PR
1) Golf
2) i30
3) Focus
4) Mazda 3
5) C4
Osobně držím palce i30, byl bych rád kdyby už Golf konečně někdo porazil.Všechno to jsou slušné auta, uvidíme. Mazdu jsem dal až na 4 místo kvůli ceně, netuším jestli ji do porovnání budou uvažovat...
2) i30
3) Focus
4) Mazda 3
5) C4
Osobně držím palce i30, byl bych rád kdyby už Golf konečně někdo porazil.Všechno to jsou slušné auta, uvidíme. Mazdu jsem dal až na 4 místo kvůli ceně, netuším jestli ji do porovnání budou uvažovat...
Výsledek vidím stejně, samozřejmě záleží na konfiguraci a hlavně motorech
1) Golf - protože je nejvývaženější a vlastně nenabídne žádnou větší chybu či nedostatek
2) i30 - protože je to vlastně Golf na trochu více se houpajícím se podvozku a jiných tvarech
3) Focus - ten projede na místu vzadu a kufru, plus taky na ceně, i když jinak bude pochválen jízdně.
4) Mazda 3 - opět projede na místě vzadu, mdlé 1.6, plus slabším interiéru a relativně vysoké ceně
5) C4 dopadne poslední, protože objektivně je na ní špatné jen trochu horší tlumení příčných nerovností (i když jinak je auto odhlučněno asi nejlépe ze těch všech), ale holt novináři žádají sportovní jízdní vlastnosti. Jo a taky projede na řazení, ale to je prostě chyba PSA dlouhou dobu.
Takže proč to vůbec kupovat, když je to jasné >😒]
Realita kupujících se samozřejmě bude odvíjet od stavu peněženky (Golf je dneska prostě levný, dokonce při konfigurování i30 na úroven Golfu Comfort Edition mi vyšel Golf o 4t levnější) a požadavcích, protože si dokážu vzpomenout na desítky lidí v mém okolí, kterým by nejlépe seděla C4 nebo naopak Mazda 3.
Jistojistě si místní diskutující a kopíráci typu icescenta vytáhnou pár pasáží, které se budou večer co večer modlit před spaním 😄
1) Golf - protože je nejvývaženější a vlastně nenabídne žádnou větší chybu či nedostatek
2) i30 - protože je to vlastně Golf na trochu více se houpajícím se podvozku a jiných tvarech
3) Focus - ten projede na místu vzadu a kufru, plus taky na ceně, i když jinak bude pochválen jízdně.
4) Mazda 3 - opět projede na místě vzadu, mdlé 1.6, plus slabším interiéru a relativně vysoké ceně
5) C4 dopadne poslední, protože objektivně je na ní špatné jen trochu horší tlumení příčných nerovností (i když jinak je auto odhlučněno asi nejlépe ze těch všech), ale holt novináři žádají sportovní jízdní vlastnosti. Jo a taky projede na řazení, ale to je prostě chyba PSA dlouhou dobu.
Takže proč to vůbec kupovat, když je to jasné >😒]
Realita kupujících se samozřejmě bude odvíjet od stavu peněženky (Golf je dneska prostě levný, dokonce při konfigurování i30 na úroven Golfu Comfort Edition mi vyšel Golf o 4t levnější) a požadavcích, protože si dokážu vzpomenout na desítky lidí v mém okolí, kterým by nejlépe seděla C4 nebo naopak Mazda 3.
Jistojistě si místní diskutující a kopíráci typu icescenta vytáhnou pár pasáží, které se budou večer co večer modlit před spaním 😄
i30 NENÍ Golf... ani "vlastně Golf" ... bylo, je a bude to Hyundai! >😁 A pokud již ono "vlastně Golf" jistým způsobem připustím, pak se potvrzuje, co zde již mnozí delší dobu jasně prezentují (včetně mě)... Hyundai i30 se JASNĚ dotáhl; a pro mě, je dokonce již lepším autem... no, však uvidíme brzy (a již leccos zříme za březen zcela evidentně), CO se bude opravdu prodávat víc a lépe... tedy KDO bude skutečným Králem prodejů, a navíc (a nyní se to již ukazuje) - Králem nižší střední! 😉
i30 nikdy lepším autem nebude. Už jen proto, že pochází od korejců, co nejsou schopni ničeho jiného, než kopírovaní.
