Novinky
A kde jste vy šikmovocí přisluhovači kteří tvrdíte že koncern jede jen v EU a Chině... >😁 . Komu tím pomůžete...? Druhé straně? >😁
dolufýám, že tady zůstaneme ušetřeni blábolení dementů na čele s wolffem. Včera se tady řešilo v souvislosti se zprávou o prodeji hlavního sídla PSA v Paříži, proč je PSA (o FIATu už nemá cenu mluvit, to už ani pomalu není automobilka - viz ubohoučké portfolio, generující buď obludky nebo šaškárny ve stylu údajného nastupce Sedici...) neúspěšné a právě na americkém Passatu je to vidět nejlíp.
Němci (tedy hlavně VW) pochopili, že v masové produkci bylo dosaženo jisté hranice globálnosti (podobně jako třeba H/K v Evropě) a pokud někdo chce být úspěšný na nějakém velkém a významném trhu, musí svůj produkt přizpůsobit tomuto trhu a ne mu za každou cenu vnucovat produkt od sebe. VW dokázal vyhodonotit, v čem je trh v Americe odlišný a přizpůsobil mu Passata do té míry, že se jedná o jiný model než ten nám známý evropský....
Stejně tak dokázal například trhu v Rusku přizpůsobit třeba Polo (sedan) a v Indii, kde mají prostě radši škodovky, tak zde podle všeho Rapid dostává přednost před Ventem. Tohle Francouzi nechápou a nejsou schopni vstřebat fakt, že se musí přizpůsobit specifikům trhu a to i včetně "značkování" aut.
První Passat pro VW (stejně jako působení na US trhu v minulém desetiletí) příliš velká hitparáda nebyla, nicméně Němci se poučit nejen dokázali, ale navíc ještě dokázali dobře využít situace s krizí na trhu a propadem japonských značek v důsledku zemětřesení v Japonsku.
Nakonec - každého akcionáře VW (akcie jsou volně obchodovatelné v malých slotech, k dostání samozřejmně snado i v Česku, jedna lehce přes tři.. - tolik o těch neustále se opakujících žvástech, že škodovka jako součást VW je výhradně německá firma.....) to může jenom těšit. 😄
Němci (tedy hlavně VW) pochopili, že v masové produkci bylo dosaženo jisté hranice globálnosti (podobně jako třeba H/K v Evropě) a pokud někdo chce být úspěšný na nějakém velkém a významném trhu, musí svůj produkt přizpůsobit tomuto trhu a ne mu za každou cenu vnucovat produkt od sebe. VW dokázal vyhodonotit, v čem je trh v Americe odlišný a přizpůsobil mu Passata do té míry, že se jedná o jiný model než ten nám známý evropský....
Stejně tak dokázal například trhu v Rusku přizpůsobit třeba Polo (sedan) a v Indii, kde mají prostě radši škodovky, tak zde podle všeho Rapid dostává přednost před Ventem. Tohle Francouzi nechápou a nejsou schopni vstřebat fakt, že se musí přizpůsobit specifikům trhu a to i včetně "značkování" aut.
První Passat pro VW (stejně jako působení na US trhu v minulém desetiletí) příliš velká hitparáda nebyla, nicméně Němci se poučit nejen dokázali, ale navíc ještě dokázali dobře využít situace s krizí na trhu a propadem japonských značek v důsledku zemětřesení v Japonsku.
Nakonec - každého akcionáře VW (akcie jsou volně obchodovatelné v malých slotech, k dostání samozřejmně snado i v Česku, jedna lehce přes tři.. - tolik o těch neustále se opakujících žvástech, že škodovka jako součást VW je výhradně německá firma.....) to může jenom těšit. 😄
..no JEŠTĚ že má být (letos) koncem roku ten KONEC SV(W)ĚTA 😄
:yes: Na VWašich příspěvcích lze VWidět mistrnou práci s klávesou SHIFT...Jak jste k tomu přišla? Nebo se snad jedná o nějaký exotický projev VWzácné choroby? Že by se jednalo o projevy Šiftománie? >😁 Užíváte na to Magnésium, ci snad (po-)-zinek...resp. materiál z čehož jsou utkány sn. ...ale co to kecám naše VWozy ? :-!
Kylie je velmi inteligentní člověk, ale jak už to bývá není schopna správně vyhodnotil velmi jednoduché věci. Nenávist ke koncernu ji vyloženě řídí a pak mají její příspěvky úroveň Toprowolfskou.
...Nenávist ke koncernu...? No každý máme něco...Pro mě za mě si někdo může zbožňovat co chce, lidi mají různý úchylky. Jeden můj známý miluje Citroeny, má Hdi a může se z toho zbláznit. Za servis už dal opravdu balík, ale je nezlomnej :-! a i přes to, že už ho to samotnýho zlobí (což přiznal), tak tvrdí že vydrží 😄. Říkám mu fantomas...podle D-S. Když měl jseště XM, tak jsme to spravovali co měsíc >😒] . Tomu se říká loajální zákazník :yes:
No nic proti amici, ale v USA frčí nejvíc: 1) GM, 2) Ford) 3) Toyota, 4) Chrysler, 5) Nissan, 6) Honda, pak sou korejce a někde v dálce VW......
