Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dodge Dart vám bezdrátově dobije mobil

Chrysler uvede v létě na americký trh bezdrátovou nabíječku pro MP3 přehrávače a mobilní telefony. Do auta, pochopitelně.
Zpět na článek
11. 4. 2012 16:09
11. 4. 2012 07:28
A víte, co to znamená?
.... že jsme ZASE o krok před NIMA !!!! :yes: ;-)
PS: na prodeje Dartu jsem docela zvědavý.... koncernovým značkám Chrysleru se teď v USA docela daří, tak uvidíme, jestli Šipka trefí cíl....
Rozbalit vlákno
13
Avatar - autista
11. 4. 2012 08:09
Re: A víte, co to znamená?
jo, tak za cenu 1000kč by to bylo fajn, ale pokud nemůžu použít telefon jako navigaci na držáku na předním skle, pak je tato nabíječka na nic, lepší je v tomto ohledu kabel.m ěli to vyvinout, aby to dobíjelo mobil kdekoliv, např za použití modulu do mini usb konektoru
Avatar - Barrichello
11. 4. 2012 09:35
Re: A víte, co to znamená?
Zato v Evropě se endaří přeznačkovaným chryslerům ala Lancia. 2 vyrobené Themy v měsíci březnu sou důvodem k smíchu či pláču, záleží na úhlu pohledu.

A i náš maličký trh - srovnání 11/09-3/10 orig. chryslery vs 11/11-3/12 přepelenci je jednoznačně pro původní chryslery.....

Zejména když srovnáme 300 vs thema. A to jeden kousek Themy dostal pan velvyslanec a další sou převáděčky, takže v reálu se skutečným zákazníkům prodalo nula nula prd. Jen se to válí už půl roku na skladě.

A italský trh je v *, takže tam se taky úspěch čekat nedá....No možná přijde na přetřes opět zvážit, zda značku Lancia neposlat do učebnic dějepisu.
11. 4. 2012 11:21
Re: A víte, co to znamená?
Bariku, už u jiného článku jsem si všimnul, že sis našel novou mantru na téma "neúspěch Themy". Vysvětlím ti to stručně takto: značku Lancia Fiat zrušit prostě nemůže. Jen v Itálii se jí prodá něco kolem 80.000ks ročně a to jistě uznáš, že se prostě do koše neháže. Chrysler v Evropě prodával před šesti rokama možná nějakých 120.000 aut ročně (pro všechny své značky), pak to kleslo snad někam na 50.000ks....

A teď si vem tužku a spočítej si, jak se ty prodeje vyvíjejí pod Fiatem:
Dodge ročně letos nějakých těch 30.000ks Freemontů udělá jak nic...
Jeep má taky našlápnuto na minimálně 30.000 aut....
Přeznačkované Chryslery na Lancie už toho moc nepřidají.... Realisticky se tady celkem bavíme o 70.000ks aut.

Nicméně i tak se letos pod Fiatem prodá VÍC "amerik", než byl Chrysler schopný udat v letech 2009 a výše.... A zároveň tyto prodejní čísla jsou dosaženy za MNOHEM nižších distribučních nákladů než jak tomu bylo dřív (prodeje dělá míň modelů, pod míň značkama, v menší prodejní síti....)

Ty si vážně myslíš, že kdyby se tady Voyager a 300 nyní prodávali pod značkou Chrysler, že by to bylo nějaké prodejní terno? Kolik kusů by se prodalo? Snad pár tisíc.... Vyplatí se kvůli tomu držet v Evropě značku Chrysler v portfoliu? Nevyplatí....
;-)

Prostě se smiř s tím, že ikdyž se Thema prodává naprosto mizivě, tak celé to vyhození Chrysleru a Dodge z Evropy se Fiatu vyplatilo.... V globále těch aut prodává dost, jeden neúspěšný model na tom absolutně nic nemění....
Avatar - Barrichello
11. 4. 2012 11:38
Re: A víte, co to znamená?
Neměl bys použít minulej čas?

80 000 ročně, letos - v Itálii. HAHA. Dovol se mi zasmát, a to zcela srdečně. Na to zapoměn, tohle číslo je utopie při současné situaci italského trhu. A Thema s Voyagerem tomu v Itálii těžko pomůžou, tím spíš za současné situace a při současných cenách paliv >:D

Takže zbejvaj 2 modely - předražná luxusní kabelka Ypsilon a mimo itálii totální propadák Delta. Myslím že úspěch značky je rozhodně zaručen >:D
200ka ala Flavia navíc přichází v ten nejhorší okamžik kdy přijít mohla.

Ypsilon se může prodávat pod jinou zančkou Fiatu a zbytek by rozhodně bylo lepší prodávat jako Chrysler.
Chodit si pro ameriku k Lancii je totiž divný a kupovat si Lancie z kanady ještě divnější >:D Trh mi dává evidetně za pravdu.
11. 4. 2012 11:44
Re: A víte, co to znamená?
prodeje Lancie za první kvartál si najdi tady:
[odkaz]–-marzo-2012zkus si z nich vypočítat roční predikci.... (to bys mohl zvládnout i při své mnohokráte prokázané inteligenci.... )

"Y" se dobře prodává jako Lancia, proč ji rvát jinam. Malou stylovku má Fiat i Alfa (500 a Mito), "Y" je dobře tam, kde je....

a ten tvůj "zbytek" od Chrysleru je práve Voyager a 300. Opakuji svůj dotaz: kolik by se jich prodalo v Evropě ročně? A mělo by smysl pro tento počet držet zastoupení značky v Evropě? Sice to odmítáš pochopit ale ještě jednou ti to napíšu - i přes debakl Themy se vyhození Chrysler/Dodge z Evropy koncernu Fiat vyplácí.... ;-)
Avatar - Barrichello
11. 4. 2012 11:55
Re: A víte, co to znamená?
A kde Fiat ušetřil prosímtě?

