Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volvo zatápí německým značkám na jejich domácím hřišti

Nová Volva se v Německu loni prodávala za skoro stejné ceny jako auta z dílny německé prémiové trojky.
Zpět na článek
3. 4. 2012 13:26
3. 4. 2012 16:00
Avatar - Bubáq
3. 4. 2012 11:21
Neznám současnou kvalitu Volvo Cars
... ale v minulosti (za Fordu) šla tak neskutečně dolů, že hovořit nyní o jeho prémiovém zařazení na trhu je opravdu něco jako sen. A prodejní čísla odpovídají nikoliv přáním, nýbrž důvěře zákazníků v prémiovost značky. Ostatně, co tvorří základ prémiovosti Audi, BMW a Mercedesu? A dá se taková technologická a materiálová ztráta dohnat tak brzy, jak si Jacoby přeje? Současné ceny a zařazení na trhu jsou u Volva ty nejlepší reálné. Jsem zvědav, jak přinutí dodavatele, aby jim dodávali kvalitu shodnou s prémiovou konkurencí. Při takových prodejích ....
Mám silné pochybnosti.... Ale alespoň Volvu přežití upřímě přeju!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ham.
3. 4. 2012 12:27
Re: Neznám současnou kvalitu Volvo Cars
Nejde jen o kvalitu, ale o šíři portfolia směrem nahoru, o nabídku skutečně luxusních a sportovních modelů nabušených technologiemi a tam Volvo za prémií pajdá jak válečný invalida, odpověď na S, A8, 7er, CLS, SLS, CL, A7, R8, 6er etc. je nula, konkurovat v nižší střední nebo střední třídě to umí dnes kdekdo, nicméně sebelépe postavené auto třeba střední třídy nikdy neposune automobilku do prémie. Končit nabídku na šestiválcích když prémie jde až do dvanáctiválců, to stačí leda tak na konkurenci mainstreamu ( a i ten občas dá více než šestihrnek) ale ne na konkurenci prémii.
Avatar - Bubáq
3. 4. 2012 13:24
Re: Neznám současnou kvalitu Volvo Cars
Tak to je pravda. Navíc Jacoby oznámil, že v blízkém budoucnu hodlá pohánět vozy jen čtyřválci a tříválci. Tak mě napadá, že jde jen jedno: buď se zaměřit na prémii, nebo montovat tří- a čtyřválce... Ono mít čtvyřválec třeba i se třemi, nebo i čtyřmi turby, to fakt není výhra... 8-s
Avatar - Ham.
3. 4. 2012 16:48
Re: Neznám současnou kvalitu Volvo Cars
Jj, se čtyřhrnkem jacoby v prémii nebyl.
Avatar - white label
3. 4. 2012 12:15
Jen další bulvární nadpis...
... Volvo prodalo minulý rok na německém trhu 33.888 "exemplářů", Audi 250.708 aut, Mercedes-Benz dokonce 285.651 aut.
Jestli tohle má být důvod k formulaci nadpisu článku, tak článek o spojení auto.cz a blesk.cz rozhodně nebyl žádným aprílem...

P.S. Srovnání průměrné ceny Volva a VW je směšné už z principu, VW má stěžejní prodeje i v mnohem nižších třídách, než Volvo. C30 je proti Golfu "exot" a ve třídě Pola už nemá Volvo vůbec nic.
Rozbalit vlákno
3
3. 4. 2012 14:20
Re: Jen další bulvární nadpis...
a on je tu snad nekdo, kdo si mysli, ze slo o april?
Avatar - Parda71 (BMWfans)
3. 4. 2012 15:25
Re: Jen další bulvární nadpis...
Přesně tak, já podle nadpisu čekal nějaký razantní progres Volva v prodejích, ale výsledek je poněkud... bleskový 8-s
3. 4. 2012 21:23
Re: Jen další bulvární nadpis...
jo jo německá trojka je úplně vystresovaná, jak jim volvo zatápí. :-)
3. 4. 2012 13:26
VOLVO TOPÍ
Volvo především dobře topí, jak by ne, vždyť na domácí půdě bys bez dobrého topení moc dlouho v autě nevydržel. Ovšem číst tu články o Volvu z rodu jaksi... PR fiatů... to je moc. Volvo nemůže stavět komplexní hráz německé prémii, na to nemá dostatečně široké portfolio motorů, převodovek, koneckonci ani modelů. Kdo se zajímá o auta ví, kde je silná parketa Volva, a kde jeho silná parketa má historickou kotvu. Akcent na solidnost, nadčasovost, bezpečnost. To jsou eseciální atributy Volvo, nikoliv snad, že by měla zítra vyjet erosmička ze Švédska.

Horní informaci považuji za dokonale kontraproduktivní, letití Volvisté jistě kroutí svou moudrou hlavou. A doporučuení? Dohodit pětimetrový sedan, portfólio doplnit o malé městské esuvečko (z V40) a dál stavět na svých genech, nikoli si stavět vzdušné PR zámky o tom, že sejmu hvězdu garáže.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Parda71 (BMWfans)
3. 4. 2012 15:28
Re: VOLVO TOPÍ
Tak, Volvisté odkojení na kombi řadách 240 a 740 jistě hlavou kroutí ještě teď po představení "kombi" V40 nebo life style kombi V60... Zatím to z pohledů prodejů vychází, ale jestli je tahle strategie správná odhalí až delší časový horizont.
3. 4. 2012 15:16
To je snad lepší nepsat žádný článek
Jsem uchvácen informací, že Volvo V60 je dražší než VW Golf. Kvůli tomu bylo potřeba jít na specializovaný server ;-\
Rozbalit vlákno
0
3. 4. 2012 16:00
Zavery
1.,Volvo byla premie i do ted, jinak by ji lidi za takovou cenu nekupovali.
2.,Je tam rozdil v te prumerne prodejni cene (ktera vazne o nicem moc nevypovida), ale hlavne diky absenci vlajkove lodi porovnatelne s vrcholem od konkurence, volvo konci v manazerske tride Asestek.
3.,VW urcite bude nakej *, a zrejme Phaeton, nebo slusne vypaveny Tuareg by nikdo nezaradil do premie... VW samozrejme premie neni, ale jeste nez by nekdo zacal blejt svoje moudra, nezapominejme, ze vyse zminene modely VW jsou trosku nekde jinde v porovnani s Polem v zakladu.
Rozbalit vlákno
0