Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Budoucností VW Passat je TDI se dvěma turby

Na novou generaci Passatu si počkáme ještě dva roky, bude však větší než stávající, nabídne více karosářských variant a novou techniku.
Zpět na článek
29. 3. 2012 10:34
29. 3. 2012 10:38
29. 3. 2012 20:28
29. 3. 2012 23:04
29. 3. 2012 23:17
29. 3. 2012 23:07
29. 3. 2012 12:05
29. 3. 2012 13:43
29. 3. 2012 19:10
29. 3. 2012 20:29
29. 3. 2012 21:33
29. 3. 2012 23:09
30. 3. 2012 00:21
29. 3. 2012 19:43
29. 3. 2012 17:26
29. 3. 2012 19:16
29. 3. 2012 19:44
29. 3. 2012 19:52
29. 3. 2012 18:07
29. 3. 2012 19:15
29. 3. 2012 19:49
29. 3. 2012 21:09
29. 3. 2012 10:10
Dvakrát Passat
Koukám že bude tedy to Bi.Takže dvakrát Passat.No nevím, snad se to nebude "s.r.át".Jinak raději bych uvítal dole "lux", neboli kompresor..... ;-) Nové motory kvituji.Snad už se ty řetězy "tahat" nebudou.Vlastně nebudou, když tam nebudou. >:D
Rozbalit vlákno
1
29. 3. 2012 12:55
Re: Dvakrát Passat
Vačkové hřídele nové 1.8 a budoucí 2.0 jsou pořád hnané řetězem. [odkaz] [odkaz]
29. 3. 2012 10:20
...více karosářských variant a novou techniku
až automobilky začnou nové generace modelů uvádět se starou technikou, nechť nám dá redakce taky vědět:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Emel
29. 3. 2012 10:36
Re: ...více karosářských variant a novou techniku
No to je vcelku běžné. Například současný Passat při svém představení pokud vím žádný nový motor nedostal. A podobné je to i u konkurence, velmi často se novinka představí s motory předchozí generace a až později se objevují nové pohonné jednotky.
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2012 19:03
Re: ...více karosářských variant a novou techniku
Nebude to (také) tím, že "současný Passat" je stále ten STEJNÝ/PŮVODNí jen trochu ("důkladněji") faceliftovaný? ;-)
PS: Tak už i vwaudi bude mít bi-turbo 4válce? Již 8 (?) let po konkurenci - tak to GRATULUJEME :yes: :-)
Avatar - Emel
29. 3. 2012 10:34
Překlep
"Na nabídce sedanů a kabrioletů není pochopitelně třeba nic měnit."

Něco mi uniklo ;-) ?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Parda71 (BMWfans)
29. 3. 2012 11:20
Re: Překlep
Taky mi to nějak nesedí...
29. 3. 2012 10:38
Řekl bych
nejvyšší čas (diesel ve třídě 2.0 k 200HP).
Rozbalit vlákno
33
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2012 19:07
Re: Řekl bych
Někdo s bi-turbo (dnes spíš twin-scroll turbo) naftovými 4 válci musel přijít jako POSLEDNÍ (po BMW, Mercedes, Citroën, Jaguar, Range Rover, Peugeot, Hyundai atd.) - no a bude to .... VOLKSWAGEN :yes: :-)
PS: A prý se výkonově (až za dva roky bude) dokonce vyrovná tomu nejslabšímu ze současných obdobně konstruovaných motorů - pavwáda :yes: ;-)
29. 3. 2012 20:28
Re: Řekl bych
Jedna věc je něco mít a druhá věc je něco z toho mít.
Avatar - white label
29. 3. 2012 20:32
Re: Řekl bych
Tak tak, prodeje Passatu mluví jasně o tom, jak žalostně zrovna Passatu biturbodiesel na trhu "chybí", hlavně proto je doslova "drcen" prodeji konkurence s biturbodiesely, samozřejmě zejména prodeji Citroenů s biturbodiesely... >:-[]
29. 3. 2012 21:07
Re: Řekl bych
No Passat nakonec možná ani to BiTurbo nedostane. Páč nebude potřeba. :-! ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2012 21:26
Re: Řekl bych
Ano, ta možnost EXISTUJE...
..že se i druhý pokus o bi-turbo 2.0 Tdi NEpovwede.. ;-)
29. 3. 2012 21:42
Re: Řekl bych
Který první pokus se nepoved a proč by se neměl povést druhý? Ono něco jsou vlhké sny odpůrců koncernu a něco jiného skutečná realita za branami fabriky. Jak píšu, třeba bude místo R4 nakonec něco úplně jiného...
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2012 22:41
Re: Řekl bych
Sny mívám ÚPLNĚ o něčem jiném.. ;-)
..tak v jednom příspěvku NEvíte o "prvním pokusu vw o motor bi-R4-Tdi a v druhém (o minutu "vedle") zmiňujete že to jak se ten bi-R4-Tdi NEpovedl jsou "fámy"? Neměl byste si to nějak "sjednotit"?? :-)
29. 3. 2012 22:50
Re: Řekl bych
Někteří mají asi opravdu problém s chápáním psaného textu. Ostatně to už jde poznat i z jejich psaného projevu.
