Testy
martindr
0
neries to tu, miesni sasovia z oboch taborov su na pobavenie, treba to brat s humorom.. gti a wl su miestni sasovia spolu s topperom a ostatkom.. Seru si do huby denno denne. Inac ked sa chces fakt pobavit na odporucam gti-ho blog, to je len citanie.. Ten chlapec je autista.
Přejít do diskuze
Bylo video, kde vysvětlovali, že váha GTR je kalkulovaná. Je tak těžké, aby mělo dostatek trakce i v malých rychlostech, kde tolik nefungují aerodynamické prvky.
Technické údaje FF pro EU jsou zde: [odkaz v novém příspěvku]
Dry weight 1790 kg
Kerb weight 1880 Kg
Což dělá provozní 1955 kg. Mě osobně se to nezdá, protože na provozní kapaliny vychází 90 kg a jen palivová nádrž má 91 litrů (a má být z 90% plná). Čekal bych větší číslo.
Technické údaje FF pro EU jsou zde: [odkaz v novém příspěvku]
Dry weight 1790 kg
Kerb weight 1880 Kg
Což dělá provozní 1955 kg. Mě osobně se to nezdá, protože na provozní kapaliny vychází 90 kg a jen palivová nádrž má 91 litrů (a má být z 90% plná). Čekal bych větší číslo.
Že se tváří jinak je v pořádku, ale to samo o sobě neznamená, že se musí tvářit zrovna tak "blbě" (jako godzila)... >😁
Tak o tom žádná. Mě nedělá problém ani vizuální dojem. Naopak se mi líbí ta jinakost. Je to japonec, proč by se měl tvářit jako něco jiného.
Každopádně považuji GTR za velmi povedené auto kterému lze vyčítat design jak vnější tak vnitřní, ale určitě ne sportovní nadání. Toho má naopak nejvíc v dané cenové kategorii.
Myslíš 1740kg u GT-R (2011) a 1790kg u FF ? Vzhledem k tomu, že u Nissanu se ani nijak netajili tím, že jako jeden z etalonů brali 911 turbo, kde turbo S má 1560 kg, tak mi to nijak oslnivé nepřijde. Ano GT-R v praktičnosti má nad 911 navrch. Nějak si (možná mylně) neumím představit, že v GT-R někdo cestuje přes půl evropy ve 4. V monstóznosti (rozměrové) GT-R žádný přínos nevidím.
Hlavně jsou to všechno hodnoty změřené při ideálních podmínkách, v praxi řidič prase bude jezdit s úsporným autem za víc, než šetřílek s pětilitrem... měl jsem půjčeného Focuse 1,6 a jezdil jsem za deset litrů, s pětilitrem jezdím za 12,5😄 A to jsem jezdil naprosto stejným jízdním stylem...
pre mna su niektore miestne `osobnosti` figurky, ked prestanu bavit odhodim ich... ubohi teoretici bolo ironicky vhladom na vyjadrenia figurky menom GTi, ale to niekto kto sa nazyva figurkou nemoze pochopit vo svojom malom, jednoduchom a primitivnom svete
Dobra praca od audi... kto neleni tomu sa zeleni, bmw by si malo rozmysliet coho sa bude do buducna drzat lebo vyzera to tak, ze mu nejde ani jedno poriadne... to nejaky bmw fans nevedeli zhltnut moju narazku, ze uz aj audi si chysta bmw k veceri...
Audi na sebe zacalo pracovat a prve ovocie prichadza... konecne s dobrymi jazdnymi vlastnostami to zacina byt o dost zaujimavejsie...
Ta predna maska ma nudi vidiet to v celej rade, ale ako si to patri k tej uniformite, ktoru struha audi i vw... zo zadu je to docela pohladne, taky sympatak... na 3,0Tdi pocut samu chvalu, popravde aj v tejto 180kw su to spickove parametre... o bi-turbe bych ani neuvazoval, komu toto /dynamicke parametre/ nestaci na bezne vozenie, tak bude problem niekde v utrobach zhniteho vedenia
Audi na sebe zacalo pracovat a prve ovocie prichadza... konecne s dobrymi jazdnymi vlastnostami to zacina byt o dost zaujimavejsie...
