Peking 2012
som nieco podobne privital kludne aj u nas. prave stiesnenost 3, ci MB C alebo A4 je pre mna ich nevyhoda.
Vzhledem k průměrnému platu v Číně (nějakých 2500 korun měsíčně) je člověk, který si Octváku může dovolit, skutečně relativně bohatý, ale tato "móda" se týká i státních úředníků, to jsem zapoměl napsat. Tudíž prodloužené auto tam znamená něco "víc". Holt, jiná kultura.
Proč potom prodlužují Octavie? Pro bohatší lidi? Ptal jsem se na to a nikdo mi neřekl, že jezdí vzadu a chce mít víc místa. Prostě kladou na podélný prostor velký důraz. Můžeš mít pravdu, ale prodloužené je tam téměř vše (myšleno napříč třídami, ne každý zahraniční výrobce prodlužuje). Výjimkou jsou hlavně malá lidová vozítka.
Já bych to upřesnil, v Číně je obvyklé, že bohatší lidé mají osobní řidiče, tudíž tráví mnoho času na zadních sedačkách, proto ten prodloužený rozvoj 😉
Jasne ze keby mi nebolo luto vyhodit 15 tisic °€ navyse, tak beriem 5er 😄
To mi ale luto je... Naopak prihodit 5 tisic by som mozno este dokazal (alebo ozeliem nejaku tu vybavu), cize ak chcu premiovky, aby som si kupil auto od nich ja, tak bud mi daju vacsiu strednu triedu, alebo zlacnia vyssiu strednu 😄
Alebo budem zarabat tolko, ze 15 tisic € jednoducho riesit nebudem :-!