Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Passat je žádaný i v Americe, VW tam díky němu roste o více než 40 %

Volkswagen Passat boduje nejen v Evropě, ale i za mořem. Byť v USA se pod tímto názvem prodává trochu jiné auto, než známe my.
Zpět na článek
4. 4. 2012 12:06
4. 4. 2012 12:11
4. 4. 2012 12:39
4. 4. 2012 15:19
4. 4. 2012 13:30
4. 4. 2012 14:19
5. 4. 2012 12:57
4. 4. 2012 14:31
4. 4. 2012 15:25
4. 4. 2012 15:30
4. 4. 2012 15:37
4. 4. 2012 15:37
Avatar - KANKUNEN
4. 4. 2012 12:00
Passat frčí
taky v Americe, přesto že zdaleka nedosahuje kvalit evropského Passatu a dokonce amíci objevují, že se dá jezdit za 6 litrů s TDI. Jezdit za málo prostě dělá člověkovi dobře i kdyby provoz stál stejně jako u benzínu.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Lonestarstate
4. 4. 2012 13:57
Re: Passat frčí
To tvoje "přestože zdaleka nedosahuje kvalit evropského Passatu" je těžký úlet. Četl si vůbec ten článek? Ještě donedávna prodávali v USA právě evropský Passat a prodeje byly desetinové. Prodávali nejspíš totiž malé předražené auto s malou výbavou, jak bývá v Evropě zvykem. Každý trh má svoje specifika a VW nyní prostě profituje z pouhého faktu, že začal stavět auta namíru severní Americe.
4. 4. 2012 14:34
Re: Passat frčí
zlaty slova, pane! rozdíl v cene -7k a zvetseni prostoru, to jsou duvody vetsich prodeju! ale je mi s podivem, ze v hodnoceni tzv. "affordable midsize cars" (mimochodem celkove 19. misto; 1. fusion, 2. accord, 3. sonata-neptejte se me proc...; dle usnews best cars), ziskal v hodnoceni spolehlivosti pouze 5 bodu z 10. taky exterier byl hodnocen jako so, so, ale nuda... stratis se v mase, ktera krici: mam rodinny sedan!"
p.s. mohu poprosit mistra bezvadnych prispevku a clanku o amerikach o info o stavu passatu v texaskejch pustinach...?
Avatar - Lonestarstate
4. 4. 2012 15:34
Re: Passat frčí
VW je stále v USA okrajová značka, která prodává hlavně středoškolské mládeži (New Beetle) a latinos (Jetta), které VW znají ze své mexické domoviny jako jednu z nejsilnějších značek. Podle průzkumů spolehlivosti (J.D.Power VDS) opravdu nedosahuje moc dobré spolehlivosti. K designu můžu napsat jen subjektivní soud: zatím nejhezčí Passat všech dob, i když stále je to opravdu nuda. V téhle třídě bych zvolil v USA právě taky zmiňované Fusion nebo Accord.
Avatar - Barrichello
4. 4. 2012 15:54
Re: Passat frčí
Co naopak šlape v prodejích čím dál líp je zde podcenovaná a posmívaná 200ka od Chrysleru - 14 914 ks a 25. pozice v abosultním pořadí modelů bez rozdílu zančky - to je hodně slušný....

Prodeje se dá říct neustále rostou a to to není žádná novinka. Sesterský Avenger taky tak.
Avatar - Lonestarstate
4. 4. 2012 17:09
Re: Passat frčí
Já si počkám, až uvidím 200 naživo. Nafotkách působí trochu "slepým" dojmem. Ale už jsem si zvykl na druhou generaci 300, tak mě možná chytne i 200. (ps: to tlačítko "reagovat" nad příspěvkem místo pod ním je dost ujetý, neustále odepisuju někomu jinýmu >:D )
Avatar - Barrichello
5. 4. 2012 12:55
Re: Passat frčí
>:D >:D musíš sledovat vlákno
4. 4. 2012 15:58
Re: Passat frčí
Opravdu je méně kvalitní. A výbavy a individualizace Passatu v USA byly úplně někde jinde než v EU, nemůžeš soudit podle našich cen a podmínek. Mimo prémiový segment tam se ziskem prakticky nemůžeš prodat úspěšné evropské auto. VW to došlo a už netlačí evropský model globálně. Spíš tam prominou horší materiály, zpracování a podobné věci. Mají jiné priority. VW ví, že USA budou v příštích letech klíčový trh a bude tam chtít posilovat svou pozici za každou cenu. Evropa ani Čína by jim nedala dostatečný růst, pokud chtějí být světovou jedničkou.
4. 4. 2012 12:06
Noo,
A kde jste vy šikmovocí přisluhovači kteří tvrdíte že koncern jede jen v EU a Chině... >:D . Komu tím pomůžete...? Druhé straně? >:D
Rozbalit vlákno
4
4. 4. 2012 12:11
Re: Noo,
Co chceš komentovat? Posun Passatu do TOP 40?
4. 4. 2012 12:39
Re: Noo,
Každý nějak začínal, co Renault? ;-)
4. 4. 2012 12:15
Nojo, zase jedna jobovka pro wolffy a spol....
dolufýám, že tady zůstaneme ušetřeni blábolení dementů na čele s wolffem. Včera se tady řešilo v souvislosti se zprávou o prodeji hlavního sídla PSA v Paříži, proč je PSA (o FIATu už nemá cenu mluvit, to už ani pomalu není automobilka - viz ubohoučké portfolio, generující buď obludky nebo šaškárny ve stylu údajného nastupce Sedici...) neúspěšné a právě na americkém Passatu je to vidět nejlíp.