Ta predna maska ma nudi vidiet to v celej rade, ale ako si to patri k tej uniformite, ktoru struha audi i vw... zo zadu je to docela pohladne, taky sympatak... na 3,0Tdi pocut samu chvalu, popravde aj v tejto 180kw su to spickove parametre... o bi-turbe bych ani neuvazoval, komu toto /dynamicke parametre/ nestaci na bezne vozenie, tak bude problem niekde v utrobach zhniteho vedenia
hlavne ze ty si vies vsetko predstavit ... stavim sa, ze si tie tvoje premiove skusenosti zladenosti este nikdy nezazil a placas tu tak ako ti ostatni ubohi teoretici podla teba... vsak to aj vidiet na tvojich prispevkoch
zakony fyziky neoklames pokial ide 1.2TSi lepsie ako nejaka 1,6 tak bude pri plnom vykone, ktory je vyssi zrat viac ako slabsia 1.6 ... si nemysli, ze ked 1.2tsi stojis na krku tak ide za 9l >😁
Na to, že je to 4x4, také čtyřmístné auto použitelné i jako GT tak určitě ano. Třeba FF které má mít nejlehčí 4x4 je o více než 2 metráky těžší.
GTR považuji za downsizing mezi sportovními auty jak vyšitý. Přeplňování, litrový výkon dost přes 100kW, relativně malý objem, jenom šestiválec, díky tomu mimo jiné slušná (nízká) hmotnost motoru a nezatěžování auta na čumáku a může si tím pádem dovolit 4x4 aniž celková hmotnost přeleze rozumné hranice. Dynamicky dá přes držku třeba SLS s šíleným objemem přes 6 litrů, které je dynamicky jen průměrné, no a co se týče spotřeby tak na SLS bych nevsadil při jakémkoliv režimu jízdy.
Pro pobavení, měřil jsem stejnou metodou, jako autotip (tam a zpět 50km tempomat) GT-R a jelo za 16 😉
Na tom upsizingu něco bude, navíc 4WD.
Malé motory - smrt pro auto.
Na tom upsizingu něco bude, navíc 4WD.
Malé motory - smrt pro auto.
souhlas, nevidím žádný rozdíl ve vnitřní prostornosti A4/A5SB/3er/C, (mimo Cčka mám se všemi osobní zkušenost) jediný parametr kde je A5SB horší je podle mě v nastupování, díky nejmenší výšce (auta jako celku, nikoliv místa nad sedáky, ta je OK) se člověk už musí dost ohýbat a do sedaček zapadne z výšky a tudíž i vystupování je nejméně pohodlné.
bylo to myšleno spíš s ohledem na test než na tvůj příspěvek konkrétně, v tom se s tebou ztotožňuji 😉
A jaký byl rozdíl výkonů a točivých momentů těhle jedna-šestek? To je totiž důležité, pokud chceš mluvit o zátěži. Proti THP bys nejspíš musel postavit atmosférický dvoulitr. To mi připomíná TG a M3 vs. Prius. 😉
Ale asi nejdůležitější je, že u motorů různých konstrukcí se těžko můžeš snažit izolovat vliv přeplňování.
Ale asi nejdůležitější je, že u motorů různých konstrukcí se těžko můžeš snažit izolovat vliv přeplňování.
Ano, v běžném provozu je rozdíl turbo vs. atmo cca 0,5 až 1 litr. A pokud si vzpomínám na test spotřeby ve 180km/h, tedy pod zátěží, tak výhoda turba se zátěží rostla. Mazda 1,6 ve 180km/h 18,3 litru, Citroen C4 1,6 turbo 15,6 litru, přitom v běžném provozu je C4 jen asi o půl litru lepší (7,3 l. vs 7,8 l.).
