Vystihnout mustang jednim slovem, u me by to bylo "hulvat". Brutalni sila, pro me naprosto bezkonkurencni predek, ty zadni svetla mozna mohli nechat z 2011- modelu a laufy jako jsou na Red Tails edici by meli delat i normalne, pokud mozno se vstrikovanim benzinu, aby z nich sel ohen :-)
A ze za jizdy zni jako kdyz Vam nadava sam Satan, k tomu uz ne neda dodat nic vic.
Nikde jsem se nedocetl, jestli pokud by 302 Boss (Laguna Seca dejme tomu), dostal kompresor co ma Shelby GT500, jednalo by se o ultimatniho mustanga (preci jen Boss ma mit lepsi podvozek a dalsi legracky "na okruh", ale GT500 ma zase vice sily)?
Nevím, proč tolik pomlouvají provedení interiéru. Já na něm nic špatného nevidím. Samozřejmě, že nevypadá tak precizně, jako třeba u bmw, jenže kde jinde si mohu koupit V8 za takové peníze? U mustangu se člověk kochá přívalem výkonu, zvukem motoru a ne kůží na palubní desce...
A právě proto bych tohle auto bral všema deseti. Zkrátka každý se za ním otočí a to že není tak vyšlechtěný jako třeba BMW ? Komu by to vadilo ? :-) Je to kus auta a v dnešním provozu stejně nejde dělat nějaké šílenosti na cestách. Ale v rámci našich možností a silnic si myslím že dokáže potěšit z jízdy víc než nekompromisní a tuhá evropská auta, nehledě na to že Ford MUSTANG tropí povyk už jménem, pak vzhledem a nakonec i řevem což je to nejlahodnější :-) Je to podobné jak u motorek kdo chce čirou zběsilost koupí si třeba Ducati 1198 nebo Kawasaki Ninja a kdo si chce dopřát jen požitek z jízdy a taky kochání se krajinou nebo okázalé předvádění se koupí si kupříkladu Buella ale tak jako tak Mustang je nádhera a za velice slušné peníze ;-)