Jsou uživatelé, kterým to rachtá i po výměně, navíc se "šušká" velmi, velmi tiše, že dalším problémem budou hlavy, resp. sedla ventilů, která se tak nějak zanořují, ale je to prý až po 50000 km, takže důchodci to deset let vydrží :-!
Ty si z toho děláš srandu, ale ceník škodovky má i položku volant. Je to sice vtipné, stejně jako říkat clonítku SUN SET nebo zpožďovači světel COMING HOME, ale prostě jinak se ty různé volanty nedají rozlišit... a to je výhoda, prostě si můžeš vybrat, jinde to nejde, viz japonské značky...
Na konečný verdikt o tom motoru si budeme muset počkat, až budou mít tisíce z nich najeto přes 200 tkm.
Jízda s ním je dobrá. Nní přehnaně hlučný. Zátah začíná už někde od 1500 ot/min, nad 2500 ot/min už se dá uvažovat i o svižné jízdě. Spotřeba je slušná ... kloubouci do 6 l, běžně za 6-6,5, snad jenom piráti silnic se dostanou přes 8. Přesto bych raději uvítal klasický dvoulitr z předchozí generace Fabie.
jojo, nekteri lide se zasekli pred rokem a bohuzel se jen tak neodseknou.... motor 1,2 TSI po uvodnich detskych nemocech (nikterak prijemnych pro majitele) nam dospel, pres pul roku se jiz montuje jina retezova sada a uvodni problemy jsou davno pryc, sam s nim jezdim pres rok v ruznych autech a nemuzu si ho vynachvalit, spotreba do 6 litru, vykonu akorat, dle me velmi povedene motory, jedny z nejlepsich malych benzinu co tu jezdi, inu jak se rika, nechte byt ty, co kopou do kotniku, oni totiz vys nedosahnou....
Řekl bych, že pro Škodovku je dnes v ČR hlavní cílovou skupinou firemní klientela. Služebních Fabii dnes jezdí mraky.
Touhle "akcí" se snaží dobýt ztracené pozice u soukromých zákazníků, ale asi se to moc nepovede. Důchodcům bude stačit Citigo, které je uvnitř na šířku prostornější a rodiny si koupí raději ojetinu v bazaru.
Psal jsem "pocitově", tzn. líbí-nelíbí, což ještě 100% neznamená, že koupím. Tam je ještě "pár" podmínek a dalších důvodů (pro-proti).
Ještě dodatek: Doby, kdy jsem nemohl kupovat auto (i) podle vzhledu, jsem zažil. Děkuji, nechci. Konečně si můžu zvolit (a také dovolit) koupit to, co cítím za své.
Dobrý postřeh (ostatně Škoda to nijak neskrývá) = zaměření na postarší či výrazně starší (postproduktivní) klientelu. Ono to má svůj kalkul (Evropa stárne - je výrazně více seniorů, potencionálních kupců). Na druhou stranu - co takový "antislogan": Nejsem tak starý, abych kupoval škodu! >:-[]
Kamaráde, nekaž kamarádovi radost :-) Tím nevyvracím tvé argumenty, ale já bych také v této třídě šel (pocitově) stejnou stopou (=ix20). Proporčně a designově stojí v čele segmentu a to i nad Vengou a neznám nic, co by mělo podobné charisma (a Golf+ to opravdu néééé).
Tady právě Batmane vidíš ten dokonalý marketing Škodovky. Populace stárne a Vietnamci se sem hrnou jak mravenci za cukrem. Za chvíli bude u nás největší cílová skupina Vietnamský důchodce. Takže.....proč ne ? :-!
Fabie s ošklivým designem a poruchovými "motory roku" nemá šanci při dnešní konkurenci zaujmout. Děsí mě studené starty 1,2TSi, díky vadnému napínání řetězu, o jejich kvalitě (dnes už i u 1,4TSi) nemluvě. Po 40 tis. km jsou vytahané a zralé na komplet výměnu a to by měly po 120tis. km začít pouze lehce "rachtat". Zlaté VW atmosféry 1,4 16V 55kW, atmosféra s řemeny měla něco do sebe.
To bych neřekl, tady na MACZ je docela dost mladých majitelů Fabií. Ono díky TSI je to konečně trochu jízdně zajímavější, když se dají pěkná kola, nějaká pěkná barva a konečně to trochu vylepšil i facelift... tak se na to dá i přes mléčné sklo koukat. >:D
Tak je pravda, že Roomster je prazvláštní auto, ale z druhé strany snad nečekáš, že:
1) se bude prodávat za ceníkové ceny, ani ty jsi jistě nekupoval za ně
2) cenu Škodovky bude ovlivňovat jen ix20 a ne reálný zájem
Samozřejmě počítej taky s tím, že o kolik levněji si pořídil, o tolik levněji pravděpodobně prodáš, tady to bude určitě fungovat.
No tak jsem si ten ceník srovnal s Hyundai ix20 trikolor, který jsem si koupil před 3 týdny a můžu klidně spát, šáde ani s touto "supr" nabídkou nemá čím oslovit... >:D
Mno... ty si děláš srandu, ale když si projdeš ceník a srovnáš s konkurencí, tak to není nijak vysoká či přemrštěná cena. Trochu zamrzí absence většího spektra motorizací k této výbavě, ale jinak v pořádku.
"Soucasti mimoradne vybavy je...radio nebo plnohodnotne rezervni kolo", "exkluzivne...je k dispozici ctyrvalcovy turbomotor 1.2.TSI"
To je doslova neodolatelna nabidka u tak vyznamneho vyroci a jako hokejovy fanda davam Skode jasny. Dnes opravdu nema cenu uvazovat v teto tride o jinem aute. :yes:
Ted uz jenom vybrat tu spravnou barvu "Cayenne" a jsi kral silnic...