na ten vtip o nemeckej kvalite uz dnes nikto nikomu nenaleti :yes: aj im sa to uz se.rie :yes: Ja radsej mercedes - to je jedina nemecka znacka ktora za nieco stoji a ktorej fandim a mam rad.
jo ja mam nemce, jo ty vole ukaz? parada ze? jo to vis vole zadny lowend bezva kaaara vole. A co znamena ten dym nad kolama? Jo vole tak to je strasny pruser >:D ty vole, jo to je drsni vole kdes to koupil ten brak vole. To vis nemci vole
No, jak lze vycist z vetsiny zkusenosti majitelu, tak zatim se v servisech spis snazi problemu vyhybat. Tezko rict, jestli je problem v zastoupeni nebo v konkretnich servisech.
Myslím si, že to je přesné. Japonci chybu přiznají a udělají svolávačku. Koupil jsem ojetou Hondu a hned mi servisáci na základě údajů z informačního systému řekli, že tohle auto nemělo vyměněnu věc A a věc B, na které byly svolávačky. Uvedené věci obecně fungovaly, stačilo, že dodavatel nedodržel materiálovou specifikaci. A pro jistotu je vyměnili.
VW si zahrává a opravdu krutě. Ale doslova se divím, co lidé jsou schopni VW tolerovat.
BMW prodává auta za prachy, za které si lidé nárokují služby. A tak jim ani nic jiného nezbývá.
Pro zajímavost o 1.4 TSI: */volkswagen-skonci-s-vyrobou-motoru-14-… />
Tyto věci mě vůbec nenaplňují důvěrou ve VW, která donedávna byla tím lepším z Evropy. Nyní je na "evropské" úrovni se vším všudy.
Každé auto má chyby, je nesmysl to dávat jako příklad nutných svolávaček. Svolávací akce se týkají především vad, které ohrožují bezpečnost, ekologičnost či výrazně spolehlivost.
Ano, kdysi tu někdo napsal, že VW končí s výrobou 1.4 TSI a on se pořád prodává a prodávat se ještě nejaký ten rok bude. Každá automobilka jednou přestane vyrábět nějaký motor, stejně jako např. v případě BMW.
Praskající bloky motorů označit za drobnou chybu... To dokáže jen VW. 8-s
Honda měnila svolávačkou i spínač na směrovky, který neměl požadovanou materiálovou specifikaci a 10 let fungoval OK. Evropa nemá na to se porovnávat s Japonci. Jen v antikoro jsou Evropani relativně mírně lepší. Ale i to se skoro srovnalo.
Uvědom si, že ty bloky nepraskají každému. Sám jsem neviděl ani jeden, ale o jednom jsem slyšel. Taková svolávačka by byla naprosto zbytečná.
Ten spínač je právě případ možného ohrožení bezpečnosti. Nefungující směrovka by tě někdy mohla stát zdraví.
To není jen směrovka - navíc nejsou v okolí případy, kdyby přestala fungovat. Tedy šlo o integrovaný přepínač, a nevím, jestli by odešla směrovka nebo dálková světla.
U předchozí Hondy jsem jednou přišel do servisu pro auto a řekli mi - svolávačka - vyměnili jsme vám levé horní rameno předního závěsu. Opět - dodavatel nedodržel specifikaci. Vliv na bezpečnost - prakticky žádný, jen prý by mi dříve odešlo cosi kolem čepů. Což když si přečtu v odkaze, VW takové věci absolutně neřeší. Pak ještě jednou dodělávali jakousi antikoro ochranu, opět v rámci svolávačky.
To není o směrovce, to je o přístupu Japonců a Evropanů. Kdo zná povahu Japonců, pochopí.
Japonci prostě chtějí, aby lidé měli dokonalé výrobky a berou si to moc osobně.
Opravdu je nejlepší zajet do Japonska zkusit se pochopit Japonce. Pak člověk úplně jinak přistupuje k japonským výrobkům.