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2012 23:03
Re: Řekl bych
Tak CO znamená to VAŠE: "..který první pokus se nepoved?" a minutu nato: "..se jinam nedávají z důvodu že se nepovedly" :-)
Tak PROČ se první "pokus" vwaudi o bi-turbo R4 nepoužívá v "běžných" osobních vozech?? (protože je - a to není "urážka", to je prostě FAKT - "nekonkurenceschopný" ... a to NEjen 250 CDi či 25d od BMW... ;-)
29. 3. 2012 23:09
Re: Řekl bych
Ono by to chtělo citaci uvést celou, ne jen část věty vytrženou z kontextu. Je mi jasné, že to pro takovou kapacit vašeho formátu bude překvapení, ale existují i takové věci, jako jsou věty rozvité, které se oddělují čárkami či středníky. Takže celá věta zněla:

"Není nad vymyšlené fámy, že se jinam nedávávají z důvodu že se nepovedly."

Což byl povzdech nad vaším bludem. Takže hodně štěstí při studiu češtiny. Třeba jednou pochopíte co zde píšou ostatní.
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2012 00:23
Re: Řekl bych
Takže k PODSTATĚ (opět) VŮBEC NIC? ;-\
PS: Vy jste snad "vwymyslel" JINÝ důvod - proč je současný bi 2.0 Tdi "takový jaký je" (a NEdává se do "normálních" aut????????????????????????????
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2012 21:23
Re: Řekl bych
Ano ano - já to říkám stále: zákazníci vw jsou NEuvěřitelně NEnávwoční :yes: :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2012 21:22
Re: Řekl bych
Pokus o "filozofické" vysvětlení PROČ ostatní mají a (jen) vwaudi NEmá? :-)
29. 3. 2012 23:04
Re: Řekl bych
Ne Kylie. Naznačení toho, že někdo má takové postavení na trhu, že si absenci toho či onoho klidně může dovolit bez nepříznivého dopadu na výsledky. A také toho že naopak někdo může používat jakoukoliv techniku, nebo technické řešení, dávat auta "zadarmo" a stejně ho to nikam neposune.
Proč Audi, nebo VW, nebo kdokoliv jiný něco má či nemá se neptej mne ale právě těch zmíněných. Já nevidím do mozků managementu automobilek.
U Audi už ti více lidí zde svůj názor psalo. Marně, neb hloupost a slepota. U VW (alespoň za mne a píši to i v prvním příspěvku) říkám konečně (byť se zas tak nic moc nedělo).
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2012 00:27
Re: Řekl bych
:yes: :-) :yes: >:D :yes:
To jako "zkoušíte" že NĚKDO "sbaští", že VW je ÚMYSLně vývojově POZADU?!?!?
Tak to je opravdová diskuzní PERLA :yes: :yes: :yes: :-)
Jasný tip na ZLATÝ VENTILEK! ;-)
29. 3. 2012 20:59
Re: Řekl bych
Optimismus je jen nedostatek informací. Proto nějaké dodám pro ty, kteří žijou v minulém století. Koncern Bi-Turba dávno nabízí, leč je jasné, že na každý "odborník" to musí vědět.
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2012 21:28
Re: Řekl bych
Ano, a "povwedl" se tak..
...že ho do osobních vozů raději NEdávají.. :-)
29. 3. 2012 21:43
Re: Řekl bych
Není nad vymyšlené fámy, že se jinam nedávávají z důvodu že se nepovedly. Proč nedávají u Citrona V6 do C1? Mám to brát taky jako důkaz toho, že se nepovedl? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2012 22:37
Re: Řekl bych
NEpomátl jste se trochu?? (to byl ale "mimo realitu" argument ;-)
PS: I když V6 Bi-turbo v nějakém menší voze ... :-)
PPS: VŠICHNi ostatní výrobci používají "tento typ motorů" v SUV, ve vozech střední (a vyšší) třídy apod. - ostatně vwaudi až motor JEDNOU bude mít, ho tam bude TAKÉ dávat, že? >:-[]
29. 3. 2012 22:43
Re: Řekl bych
Pro hlupáka každý hloupý. No nic, znám i lepší způsob trávení večera, než nahánění pomatenců...

Kdo umí alespoň trochu používat tu bouli na hlavě, tak snadno pochopil proč jsem použil tak extrémní příměr jako je V6 v C1.
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2012 22:46
Re: Řekl bych
Zvwládnete odpovědět "k vwěci"?? :-)
PS: Nejspíš NEeee (a proto ten "hlupák" a "pomatenec" atd, že? ;-)
PPS: To FAKT NEmáte "koule" na to "normálně" přiznat, že vwaudi prostě "zaspalo" (a s naftovými motory to není poprvé - to jsou prostě SNADNO "dohledatelná" fakta.. ;-)
29. 3. 2012 22:54
Re: Řekl bych
No zatím tady pomateně píše někdo jiný a není schopen ani pochopit, co se tu píše, pak to překroutí a mele hoa s Camembertem dál. Dál nemám potřebu komunikovat s někým takovým, neb hrachu mám doma málo. Jen shrnu, že ten "někdo" už tu takové hoa mlel už dááávno, když jsem tu psal pár věcí, které se nakonec potvrdily. Ale je mi jasné, že ten, kdo nepochopí ani větu jednoduchou bude mít zřejmě i krátkou paměť. ;-) Takže si to shrneme - někdo přidává Turba a někdo... no nechte se překvapit.
