ale tie interiery v bmw nemusim, ta siroka stredova konzola je odporna a priestor vpredu pre vodicove nohy na urovni sirky volantu je bieda, silnejsie postavy asi budu mat stlacene vajcia >:D
- zaprvé za krásný exteriér, silueta je štíhlá a elegantní, přednímu pohled má zabijácké geny, zadní ladné proporce ve vztahu k boční siluetě
- zadruhé za motor
- zatřetí za plátno, i s nataženou střechou vypadá perfektně, nadto má díky němu krásně vypracovaný zadek
- začtvrté za interiér, klasické budíky, perfektní materiály, precizní zpracování, elegantní, žádné úlety
- zapáté za použití lehkých materiálů v konstrukci, hliník a kompozity to je cesta
- zašesté za to, že je to BMW
Bude to bez pochyb vyborne auto a tve jednicky chapu...
.... ALE celkove za jedna autu co vazi 2 tuny a hraje si na sportovni dat proste nemuzu ;-\ Bohuzel ale cabria od BMW (z4 35i pocinaje a 6tkou konce) jsou proste strasne tezka. To auto potrebuje minimalne 200kg dolu.
Čtyřdveřové kabrio není na nějaké zvláštní sportování a když to porovnán s mastodontním CL, SL což je jen dvoumístný roadster tak M6 je anorektická baletka. U té Z4 souhlas, ta by potřebovala 200kg dolů, zahodit pevnou střechu, aplikovat hliník, kompozity etc. Ta by měla být ke sportu zrozená na úrovni třeba 1M. 6er míří do jiné ligy, to jsou luxusní koráby a tam slovo sport beru jen jako marketingové klišé.
Čtyřdveřové kabrio ? Jak jsi to myslel ?
Ať počítám, jak počítám, pořád mi vychází počet dveří poloviční. :-)
Jinak auto se mi moc líbí, ve své kategorii patří, podle mě, ke špičce. Jak designově, tak i technicky.
No a když kabrio, tak jedině s plátnem.