Tvůj pohled na svět je velmi jednoduchý.
Ten spínač měnili kvůli nějakému riziku, ne proto, aby si něco mohli někde odškrtnout. Stejně jako rameno. Kdyby ti za jízdy prasklo, tak věř tomu, že bys to velmi rychle poznal. A měnili to na základě toho, že to někomu asi prasklo, jinak totiž nemáš šanci se normálně dopídit, z jakého materiálu, přesné chemické složení, je to vyrobeno. A tím nemyslím, podívat se do dokumentace výrobce na šarži materiálu, ale konkrétně reálně zjistit podíly prvků ve slitině.
Když máš ramena či čepy v nepořádku, neprojdeš přes STK. A proč asi? Protože je to zapsáno mezi závadami vážnými ohrožující bezpečnost.
Chyby dělá každej, svolávačky už taky. Zase takový rozdíly v tom nejsou.
Taky jsem byl jednou v servisu na svolavacce s Jazzikem rok po zaruce, domu prisel dopis kvuli konektoru na tlumeny svetla nebo co, asi to byla dle tebe zavada mozneho ohrozeni bezpecnosti >:D, jenze vse bylo OK, byla to jen svolavacka na kontrolu, JEN NA KONTROLU a to je to ce se snazi Jirik H sdelit o chteni dodat dokonaly vyrobek >:D U vw se toho nedockas ikdyz je jasnej pruser >:D:no:
To tvoje praskly rameno me asi zabije. Ono se staci podivat pri vetsim opotrebeni k vyrobci, ktery k materialu musi mit vsechny zkousky a atesty, jinak od nej slusny vyrobce nebere. Dokonalost u japonce spociva v dlouhy zivotnosti, praskat to muze tak u nejakyho lacinyho vraku. Kosti se sypou u koncernu jak na bezicim pasu, vw musel i upravovat podvozky Passatu, pac ma vse poddimenzovane, coz se ted zase ukazalo u motoru TSI. Takovy potkany motor nekde na dlanici ve 160 to je vlastne u vw drobna zavada jako praskla zarovka, ze >:D
Kdyz te to zivi, chapu ze musis tvrde bojovat za obhajobu >:D
slo o tlumeny na jedne strane ;-) Takze dalsi tri vlakna a neni to o nic horsi nez praskal zarovka, uvazuj >:D
Jak to chodi u vyrobce Sade vim svy, koleaga s firmy co jako dodavatel Sade navstivil nekolikrat pri reklamaci rikal " takove lepsi JZD" >:D Nasi firmu prudili, chteli vse nejlepe za naklady a cizi firma s tim samym zbozim je poslala do haj.lu, jestli nechtej at od nich neberou ;-) >:D To jak to chodi ve vyrobe Opelu mam take z prvni ruky >:D
Mindrak co to je? Me vse chodi a jezdi bez problemu a prodat zadnej krap taky nemusim jako nekdo >:D Otevri saloon z nejakym slusnym zbozim z vychodu a mozna se uz taky vyspis >:D
Vlastne malej mindrak mam a to ze jen motor a prevodovka je z japonska a zbytek se mrvil nekde v Anglii, ale zaklad je jasnej :-)
Bylo mi úplně jasné, že jak se tady objevil článek o problémech Německýcha aut, tak ztopořenej Topper z toho bude mít orgasmus :no:
Ale chápu to, chtěl jsi Němce, neměl jsi na to tak jsi skončil u korejského střepa 8-s
To já bych tedy radší dojel do servisu, kde "sundají kryt a prohodí řetěz", než odstrojoval celé auto, vyřezával podběhy, navařoval nové a lakoval (nebo odstrojoval auto a přehazoval komponenty do nové kastle).