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2012 22:58
Re: Řekl bych
Takže si to shrneme ... před 10ti lety se začala přidávat ta 2 turba (a vwaudi NIC), před 5ti začala být nahrazována twin-scroll turby (a vwaudi zase NIC) a teď ohlásili že za pár let budou mít motor výkonově srovnatelný s tím co konkurence již dnes (roky zpět) nabízí ... a vy tu "machvwujete" o nějakých překvapeních?? :-)
29. 3. 2012 23:05
Re: Řekl bych
Ach jo, připadám si jak Don Quijote... Já tu někde machruju? Spíš tu někdo jiný jen blije. Jen jsem tu napsal fakt a jeden pomatenec tu začne hopsat a mlít blbosti, jak to je a bude zaostalé. A výkonově srovnatelné motory? Já nevím, ale koncern třeba nabízí i V12 TDI, na což myslím nějaký Citron může sotva pomyslet. (A je mi jasné že se toho chytíte, protože vám nedojde, že jste psala pouze o výkonu.) Tož tak. Napřed si ujasněte o čem se diskutuje a pak reagujte, není když se někdo baví o A, vy to pochopíte jako B a pak píšete o C. No nic, teď už nadále fakt na vás nereaguju. Nestojí mi to za to.
29. 3. 2012 23:17
Re: Řekl bych
Tady to zkoušíš marně. Teď se dozvíš, že V12 je již opuštěná cesta, tudíž je nekonkurenceschopný a zastaralý, neb všichni ostatní jednou na max. 8mi, nbeo 6ti válcích.
Jako vždy, ohňostroj marnosti, hlouposti a zaslepenosti.
P.S. Už v minulosti jsem si všiml, že máš velmi dobré info. Jsem zvědav na ta překvapení. :yes:
29. 3. 2012 23:26
Re: Řekl bych
No on by tu člověk občas napsal i víc. Dokonce jsou věci, které by šly dát veřejně. Ale opravdu mi to za to nestojí, když vidím, co tu pár exotů dokáže udělat, aby zbývajícím 99 % naprosto znechutili tady chodit.
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2012 02:52
Re: Řekl bych
:yes: :-) :yes: >:D :yes:
PS: Ale "vwtipnou" kaši jste (dnes) jedl - to zas ANO! ;-)
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2012 00:19
Re: Řekl bych
Jojo, NENí nad "klasické" BENZÍNové V12 (a u MB mají :yes: že "udrželi" verzi 65 AMG :yes: :-)
(si představte že jsou firmy, které NEsmyslně vwyvíjeli V10 a V12 v naftě - a pak museli motory stáhnout z nabídky, dříve než se jejich drahý vývoj zaplatil. No věřil byste tomu?? TAKový NEsmysl! :-)
V tak prodejně OKRAJOVÉ oblasti - NEskutečné VWyhazování peněz z okna ... nicméně některé "povrchní" fanoušky to prý "NADCHLO" - NEuvěřitelné, vy snad znáte někoho, kdo by si místo V12 benzín raději koupil V12 ropáka? ;-)
Ale to že vwaudi je v bi-turbo naftových motorech o generaci a půl POZADU - to je (pvwo někoho asi "těžko uvěřitelný") FAKT ;-)
PS: Škoda že ty info (skoro)vždy jen "naznačuje" (to co prozradil o budoucím 2.0 bi-tdi se "normálně" píše v běžně dostupných automagazínech :-)
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2012 02:50
Re: Řekl bych
Chvwapci "styďte se" (nebo "vwadujte" - že biturbo 4válec i u vwaudi BUDE :yes: ;-)
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2012 00:38
Re: Řekl bych
Všiml jste si že "znalejší" fandovwé se diskuzi kde je zcela JASNÉ že vw "zaostalo" raději vyhnuli? ;-)
Vaše "paargumenty" o Citroën C1 a V6 (to BYLA ale "pitomost") a teď opět Citroën a V12 Tdi (bože CO to mu s "čímkoli" společného???
PS: No prostě se za pár let dočkám u vwaudi toho co jiní výrobci nabízejí již mnoho let a vaše naprosto ZOUFALÉ "okecávky" (víte alespoň PROČ se tak ZOUFALE snažíte "zpochybnit" NEzpochybnitelné? ...výrazné opoždění ve vývoji naftových bi-turbo motorů koncernem VW) na tom nic NEzmění :-)
PPS: Zapomněl jste zmínit V10 Tdi - ten byl stejně "mimo" jako V12 Tdi, navíc ještě VÝRAZNĚ NEspolehlivý/NADstandardně poruchový.. ;-)
30. 3. 2012 20:34
Re: Řekl bych
Kylie, vy máte regulérní VW psychózu. Dřív jste bývala aspoň zábavná - jako když se kotě snaží odtáhnout botu, která je nad jeho síly - ale v téhle diskusi už je to z vaší strany čistá křeč. Bože můj, co je tak hrozného na faktu, že VW dá biturbo do osobáků o pár let později? V Evropě absolutně dominují, mají super benzíny, firma jim šlape jako hodinky, v prodejích drtí kontinentální konkurenci tak snadno, že se ani nemusej učit spelling Citroënu - proč by měli být první úplně ve všem? Kdyby získali i tohle prvenství, tak už by třeba ten váš citrón dávno sežrali, takže byste ani neměla o čem bájit. Takže buďte ráda, že váš VW aspoň nějaký drobeček na stole nechal, a šoupejte nohama.
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2012 20:38
Re: Řekl bych
Hrozného jistě nic (ostatně STEJNÉ to bylo s biturbo 6ti válcem či 1.6 Tdi nebo zavedením common rail "obecně" :-)
PS: A právě asi ta "kombinace" toho že Evropě TOTALně "dominují" (a technicky či "vývojem" bývají spíš "o generaci" pozadu mne..... ;-)
29. 3. 2012 23:07
Re: Řekl bych
Kachna, já to tušil. >:D >:D
Avatar - Ondore
29. 3. 2012 12:05
2014?
