Novinky
Na zvolávacie akcie sa dá pozerať dvoma pohľadmi. V prvom rade poukazujú na možný problém (jeho výskit je často minimálny, ide sôr o prevenciu) a tým automobilku ukazujú vo svetle nekvality a poruchovosti, v druhom poukazujú na serióznosť výrobcu chybu si priznať a následne bezplatne opraviť. Je na každom z nás, ako sa k tomu otočí. Myslieť si, že povestná "nemecká kvalita" v posledných rokoch šetrením na každom mieste neutrpela, môže len človek odchovaný na marketingu. Auto je spotrebák, ktorý sa skladá z tisícov častí a to sa hold ľahko posere, prípadne sa chyba vopred neodhane, alebo sa niečo poddimenzuje. Jediný aktuálny problém vidím v zadubenosti niektorých pseudo odborníkov, ktorí podľa lokálnych chýb súdia auto, prípadne celú automobilku. Malicherná chyba napr. na Alfe je považovaná za prúser storočia, zatiaľ čo VW sa Vám môže rozpadnúť pod rukami, pôjde predsa len o jeden jediný nevydarený kus a trestuhodnú krivdu. Presne o tomto je diskusia o BMW. Automobilky varábajú, automobilky chybujú. V práci máme BMW 5GT a keď im v servise zvoní naša linka, trasú sa im kolená. To ale stále nie je dôvod považovať BMW za šmejd a rovnako to platí pre všetky automobilky. Tu skutočne treba viacje skúseností a hlavne OBJEKTIVITY.
Moj subjektivny pocit z tejto spravy je ze to nepocujem 1x ale dost casto som uz aj v spravach videl poziar auta kde casto figurovalo prave BMW. Jedna sa teda o starsie modely (E36/34/39) nez len E60. Je to sice dost subjektivne, ale o niecom to svedci...
Zatím nehořím a servis nic neví,teď jsem tam volal.Co tedy mám dělat,vozit hasičák,čtyři pytle písku a lopatku?
Dá se tomu věřit,nebo v mém servise pracují pyromani? Lidi pomozte,všude lobují,všude kradou,lžou a já pracuji férově.........tenhle systém je na .......
Dá se tomu věřit,nebo v mém servise pracují pyromani? Lidi pomozte,všude lobují,všude kradou,lžou a já pracuji férově.........tenhle systém je na .......
ajaj - a další svolávačka. A další řeči o nekvalitě.... Takže jen Ti, kteří nesvolávají a nesvolali, jsou nejkvalitnější.... Tak mne napadá, že čínská automobilka Tchi Wal-tche Pjech-Tchi Furt - ještě nesvolala ani jediný ze svých automobilů pro nějakou závadu - zřejmě bude nejkvalitnější na světě.......
na ten vtip o nemeckej kvalite uz dnes nikto nikomu nenaleti :yes: aj im sa to uz se.rie
:yes: Ja radsej mercedes - to je jedina nemecka znacka ktora za nieco stoji a ktorej fandim a mam rad.
jo ja mam nemce, jo ty vole ukaz? parada ze? jo to vis vole zadny lowend bezva kaaara vole. A co znamena ten dym nad kolama? Jo vole tak to je strasny pruser >😁 ty vole, jo to je drsni vole kdes to koupil ten brak vole. To vis nemci vole
VW si zahrává a opravdu krutě. Ale doslova se divím, co lidé jsou schopni VW tolerovat.
BMW prodává auta za prachy, za které si lidé nárokují služby. A tak jim ani nic jiného nezbývá.
Čteš ty vůbec?
[odkaz]
Nebo nyní zmiňované TSI.
Pro zajímavost o 1.4 TSI: */volkswagen-skonci-s-vyrobou-motoru-14-… />
Tyto věci mě vůbec nenaplňují důvěrou ve VW, která donedávna byla tím lepším z Evropy. Nyní je na "evropské" úrovni se vším všudy.
Ano, kdysi tu někdo napsal, že VW končí s výrobou 1.4 TSI a on se pořád prodává a prodávat se ještě nejaký ten rok bude. Každá automobilka jednou přestane vyrábět nějaký motor, stejně jako např. v případě BMW.
Honda měnila svolávačkou i spínač na směrovky, který neměl požadovanou materiálovou specifikaci a 10 let fungoval OK. Evropa nemá na to se porovnávat s Japonci. Jen v antikoro jsou Evropani relativně mírně lepší. Ale i to se skoro srovnalo.
Ten spínač je právě případ možného ohrožení bezpečnosti. Nefungující směrovka by tě někdy mohla stát zdraví.
U předchozí Hondy jsem jednou přišel do servisu pro auto a řekli mi - svolávačka - vyměnili jsme vám levé horní rameno předního závěsu. Opět - dodavatel nedodržel specifikaci. Vliv na bezpečnost - prakticky žádný, jen prý by mi dříve odešlo cosi kolem čepů. Což když si přečtu v odkaze, VW takové věci absolutně neřeší. Pak ještě jednou dodělávali jakousi antikoro ochranu, opět v rámci svolávačky.
To není o směrovce, to je o přístupu Japonců a Evropanů. Kdo zná povahu Japonců, pochopí.
Japonci prostě chtějí, aby lidé měli dokonalé výrobky a berou si to moc osobně.
Opravdu je nejlepší zajet do Japonska zkusit se pochopit Japonce. Pak člověk úplně jinak přistupuje k japonským výrobkům.
Ten spínač měnili kvůli nějakému riziku, ne proto, aby si něco mohli někde odškrtnout. Stejně jako rameno. Kdyby ti za jízdy prasklo, tak věř tomu, že bys to velmi rychle poznal. A měnili to na základě toho, že to někomu asi prasklo, jinak totiž nemáš šanci se normálně dopídit, z jakého materiálu, přesné chemické složení, je to vyrobeno. A tím nemyslím, podívat se do dokumentace výrobce na šarži materiálu, ale konkrétně reálně zjistit podíly prvků ve slitině.