Teď se pustím na tenký led spekulací, ale ono jaksi v tom původním článku není zas tolik konkrétních informací. Kolika lidem se motor potkal ? Kolika lidem řetěz "jen" chrastil, načež vyrazili do servisu ? Kolika z nich servis závadu uznal v rámci záruky ? Kolika mimo rámec záruky ? Kolik jich servis poslal domů, že se nic neděje a následně se jim motor potkal ? Jak dlouho vydrží řetěž chrastit, než přeskočí tak, že se potká píst s ventily ? Přeskočil někomu "hned" ?
Na základě tohoto, pokud někomu "něco" chrastí v motoru, nebo i jen při startu a on přesto vyrazí do Chorvatska, je to dle men hlupák. Pokud mu něco začně chrastit v motoru v Chorvatsku a on bez servisu zkusí cestu zpět, je to také hloupost.
Každopádně se tím dostáváme někam jinak. To, že to je problém je nesporné. Nesohlasím ale s Frankiem 88, že bych raději řešil prohnilé podběhy, než výměnu rozvodového řetězu. Nikde totiž nebylo napsáno, že by ten řetěz přeskočil bez předchozích signálů.
Ty prohnilé podběhy budou tak jednou do 10 let a ten řetěz klidně jednou za 25tis km, takze klidne jednou rocne. Takze ja bych sel taky urcite do podbehu >:D
Znam jen jednoho majitele TSI a tento problem se mu objevil tak pred rokem. Okolo 15-20tis pozoroval poskubavani motoru za jizdy, takze uz asi byl retez vytahanej. V servise na nic neprisli a jen prehrali soft. Vypadalo to ze je vse OK a po 5-10tis to same. Auto pak nechtelo nastartovat nebo nemelo vykon, uz si napamatuji a bylo odtazeno do servisu. V servise divadlo, ze to u Glfo nevideli, ale u Sade uz jo. Takze vymena hlavy, rozvody, hadraulickej napinak. Stari auta cca 1,5 roku, takze v zaruce. Uz jen ta vymena hlavy me desi, kdyz vidim ty mrv.ce v servisech a jen cekam na opacko. Pak by se k tomu mohl pridat zmrvenej blok a je vymalovano >:D
Novy auto proste kupuju, aby jezdilo 5-10 let bez poruchy ;-)
jake detske spekulace. Na to ze 1,8 nejede nema cenu reagovat, hodnoty pruznosti jsou podobny jako u TSI 77kw a o moznosti podrazeni uz ani nemluvim. V kopci udela ve 160 klidne kdejakeho dehtaka ;-) Retez ma 1,8 taky, ale asi ta konstrukce bude ponekud lepsi >:D Jazz ma take retez. Hondy zamer byl nabidnout vetsi zivotnost rozvodu, ktera uz tak byla u remenu 100tis a u dalsich dilu rozvodu vetsi. Holt nekdo chce nabidnou vetsi zivotnost a nekdo usetrit. O problemech kolegy jsem tu uz psal tak pred rokem, ale jeste se tomu nikdo moc nevenoval pozornost.
Výborně, to je přesně ten tvůj mindrák. Jednadvojka od škodovky jede asi tak jako tvoje Honda. To tě sere, to ti vadí, proto máš neustálou potřebu sám sebe ujišťovat, že si přece zvolil správně.
Si se asi poplet, a asi si chtel napsat zere jak 1,2, 1,4 od Skodovky a i mene >:D Chapu ze mate mindraky, ze ty oturbeny vysavace nejedou dole(by me zajimalo co to dela v 45 na 6rych.st.) ani nahore(o nedostatku vykonu nahore nema cenu diskutovat) a jeste se to sype, ale co nadelas, chce to zmenit znacku ;-) O nicem se nemusim ujistovat, kdybych chtel usetrit, tak to mam doma, ale nejsem tak bohaty abych si mohl dovolit kupovat levne veci.