Vidíš, já mám v autě motor 4,8 který je výkonnější než jeho předchůdce 4,4 a přitom žere míň. Up-sizing funguje😄
Nějak nerozumím tomu, jaká je výhoda toho nacpat do motůrku 1,2 kompresor i turbo a co z toho bude mít druhý nebo třetí majitel /problémy, bezesporu/. Proč vymýšlet takové komplikované kraviny, když nad náma lítají letadla a po moři plují tankéry a žerou mnohonásobně víc paliva... A přeplňování kompresorem, který zvyšuje spotřebu paliva je non-sens. Totální.
Nějak nerozumím tomu, jaká je výhoda toho nacpat do motůrku 1,2 kompresor i turbo a co z toho bude mít druhý nebo třetí majitel /problémy, bezesporu/. Proč vymýšlet takové komplikované kraviny, když nad náma lítají letadla a po moři plují tankéry a žerou mnohonásobně víc paliva... A přeplňování kompresorem, který zvyšuje spotřebu paliva je non-sens. Totální.
Jó český novináři, Audi jim půjčí káru za 1,7mega a už jsou zadní sitzny na fotce umazaný od dětské sedačky...
Z tohoto ohledu je asi nejdál nová A3. Tam už prý není problém poslepu tlačítka nahmatat. Tak pravil člověk, který MMI na chuť přijít nemůže. Tak se uvidí, co si o tom budou myslet ostatní "ufňukánci." 😉
Třeba jeden z problémů turbodmychadlem přeplňovaných motorů je, že výfukové plyny mají příliš vysokou teplotu, pokud je motor pod zátěží, takže se vstřikuje víc paliva, aby bohatší směs plyny ochladila. Takže třeba Audi minulý rok představilo chlazené integrované svody. Zároveň udělali pokrok v materiálu turbíny samotné, která teď vydrží vyšší teploty. Výsledkem je pokles spotřeby pod zátěží. Časem se možná vrozené problémy vychytají. Rozhodně se na tom pracuje.
No třeba výška nad sedadlem vzadu😒br />
A5 SB 947 mm
BMW 3er 950 mm (současná gen.)
Samozřejmě, čísla nejsou vše... Ale nevidím v tom zásadní rozdíl.
BMW 3er 950 mm (současná gen.)
Samozřejmě, čísla nejsou vše... Ale nevidím v tom zásadní rozdíl.
No jo, ale hlavně to NEmá BiTurbo, takže JAK to JE ? A NebO NEní ? A NebO... Co ? Jak ? V testech přeci.. A zase NIC k věci. >😁
P.S. :yes: 😉
P.S. :yes: 😉
Ne, není to až tak pravda. Třeba 1.2TSI je o víc než litr úspornější než 1.6 MPI. Přitom dynamikou je na tom mnohem líp. Downsizing při správném využití funguje.
Řeči, že pokud TSI začneš šlapat na krk, tak že bude žrát, jsou sice pravdivé, ale ona by žrala i klasická atmosféra, a to možná stejně nebo i víc. Dynamikou by ale stále zaostávala.
Uvedené ber jako příklad. Samozřejmě to nefunguje vždy. Když se třeba dá poddimenzovaný motůrek do těžké Insignie, nemusí být výsledek dle papírového očekávání.
Řeči, že pokud TSI začneš šlapat na krk, tak že bude žrát, jsou sice pravdivé, ale ona by žrala i klasická atmosféra, a to možná stejně nebo i víc. Dynamikou by ale stále zaostávala.
Uvedené ber jako příklad. Samozřejmě to nefunguje vždy. Když se třeba dá poddimenzovaný motůrek do těžké Insignie, nemusí být výsledek dle papírového očekávání.
Přesně. A je důležité právě i tyhle informace komponovat do testů. Prosťáček si totiž vůbec neumí představit rozdíl v kvalitě užívání, tu zmiňovanou prémiovou odladěnost a sladěnost všeho, co člověk ovládá.