Ak mám dobré info, tak o dva roky tu budeme mať aj Avensis s motormi od BMW, som zvedavý na výsledok ďalšej porovnávačky ;-)
Rozbalit vlákno
15
29. 3. 2012 13:43
Re: 2014?
Uvidíme. I dnes má BMW v nabídce 2.0 diesel na 85kw. Co bude mít v nabídce v roce 2014 a co "přenechá" Toyotě je ve hvězdách.
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2012 19:10
Re: 2014?
No hlavně má dnes v nabídce 2.0 diesel 160 kW.. :-) :yes:
..stejně (podobně) jako mnoho ostatních (s výjímkou vwaudi ;-)
29. 3. 2012 20:29
Re: 2014?
>:D >:D jo, jo, jako vždy
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2012 21:33
Re: 2014?
:-)
PS: Ještě párkrát a mohli bychom navrhnout změnu pravopisu na VWždycky ;-)
29. 3. 2012 23:09
Re: 2014?
To každopádně. Ty totiž to VW budeš opravdu vidět na vždycky a všude. Tohle vypadá na maniodepresivní psychózu.
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2012 00:21
Re: 2014?
Já za to přece NEmohu - že vw je (v naftových motore) vwždycky tolik pozadu.. ;-\
Avatar - Ondore
29. 3. 2012 19:43
Re: 2014?
Tak vzhľadom k tomu, že Toyota bude dávať na oplátku svoju hybridnú technológiu a aj vzhľadom k tomu, že jej súčasné diesle nepatria medzi najslabšie, tak si trúfam odhadnúť, že ten 85kW to nebude ;-)
29. 3. 2012 17:26
Re: 2014?
A proto si v pondělí vyzvedávám priuse :-!
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2012 19:16
Re: 2014?
Vzhledem ke ZHORŠUJÍCÍM se tlakům na jízdu co nejnižší rychlostí (i po německých dálnicích), bohužel asi "ROZUMNÉ"/správné rozhodnutí.. ;-)
Avatar - Ondore
29. 3. 2012 19:44
Re: 2014?
Si nemohol počkať do leta na Plug-in? ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2012 19:52
Re: 2014?
Ano! Plug-in vypadá (o HODNĚ) "zajímavěji" :yes: ;-)
Avatar - Andromeda
29. 3. 2012 18:07
Re: 2014?
Zdravím tě, a ano, může to být skutečně zajímavé :yes: ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2012 19:15
Re: 2014?
Také to může být (až) "nečekaně jednoznačné" ;-)
Avatar - Ondore
29. 3. 2012 19:49
Re: 2014?
Sa čudujem, že tu nevidím jasnovidca, ktorý už teraz vie, čo bude najlepšie, pri správičke o pripravovanom Foxíkovi mu to bolo jasné hneď >:-[]

Táto spolupráca je určite dobrý deal pre obe strany, napokon motory od BMW sú určite na absolútnej špičke, rovnako ako hybridná technika od Toyoty.
Avatar - Andromeda
29. 3. 2012 21:09
Re: 2014?
Věřím, že obě strany zvážily všechna pro a proti a půjde o obchod pro obě strany ;-) - píšeš to správně . A >:D ...
29. 3. 2012 18:42
čím víc turbo, tím víc folksvágn!!
bravo, jako vždycky!!! :yes: jenom bacha na řemeny, kucí!! :yes:
Rozbalit vlákno
2
29. 3. 2012 20:30
Re: čím víc turbo, tím víc folksvágn!!
Podle téhle logiky je vlastně VW nejlepší, protože s tím přichází poslední.
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2012 21:31
Re: čím víc turbo, tím víc folksvágn!!
:yes: :-)
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2012 19:14
Tak konkurence..
..u naftových 4válců po bi-turbo kontrukcích z minulého desetiletí přechází (-šla) na twin-scroll turba - a "hle", vwaudi s 8mi (?) letým odstupem "dorazí" k bi-turbo 4 válci? ;-)
(že prý bude mít 140 kW - jako současné nejslabší obdobné pohonné jednotky :yes: :-)
Rozbalit vlákno
52
29. 3. 2012 20:57
Re: Tak konkurence..
Není nad zaručené info "že prý" co někdo zaslechne při šourání záchodků. 140 kW bude mimojiné taky, ale ne s dvěma turby. ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2012 21:20
Re: Tak konkurence..
Co to je "šourání" (záchodků)?? :-|
Já to PRÝ tedy ČETLA ;-)
PS: Dvoulitr NE twin-scroll turbo (nebo dvě turba) 140 kW (a nevíte kolik Nm)? To zas nebude tak špatné??
A kolik bude mít bi-turbo? Oněch 160 kW (jako má dnešní BMW 25d) nebo víc? :-)
29. 3. 2012 21:23
Re: Tak konkurence..
A PRÝ zcela určitě z oficiálnách materiálů výrobce že?
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2012 21:31
Re: Tak konkurence..
A ten "mimojiné 140 kW" bude JAKý (když "NE s dvěma turby"?????
A točivý moment víte/tušíte?
A jaké budou "další" výkonové varianty???
A co ještě o tom motoru (který ostatní výrobci nabízejí už skoro "desetiletí" víte ještě????
29. 3. 2012 21:44
Re: Tak konkurence..
Víc neřeknu. Nenechám se z práce vyhodit kvůli nějaké uklizečce...
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2012 22:34
Re: Tak konkurence..