Uz jsem si zvykl na to ze zdejsi vwanatici oblbuji mekcenymi plasty, ale tvrdit ze sypajici se motor je lepsi nez koroze to uz je na navstevu doktora nebo minimalne na mokrej hadr ;-)
Nase diskuze nema smysl, takze preju peknej vecer a doporucuju kouknout po necem spolehlivym=japonskym >:D
Kdybys aspon kopal za BMW, ale za tyhle lowendy, no fuj ;-)
Mozna je to uz 120tis, nevim, ale moje stara 20leta kara mela 100tis. Remen v 80tis dle servisu jako novej. Takze za 210tis to byl 2x remen a jednou napinaci kladka ve 160 tis. ;-) Doufam ze tech 200tis. da Honda-retez bez problemu, abych mu nemusel rikat vwagen-retez >:-[]
Podběhy vyrobené po roce 2000 problémy nemají. Ale motory, jak vidět, alespoň u evropských aut, ano.
Toyota, když vyhlašovala, že bude světovou 1., měla problémy s kvalitou. Ale ne moc zásadní.
Teď to samé potkalo VW. Dokonce se VW dá podzřívat, že vydělává na ošizení (zde motorů).
Az nebudes vedet co delat z rezavou kastli, tak napis. To od tebe koupim za kacku a budu tim klidne 10 let jezdit ;-) >:D Snadno jde hlavne koupit poradny auto >:D
BMW za prevenci :yes:
Kamaratovi sa "potkal" motor na dialnici pri 140km/h a plne nalozenom aute. Zeleny bol este dva tyzdne. Nesuvisi to sice s TSI i ked ma Skodovku. Cena za odtah (cca 300km odtahu do rodneho mesta) a nasledne oprava v servise (neautorizovanom) bola na zaplakanie. Nastastie sa nikomu, okrem auta (motor), nic nestalo.
Zhasne motor, prestane fungovat posilovac brzd a volantu. Myslim, ze sen kazdeho motoristu.
Mercedes >:D tak to už snad raději VW. Ve firmě máme 3ks S-AMG, ML-500AMG a ML v ropě. Např ML- ložiska-výměna v 50.000km. Max interval mezi servisy je 3 měsíce, nebo 5000km.V podstatě každý měsíc někdo jedem s šéfem do Prahy do M3000 na servis s jedním z těch zázraků. Kdepak, kde ty loňský sněhy jsou. mercedes už taky stojí za prd :no:
A nekecáš ty tak trochu?
Můj mercedes půjde na 4 kontrolu ve 120 000 km (a 30 000 km tedy). Za tu dobu nebyla na autě jediná závada.
Pokud je u AMG servisní interval zkrácen - asi vědí proč ..............
A z toho všeho (1 ložisko), ty VŠEVĚDE, jsi vysoudil, že Mercedes už není kvalita ............
No, jsi génius !!!!!!!!!!! Gratuluji. S takovým IQ by Tě potřebovali v předpovědích počasí.
Měnily se obě na pravé straně a přišlo mi zbytečné vypisovat vše-vstřiky, radar aktivního tempomatu, kotouče, klimatizace + tisíc dalších více či méně blbin. Sám šéf už říká, že mercedes už není co býval-už 15 let jezdí jen mercky. Jinak myslím že je zbytečné hned druhé urážet. Děkuji
Jistě, že se to stává všem. Jen u VW je to dle některých problém.
P.S. Ta druhá tabulka je tady velmi zajímavá. Z evropského pohledu ale trochu zkreslená jiným podílem značek na zdejším trhu.
Stává se to všem, jen příznivci VW o tom ovšem píšou oslavné blogy, fans VW šermuje provařeným argumentem závisti vůči úspěšným, příznivci VW argumentují přesně ve smyslu: u VW jde o perfektní přístup výrobce, jinde důkaz nekvality...
Takhle - čemu se divíš, když fans VW dělají to samé a ve větším měřítku jinde - pročti si jiné články, testy, permanentní adorací a protěžování ( nedej bože , co se děje v momentě "jiného" výsledku -> padají nebesa, blog stíhá blog, etc....) - čemu se sakra divíš ???