Abyste se neradovali nějak předčasně >😁
Top 20 modelů Březen 2012:
op 20 models, March '12
Vehicles March '12 volume % change from March 2011
1. Ford F-Series 58,061 9.0%
2. Toyota Camry 42,567 35.3%
3. Nissan Altima 41,050 27.1%
4. Chevrolet Silverado 36,491 12.1%
5. Honda CR-V 30,868 40.3%
6. Toyota Prius 28,711 54.3%
7. Ford Fusion 28,562 3.6%
8. Ford Focus 28,293 64.7%
9. Toyota Corolla/Matrix 28,289 -6.4%
10. Honda Civic 28,199 -9.7%
11. Dodge Ram 26,960 23.1%
12. Honda Accord 26,771 -15.1%
13. Chevrolet Malibu 23,887 53.6%
14. Hyundai Sonata 23,281 1.7%
15. Ford Escape 22,679 -5.4%
16. Chevrolet Cruze 21,607 19.9%
17. Chevrolet Equinox 20,064 34.2%
18. Hyundai Elantra 19,681 2.2%
19. Chevrolet Impala 19,035 5.4%
20. Toyota RAV4 17,367 8.0%
Tak kde je ten VW? >😁 >😁 >😁
Abyste se neradovali nějak předčasně >😁
Top 20 modelů Březen 2012:
op 20 models, March '12
Vehicles March '12 volume % change from March 2011
1. Ford F-Series 58,061 9.0%
2. Toyota Camry 42,567 35.3%
3. Nissan Altima 41,050 27.1%
4. Chevrolet Silverado 36,491 12.1%
5. Honda CR-V 30,868 40.3%
6. Toyota Prius 28,711 54.3%
7. Ford Fusion 28,562 3.6%
8. Ford Focus 28,293 64.7%
9. Toyota Corolla/Matrix 28,289 -6.4%
10. Honda Civic 28,199 -9.7%
11. Dodge Ram 26,960 23.1%
12. Honda Accord 26,771 -15.1%
13. Chevrolet Malibu 23,887 53.6%
14. Hyundai Sonata 23,281 1.7%
15. Ford Escape 22,679 -5.4%
16. Chevrolet Cruze 21,607 19.9%
17. Chevrolet Equinox 20,064 34.2%
18. Hyundai Elantra 19,681 2.2%
19. Chevrolet Impala 19,035 5.4%
20. Toyota RAV4 17,367 8.0%
Tak kde je ten VW? >😁 >😁 >😁
Nikdo se tady neraduje. Přečti si článek, továrny běží na plno a i tak není uspokojená veškerá poptávka. A skokově se do první dvacítky v USA asi jen tak taky nikdo nedostane. Je důležité mít postupné cíle. Deset tisíc Passatů dřív prodávali za rok, teď tolik udají za měsíc, to je slušné, ne? Kéž by to samé mohly říct americké automobilky na evropském trhu 😉
Nezapominej, ze Ford a Opel jsou vlastne Ameriky a ne ze ne, jejich vlastnik sidli v USA a oni uz desitky let delaji to, na co VW prisel az ted a to je ruzne modely pro ruzne trhy (jiny Focus, Opel x Buick x Vauxhall atd). Co je ale docela pradoxni, VW se snazi dobyt svet prizpusobovanim modelu danemu trhu, GM a Ford jdou presne naopak a to globalizaci drive rozdilnych modelu a taky se jim to vyplaci, zajimave, jsem zvedavy, kdo vlastne uspeje.
A k tem amerikam v evrope - Fiatu se taky docela dari >😒]
A k tem amerikam v evrope - Fiatu se taky docela dari >😒]
Ale pozri na Ford. Urobili globalneho Focusa III a je v prevej 5ke v USA a v prvej 3ke v EU - teda zapadnej. Ze vraj ma dobre predaje aj v Azii, len vychodna EU mu nevie prist na chut.
Stále to říkám, Evropa je blbá a smrdí. My si tady hážeme klacky soustavnými přiblblými předpisy o emisních EURO normách, neustále tím udržujeme uměle ekonomiku, stáváme se nekonkurenceschopnými, takže to pak zase musíme uměle dotovat atd. atd.
Jsme ochotní platit tolik za benzín a naftu, když zbytek světa platí polovičku, jsme ochotní platit za stejná vozidla dvojnásobek, když zbytek světa platí polovičku...
Zde vidíme Passat, který dobývá Ameriku... Je větší než ten náš, vypadá lépe než ten evropský a nebohý Američan dá za jeho nejvyšší specifikaci V6 SEL Premium (3,6l 280k DSG a výbava o které se evropskému ani nesní) 32.995,- dolarů, tedy asi 660.000,- CZK. Za tyto peníze bych si takový kus auta koupil také.