Jj, takový test se nečte zdejším "teoretickým" kritikům Audi (a že jich tu je, jednoznačně nejvíc z kritiků jednotlivých značek D3) dvakrát dobře... 😲 :😉 😉
No... dobré erbovní čtení. Dobré čtení zejména pro toho, kdo má garážový ánung. Těm ostatním doporučuji zatáhnout případný diskusní vocas a za domácí úkol test třikrát opsat do deníčku. Informace se ti totiž budou často hodit. Dozvíš se přesně to, co se dozvědět máš, současně ti test umožní dotvářet si vědomí o autě následnou, testem parádně nakopnutou úvahou. A právě zde se pozná, zda máš vůbec na to, kvalitní testy číst, či se jen motáš někde poblíž psí boudy, na které slogan - pozor kouše - je ta nejpravdivější úvaha, kterou lze o tobě pronést.
Co především vytěžit z testu, vedle popisu jízdy především akcent na dokonalou funkčnost. Ano, tohle se z plakátu vyčíst nedá, avšak právě tohle je základní esence kvalitativní třídy PREMIUM. Ano ano, ta bezvadná funkčnost, ta bezvadná sladěnost (!), to je, oč tu běží.
No, a pochvalu nutno vyjádřit na tolik potřebný testový přesah, ta tolik potřebná stínová srovnávačka (zde BMW), to je přesně to, jak se to má dělat.
Bravo test :yes:
Co především vytěžit z testu, vedle popisu jízdy především akcent na dokonalou funkčnost. Ano, tohle se z plakátu vyčíst nedá, avšak právě tohle je základní esence kvalitativní třídy PREMIUM. Ano ano, ta bezvadná funkčnost, ta bezvadná sladěnost (!), to je, oč tu běží.
No, a pochvalu nutno vyjádřit na tolik potřebný testový přesah, ta tolik potřebná stínová srovnávačka (zde BMW), to je přesně to, jak se to má dělat.
Bravo test :yes:
A proč je ten hybrid od Infinity tak rychlý? Protože elektromotor má vysoký točivý moment a zabírá prakticky okamžitě, pomáhá tak klasickému motoru, je to záležitost, která zvyšuje výkon, samozřejmě označení "přeplňování" není úplně na místě... nicméně jako přeplňování to v podstatě funguje...
A7 má před kolenama rozhodně více místa, než Octavia. Co se týká výšky pasažérů vzadu, tak tam je maximum nějakých 180cm (podle délky trupu), což pro potenciální cestující vzadu není zas tak hrozné (vysocí musí jít raději dopředu) , celkově je místa v A7 podstatně víc, než v A5 SB.
Jenže u podobně výkonných aut se člověk nekrotí, jinak by si ho totiž nekupoval 😉 Downsizing u výkonných motorů je ve výsledku kontraproduktivní. Sice nabízí nižší virtuální normovanou spotřebu (a o to úředníkům v Bruselu jde), ale v reálném provozu jsou tyto motory minimálně stejně žravé, jako jejich větší atmosféričtí bratři (při vysokém zatížení mají spotřebu dokonce mnohem vyšší).
Tak jak píšeš... IDrive zvládnu krásně ovládat při jízdě, aniž bych musel "sundávat" oči ze silnice a periferně z obrazovky iDrive. U MMI tohle nedokáži ani v nové A6, která ho má zatím nejpropracovanější a nejmodernější. MMI prostě a jednoduše nemá směrový joystick a do některých kategorií se musíš dostávat přemačkáváním tlačítek vedle tohoto joysticku... Ale tohle není nic zásadního při výběru vozu 😄
A7 nenabízí vzadu o moc víc prostoru. Před koleny ano. Tam je to u A7 srovnatelné třeba s tou Octavií ( Passat, nebo Mondeo ve střední třídě už nabízí prostoru před koleny přece jenom trochu víc ), ale horší je to na šířku. Hlavně v oblasti hlavy, kde se hlava cestujících dotýká v oblasti oken stropu ( kvůli designu mají A5 i A7 silně skloněná okna a tím velmi zužují prostor v oblasti hlav cestujících ). Ale v tomto směru je na tom překvapivě nejhůře nový Mercedes CLS. Tam jsem se cítil stísněněji ještě víc,než v té A5. A to jak vpředu,tak vzadu. Ač nejmenší, tak nejlepší vnitřní prostor dle mě nabízí Passat CC (srovnatelný s tou A7). Ale v žádném z těchto vozů bych nechtěl jet vzadu dál jak nějakých 50 km.