Já osobně v tomto konkrétním případě přístup BMW oceňuji... Téma svolávaček je vždy názorovým jablkem sváru, protože místo konkrétních důvodů hrají prim vášně...
Já se ničemu nedivím. Podívej se zatím na tuto diskuzi. Píšeš tady o příznivcích VW a oslavných odách, ale zatím, v diskuzi o svolávačce BMW je hned druhý příspěvek o VW a jejich kašlání na zákazníky. To se pak tyhle čivavy diskuze nemůžou divit, že si z nich GTI udělá pr*el.
Přístup BMW samozřejmě také oceňuji. Stejně tak jako oceňuji přístup každé automobilk, která takto napravuje své chyby. Tvářit se, že se to týká jen někoho je hloupé.
Ano, psal o ódách v jistých souvislostech a o tom, co tento styl vyvolává za reakce, alias není kouře bez ohně. Nikoho jsem nezmiňoval a na způsoby různých lidí existují různé názory ;-) .
Souhlas, ono se to zatloukání nemusí vyplatit, hrubě nevyplatit...Platí, kdo nic nedělá, nic nezkazí, ovšem dnes bych to "obecně malinko" modifikoval: kdo nešetří - nevydělá, neušetří ... >:-[]
Na zvolávacie akcie sa dá pozerať dvoma pohľadmi. V prvom rade poukazujú na možný problém (jeho výskit je často minimálny, ide sôr o prevenciu) a tým automobilku ukazujú vo svetle nekvality a poruchovosti, v druhom poukazujú na serióznosť výrobcu chybu si priznať a následne bezplatne opraviť. Je na každom z nás, ako sa k tomu otočí. Myslieť si, že povestná "nemecká kvalita" v posledných rokoch šetrením na každom mieste neutrpela, môže len človek odchovaný na marketingu. Auto je spotrebák, ktorý sa skladá z tisícov častí a to sa hold ľahko posere, prípadne sa chyba vopred neodhane, alebo sa niečo poddimenzuje. Jediný aktuálny problém vidím v zadubenosti niektorých pseudo odborníkov, ktorí podľa lokálnych chýb súdia auto, prípadne celú automobilku. Malicherná chyba napr. na Alfe je považovaná za prúser storočia, zatiaľ čo VW sa Vám môže rozpadnúť pod rukami, pôjde predsa len o jeden jediný nevydarený kus a trestuhodnú krivdu. Presne o tomto je diskusia o BMW. Automobilky varábajú, automobilky chybujú. V práci máme BMW 5GT a keď im v servise zvoní naša linka, trasú sa im kolená. To ale stále nie je dôvod považovať BMW za šmejd a rovnako to platí pre všetky automobilky. Tu skutočne treba viacje skúseností a hlavne OBJEKTIVITY.
Moj subjektivny pocit z tejto spravy je ze to nepocujem 1x ale dost casto som uz aj v spravach videl poziar auta kde casto figurovalo prave BMW. Jedna sa teda o starsie modely (E36/34/39) nez len E60. Je to sice dost subjektivne, ale o niecom to svedci...
Zatím nehořím a servis nic neví,teď jsem tam volal.Co tedy mám dělat,vozit hasičák,čtyři pytle písku a lopatku?
Dá se tomu věřit,nebo v mém servise pracují pyromani? Lidi pomozte,všude lobují,všude kradou,lžou a já pracuji férově.........tenhle systém je na .......
ajaj - a další svolávačka. A další řeči o nekvalitě.... Takže jen Ti, kteří nesvolávají a nesvolali, jsou nejkvalitnější.... Tak mne napadá, že čínská automobilka Tchi Wal-tche Pjech-Tchi Furt - ještě nesvolala ani jediný ze svých automobilů pro nějakou závadu - zřejmě bude nejkvalitnější na světě.......