Němci (tedy hlavně VW) pochopili, že v masové produkci bylo dosaženo jisté hranice globálnosti (podobně jako třeba H/K v Evropě) a pokud někdo chce být úspěšný na nějakém velkém a významném trhu, musí svůj produkt přizpůsobit tomuto trhu a ne mu za každou cenu vnucovat produkt od sebe. VW dokázal vyhodonotit, v čem je trh v Americe odlišný a přizpůsobil mu Passata do té míry, že se jedná o jiný model než ten nám známý evropský....

Stejně tak dokázal například trhu v Rusku přizpůsobit třeba Polo (sedan) a v Indii, kde mají prostě radši škodovky, tak zde podle všeho Rapid dostává přednost před Ventem. Tohle Francouzi nechápou a nejsou schopni vstřebat fakt, že se musí přizpůsobit specifikům trhu a to i včetně "značkování" aut.

První Passat pro VW (stejně jako působení na US trhu v minulém desetiletí) příliš velká hitparáda nebyla, nicméně Němci se poučit nejen dokázali, ale navíc ještě dokázali dobře využít situace s krizí na trhu a propadem japonských značek v důsledku zemětřesení v Japonsku.

Nakonec - každého akcionáře VW (akcie jsou volně obchodovatelné v malých slotech, k dostání samozřejmně snado i v Česku, jedna lehce přes tři.. - tolik o těch neustále se opakujících žvástech, že škodovka jako součást VW je výhradně německá firma.....) to může jenom těšit. :-)
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Hammunasakra
4. 4. 2012 12:18
Re: Nojo, zase jedna jobovka pro wolffy a spol....
..no JEŠTĚ že má být (letos) koncem roku ten KONEC SV(W)ĚTA :-)
4. 4. 2012 12:38
Re: Nojo, zase jedna jobovka pro wolffy a spol....
:yes: Na VWašich příspěvcích lze VWidět mistrnou práci s klávesou SHIFT...Jak jste k tomu přišla? Nebo se snad jedná o nějaký exotický projev VWzácné choroby? Že by se jednalo o projevy Šiftománie? >:D Užíváte na to Magnésium, ci snad (po-)-zinek...resp. materiál z čehož jsou utkány sn. ...ale co to kecám naše VWozy ? :-!
Avatar - KANKUNEN
4. 4. 2012 12:52
Re: Nojo, zase jedna jobovka pro wolffy a spol....
Kylie je velmi inteligentní člověk, ale jak už to bývá není schopna správně vyhodnotil velmi jednoduché věci. Nenávist ke koncernu ji vyloženě řídí a pak mají její příspěvky úroveň Toprowolfskou.
4. 4. 2012 13:23
Re: Nojo, zase jedna jobovka pro wolffy a spol....
...Nenávist ke koncernu...? No každý máme něco...Pro mě za mě si někdo může zbožňovat co chce, lidi mají různý úchylky. Jeden můj známý miluje Citroeny, má Hdi a může se z toho zbláznit. Za servis už dal opravdu balík, ale je nezlomnej :-! a i přes to, že už ho to samotnýho zlobí (což přiznal), tak tvrdí že vydrží :-). Říkám mu fantomas...podle D-S. Když měl jseště XM, tak jsme to spravovali co měsíc >:-[] . Tomu se říká loajální zákazník :yes:
4. 4. 2012 16:07
Re: Nojo, zase jedna jobovka pro wolffy a spol....
Spíš jí leží v žaludku Ferdinand Piëch než celý koncern VW.
Avatar - Barrichello
4. 4. 2012 14:17
Re: Nojo, zase jedna jobovka pro wolffy a spol....
No nic proti amici, ale v USA frčí nejvíc: 1) GM, 2) Ford) 3) Toyota, 4) Chrysler, 5) Nissan, 6) Honda, pak sou korejce a někde v dálce VW......