I vzhledem k cenám a množství prodejů TDI varianty bych řekl, že se Passat stává v Americe opravdu autem pro šetřílky, tedy autem lidovým, jímž má být podle svého názvu od začátku i v našich krajích 😄
Jsme ochotní platit tolik za benzín a naftu, když zbytek světa platí polovičku, jsme ochotní platit za stejná vozidla dvojnásobek, když zbytek světa platí polovičku...
Zde vidíme Passat, který dobývá Ameriku... Je větší než ten náš, vypadá lépe než ten evropský a nebohý Američan dá za jeho nejvyšší specifikaci V6 SEL Premium (3,6l 280k DSG a výbava o které se evropskému ani nesní) 32.995,- dolarů, tedy asi 660.000,- CZK. Za tyto peníze bych si takový kus auta koupil také.
I vzhledem k cenám a množství prodejů TDI varianty bych řekl, že se Passat stává v Americe opravdu autem pro šetřílky, tedy autem lidovým, jímž má být podle svého názvu od začátku i v našich krajích 😄
20% podíl Passatů s TDI už asi náhoda nebude. Jo, už i na ameriku tíhnou drahé PHM, dokonce místy 4 dolary za galon, to je opovážlivost. Že by došlo na má slova a USA bude muset dřív nebo později taky přezbrojovat z nenažraných V8 SUV do něčeho normálnějšího?
No pro tvojí útěch prodeje táhnou vozy vybavené benzínovými V6 a R4 + nějakej ten benzínovej V8. I přes ceny benzínu >😁
Jinak dovoz ropy do USA klesá.
Zkus si zjistit proč a není to zrovna tím že by klesala spotřeba....Jen ropa jde z jiných zdrojů a plánem je dovážet pouze 30% spotřeby.
Jinak dovoz ropy do USA klesá.
Zkus si zjistit proč a není to zrovna tím že by klesala spotřeba....Jen ropa jde z jiných zdrojů a plánem je dovážet pouze 30% spotřeby.
Mě tím nemusíš utěšovat, jen i v USA ceny PHM prostě rostou a amíci jsou z toho místy "na prášky". Jen už nevím, kde jsem ten článek četl kruci...
Neříkám, že ta změna nastane do roka nebo do dvou, ale změna bude muset přijít. Ropy ubývá a rádoby ekologické lobby začne úřadovat i v USA. Jen tam je mnohem větší tradicí mít rozežraná auta než bylo v Evropě, takže celý proces potrvá déle. Třeba v Kalifornii už jsou většinovými vozy na cestách hybridy a malé auta, velké SUV se vyskytují sporadicky (vyprávěl o tom kamarád, který tam byl na dovolené).
Rozuměj, nemám z toho radost, takže si ten uštěpačný tón svého příspěvku můžeš strčit za klobouk, myslím, že jsme spolu už my dva něco proklábosili. Mám rád benzín, mám rád velké motory, ale logicky tohle nemůže trvat věčně a kdo si myslí, že ne, tak si lže do tváře. Bohužel.
Neříkám, že ta změna nastane do roka nebo do dvou, ale změna bude muset přijít. Ropy ubývá a rádoby ekologické lobby začne úřadovat i v USA. Jen tam je mnohem větší tradicí mít rozežraná auta než bylo v Evropě, takže celý proces potrvá déle. Třeba v Kalifornii už jsou většinovými vozy na cestách hybridy a malé auta, velké SUV se vyskytují sporadicky (vyprávěl o tom kamarád, který tam byl na dovolené).
Rozuměj, nemám z toho radost, takže si ten uštěpačný tón svého příspěvku můžeš strčit za klobouk, myslím, že jsme spolu už my dva něco proklábosili. Mám rád benzín, mám rád velké motory, ale logicky tohle nemůže trvat věčně a kdo si myslí, že ne, tak si lže do tváře. Bohužel.
Podle čeho definuješ "normálnější auto"? >😁 Ano, v USA přesedlávají z V8 na V6. Ale Evropani přesedlávají z V4 na V3 a Fiat nám už za příplatek nabízí hypermoderní V2 >😁
V pripade Passatu/VW to je 20%, na ktory sa priaznivci dieslov v USA (tipujem pristahovalci z EU - par takych poznam a zgrupuju sa na TDIclub.com) zameriavaju. U Fodu, GM, Hyndaia alebo Toyoty to bude 1%
DvouVálec. Samozřejmě není do V. A změnilo to něco na smyslu mého příspěvku? Ne. Postavte si klidně R1 a pak blábolte, jak má kultivovaný chod a je ekologický. >😁
Letos jsem se poflakoval v Thai a Bangkoku jsem spatřil zázrak Passat B4 kombi. Stál tam rezavý a za celé moje prázdniny to bylo jedinné rezavé auto co jsem tam viděl. Viděl jsem několik MB, 4. BMW, 2. Porsche, VW 2. Audi a 1.T5 a 1.B4. 😄 Ovšem na takové nádherný auta co tam běžně jezdí nemají ani náhodou.A tak si tam žijou
p.s. mohu poprosit mistra bezvadnych prispevku a clanku o amerikach o info o stavu passatu v texaskejch pustinach...?
Prodeje se dá říct neustále rostou a to to není žádná novinka. Sesterský Avenger taky tak.