Výroba probíhá v Kanadě, stejně jako předtím. Fiat v USA nic neměl, tudíž z USA nic nevozil, tudíž přeprava do Evropy - tam má letité zkušenosti opět Chrysler.

Jo zřejmě ušetřili za dealery, když jich mimo itálii je daleko méně než bývalo za dob Mercedesu. Ale to je štětření na špatným místě.

Takže stačilo z dealerství Faitů po evropě takhle nenápadně sundat logo Lancia a fláknout tam logo Chrysler.
Fiat + Afla; Jeep (kterej stejně delaři fiatu prodávaj) + Chrysler.
Za Mercedesu taky visela u delarů na štítě veddle log MB a Samrtu Loga Dodge, Jeep a chrysler a zákazníkům Mercedesu to nijak nevadilo. Nikdo nepřestal kupovat MB že tam začli prodávat nějaký Dodge. A to je Mercedes prémiová značka, proti Fiatu i Alfě. Tak kde máš problém?

Co na tom vidíš nepochopitelnýho?
V GB SE Ypsilon prodává taky jako Chrysler, takže přinejhorším se mohl prodávat jako Chrysler. Italové by asi prskali, ale když si to na luxus mohlo hrát jako Lancia, tak si to stejně dobře mohlo hrát jako Chrysler. Zbytku evropy by to bylo jedno.
Zrušila by se jedna uměle držená značka, která je k ničemu. Vývoj vlastních modelů Lancia za současné situace je utopie a než tahle trapárna, je lepší to odpískat. Stejně to tak jednou dopadne.

Co tenhle úhel pohledu.
11. 4. 2012 13:42
Re: A víte, co to znamená?
je jistě pozoruhodné, že zatímco u ameriky přebouchané na Lancii dovedeš psát slohovky o tom, proč to nebude fungovat, tak na druhou stranu bys malou italskou stylovku šmahem předělal na Chryslera ;-)

Přijetí Chrysleru "Y" by v Evropě bylo patrně takové, jako Lancie Thema. Rozdíl je v tom, že "Y" se ročně udělá ke 100 tisícům, Chrysleru tak 10x míň.... Proto šel z kola Chrysler a ne Lancia.

Platí jednoduchá rovnice: Fiat+Alfa+Jeep+Lancia (která pohltí Chrysler) prodá v Evropě víc aut než Fiat+Alfa+Jeep+Chrysler+Dodge. A proto Fiat dělá to, co dělá....

A stejně jak je Lancia umělá značka by bylo umělé držet v Evropě Dodge a Chrysler....
Avatar - Barrichello
12. 4. 2012 10:34
Re: A víte, co to znamená?
Protože ta malá stylovka je jedinej model, kterej má jak takž slušný prodeje i mimo itálii a tudíž nějaku budoucnost. Deltu prakticky mimo IT nikdo nekupuje. Nic dalšího vlasntího nemaj a mít nebudou neb na to nemá Fiat.

Ještě se nabízí možnost aby se v IT vše jmenovalo Lancia a mimo IT vše Chrysler. Vlk by se nažral a koza zůstala celá. Věřím že i prodeje by byly větší.
Avatar - euro89
11. 4. 2012 16:10
Re: A víte, co to znamená?
Nebýt Fiatu, tak máš v učebnicích dějepisu ty svoje americký krabice. >:-[]
11. 4. 2012 10:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 4. 2012 11:03
Re: A víte, co to znamená?
asi zatím bude muset.... ;-)
11. 4. 2012 11:43
Re: A víte, co to znamená?
Přijde mi to jako zbytečnost a krám navíc.

Kdyby to fungovalo s jakýmkoliv telefonem a kdykoliv jen tak, tak snad.
Ale zde si člověk musí dokoupit nějaký prapodivný obal, který má na sobě kontakty a až potom to funguje. Bratru, za 200 USD. 8-s
Nevim kdo potřebuje mít na telefonu další obal, pak už telefon nestrčíte do držáku a bude muset někde ležet...
11. 4. 2012 11:45
Re: A víte, co to znamená?
tak já bych za to samozřejmě ty prachy taky nedal, že.... ;-)
11. 4. 2012 09:04
A ozvučenie auta ...
..., tak ako vždy nanič. Stále nechápem, prečo nie sú v automobilkách schopní urobiť do auta seriózne ozvučenie už v základe. Vždy je to len za mastný príplatok. Úplne by však stačilo, keby do kufra pretiahli subwooferový RCA konektor. Hoci aj za príplatok 20,- eur. Majitelia by nemuseli potom rozpitvať pol auta. P.S. Mladí chcú počúvať muziku, 50-ročný sú zase odchovaní na big-beate. Avšak v aute je audio-systém vhodný tak na počúvanie dopravného spravodajstva.
Rozbalit vlákno
0
11. 4. 2012 16:09
Elektricka indukce
ne ze bych chtel syckovat, ale v aute uz tak precpanem elektronikou mit docela dost vykonny zdroj dalsiho el. mag. zareni mi prijde minimalne jako bezpecnostni a zdravotni riziko.
Nehlede na to, ze to je docela ztratovy prenos energie. Proste pichnu mobil do drzaku na sklo a dam mu kablik a naviguju se, ne ? Tak proc nejakou zarici mrizku pod prihradkou... jeste za takovou cenu...
Rozbalit vlákno
0