Sami s NIČÍM novým NIKDY nepřišli. :-!
Sami s NIČÍM novým NIKDY nepřišli. :-!
i30 se v této a ani v minimálně 3 dalších generacích nestane prodávanějším autem než Golf, tím myslím Evropskou unii.
A pokud nechápeš, co znamená pojem "vlastně Golf", tak je to jen absencí tvého vlastního názoru, protože jsi novou i30 a Golfa nejel... a ani jsi nejel v jiných autech této třídy, abys pochopil, kde se ta i30 v této generaci tak inspirovala a proto je tak dobrá (vzhledem ke končícím generacím konkurence)
A pokud nechápeš, co znamená pojem "vlastně Golf", tak je to jen absencí tvého vlastního názoru, protože jsi novou i30 a Golfa nejel... a ani jsi nejel v jiných autech této třídy, abys pochopil, kde se ta i30 v této generaci tak inspirovala a proto je tak dobrá (vzhledem ke končícím generacím konkurence)
Nekaž mu aspoň tu radost, že i30 bude prodávanější než Golf alespoň tady v ČR. U nás je spousta lidí, kterým je jedno co řídí, hlavně že to má 5 let záruku a nálepku made in Czech republic.
A ani tak není jisté, jestli i30 bude u nás prodávanější než Golf.
A ani tak není jisté, jestli i30 bude u nás prodávanější než Golf.
Pravdou je, že jsem v nové i30 zatím nejel (brzy to prubnu...). Pouze jsem si ji několikrát a na různých místech do detailu prolezl. a leccos početl.. a zatím, jak říkám, jsem moc rád i za onu charakteristiku "vlastně Golf" - ať tak či onak - pořád je to úspěch a pocta! Jen opakuji Hyundai je Hyundai... A závěrem se ohrazuji: není pravda, že jsem jinými auty oné třídy nejel! Psal jsem to již tolikrát, že se až divím...
Nepochopil jsi, nevadí, čekal jsem to.
Já zase čekal, co jsi čekal... a také jsem čekal, že se neomluvíš za to tvé: "a ani jsi nejel v jiných autech této třídy..." A taky čekal, že ty, ty prostě s druhým souhlasit a pochopit jej (či alespoň se o to pokusit) zatím neumíš... Snad se to taky brzy naučíš... vždyť: "Kdo nikdy zle, nikdy dobře."
V naftových motorizacích bylo pořadí v AutoBildu😒br />
1. Focus
2. Civic
3. I30
4. 308
přičemž I30 nejvíce ztratila na motoru a jízdních vlastnostech a nejvíce získala v kritériu cena a prostornost interiéru.
Takže to vidím spíše na 3 místo i tady.
2. Civic
3. I30
4. 308
přičemž I30 nejvíce ztratila na motoru a jízdních vlastnostech a nejvíce získala v kritériu cena a prostornost interiéru.
Takže to vidím spíše na 3 místo i tady.
Spomenul som si na jeden nemenovaný už starší magazín pre motoristov pôvodom v nemecku ... kde porovnávali takéto hatchbacky, samozrejme, že prvé priečky obsadili automobily z nemeckej produkcie, ale nezabudnem na to, ako opísali vnútorný priestor hondy civic ako jednoznačné mínus oproti konkurencii a priestor ako veľmi stiesnený (v porovnaní s audi A3 a BMW1) 😲 >😒] .... kto má prehľad tak vie, že ak v niečom, tak v tomto je civic v triede kráľom .... ja len toľko k novinárskej objektivite 😄
jak Golf ve srovnávacím testu oblíbených kompaktů porazí, sice těsně ale přece, svojí konkurenci ... 😉
Uff,ale ste zábavný.GOLF, PASSAT alles deutsche besser kvalita. >😁 >😁 >😁
V čo sú VW naozaj dobrý tak to je PR.Golf je dobré auto ,ale to bezbrehé obdivovanie je ozaj smiešne.Nuž ,ale nemožno im uprieť zaviedli triedu Golf,tak si to užívajú.