P.S. Jsem zvědavý na BMW 6 GC 😄
P.S. Jsem zvědavý na BMW 6 GC 😄
Jo přesně to jsem myslel. Protože jsem si nebyl jistý, jestli tam není ta ploutvička jen kvůli GPS, tak jsem napsal, co jsem napsal 😉
Taky si myslím, že kdo to myslí s cestováním dospělých (průměrně a více vzrostlých) vzadu jenom trochu vážně, potřebuje A7 SB, ne A5 SB, ale to je problém střední prémie obecně...
Proč ne? AMX-56 Leclerc má diesel přeplňovaný plynovou turbínou, malá elektrická hybridní turba už se na motorech myslím zkoušela - princip je to dost podobný. Podle mě to má hodně výhod, zvlášť u malých objemů. :yes:
Co se palubních systémů týče, slyším nářky na všechny (a nejen při přechodu mezi značkami, ale i mezi modely stejné značky). Audi se většinou vytýká horší ovládání poslepu - pro mne to není problém, za jízdy palubní systém neovládám, pokud to není naprosto nezbytné. Je to stejné jako s telefonem. Když stojím, tak se podívat mohu. A když už musím za jízdy, tak to také jde - zvládnu psát poslepu na počítačové klávesnici, tak zvládnu i pár tlačítek na středovém tunelu. Jde spíš o zvyk. A hlavně se tyhle systémy neustále vyvíjí.
Jen co se 5 míst týče, tady má autor článku trochu nepřesnost - Audi od začátku říkalo, že A5 Sb bude mít 5 míst, pokud o to budou mít zákazníci zájem. 😉
Downsizing má znamenat úsporu paliva pod částečnou zátěží, tedy hlavně v normovaném testu, ve městě nebo na tempomatu. Sám o sobě nezaručuje vyšší účinnost motoru pod vysokou zátěží.
S faceliftem je to téměř vždy jako s motýlem...šáhni mu na křídla a už nikdy nepoletí (jako dřív). Podle mne to platí i pro A5, koncept auta je však výborný a v další generaci to bude drahokam. Pokud se pohybuješ často ve městě, je dostatečně mrštné...pokud jedeš (domů) za město, je dostatečně rychlé...a pokud cestuješ na autosalon, bude snad i dostatečně pohodlné. S třílitrem a quattrem výborná volba, časem určitě přistane i 8tiptronic :yes:
... >😁 Tak nějak nechápu autorovi ódy na praktičnost Audi A5 Sportback. Tohle auto je všechno možné,jenom ne praktické!!! Vůz je prakticky dvoumístný! Dva pasažéři vzadu se svezou jen na krátké vzýdálenosti stejně,jako v kdejakém kupé... Ano, kufr má větší, než třeba Golf. Ale srovnávat to s A4 Avant zavání holou autorovou šíleností >😁
Verze před faceliftem mě osobně velice zklamala co se týče zpracování. Většinu detailů i podstatných věcí měla dokonce Octavia zpracováno lépe. Faceliftované provedení udělalo v tomto směru velký krok vpřed. Jinak souhlasim s "druhým pohledem". Multifunkční rozhraní mají dodnes BMW i Mercedes vyřešeno mnohem lépe a intuitivněji.
Verze před faceliftem mě osobně velice zklamala co se týče zpracování. Většinu detailů i podstatných věcí měla dokonce Octavia zpracováno lépe. Faceliftované provedení udělalo v tomto směru velký krok vpřed. Jinak souhlasim s "druhým pohledem". Multifunkční rozhraní mají dodnes BMW i Mercedes vyřešeno mnohem lépe a intuitivněji.