Tvwapné...
..už jsem si to našla v Autobild - tak NEvwymýšlejte "bubosti" (o své "důležitosti" ;-)
PS: Prostě vw ("klasicky" - stejné to bylo s common rail či naftovým 1.6 nebo bi-turbo 6tiválcem) přichází "o pětiletku" později než Hyundai a Citroën (o BMW či MB nemluvě) - a popravdě ona to nebude ani ta "pětiletka" :-)
PPS: No a v té výkonnější verzi se, až za pár let bude, snad vyrovná tomu co před lety nabízelo BMW Alpina D3, nebo pomalu končící Citroën C5 2.2 HDi 150 kW a další a další
(a "si představte" že jsou lidé - co vw i tak "bvwání" a NEchtějí se podívat "pravdě do očí" ;-)
29. 3. 2012 22:41
Re: Tak konkurence..
LOL >:D >:D >:D

Hláška roku 2012

"už jsem si to našla v Autobild"

Dále netřeba komentáře. >:D Doufejme, že AutoBild čtou i ve Wolfsburgu, aby věděli, co a kdy mají uvést na trh. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
29. 3. 2012 22:41
Re: Tak konkurence..
???
CO má být ta "hláška roku"??? :-)
Že vw bude s 8mi (?) letým zpožděním výkonově "konkurenceschopný" R4? ;-)
29. 3. 2012 23:13
Re: Tak konkurence..
Solidní záchvat >:D >:D
Možná se mi to jen zdá, ale mám pocit, že se ti to horší. :-|
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2012 00:20
Re: Tak konkurence..
No hlavně že (nic) NEřeknete...
..nebo také NEvíte? ;-)
30. 3. 2012 10:04
Re: Tak konkurence..
Tys tu zase zaneřádila diskuzi. 8-s
Oproti oktanovi víš kulový. Spletla ses tu x krát, až si tu z tebe spousta lidí dělá akorát srandu.
Naproti tomu octan má velmi dobré informace, které se vždy potvrdí. Prostě to ví. Tak to ber jako fakt a nezpochybňuj to.

Tobě za dnešek, a nejen dnešek, výrazné :no:
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2012 12:16
Re: Tak konkurence..
No nevím jak jindy, ale alespoň tentokrát Octan NEnapsal ani to co už bylo zveřejněno (to co je napsáno v AutoBild a jinde zjevně není nějaký "únik info" ale bude to pocházet z "normální" tiskové zprávy.. ;-)
PS: Víte, zas tak moc (často) se NEpletu (že si to někteří "představují" - že to NE"odpovídá" JEJICH "představám" - to ano :-)
SHRNUTO: Napsal jste NEsmysl (druhá generace Bi-tdi 2.0 přijde opravdu mnoho let PO konkurenci a vypadá to že bude podobně "vwýjímečná" jako 1.6 Tdi = které přišlo POSLEDNí a dodnes se NEvyrovná třeba 1.6 CRDi od Hyundai/Kia..
30. 3. 2012 12:34
Re: Tak konkurence..
Octan taky nemusí psát veřejně, víme?
A zrovna v tvém případě se ani nedivím, že se mu do toho nechce.

PS: Zase si mimo. V hlavě pořád vymeteno.
:no:
30. 3. 2012 13:07
Re: Tak konkurence..
Tak já se hlavně směju tomu, že jsem tu naznačoval o úplně jiném motoru, než čtyřválci s dvěma turby, jakožto možné vrcholné motorizaci pro B8. Jenom uklizečka to stále nepochopila a je mi podsouváno že jsem tu prý naznačoval cosi o nějaké 2.0 BiTDI o kterém už psali v AutoBildu a že ona už to četla. >:-[] >:-[] >:-[]
30. 3. 2012 13:30
Re: Tak konkurence..
Chápání není zrovna její silnou stránkou.
Osobně to přisuzuji jisté jazykové bariéře kombinované s domnělou vlastní neomylností a znalostí.

Pak z ní lezou neskutečné cancy. 8-s
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2012 13:32
Re: Tak konkurence..
V životě je MÁLO jistot - že (zrovna) vwy nemůžete chápat rozsah mého chápání je jedna z těch JISTO-JISTÝCH ;-)
30. 3. 2012 13:48
Re: Tak konkurence..
Já o tobě vím, že tvá inteligence nedosahuje té mé a taky vím, že tu píšeš prakticky neustále kraviny. To stačí na to, aby tě tu nikdo nebral vážně. :-!
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2012 14:48
Re: Tak konkurence..
Tak teď mluvíte za "kolektivw"? ;-)
PS: Vždyť je to fakt trapné - že koncern vw asi jako poslední z "větších" výrobců dodnes NEmá "silnější" naftový 4válec víte i vy (a to autům za tak moc NErozumíte/přehled spíš NEmáte) = fakt NEchápu o CO "se snažíte"???
Myslíte že tím "popíraním" NEpopiratelného (VELMI snadno "ověřitelného") FAKTu... se stane co? :-)
PPS: Myslela jsem že (i) při vaší inteligenci to POCHOPÍTE: Tohle se "okecat" NEDÁ ;-)
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2012 13:31
Re: Tak konkurence..
(už zase a zase) "pokus o urážku" - nebo CO to má být ta "uklízečka"?!? :-|
PS: A co bude VRCHOLná (naftová) motorizace pro B8? :-)
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2012 13:37
Re: Tak konkurence..
ad PS: a to máme DALŠÍ (kolikátý už?) pokus o urážku
A co se věci týče: Argument NULA celá NULA nic..