Len by ma zaujímalo kolký z tých čo píšu vyššie tabulky sa naozaj v novom Focuse ,alebo i 30 odviezli.Rozhodne by som nepodceňoval ludí,čo si kúpia auto ,lebo má výhodnú cenu. :-!
V čo sú VW naozaj dobrý tak to je PR.Golf je dobré auto ,ale to bezbrehé obdivovanie je ozaj smiešne.Nuž ,ale nemožno im uprieť zaviedli triedu Golf,tak si to užívajú.
Len by ma zaujímalo kolký z tých čo píšu vyššie tabulky sa naozaj v novom Focuse ,alebo i 30 odviezli.Rozhodne by som nepodceňoval ludí,čo si kúpia auto ,lebo má výhodnú cenu. :-!
Jen dva plusy, cena a záruka. Bohužel, pro mne docela málo.
zajímavé zde hlavně to bodování níže... podobně bych to nějak vyjádřil i já, onen svůj postoj a pocity: [odkaz]
Takže v žádném případě jen 2 plusy!
Jinak motor 1.4 znám a je to nefalšovaná zdechlina, žádných 110 koní tam není. Zkoušel jsem i 1.6, která je o poznání lepší, ale taky žádná sláva.
Podvozek i30 katastrofa a nejhorší multilink na trhu, s přehledem jej překovávají i jednoduché konstrukce konkurence.
Interiér nejhorší ve své třídě na trhu, materiály, zpracování, design...
Celkově bídné auto, které zachraňuje pouze cena a záruka.
A provedení interiéru, fakt marně tápu, kde jsem tak špatné plasty a jejich zpracování naposledy viděl. A nevím kde. Snad jen vedle u KIA.
Stejně jako detaily, tlačítka s divným chodem i vůlemi. Celkově levné auto s velkou výbavou. Které může oslovit pouze a jen cenou.
A co vím, tak NIKDY ŽÁDNÝ test nevyhrálo a téměř pokaždé SKONČILO POSLEDNÍ. Ty máš jen extrémně zatemnělý vlastní mozek. A jsi doslova zamilovaný do svého podprůměrného auta. To je všechno, co ti tak napíšu. Otevři oči.
1) Hyundai i30cw vs. Škoda Octavia Combi Tour - vítěz i30! - [odkaz]
2) Ve srovnání s Cruzem vítězí bodově i30😒br /> Channel4 recenze, test: 4😁 - vítězí Hyundai i30
FifthGear test: 4😁 - vítězí Hyundai i30
Auto.cz test: 8,42:7,42 - vítězí Hyundai i30
VerdictsOnCars test: 4😁 - vítězí Hyundai i30
V jiných zahraničních srovnávačkách končil vždy na předních místech, ne, jak píšeš ty, na posledních... a nyní nová generace je ve srovnávacích na druhých pozicích, ne-li popisována jako lepší než Golf, takže první atp. Tobě tedy radím: otevři nejen oči, ale i mozek!
Fandovství není názor už vůbec.
Nějak to tak smutně vidím, že prostě: "Z motovidla nebude šíp."
Ty víš jaký máš převzetý názor, ale sám svůj vlastní vytvořený nemáš, protože jsi ji ani nejel a i kdyby jo, tak si jej nejsi schopen vytvořit. Prostě nekreativní člověk, ten, co se spokojí s pouhým kopírováním.