Abyste se neradovali nějak předčasně >:D

Top 20 modelů Březen 2012:
op 20 models, March '12
Vehicles March '12 volume % change from March 2011
1. Ford F-Series 58,061 9.0%
2. Toyota Camry 42,567 35.3%
3. Nissan Altima 41,050 27.1%
4. Chevrolet Silverado 36,491 12.1%
5. Honda CR-V 30,868 40.3%
6. Toyota Prius 28,711 54.3%
7. Ford Fusion 28,562 3.6%
8. Ford Focus 28,293 64.7%
9. Toyota Corolla/Matrix 28,289 -6.4%
10. Honda Civic 28,199 -9.7%
11. Dodge Ram 26,960 23.1%
12. Honda Accord 26,771 -15.1%
13. Chevrolet Malibu 23,887 53.6%
14. Hyundai Sonata 23,281 1.7%
15. Ford Escape 22,679 -5.4%
16. Chevrolet Cruze 21,607 19.9%
17. Chevrolet Equinox 20,064 34.2%
18. Hyundai Elantra 19,681 2.2%
19. Chevrolet Impala 19,035 5.4%
20. Toyota RAV4 17,367 8.0%

Tak kde je ten VW? >:D >:D >:D
Avatar - DRBNUTY
4. 4. 2012 17:23
Re: Nojo, zase jedna jobovka pro wolffy a spol....
Predcasna ejakulacia je jeho kazdodenny problem...aj jeho zena mi to potvrdila >:-[]
Avatar - Parda71 (BMWfans)
4. 4. 2012 18:54
Re: Nojo, zase jedna jobovka pro wolffy a spol....
Nikdo se tady neraduje. Přečti si článek, továrny běží na plno a i tak není uspokojená veškerá poptávka. A skokově se do první dvacítky v USA asi jen tak taky nikdo nedostane. Je důležité mít postupné cíle. Deset tisíc Passatů dřív prodávali za rok, teď tolik udají za měsíc, to je slušné, ne? Kéž by to samé mohly říct americké automobilky na evropském trhu ;-)
4. 4. 2012 20:52
Re: Nojo, zase jedna jobovka pro wolffy a spol....
Nezapominej, ze Ford a Opel jsou vlastne Ameriky a ne ze ne, jejich vlastnik sidli v USA a oni uz desitky let delaji to, na co VW prisel az ted a to je ruzne modely pro ruzne trhy (jiny Focus, Opel x Buick x Vauxhall atd). Co je ale docela pradoxni, VW se snazi dobyt svet prizpusobovanim modelu danemu trhu, GM a Ford jdou presne naopak a to globalizaci drive rozdilnych modelu a taky se jim to vyplaci, zajimave, jsem zvedavy, kdo vlastne uspeje.

A k tem amerikam v evrope - Fiatu se taky docela dari >:-[]
Avatar - Barrichello
5. 4. 2012 12:55
Re: Nojo, zase jedna jobovka pro wolffy a spol....
Jetta tam loni byla pár měsíců, už nějak není >:D >:D >:D

