Technika
No tak jsem si ten ceník srovnal s Hyundai ix20 trikolor, který jsem si koupil před 3 týdny a můžu klidně spát, šáde ani s touto "supr" nabídkou nemá čím oslovit... >😁
Tak je pravda, že Roomster je prazvláštní auto, ale z druhé strany snad nečekáš, že:
1) se bude prodávat za ceníkové ceny, ani ty jsi jistě nekupoval za ně
2) cenu Škodovky bude ovlivňovat jen ix20 a ne reálný zájem
Samozřejmě počítej taky s tím, že o kolik levněji si pořídil, o tolik levněji pravděpodobně prodáš, tady to bude určitě fungovat.
1) se bude prodávat za ceníkové ceny, ani ty jsi jistě nekupoval za ně
2) cenu Škodovky bude ovlivňovat jen ix20 a ne reálný zájem
Samozřejmě počítej taky s tím, že o kolik levněji si pořídil, o tolik levněji pravděpodobně prodáš, tady to bude určitě fungovat.
Kamaráde, nekaž kamarádovi radost 😄 Tím nevyvracím tvé argumenty, ale já bych také v této třídě šel (pocitově) stejnou stopou (=ix20). Proporčně a designově stojí v čele segmentu a to i nad Vengou a neznám nic, co by mělo podobné charisma (a Golf+ to opravdu néééé).
Mor kdy se auto vybira podle vzhledu se bohužel potvrzuje. 8-s
Ono stači když se tu hodi do placu Golf+ k Roomsteru a iX20.
Ono stači když se tu hodi do placu Golf+ k Roomsteru a iX20.
Psal jsem "pocitově", tzn. líbí-nelíbí, což ještě 100% neznamená, že koupím. Tam je ještě "pár" podmínek a dalších důvodů (pro-proti).
Ještě dodatek: Doby, kdy jsem nemohl kupovat auto (i) podle vzhledu, jsem zažil. Děkuji, nechci. Konečně si můžu zvolit (a také dovolit) koupit to, co cítím za své.
Ještě dodatek: Doby, kdy jsem nemohl kupovat auto (i) podle vzhledu, jsem zažil. Děkuji, nechci. Konečně si můžu zvolit (a také dovolit) koupit to, co cítím za své.
ale tohle auto je určená pro vietnamce či penzisty. Nikdo ze zájemců o auto ve věku 20 až 35 let si ho skoro nekoupí. ;-\
To bych neřekl, tady na MACZ je docela dost mladých majitelů Fabií. Ono díky TSI je to konečně trochu jízdně zajímavější, když se dají pěkná kola, nějaká pěkná barva a konečně to trochu vylepšil i facelift... tak se na to dá i přes mléčné sklo koukat. >😁
Tady právě Batmane vidíš ten dokonalý marketing Škodovky. Populace stárne a Vietnamci se sem hrnou jak mravenci za cukrem. Za chvíli bude u nás největší cílová skupina Vietnamský důchodce. Takže.....proč ne ? :-!
Dobrý postřeh (ostatně Škoda to nijak neskrývá) = zaměření na postarší či výrazně starší (postproduktivní) klientelu. Ono to má svůj kalkul (Evropa stárne - je výrazně více seniorů, potencionálních kupců). Na druhou stranu - co takový "antislogan": Nejsem tak starý, abych kupoval škodu! >😒]
Řekl bych, že pro Škodovku je dnes v ČR hlavní cílovou skupinou firemní klientela. Služebních Fabii dnes jezdí mraky.
Touhle "akcí" se snaží dobýt ztracené pozice u soukromých zákazníků, ale asi se to moc nepovede. Důchodcům bude stačit Citigo, které je uvnitř na šířku prostornější a rodiny si koupí raději ojetinu v bazaru.
Touhle "akcí" se snaží dobýt ztracené pozice u soukromých zákazníků, ale asi se to moc nepovede. Důchodcům bude stačit Citigo, které je uvnitř na šířku prostornější a rodiny si koupí raději ojetinu v bazaru.
Fabie s ošklivým designem a poruchovými "motory roku" nemá šanci při dnešní konkurenci zaujmout. Děsí mě studené starty 1,2TSi, díky vadnému napínání řetězu, o jejich kvalitě (dnes už i u 1,4TSi) nemluvě. Po 40 tis. km jsou vytahané a zralé na komplet výměnu a to by měly po 120tis. km začít pouze lehce "rachtat". Zlaté VW atmosféry 1,4 16V 55kW, atmosféra s řemeny měla něco do sebe.
Souhlas. Při dnešní konkurenci nemá šanci. Bude to propadák. Přinejlepším 30% našeho trhu >😁
jojo, nekteri lide se zasekli pred rokem a bohuzel se jen tak neodseknou.... motor 1,2 TSI po uvodnich detskych nemocech (nikterak prijemnych pro majitele) nam dospel, pres pul roku se jiz montuje jina retezova sada a uvodni problemy jsou davno pryc, sam s nim jezdim pres rok v ruznych autech a nemuzu si ho vynachvalit, spotreba do 6 litru, vykonu akorat, dle me velmi povedene motory, jedny z nejlepsich malych benzinu co tu jezdi, inu jak se rika, nechte byt ty, co kopou do kotniku, oni totiz vys nedosahnou....
Na konečný verdikt o tom motoru si budeme muset počkat, až budou mít tisíce z nich najeto přes 200 tkm.
Jízda s ním je dobrá. Nní přehnaně hlučný. Zátah začíná už někde od 1500 ot/min, nad 2500 ot/min už se dá uvažovat i o svižné jízdě. Spotřeba je slušná ... kloubouci do 6 l, běžně za 6-6,5, snad jenom piráti silnic se dostanou přes 8. Přesto bych raději uvítal klasický dvoulitr z předchozí generace Fabie.
Jízda s ním je dobrá. Nní přehnaně hlučný. Zátah začíná už někde od 1500 ot/min, nad 2500 ot/min už se dá uvažovat i o svižné jízdě. Spotřeba je slušná ... kloubouci do 6 l, běžně za 6-6,5, snad jenom piráti silnic se dostanou přes 8. Přesto bych raději uvítal klasický dvoulitr z předchozí generace Fabie.
Jsou uživatelé, kterým to rachtá i po výměně, navíc se "šušká" velmi, velmi tiše, že dalším problémem budou hlavy, resp. sedla ventilů, která se tak nějak zanořují, ale je to prý až po 50000 km, takže důchodci to deset let vydrží :-!
Exkluzivita s TSI sypačkou >😒] ?????? Dobrej joke >😁
To je doslova neodolatelna nabidka u tak vyznamneho vyroci a jako hokejovy fanda davam Skode jasny. Dnes opravdu nema cenu uvazovat v teto tride o jinem aute. :yes😒br />
Ted uz jenom vybrat tu spravnou barvu "Cayenne" a jsi kral silnic...
BRAVWO SKODA, BRAVWO PORSCHE