Když máš ramena či čepy v nepořádku, neprojdeš přes STK. A proč asi? Protože je to zapsáno mezi závadami vážnými ohrožující bezpečnost.
Chyby dělá každej, svolávačky už taky. Zase takový rozdíly v tom nejsou.
Kdyz te to zivi, chapu ze musis tvrde bojovat za obhajobu >😁
O tom, jak to chodí u výrobce víš kulový, viz tvoje najivní představy.
Zbytek zase tvůj mindrák...
Jak to chodi u vyrobce Sade vim svy, koleaga s firmy co jako dodavatel Sade navstivil nekolikrat pri reklamaci rikal " takove lepsi JZD" >😁 Nasi firmu prudili, chteli vse nejlepe za naklady a cizi firma s tim samym zbozim je poslala do haj.lu, jestli nechtej at od nich neberou 😉 >😁 To jak to chodi ve vyrobe Opelu mam take z prvni ruky >😁
Mindrak co to je? Me vse chodi a jezdi bez problemu a prodat zadnej krap taky nemusim jako nekdo >😁 Otevri saloon z nejakym slusnym zbozim z vychodu a mozna se uz taky vyspis >😁
Vlastne malej mindrak mam a to ze jen motor a prevodovka je z japonska a zbytek se mrvil nekde v Anglii, ale zaklad je jasnej 😄
Cao
Ale chápu to, chtěl jsi Němce, neměl jsi na to tak jsi skončil u korejského střepa 8-s
Na základě tohoto, pokud někomu "něco" chrastí v motoru, nebo i jen při startu a on přesto vyrazí do Chorvatska, je to dle men hlupák. Pokud mu něco začně chrastit v motoru v Chorvatsku a on bez servisu zkusí cestu zpět, je to také hloupost.
Každopádně se tím dostáváme někam jinak. To, že to je problém je nesporné. Nesohlasím ale s Frankiem 88, že bych raději řešil prohnilé podběhy, než výměnu rozvodového řetězu. Nikde totiž nebylo napsáno, že by ten řetěz přeskočil bez předchozích signálů.
Znam jen jednoho majitele TSI a tento problem se mu objevil tak pred rokem. Okolo 15-20tis pozoroval poskubavani motoru za jizdy, takze uz asi byl retez vytahanej. V servise na nic neprisli a jen prehrali soft. Vypadalo to ze je vse OK a po 5-10tis to same. Auto pak nechtelo nastartovat nebo nemelo vykon, uz si napamatuji a bylo odtazeno do servisu. V servise divadlo, ze to u Glfo nevideli, ale u Sade uz jo. Takze vymena hlavy, rozvody, hadraulickej napinak. Stari auta cca 1,5 roku, takze v zaruce. Uz jen ta vymena hlavy me desi, kdyz vidim ty mrv.ce v servisech a jen cekam na opacko. Pak by se k tomu mohl pridat zmrvenej blok a je vymalovano >😁
Novy auto proste kupuju, aby jezdilo 5-10 let bez poruchy 😉
Z tvých příspěvků kouká to, že "mám sice Hondu, která nejede nic moc, ale nemá turbo a řetez ji přeskočit taky nemůže". Prostě nesmysl. :-!
U tebe je to jen o tady tomhle.
Uz jsem si zvykl na to ze zdejsi vwanatici oblbuji mekcenymi plasty, ale tvrdit ze sypajici se motor je lepsi nez koroze to uz je na navstevu doktora nebo minimalne na mokrej hadr 😉
Nase diskuze nema smysl, takze preju peknej vecer a doporucuju kouknout po necem spolehlivym=japonskym >😁
Kdybys aspon kopal za BMW, ale za tyhle lowendy, no fuj 😉
Toyota, když vyhlašovala, že bude světovou 1., měla problémy s kvalitou. Ale ne moc zásadní.
Teď to samé potkalo VW. Dokonce se VW dá podzřívat, že vydělává na ošizení (zde motorů).
BMW za prevenci :yes:
Zhasne motor, prestane fungovat posilovac brzd a volantu. Myslim, ze sen kazdeho motoristu.
Taktiez radsej hrdzu ako toto. ;-\
Můj mercedes půjde na 4 kontrolu ve 120 000 km (a 30 000 km tedy). Za tu dobu nebyla na autě jediná závada.
Pokud je u AMG servisní interval zkrácen - asi vědí proč ..............
A z toho všeho (1 ložisko), ty VŠEVĚDE, jsi vysoudil, že Mercedes už není kvalita ............
No, jsi génius !!!!!!!!!!! Gratuluji. S takovým IQ by Tě potřebovali v předpovědích počasí.
[odkaz]
[odkaz]
P.S. Ta druhá tabulka je tady velmi zajímavá. Z evropského pohledu ale trochu zkreslená jiným podílem značek na zdejším trhu.
Já osobně v tomto konkrétním případě přístup BMW oceňuji... Téma svolávaček je vždy názorovým jablkem sváru, protože místo konkrétních důvodů hrají prim vášně...
Přístup BMW samozřejmě také oceňuji. Stejně tak jako oceňuji přístup každé automobilk, která takto napravuje své chyby. Tvářit se, že se to týká jen někoho je hloupé.
Souhlas, ono se to zatloukání nemusí vyplatit, hrubě nevyplatit...Platí, kdo nic nedělá, nic nezkazí, ovšem dnes bych to "obecně malinko" modifikoval: kdo nešetří - nevydělá, neušetří ... >😒]