Na plný výkon jede řada továren vč. některých amerických značek....Třeba chrysler pomalu nestíhá vyrábět motory Pentastar, Grandčíra a možná brzo začně nestíhat i 200ky a Avengery....u Wrangleru se taky jede naplno
4. 4. 2012 15:23
Re: Nojo, zase jedna jobovka pro wolffy a spol....
Ale pozri na Ford. Urobili globalneho Focusa III a je v prevej 5ke v USA a v prvej 3ke v EU - teda zapadnej. Ze vraj ma dobre predaje aj v Azii, len vychodna EU mu nevie prist na chut.
Avatar - Barrichello
4. 4. 2012 15:51
Re: Nojo, zase jedna jobovka pro wolffy a spol....
Focus v USA boduje už dlouhodobě, i starej se pravidelně umistoval v TOP10. Co v USA nešlape je Fiesta a příliš ani novej Explorer, pořáží ho Jeep GrandCherokee....
4. 4. 2012 12:48
POČÍTEJ JAK JSME BLBÍ
Stále to říkám, Evropa je blbá a smrdí. My si tady hážeme klacky soustavnými přiblblými předpisy o emisních EURO normách, neustále tím udržujeme uměle ekonomiku, stáváme se nekonkurenceschopnými, takže to pak zase musíme uměle dotovat atd. atd.
Jsme ochotní platit tolik za benzín a naftu, když zbytek světa platí polovičku, jsme ochotní platit za stejná vozidla dvojnásobek, když zbytek světa platí polovičku...
Zde vidíme Passat, který dobývá Ameriku... Je větší než ten náš, vypadá lépe než ten evropský a nebohý Američan dá za jeho nejvyšší specifikaci V6 SEL Premium (3,6l 280k DSG a výbava o které se evropskému ani nesní) 32.995,- dolarů, tedy asi 660.000,- CZK. Za tyto peníze bych si takový kus auta koupil také.
I vzhledem k cenám a množství prodejů TDI varianty bych řekl, že se Passat stává v Americe opravdu autem pro šetřílky, tedy autem lidovým, jímž má být podle svého názvu od začátku i v našich krajích :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Parda71 (BMWfans)
4. 4. 2012 13:30
20%
20% podíl Passatů s TDI už asi náhoda nebude. Jo, už i na ameriku tíhnou drahé PHM, dokonce místy 4 dolary za galon, to je opovážlivost. Že by došlo na má slova a USA bude muset dřív nebo později taky přezbrojovat z nenažraných V8 SUV do něčeho normálnějšího?
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Barrichello
4. 4. 2012 14:19
Re: 20%
No pro tvojí útěch prodeje táhnou vozy vybavené benzínovými V6 a R4 + nějakej ten benzínovej V8. I přes ceny benzínu >:D
Jinak dovoz ropy do USA klesá.
Zkus si zjistit proč a není to zrovna tím že by klesala spotřeba....Jen ropa jde z jiných zdrojů a plánem je dovážet pouze 30% spotřeby.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
4. 4. 2012 17:05
Re: 20%
Mě tím nemusíš utěšovat, jen i v USA ceny PHM prostě rostou a amíci jsou z toho místy "na prášky". Jen už nevím, kde jsem ten článek četl kruci...
Neříkám, že ta změna nastane do roka nebo do dvou, ale změna bude muset přijít. Ropy ubývá a rádoby ekologické lobby začne úřadovat i v USA. Jen tam je mnohem větší tradicí mít rozežraná auta než bylo v Evropě, takže celý proces potrvá déle. Třeba v Kalifornii už jsou většinovými vozy na cestách hybridy a malé auta, velké SUV se vyskytují sporadicky (vyprávěl o tom kamarád, který tam byl na dovolené).
Rozuměj, nemám z toho radost, takže si ten uštěpačný tón svého příspěvku můžeš strčit za klobouk, myslím, že jsme spolu už my dva něco proklábosili. Mám rád benzín, mám rád velké motory, ale logicky tohle nemůže trvat věčně a kdo si myslí, že ne, tak si lže do tváře. Bohužel.
Avatar - Barrichello
5. 4. 2012 12:57
Re: 20%
Spotřeba se snižuje zatím novými převodovkami, aerodynamikou, start and stop systémy či redukcí hmotnosti. Nějak sem si nevšiml že by tam někdo plánoval tdiéčka nebo tříválce >:D >:D >:D

prodej hybridů tam loni výrazně poklesl...
Avatar - Lonestarstate
4. 4. 2012 14:31
Re: 20%
Podle čeho definuješ "normálnější auto"? >:D Ano, v USA přesedlávají z V8 na V6. Ale Evropani přesedlávají z V4 na V3 a Fiat nám už za příplatek nabízí hypermoderní V2 >:D
4. 4. 2012 15:25
Re: 20%
Jasně z V4 na V3 a i dokonce na V2 :no: . Kdyžtak tak R4 na R3 a R2 :yes:
4. 4. 2012 15:30
Re: 20%
V pripade Passatu/VW to je 20%, na ktory sa priaznivci dieslov v USA (tipujem pristahovalci z EU - par takych poznam a zgrupuju sa na TDIclub.com) zameriavaju. U Fodu, GM, Hyndaia alebo Toyoty to bude 1%
Avatar - Lonestarstate
4. 4. 2012 15:37
Re: 20%
DvouVálec. Samozřejmě není do V. A změnilo to něco na smyslu mého příspěvku? Ne. Postavte si klidně R1 a pak blábolte, jak má kultivovaný chod a je ekologický. >:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
4. 4. 2012 17:07
Re: 20%
Je to možné, neříkám že ne, ale takové číslo asi nečekal nikdo.
Avatar - BruceWayne
4. 4. 2012 17:49
Opravdu Passat frčí
Letos jsem se poflakoval v Thai a Bangkoku jsem spatřil zázrak Passat B4 kombi. Stál tam rezavý a za celé moje prázdniny to bylo jedinné rezavé auto co jsem tam viděl. Viděl jsem několik MB, 4. BMW, 2. Porsche, VW 2. Audi a 1.T5 a 1.B4. :-) Ovšem na takové nádherný auta co tam běžně jezdí nemají ani náhodou.A tak si tam žijou
Rozbalit vlákno
0