"- pohrobek antény podle mě vozu nesluší a je veskrze zbytečný, když i Golf umí integrovanou anténu... snad jedině, že by v "ploutvičce" byla i GPS anténa?"
Co myslíš tím pohrobkem antény, v galerii nic takového nevidím. Jestli myslíš tohle [odkaz] , tak to je jen "GPS ploutvička", kterou má (v černém provedení) i současný Golf [odkaz] (pokud je z výroby vybaven navigací), "FM" rádio anténu má integrovanou jak A5, tak Golf.
Co myslíš tím pohrobkem antény, v galerii nic takového nevidím. Jestli myslíš tohle [odkaz] , tak to je jen "GPS ploutvička", kterou má (v černém provedení) i současný Golf [odkaz] (pokud je z výroby vybaven navigací), "FM" rádio anténu má integrovanou jak A5, tak Golf.
No já nevím, se slovy jako "vždycky", bych byl v dnešní době raději opatrný.
Jinak s turbem můžeš jezdit za velmi zajímavou spotřebu. Jen se musíš umět krotit. Ono to velmi láká, zašlápnout pravý pedál až na podlahu, když to auto tak krásně reaguje. To je potom otázka osobní disciplíny a sebeovládání. 😉
Jinak s turbem můžeš jezdit za velmi zajímavou spotřebu. Jen se musíš umět krotit. Ono to velmi láká, zašlápnout pravý pedál až na podlahu, když to auto tak krásně reaguje. To je potom otázka osobní disciplíny a sebeovládání. 😉
Zkoušel jsem obdobnou variantu, jen s interiérem v Alcantaře (které bych dal určitě přednost před kůží) a dojmy z auta musím potvrdit. Velmi povedený podvozek, výborný motor a řízení, se kterým se člověk naprosto sžije během pár kilometrů jízdy. Po vystoupení z auta má člověk dojem, že ho zná tak dobře, jako by s ním každý den jezdil. Typický dojem z modelů Audi. Prostě člověku sednou jako značkové oblečení. Nikde netáhnou, nikde nepřebývají.
Co mi vadilo, vlastně ani nejde napsat vadilo, tedy spíš, nad čím jsem se pozastavil. Interiér je tak trochu jednoduchý, celé auto je menší/nižší, z toho vyplývá i méně místa uvnitř a to je tak asi vše. Kdo by tohle netoleroval, musí (či může) sáhnout po A7. Ta už tyhle kompromisy nezná.
Co mi vadilo, vlastně ani nejde napsat vadilo, tedy spíš, nad čím jsem se pozastavil. Interiér je tak trochu jednoduchý, celé auto je menší/nižší, z toho vyplývá i méně místa uvnitř a to je tak asi vše. Kdo by tohle netoleroval, musí (či může) sáhnout po A7. Ta už tyhle kompromisy nezná.
Ano, turbobenzín nebo turbodiesel jsou pro mně totéž. Downsizing by měl znamenat úsporu paliva a tu kompresor určitě nepřinese. Ano, RS5 žere víc než S5 - protože je to motor, kde se řeší výkony a ne spotřeba paliva. Atmosférická V8 je pro mně řešení. Když nebude u BMW a u Audi, bude vždycky u Porsche.
Tak pokud ti drásá nervy u benzinu o půl nebo o litr větší spotřeba proti turbobenzínu a vyměnil bys ji za horší odezvu na plyn a horší průběh výkonu tak jsi ideální "pacient" pro sanatorium "DIESEL". A mimochodem RS5 která má klasickou atmo V8 je se spotřebou jinde než S5 (minimálně další 3litry plus)
Přeplňování kompresorem je víceméně překonané, protože neúměrně zvyšuje potřebu, jako plus hodnotím rychlou odezvu na plynový pedál. Ale k čemu je to dobré? To je přeplňování pro přeplňování. Pokud V6 s kompresorem žere jako atmosférická V8, potom nevidím žádný důvod pro jeho náhradu.
