomu, že si nějaký kkt něco kompenzuje za volantem. Truhlíci, kteří si s luxusní ojetinou hrají na elitu, ti mi nevadí. Ti jsou pro mě zdrojem dobré zábavy. A většinou alespoň umějí řídit, to je třeba podotknout.
:yes: V tomhle vidim jasny umysl. To nemohla byt nahoda. Jen si predstav ty hodiny treninku a pak to jit ukazat lidem. Jake stesti, ze u toho byla kamera.
je vidět, že jste nikdy nejeli žigulem - tohle je naprosto standardní manévr, takových jsem s tímhle strojem udělal nepočítaně. Žigul byl na tohle *** - on dlouho drží a pak bez varování jde do hodin a bez možnosti ho srovnat, žádný "kontra" na něj neplatí - nestíháš :-!
Je to přesně tak, žigul je k hodinám opravdu velmi náchylný a to stačí i mokro.
Ještě za komančů si jeden známý sehnal funglovku žigula a po prvních hodinách na mokru ji celý vyklepaný obratem prodával...
Jaj pamatuji když jsem si koupil ojetou 2103 k tomu jsem dostal pětikvalt z Fiatu miafiory nebo jak se to jmenovalo. Trochu jsem upravil středovej tunel a jak to jezdilo. Chromované pokličky, chromované zrcátka ve kterých člověk viděl prd. Čtyři kulatá světla. Jóo to byla doba, krása.
Byla to luxusni 15ti stovka, 4 svetla vepredu, mrizka chladice odleva az doprava, uvnitr cervene koberecky cervena kozenka.. vidim to jak dneska.
jel jsem lesikem dolu z kopce a zcistajasna na rovince smyk, na ktery vubec nic nezabiralo, kontra nekontra... prolitl jsem asi 100m nekontrolovanym smykem dilem ve svem pruhu a dilem v protismeru stridave obema dverma dopredu...
Zrovna jak jsem letel pravyma dverma dopredu ve svem pruhu tak nas v protismeru neco minulo... . Pak jsme v male rychlosti skoncili v prave skarpe a odnesla to jedna ozdobna chromovana lista. A to jsem nejel nijak rychle, tak 70 max.
Hrozne, otresne auto... jeste ted mi beha mraz po zadech.
Pak se po letech zjistilo, ze pod privarenym PP blatnikem byl urezly podbeh odshora az dolu , takze horni ulozeni tlumice PP kola drzelo vicemene jen na tom blatniku. Des, bes. Nebezpecne a neovladatelne auto, nebezpecne rezatici, s nulovou pasivni bezpecnosti... proste katastrofa. Krom toho vadneho zaveseni praveho prednoho kola tam byla jeste jedna zavada... rozdelovac brzdneho ucinku mezi predni a zadni kola posilal vsechno dozadu, ale na oboji se prislo az po letech.