Audi zveřejnilo české ceny modelu A5 Sportback. Cena základního provedení 2,0 TFSI je stanovena na 928.700,- Kč, pod hranici milionu korun bude možné pořídit také silnější TFSI a základní turbodiesel 2,0 TDI.
Příplatek za liftback je přijatelný... spíš mě zaskočilo, že základní A4 začíná na 850t - to je dost pálka za základní dvoulitr v předokolce, BMW je levnější.
Klidek, jedna se o cenikove ceny a Audi dokaze byt cenove celkem agresivni, nicmene, se A4 proda vic jak M-B, nebo BMW, takze pro by to delali hned od pocatku ;-)
Audi spadlo z višně. Teda spis ti, co za nej ty penize daji. 8-s Stat tak o 20% min tak by to byla odpovidajici cena. Asi pocitaji ze jejich zakaznici radi smlouvaji >:D
Doufam, ze je jako priplatkova vybava tazne zarizeni at je za co ty strelnice a kolotoce tahat :-)
Ta cena je v porovnani se situaci na trhu hodne ambiciozni ale o prodejni vysledky bych se nebal - klasickych 15% spolu s nadrzenym strednim managementem a Leaseplanem udela svoje ;-)
Zdar Vašute..., to si zase něco pleteš..., kolotočáři a cirkusáci mají z německé prémie zdaleka nejoblíbenější starší vozy MB..., což ale image a hodnotu současných MB (logicky) nijak nesnižuje... ;-)
P.S. Už máš A3, nebo si raději "vymenil" to "kotě"...
...ty náš střelče na kolotoči... >:-[]
Kote bez dvojboje vymenit nejde, ale stale drzim :-) Doufam, ze ma oblibena premie do te doby zacne v tehle kategorii delat i neco 5ti dveroveho a ne jen tu 3 dver :'-(
Noo vsude po Evrope samozrejme jezdej s MB, jen v Cesku se nam to jaksi pomotalo a kluci ruku v ruce s chlapci z bazaru vzyvaji to navoneny VW :-) Jinak samozrejme 560SEC by me v garazi bavilo i bez toho autodromu ;-)
No jo, já zapomněl na tu tvou C30...
To je zajímavé, u Audi o prémiovosti pochybuješ u Volva nikoli...
Přitom je to spíš právě naopak...
Svezl už ses aspoň pořádně s tou C30...a s jakou motorizací?
Podle mě jízdou ani prostorem (zadek+kufr) nemá ani na tu A3 Sportback, která je pětidveřová (jak si přeješ)..., na druhou stranu ani A3 nemá na Golf6 GTI/GTD prakticky v ničem, snad kromě prémiovosti interiéru, ale i tam - jak v čem.... a "dražšího" znaku na masce...
A té kočky se drž... ;-)
Svezl a s prostorem bohuzel souhlasim. Jezdil jsem tu pred par tydny s 1.6 a 2.0 a prislo mi to zcela vyhovujici a interier se mi zda mnohem povedenejsi (ale to je subjektivni) - jen ta absence dalsiho paru dveri to zhati.
Golf GTI by vydrzel nenabourany tak den, to rozhodne neee :-)
To zdali je to prave naopak nebo neni ... kdo to je schopen objektivne zhodnotit ...
Třeba JÁÁÄ... >:-[] ...no úplně objektivní není v tomto směru logicky nikdo, ale i subjektivní hodnocení se k tomu může (při "troše" dobré vůle) aspoň částečně přiblížit, když teda pomineme subjektivní dojem ze vzhledu...
Chce to pořádně se svézt a pak třeba pročíst současné testy napříč evropskými motoristickými časopisy a porovnat je s vlastní zkušeností a tak vlastně sám zjistit, jestli je pravda co tam píšou, když se třeba zrovna u toho G6GTI zpravidla nešetří superlativy...
Proč bys měl zrovna s GTI hned bourat, má přece taky brzdy a volant...
Tak s tím obsahem závorky si mě docela (mile) překvapil, to tady moc lidí ani netuší (nebo jen nechce), přitom je to pravda čistá jak víno...
Koupíš GGTI s DSG (+adapt.podv.) a tvoje drahá polovička bude vrnět blahem (a ty nejen večer taky) a nemusíš se žádných problémů bát... Mám to osobně vyzkoušeno a mohu jen doporučit...
Co se týká problému komfortu A6..., nesmí se k ní hlavně objednat S-line paket, nebo 18" kola, v nejhorším případě obě položky najednou...
A6 je ideální na "vzduchu" nebo ještě lépe A6 allroad, který je na vzduchu sériově, navíc má větší obvod kola než běžná A6...a na ten už určitě (nejen v komfortu) V70 "nemá"... ;-)
Já psal jen o jedné "položce" - adaptivním pneumatickém podvozku, který má allroad sériově a u běžné A6 se připlácí 55.822,- Kč!