Nahoře brečíš nad naftou a benzinu vyčítáš spotřebu? To si nějak srovnej v hlavě, protože žádný benzínový třílitr těchto parametrů (on ani takový není) nebude jezdit ani náhodou za to co naftový...
Jestli Audi nějaké modely umí a dávají smysl, pak právě klasické modely A4, A6. Různé crossovery a kříženci poslední doby obyčejně postrádají hlavu i patu.
Ne však A5 sportback. Audi s tímto modelem dokázalo vzít z každého segmentu to lepší a spojit klady do nádherného, synergického celku :yes:
Praktičnost kombi, estetická úroveň kupé, 5 míst... Přitom odladění vozu neodbyli a naladili jej s citem. Tohle Audi se zkrátka povedlo, bez debaty :-!
Snad jen pár postřehů😒br /> - pohrobek antény podle mě vozu nesluší a je veskrze zbytečný, když i Golf umí integrovanou anténu... snad jedině, že by v "ploutvičce" byla i GPS anténa?
- zaoblené páčky potvrzují má slova, že Audi už lépe "maskuje" koncernový původ. Majitelé Audi si zkrátka nepřejí vidět, že v některých aspektech mají jen převlečený VW 😉
- přední nárazník mi přijde vzhledem k čistotě tvarů poněkud zbytečně komplikovaný, ale to je spíše pihou na kráse.
Audi A5 sportback má moje sympatie :yes:
Ne však A5 sportback. Audi s tímto modelem dokázalo vzít z každého segmentu to lepší a spojit klady do nádherného, synergického celku :yes:
Praktičnost kombi, estetická úroveň kupé, 5 míst... Přitom odladění vozu neodbyli a naladili jej s citem. Tohle Audi se zkrátka povedlo, bez debaty :-!
Snad jen pár postřehů😒br /> - pohrobek antény podle mě vozu nesluší a je veskrze zbytečný, když i Golf umí integrovanou anténu... snad jedině, že by v "ploutvičce" byla i GPS anténa?
- zaoblené páčky potvrzují má slova, že Audi už lépe "maskuje" koncernový původ. Majitelé Audi si zkrátka nepřejí vidět, že v některých aspektech mají jen převlečený VW 😉
- přední nárazník mi přijde vzhledem k čistotě tvarů poněkud zbytečně komplikovaný, ale to je spíše pihou na kráse.
Audi A5 sportback má moje sympatie :yes:
Nafta stojí v posledních dnech víc než benzín. Nebo stejně. Benzínový atmosférický třílitr dokáže jezdit za deset a diesel za osm. 530i vs 530d - dneska bych neváhal ani na sekundu. U Audi by to bylo něco jiného, třílitr dělají s kompresorem a ten žere jako prokoplý. Tady absolutně nechápu, co to má společného s downsizingem. Moje příští volba bude hybrid. Přeplňování elektromotorem, který ve městě šetří palivo.
ale trochu nuda, jako optimální konfiguraci vidím S5 s kompresorovou V6, to je samet v kombinaci s bezkonkurenčními parametry.
"zkosené horní rohy způsobují, že maska vypadá jako erb a my ji proto vnímáme jako heraldický symbol"
to sú ale neskutočné žvásty... Tí designéri asi budú podobné týpky ako ich kolegovia z módnej brandže...
to sú ale neskutočné žvásty... Tí designéri asi budú podobné týpky ako ich kolegovia z módnej brandže...
>😁 >😁 >😁 mno, "jezdit za malo" - v podstate souhlas, ale zasadnim je aspekt mizerne ceny benzinu pri naslednem prodeji. Zijeme v naftove Evrope.
nejsem příznivcem audi ani jejich unifikovaného designu...ale tohle A5 je ve skrze pohledné...a zdá se že i povedené auto...pro mě má audi :yes: a BMW mě zklamává čím dál víc...z řidičských aut se stávají podivná, nekomfortní auta...a řízení...? už i některé mercedesy nabízejí lepší zábavu za volantem...a to bylo ještě před několika lety nemyslitelné...BMW :no: škoda že se odklánějí od své filosofie...