..ale jinak dík za potvrzení že NEnapsal VŮBEC NIC - dokonce ani to co už bylo ofic. zveřejněno = nabízí se otázka PROČ "vstoupil do diskuze a tvářil se že ví VÍC" (ale NEprozradil - VŮBEC NIC :-)
PS: Abyste to "pochopil" zopakuji: "přihrnul se že o tom ví VÍC - ale NEprozradil VŮBEC NIC" ;-)
30. 3. 2012 13:46
Re: Tak konkurence..
Neřekl to tobě. Ale za to si můžeš jen ty sama. :-!
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2012 14:53
Re: Tak konkurence..
A zase: NULA celá NULA nic...
PS: Čímpak jsem "se provwinila"? ;-)
Že jsem to (fakt VÝRAZNÉ - BEZ přehnánění "o generaci a půl") zpoždění "zmínila"?
Nebo že když NAZNAČIL (že ví něco "vwíc"), tak o CO se jedná "se zeptala"? :-)
30. 3. 2012 07:29
Re: Tak konkurence..
Věcná: První motor s Common-Railem měl koncern VW v roce 2000 (3.3 TDI V8), pokud si to správně pamatuju, biturbo šestiválec přišel už v 90. letech (benzínový 2.7 V6). Pravdou je, že se nabízely jen ve vybraných modelech Audi, takže "obyčejní" zákazníci koncernu VW měli "smůlu". Na druhou stranu - v jednoduchosti je síla - takže já jsem spokojen s dvouventilovým litinovým benzinovým dvoulitrem, který se koncern VW nestyděl zákazníkům nabízet ani v tomto tisíciletí v modelu Passat či Superb. Pro "moji" Fabku podle mě dobrá motorizace :-)
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2012 12:31
Re: Tak konkurence..
Věcná: Správně píšete KONCERN vw (takže - a sám to píšete - VÍTE jak to reálně s "nasazením" common rail napříč spektrem naftových motorů v koncernu vw v reálu bylo.. ;-)
(a ten V8 TDi common rail přišel i tak pár let PO Alfě a Mercedes a Citroën a ... :-)
..argumentace s benzínovými motory je trochu mimo (je to VELKÝ rozdíl) - když už "slučovat" použití dvou turbodmychadel, tak snad u "víceválců" (nové V6 Bi-Tdi) a R4 (benzínové motory jsou něco JINÉHO - a popravdě, i přes VÝRAZNĚ "obrácené" prodeje, je v nich koncern vw o DOST "lepší" než v naftových..
..kde byl a je prostě POZADU - cca "o generaci a půl" :-|
30. 3. 2012 12:37
Re: Tak konkurence..
8-s :no:
Argumenty jak se ti hodí. K zblití. :no:
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2012 13:33
Re: Tak konkurence..
Argumenty NULA celá NULA nic - smutné ;-)
ARGUMENTUJTE tedy KONKRÉTNĚ a věcně kdecojak "je špatně" :-)
PS: Nebo "vwaději" zůstanete u svého (standardu): "pokus o urážku" + "argument k věci NULA celá NULA nic"?? ;-)
30. 3. 2012 13:47
Re: Tak konkurence..
Užij si to. :-!
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2012 14:50
Re: Tak konkurence..
A opět: NULA celá NULA nic... ;-)
30. 3. 2012 15:45
Re: Tak konkurence..
Ano, koncern VW se rozhodl, že "běžným" zákazníkům nabídne dieselovou technologii z nákladních aut - TDI PD. Jednou se mi stalo tohle: vycházím z baráku a slyším chrochtání nákladního auta, v hlavě mi mžiklo "dneska jedou popeláři nějak brzo", popojdu k brance a co nevidím za rohem domu - nebyli to popeláři, ale Passat B6 :-)
Co se týče dieselů, tak koncern VW usnul na vavřínech, protože původní TDI motory (bez PD) neměly ve své době konkurenci .. vlastně nemají konkurenci dodnes, nikdo nikdy už tak dobrý diesel neudělá, protože dřívější emisní normy umožňovaly dieselům doslova chrlit saze i oxidy dusíku.
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2012 15:58
Re: Tak konkurence..
:-)
PS: Ano, v roce 1989 byl naftový 4válec TDi opravdu "špička" (zcela vážně), pak už to bylo "jen horší" a "horší" a "horší" a ... a teď "ofic" víme, že jednou bude i bi-turbo 4válec (tak o 8 let později než ho měla konkurence... ;-)
30. 3. 2012 17:46
Re: Tak konkurence..
Tak za prvé - v roce 1989 přišel pětiválec TDI.
A za druhé - čtyřválcové TDI bylo špička i po příchodu prvních Common-Railů. Ty měly o litr větší spotřebu a menší životnost celého vysokotlakého systému. Výhodou byl jen o něco tišší chod. Teprve s příchodem TDI PD na straně jedné a Common-Railem druhé generace na straně druhé se karta obrátila.
Konec konců, 10 let stará dieselová oktávka se prodává za ceny o 30-40 vyšší než stejně stará dieselová C5 . I Seat Leon/Toledo je tak o 20 tisíc dražší :-)
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2012 20:00
Re: Tak konkurence..
Tak to je DOST výhodné si koupit tu C5, ne? ;-)
A common rail HDi byl již i v předchůdci C5, modelu Citroën Xantia...
