Novinky
... Volvo prodalo minulý rok na německém trhu 33.888 "exemplářů", Audi 250.708 aut, Mercedes-Benz dokonce 285.651 aut.
Jestli tohle má být důvod k formulaci nadpisu článku, tak článek o spojení auto.cz a blesk.cz rozhodně nebyl žádným aprílem...
P.S. Srovnání průměrné ceny Volva a VW je směšné už z principu, VW má stěžejní prodeje i v mnohem nižších třídách, než Volvo. C30 je proti Golfu "exot" a ve třídě Pola už nemá Volvo vůbec nic.
Jestli tohle má být důvod k formulaci nadpisu článku, tak článek o spojení auto.cz a blesk.cz rozhodně nebyl žádným aprílem...
P.S. Srovnání průměrné ceny Volva a VW je směšné už z principu, VW má stěžejní prodeje i v mnohem nižších třídách, než Volvo. C30 je proti Golfu "exot" a ve třídě Pola už nemá Volvo vůbec nic.
Volvo především dobře topí, jak by ne, vždyť na domácí půdě bys bez dobrého topení moc dlouho v autě nevydržel. Ovšem číst tu články o Volvu z rodu jaksi... PR fiatů... to je moc. Volvo nemůže stavět komplexní hráz německé prémii, na to nemá dostatečně široké portfolio motorů, převodovek, koneckonci ani modelů. Kdo se zajímá o auta ví, kde je silná parketa Volva, a kde jeho silná parketa má historickou kotvu. Akcent na solidnost, nadčasovost, bezpečnost. To jsou eseciální atributy Volvo, nikoliv snad, že by měla zítra vyjet erosmička ze Švédska.
Horní informaci považuji za dokonale kontraproduktivní, letití Volvisté jistě kroutí svou moudrou hlavou. A doporučuení? Dohodit pětimetrový sedan, portfólio doplnit o malé městské esuvečko (z V40) a dál stavět na svých genech, nikoli si stavět vzdušné PR zámky o tom, že sejmu hvězdu garáže.
Horní informaci považuji za dokonale kontraproduktivní, letití Volvisté jistě kroutí svou moudrou hlavou. A doporučuení? Dohodit pětimetrový sedan, portfólio doplnit o malé městské esuvečko (z V40) a dál stavět na svých genech, nikoli si stavět vzdušné PR zámky o tom, že sejmu hvězdu garáže.
Jsem uchvácen informací, že Volvo V60 je dražší než VW Golf. Kvůli tomu bylo potřeba jít na specializovaný server ;-\
1.,Volvo byla premie i do ted, jinak by ji lidi za takovou cenu nekupovali.
2.,Je tam rozdil v te prumerne prodejni cene (ktera vazne o nicem moc nevypovida), ale hlavne diky absenci vlajkove lodi porovnatelne s vrcholem od konkurence, volvo konci v manazerske tride Asestek.
3.,VW urcite bude nakej *, a zrejme Phaeton, nebo slusne vypaveny Tuareg by nikdo nezaradil do premie... VW samozrejme premie neni, ale jeste nez by nekdo zacal blejt svoje moudra, nezapominejme, ze vyse zminene modely VW jsou trosku nekde jinde v porovnani s Polem v zakladu.
2.,Je tam rozdil v te prumerne prodejni cene (ktera vazne o nicem moc nevypovida), ale hlavne diky absenci vlajkove lodi porovnatelne s vrcholem od konkurence, volvo konci v manazerske tride Asestek.
3.,VW urcite bude nakej *, a zrejme Phaeton, nebo slusne vypaveny Tuareg by nikdo nezaradil do premie... VW samozrejme premie neni, ale jeste nez by nekdo zacal blejt svoje moudra, nezapominejme, ze vyse zminene modely VW jsou trosku nekde jinde v porovnani s Polem v zakladu.
Mám silné pochybnosti.... Ale alespoň Volvu přežití upřímě přeju!