Žádné další "ficury" k tomu nepotřebuješ...takže s těmi 200k si celkem dost přestřelil... :*)
Jinak k tomu GTIčku, určitě ho aspoň zkus, pokud možno právě s DSG a adapt. podvozkem. Pobobného HH s možností takové "výbavy" jinde nemají... spojení zábavy za volantem, uživatelské přívětivosti s praktičností "denního" vozu, jinde za ty prachy nedostaneš...a česká cenovka je opravdu celkem příznivá, vzhledem k sériové výbavě...Tady se A3 nechytá nejen cenově, ale i prostorově a to včetně sportbacku, o třídveřové A3 ani nemluvě a ani samotná jízda v A3 (s obdobnou motorizací) na GTI podle mě "nemá"... :-!
Nakonfiguroval jsem rekl bych celkem vsechno podstatne co slo a jsem na 880 litrech - v tyhle dobe daji minimalne 15% kazdemu co otevre dvere showroomu, takze to nezni vuubec spatne :-)
Ad Allroad - ok ale kolik je cenikovka toho Allroadu (kdyz pominu ze je to designove ultrahnus) ? Adaptivni podvozek u ty V70ky je za 48, ale jak rikam nezkousel jsem ...
Rozdíl A6Avant vs Allroad je 91.900,-
Když od toho odečteš těch 55.822,- za "vzduch" větší kola, větší rozvor, rozšíření blatníků apod., žádný dramatický rozdíl to není... Designově ultrahnus? Jak pro koho... Mě se třeba allroad líbí z Á6ek nejvíc, hned po Avantu, naopak sedan mě moc nebere, i když poslední facelift právě jemu pomohl určitě nejvíc...
Allroad2 beru jako luxusní crossover, který s SUV nemá v podstatě nic společného... A tak je třeba ho brát a hlavně podle toho ho i nakonfigurovat... Takže zapomeň na šedé plasty (evokující Fabii junior), které se absolutně nehodí k luxusní chromované singleframe...a vypadají (hlavně k tmavším lakům) velmi nepatřičně...apod..., např. v interiéru "zaškrtni" tmavý potah stropu (na to "zapomíná" až 99% kupujících, kteří většinou ani netuší, že to lze), vyhni se jakémukoli dřevu v int. (k hliníkovým vnějším doplňkům patří zase jedině hliník) a hlavně taky nezapomeň na jedny z nejzajímavějších kol na trhu s auty vůbec - 18"ky Aero (ty uvidíš velmi zřídka), bez nich ovšem allroad ztrácí až 40% svého stylu, podobně jako GTI bez typických dvoubarevných 18" kol Detroid...Potom taky barva laku... i ta dokáže hodně zkazit, stejně jako zase naopak dost zachránit...
Prostě tak jako není škaredých žen, není ani škaredých aut..., jen jak ženám tak autům může "něco" hodně pomoct, nebo naopak dost uškodit...(tedy co se týče té "pomyslné" krásy)...
P.S. Každé, (hlavně) prémiové auto lze docela snadno (především v interiéru) nakonfigurovat (i) až do podoby kýče...pro někoho je zkrátka těch různých, i méně vhodných kombinací až "trochu" moc...
Edit: s těmi samozřejmými - 15% bych to zdaleka tak automaticky neviděl, O G6 je v Evropě docela velký zájem a ani čekací doby nejsou nejkratší...
15% dostaneš snadno např. na skladovou A3, ale u toho G6GTI bych to viděl spíš tak na "usmlouvaných" 10%, ale uvidíš sám...
Tedy vy ten design/výbavu ale MÁTE "zmáknutou"! :-)
PS: To NEbyla ironie - jen mne "muzí" že zrovna u takovéhoto vozu - MNE by tam (stále) "rušila" ta ... slušně řečeno "kompromisní" mechanika/uložení motoru modelu - to ho CELKOVĚ (tedy v MÝCH očích) hrozně SRÁŽí..
PPS: A s tím kýčem máte pravdu - lidé by si na to snad měli brát "autointeriérového architekta" (bytového používají.. ;-) ) - až (jestli) budete mít tu "správnou" náladu, zkuste (si) někdy "nakonfigurovat" Maserati GranTurismo - docela VELMi by mne zajímal VÝSLEDEK vaší práce! :-)
...a že tě neoslovuje design Audi, v tom problém vůbec nevidím, mě zase např. příliš neoslovuje "obstarožnější" design Volva, především jeho kombinace s modeovsko-rámečkovým stylem u XC70...
PRIKLAD KDY JE HODNOTA VOZU VELICE VZDALENA JEHO CENE....
...nebo spis naopak. Cena je nahony vzdalena hodnote vozu. Nastesti pro VW/Audi, mnozi si toto neuvedomuji. Nelze nez blahoprat VW/Audi a prat prodejni uspechy.
Re: PRIKLAD KDY JE HODNOTA VOZU VELICE VZDALENA JEHO CENE...