..a k vw a TDi, rok 1989 byl (nejen) dle mne "zlom" - jak jsem napsala, TAM "začal sestup" nebo "ústup" z pozice (a pochopitelně to NEznamená že hned příští rok byly motory TDi "out".. :-)
..nicméně já si třeba v roce 2001 koupila (dle EOTY) nej- motor do 2.5 litru (2.2 HDi) a na ten již vwaudi NEměl "odpověď" - a popravdě jí nemá DODNES
(byť to někteří fanouškovwé NE"chtějí slyšet" ;-)
PS: Prostě BENZÍNové motory koncernu vw považuji za (jsou) "obecně" LEPŠí než ty naftové (a je to tak již DOST dlouho) - byť asi VĚTŠINA lidí si to "představwuje" přesně OBRÁCENĚ :-|
PPS: R5 si z "těch let" vybavuji BENZÍNový (a ten byl VÝBORNÝ) - nafta mne moc NEzajímala :-)
Avatar - guze
30. 3. 2012 20:18
Re: Tak konkurence..
Na tohle ti neodpoví, protože nemá čím;)
Avatar - guze
30. 3. 2012 22:22
Re: Tak konkurence..
V roce 1999 byl v této kategorii nejlepší motor zrovna TDi......jaký to paradox, hmm?
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2012 23:39
Re: Tak konkurence..
Myslíte 1.9 Tdi 80 něco kW? Kruciš TEN jsem myslela (ale "hned" ho na postu "nej" naftových 4válců vystřídal 2.2 HDi - jen jsem "přeťukla" místo 99 89 8-s
Tak to SORRY: Mělo tam být "..v roce 1999 byl TDi ještě špička (zcela vážně) atd... ;-)
PS: V 1989 mne (jakákoli) nafta opravdu ještě NEzajímala a tehdy (nebo nějak tou dobou) byl v nabídce audi VYNIKAJÍCÍ R5 2celé něco, samozřejmě BENZÍN :yes: :-)
(bohužel krátce na to přišly "koncernovwé změny" a audi začalo být komerčně úpěšnější a úspěšnější a jeho "cenovědotupné" modely horší a Horší... až mne PŘESTALY zajímat ;-)
Avatar - guze
30. 3. 2012 23:44
Re: Tak konkurence..
Na wiki ( [odkaz] ) pisou, ze to byl 2.5 v6....
Avatar - Hammunasakra
31. 3. 2012 00:13
Re: Tak konkurence..
Ten byl "o ničem" (možná vítěz soutěže o "nejporuchovější motor" nebo něčeho takového ;-) ), ale ten R4 1,9 Tdi 81 (?) kW - to byl OPRAVDU povedený motor (POSLEDNÍ "svého druhu" - od TÉ doby to s tou kategorií (čtyřválce okolo 2 litrů) Tdi šlo "jen z kopce" :-|
PS: Ne že by se "byť jakkoliv vzdáleně" mohl rovnat s tehdejším BENZÍNovým R5 audi - TO byl motor, TO bylo auto (a zatímco motory by se našly dodnes "ne špatné", tak auto ... snad R8 - to už jsme ale cenově HODNĚ "jinde"
Avatar - guze
31. 3. 2012 00:17
Re: Tak konkurence..
Ano, 81 kW mel.....jel jsem s nim v Golfu III a byl opravDu :-) dost dobry, az na ten zvuk samozrejme.....R8 se me osobne nelibi a myslim si ze neni ani jizdne moc dobra (nikdy jsem ji neridil) na druhou stranu kdyby mi ji nekdo dal, urcite nepohrdnu :-)....ja bych si z momentalni nabidky audi vybral asi S7 :-)
Avatar - Hammunasakra
31. 3. 2012 00:23
Re: Tak konkurence..
No, zvuk za "chladného podzimního rána" komentovat NEbudu.. ;-)
..na tom se JISTĚ shodneme - nicméně na svou dobu VÝBORNÝ diesel (právě zvukem a "kultivovaností" vůbec, ho 2 roky nato tehdy úplně nové 2.2 HDi "zcelasmetlo" :-)
PS: Ten R5 od audi NEznáte? Je to takový "dárce DNA" pro současný (také prý výborný) R5 2.5 ;-)
Avatar - guze
31. 3. 2012 00:25
Re: Tak konkurence..
Jestli se ten R5 2.5 (puvodni) o kterem mluvite daval do Audi Quattro, tak ten znam :-)
Avatar - Hammunasakra
31. 3. 2012 00:30
Re: Tak konkurence..
ANO! Já tedy znám jen jeho "umírněnější" verzi v audi S2 (alespoň myslím že tam byl v trochu "krotší" verzi - s o něco menším výkonem), ale TO bylo (ještě "zaplatitelné" - narozdíl od R8) auto a (dle mne) VÝBORNÝ motor..
..pak ale přišla VWýrazná "změna taktiky" (přístupu - nebo jak to říct) a zatímco u "davu" to audi A4 a A6 spíš "vwyhrály", u mne to šlo přesně opačným směrem.. ;-)
31. 3. 2012 07:32
Re: Tak konkurence..
Celá ta anketa "motor roku" je divná. Vidím tam ocenění pro 1.4 TDI (to je nejhorší diesel koncernu VW) a motor 0.9 Twinair dokonce vyhrál napříč kategoriemi v roce 2011. Tyhle motory bych namontoval do auta jen svému nepříteli :-)
Ten 2.2 HDi byl zajímavý jen tím, že jako první motor měl filtr pevných částic. Pro motoristické novináře možná důvod dát mu ocenění, pro běžného uživatele komplikace. Tím pádem to byl i první motor, na které se zlaté české ručičky učily provrtátvat filtr, aby se nemusel draze měnit ;-)
Avatar - Hammunasakra
31. 3. 2012 11:18
Re: Tak konkurence..
