Automobilka z Gaydonu stojí na rázcestí. Buď sa jej v najbližších piatich rokoch podarí na trh uviesť od základu nové modely, alebo ju čaká trápenie s faceliftmi stávajúcej ponuky.
ved ked moze byt SUV porsche preco by nemohlo byt aj SUV aston martin, ved bentley uz coskoro bude aj maserati, takisto mame SUV de tomaso , nepotrva dlho a pride aj ferrari aj rolls s SUV dam ruku do ohna ze je to otazka par rokov :yes:
Nečte se to lehce, i výjimečná značka musí samozřejmě řešit v této těžké době zcela nevýjimečné věci. Přesto se domnívám, že čas na Lagondu je, resp. bude. A jestli něco, pak právě tato cesta může celé značce významně pomoci.
no, doba byla tezka dycinky... ale nekdo mohl panu ucetnimu (nic ve zlem, hluboce smekam pred tim ceho dosahl-zvlast ten prodrive mu zavidim) poradit, ze "tezkou" dobu lze v "lehkou" modifikovat snad jedine poradnou a nekoncici porci m&a! ale na to jsou treba penize, a kdyz partak ma v hlave misto mozku z ropy kostku, pak je to tezka diskuse...
p.s. dyz ten rapid je vlastne jen 2+2, co takhle neco jako espada/estoque...?
p.p.s. drzim palce...
Tak teď nechápu. V úvodu článku je napsáno, že není technický partner a začal vývoj nástupců a pak, že nový Vantage má být komplet nový a má dorazit za 2 roky? Buď jsou u AM kouzelníci, nebo není pravdou, že by nepracovali na vývoji už nějaký ten pátek..
Technicky partner neni v zmysle, ze AM nevie, kto bude v buducnosti pomahat s vyvojom motorov, prevodovoviek, a inych technickych celkov. AM nema kapacity (ani financne ani vyvojove), aby si to dokazal sam cele utiahnut.
Novy Vantage (a "DB9") bude mat novy dizajn, modularny ram a interier. Teda veci, ktore si AM vie pripravit sam.
Co sa tyka motorov - tam je to uz horsie. Ratalo sa dlho s podpisom zmluvy s Mercedesom, a s tym, ze tam budu ich motory (alebo presnejsie motory na baze MB). Lenze to padlo. Neviem ako to vyzera s alternativou, ze ich bude AM kupovat - bojim sa ale, ze to ekonomicky moc vyhodne nebude. Ci je nejaka tretia verzia (iny dodavatel) - to teraz tiez neviem. Takze je tu este posledna moznost, ze sa upravia doterajsie mechanicke prvky a dalsia generacia bude musiet vydrzat v zasade s tym co je teraz. Co je tiez riesenie typu: daleko od idealu.
Inak este toto: tak ako som upozornil v clanku - tie terminy treba brat s rezervou. Zq AM nestoji nijaka silna automobilka, ani extra silny investor. Plany a vyroky vedenia (nech akokolvek uprimne) su jedna vec, realna situacia druha vec. Vid iny dnesny clanok o Lotuse... :-(