Hodnota auta a jakéhokoliv jiného produktu je tak vysoká, jak vysoko ji vnímají zákazníci. Nejlepší odpovědí je žebříček prodejů v Německu. Audi A4 má 9. místo. Ze střední třídy ji poráží už jen koncernový Passat.
Re: PRIKLAD KDY JE HODNOTA VOZU VELICE VZDALENA JEHO CENE...
Opět hodina ekonomiky a marketingu v podání kapitána automobilového průmyslu? >:D
I žák prvního ročníku ekonomky ví, že cenu jakéhokoli produktu určuje trh.
Na světě se prodávají i naprosté nesmysly, jako je např. nějaká obyčejná voda na pití v litrové skleněné lahvi za několik tisíc USD. Tady vykládej o hodnotě/ceně.
Když člověk přijde do autosalonu Audi/BMW/MB, tak při +- stejné výbavě a motorizaci dostane velmi podobnou cenu. Ostatně výše o tom píše webpaja. :-!
Vie mi niekto povedat,preco do Passata 2.0 TDI davaju dvojspojku a do Audi A4/A5 2.0 TDI nedavaju,ale davaju tam multitronic?Je to snad lepsia prevodovka?
Nebude to (rozdílným) uložením motoru a tak de facto NEpoužitelností té 2-spojky v A4?
PS: To NEvím, to jen tak "tipuji"... ;-)
PPS: Teoreticky je URČITĚ lepší 2-spojka, ale teď mne napadá - URČITĚ se tam NEdává?? :-|
Pro tuto motorizaci zatím opravdu nedává...
Jinak je pravda (už jsem to tu párkrát psal nejen já), že DSG používané VW je pro Audi kompatibilní pouze u modelu A3/TT z důvodu stejného uložení motoru (napříč)...
U řady A4/A5 se postupně začíná 7st. S-tronic (DSG) dodávat k jiným motorizacím... U A4 je to zatím pouze 2,0TFSI, u A4Allroad navíc i u 3,0TDI...U A5 je to také pouze 2,0TFSI, u A5 cabrio pouze 3,0TDI, a u novinky A5 Sportback jsou to už 3 motorizace: 2,0TFSI 3,2FSI a 3,0TDI (vždy v kombinaci s quattrem)
Nuuuu - myslím že do C5 se dáváááá 7 motorů (? - myslím) a pravda, převodovek tolik NEe :-)
PS: Ale mne vždy "zajímají" jen ty 2-3 "nahoře" kombinované s "lepšími" verzemi (stavitelného) podvozku :yes:
PPS: A ta auta "dole" POD C5 znám jen z toho že jako "půjčovací" vozy mají hlavně právě TY ("půjčovací" C5ku jsem měla jedinkrát - ale na nějakou hodinu či "půlden" relativně "stačí" i to "mrně" z KOLíNa - na "popojetí" na kávu a pak zpět.. ;-)
Že je v česku 6 ze 7 mi příjde skoro jako (velký) ÚSPĚCH :-)
PS: Nevím jestli se u manuálních převodovek používá už nová (patentovaná) 2kuličová verze - ZAJÍMAVÝ (povedený) je 6ti stupňový automat Aisin který je k dispozici k 6tiválcům.. :yes::-)
Ty dvě převodovky jsou charakterem dost odlišné. Multitronic je extrémně komfortní bezstupňová převodovka - úžasný a trvalý zátah, otáčkoměr se prakticky ani nehne. Převodovka má prakticky pořád ten nejoptimálnější poměr aktuálního Mk a spotřeby. V tomto je Multitronic určitě lepší a modernější.
DSG je spíše do sportovna - prostě stuňová převodovka s dvěma spojkama s výhodami i nevýhodami.
Tak všem doporučuju nedávat hned na marketing Audi a nejprve si multitronic dobře vyzkoušet... Po krátších osobních zkušenostech mě v souvislosti s ním slova jako "úžasný" nebo "optimální" rozhodně nenapadají...to i ten klasický tiptronic je proti němu (multitronicu) "zlatý", o S-tronicu (DSG) už ani nemluvě...
Ale pokud někdo sní o něčem podobném jako je řízení trolejbusu, možná se mu to dokonce může i (svým způsobem) zalíbit... 8-s
Jak jsem psal, je to komfort. žádné záškuby, spíše jako by byl v autě elektromotor. Osobně si ho taky dovedu představit spíše někde v limusíně, než ve sportovním audi.
Vy to asi opravdu NE"hrajete" - vy toho o autech asi opravdu moc NEvíte, že? :-)
PS: Bude to sice trochu "přehnané", ale JE to TAK: Multitronic je málem OMYL - to co popisujete je čistá TEORIE, jakou NIKDY NIKDO NEzažil ;-)
PPS: 2-spojková převodovka je (zřejmě) IDEÁLní "myšeňka" a navíc FUNGUJE i v praxi (ve vw verzi DSG sice občas maličko/malilinko "zazlobí", ale jinak TO je - zřejmě - do budoucna ta SPRÁVNÁ cesta :yes::-)