Zrovna ten filtr pevných částic je na onom motoru asi JEDINÁ NE"zajímavá" věc :-)
PS: Byl to spíš první naftový 4válec s chodem (chováním) 6ti-válce ;-)
(a dnes trochu VÝKONem 6ti-válce = 150 kW :-)
PPS: A máte-li na mysli NEvýjímečný výkon - tehdy 98 kW (nedlouho na to přišly "obyč" 2litry 100 kW), tak TO bylo přesně ono - v porovnání (vpodstatě v CELÉM SPEKTRU otáček) tyhle motory svým "suverénním" zátahem doslova SMETL ... ale lidé vybírají spíš "podle čílíček".. ;-)
Nicméně jeho opakované umístění jako NEJ- motor do 2.5 litru a v dalších letech "finálová" pozice je ZCELA na místě, doslova vynikající pružnost měl v druhé generaci opět s NE až tak mimořádným výkonem (byť konstrukce bi-turbo) 125 kW, no a teď už nějaký rok s twin-scroll turbo s 150ti kW
Prostě VELMI MIMOŘÁDNÝ - většinou asi spíš "přehlížený" motor (jak už to tak "bývá" - v hudbě, autech, motorech ... všude :-)
31. 3. 2012 12:06
Re: Tak konkurence..
Ten motor 2.2 HDi je/byl přehlížený z jednoho prostého důvodu - montuje se jen do velkých francouzských aut. A prodeje velkých francouzských aut jdou od desíti k pěti (a možná až k nule). Člověk častěji na silnici potká XM než C6, přestože 3/4 Citroenů XM už dávno skončily ve šrotu :-)
Už jsem to možná jednou říkal, poslední Citroen, co stál za koupi, je Saxo 1.5 D. ;-)
Avatar - Hammunasakra
31. 3. 2012 12:52
Re: Tak konkurence..
..a do japonských, britských (indických), německých (amerických)? A to bude asi všechno.. :-)
PS: Má "teorie" (praxe) je, že NEJprodávanější bývají "normální" 2litry, což je ale (dle mne) MÁLO (ten příplatek "navíc" se prostě VYPLATÍ - a NEjen kvůli vyššímu výkonu..
..pravda, ono asi i VĚTŠINA těch vozů budou "služební" a tam.. :-|
PPS: No vzhledem k tomu od kdy se Citroën XM vyráběl by bylo docela divné, kdyby jich většina již (dávno) NEskončila na vrakovištích.. ;-)
Jistě jsou tu diskutující, kteří tou dobou ještě ani nebyli "u maminky v bříšku" :-)
Vím že průměrné stáří aut v česku je nějakých 14 let, což je ale v reálu doba tak MAXimální "plánované" životnosti vozů (televizorů, praček.. ;-)
PPPS: Ano, Saxo byl MOC "povedený" model a motor 1.5D snad prý přežije i ... dovyčerpání zásob ropy :-)
31. 3. 2012 15:30
Re: Tak konkurence..
Dovyčeprání zásob ropy určitě přežije a i pak bude ještě jezdit. Je to totiž jeden z posledních dieselových motorů, co spálí vše od rostlinných tuků až po hydraulické oleje, prostě ideál pro šetřivého Čecha :-)
Avatar - Hammunasakra
31. 3. 2012 15:58
Re: Tak konkurence..
Ten motor (myslím) nebyl ideál jen "šetřivého čecha", to byl IDEÁL(ní motor :-)
PS: Takové už NEbudou (a to jsem NEmyslela jako vtip :-|
5. 4. 2012 15:28
Re: Tak konkurence..
3.3 TDI byl v prodeji už v roce 1999, před nějakou dobou jsme to tu s WL pitvali.
30. 3. 2012 07:46
Re: Tak konkurence..
Alpina není velkosériová automobilka. Výkon co ti z 2.0 nafty udělá alpina ti udělá téměř každý úpravce z téměř každého dvoulitru. Viz MTM (s jedním turbem ;-) )
Avatar - Hammunasakra
30. 3. 2012 12:17
Re: Tak konkurence..
No tak "sériové" BMW 23d (a dnes 25d) a další, třeba ten Citroën 2.2 HDi 150 kW... ok? :-)
29. 3. 2012 20:18
Turbo je prostriedok ... nie cieľ ...
Turbo je len obyčajná "vec", ktorá pomáha motoru dosiahnuť požadovaný výkon pri splnení legislatívnych podmienok - emisí ... nič viac, nič menej ....

Je to možno pre niekoho samozrejmé, ale zdá sa, že pre dnešnú "turbomániu" je typické "turbo" videnie sveta, kde kto nemá turbo je vo vývoji v praveku a čím viac tých turbín je - tým ďalej sa ten pokrok dotiahol ...

Turbo je samozrejme super vec, ale i tak sa mi zdá, že ho dopredu viac ženie extrémna "ekologická" legislatíva EÚ pri normovanej spotrebe (reálna už nikoho nezaujíma), na ktorú je turbo ideálne, ako dopyt zákazníkov.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - King of the road.
29. 3. 2012 22:24
das krám
Aspon se v tom ma co pos.at . I kdyz nevim proc potrebuje lidove auto dve turba . Asi aby ujely tem novdm policejnim passatum
Rozbalit vlákno
0