Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Britové jsou nejspokojenější se Škodou Yeti, druhý je Superb

55 komentářů

dabelmedvedovity
:yes:
Avatar - kari.laz
kari.laz
:yes:
criistiiano
Ja som bol prednedávnom v UK (Manchester) pracovne ale ani jednu Škodu som nevidel, rovnako ani v Londýne okrem (1) Felicii Combi (SR-ŠPZ) 😄 , možno že predali 5 ks a každý majiteľ bol spokojný (aj tí boli slováci)
XartiQ
No ja sice v UK nebyl, ale kdyz se podivat treba na top gear kde sou nejake zabery z ulic nejen Londyna tak mi pride ze jich tam jezdi docela dost😊
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - GeorgeWWW
GeorgeWWW
48.000 aut není zrovna málo 😉
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Ja jsem par let zil a parkrat do roka tam jezdim. Skodovek je tam fakt dost. Kdyz jsem byl naposledy v Brightonu (uz je to par let), tak tam snad vsechny taxiky byly Skodovky...
svobiy
to je fakt, sice je to už 6 let co jsem byl v Brightonu, ale všechny taxíky byly jen Oktávky a jedničkoví Superby
pitrys
Čekal jsem že některému slovákovi to bude vadit ale spíše bych to odhadoval na někoho ročníku 1982....
Avatar - euro89
euro89
>😁 >😁 >😁 Nejdřív jsem to s tim rokem 1982 nepochopil, ale pak mi to došlo. :yes: >😁
Avatar - autista
autista
Bournemouth současnost, a Octavie i Superby tu jezdí jako taxi, ale nejsou to jen jediné taxi, nějaké Fabie a starší Octavie kombi tu jezdí celkem normálně, ne abnormálně jako u nás. Ale YETI je YETI, toho jsem tu neviděl.
elukok
Já byl letos na měsíc v Londýně, po autech sem koukal celkem dost, ale musim říct že škodovek sem tam taky moc neviděl. Spíš skoro žádný. Taky mě to překvapilo.
admin badge
Ondřej Šámal
Londýn je zcela specifický příklad, tam spíš člověk narazí na Ferrari, než na Škodovku.
Avatar - Katikakus
Katikakus
Tento tyden jsem Cambridge. Skodovek jsem tady a v prilehlem Histonu par videl, Octavkama treba jezdi mistni policie.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..tři modely jedné ("masovwěji" zaměřené) automobilky? NEskutečné, TĚŽKO uvěřitelné.. 😐
..tak snad příště se tam ten Mercedes už NEbude "plést" 😄
... také mne to překvapilo.

Avšak zažeňme masovwost zmínkou o skvostné DS5 - dnes jsem si ji opět důkladně prohlédl v autosalonu. Z dokonalé kabiny se velmi těžko vystupovalo... :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Přiznávám že NEvybavení DS5 hydraulikou mne poněkud ZKLAMALO (i když právě vzhledem k "pojetí kabiny" to NENí překvapením - NADstandard v konstrukci podvozu + VELKÝ NADstandard v pojetí kabiny = to by se už cenově "nevešlo"..
..snad DS9 😉 ), ale v Ženevě jsem seděla v obou verzích (ta HYBRIDní měla ty "lepší" sedadla a vůbec - asi - maximální výbavu a NEčekala bych to, ale opravdu VELMI PĚKNÉ .. :yes: 😄
..a souhlasím že se "velmi těžko vystupovalo" 😉
PS: V ceně se asi NEnajde "zajímavější/lepší" kabina 😄
(již delší dobu mám přislíbenu HYbrid4ní verzi DS5 na vyzkoušení - budu to MUSET "využít" - jsme docela ZVĚDAVÁ! 😉
zemlak
Nepoužití hydrauliky mi na DS5 nevadí, ale vzít podvozek z Berlinga II tak to bohužel ANO. To se moc k autu této třídy nehodí.
Avatar - guze
guze
přesně tak, někdo tady stále píše na jaké koncepci jsou vozy střední třídy a tůhle......ono "prestižní DS5" je na ůodvozku MPV...houpačka.....
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Právě že "houpačka" (tedy "pohodička") to NENí - je to platformou stejně "odfkláknuté" jako Škoda SUPerb a další.. 😐
..viz ale i zdejší diskuze, tohle (naprosté) VĚTŠINĚ lídí NEvadí (čti "je jim to TOTÁLNĚ fuk" 😉
PS: No a spojení tak pěkné (čti "drahé") kabiny a platformy z vozu vyšší střední CITROËNu C6 = cena tak OD milionu nahoru (tedy DS9)
..u DS5 jsme naopak DO milionu = je to prostě taková "hezčí/atraktivnější" verze vw Touran (se "zajímavůstkou" HYbrid4ního pohonu..
PPS: Já doufám že příští C5 i nadále "vydrží" se svou :yes: konstrukcí podvozku - která už dnes je v "tuctové" střední třídě (u DS5 je správně zmiňováno, že je někde na pomezí nižší střední a střední..) VÝJÍMEČNÁ a bude-li i v příští generaci C5, bude už doslova OJEDINĚLÁ =
= ty "vyšší" nároky zrovna na (skoro JEDINÉHO) výrobce který ještě nabízí ve střední třídě (dnes již) NADstandardní konstrukci jsou trochu..
..(no) vlastně "normální" 😄
Avatar - guze
guze
píšete: " je to prostě taková "hezčí/atraktivnější" verze vw Touran (se "zajímavůstkou" HYbrid4ního pohonu.."....cekal jsem slovo alternativa....bohuzel, nehodi se......myslite ze se nekdo bude rozhodovat mezi temito dvema vozy??......slaba myslenka, verim ze vy jste to tak nemyslela.....výmluvy neberu, spokojím se se(samý se??)smysluplnou odpovědí a případné velmi rozumné argumenty odvděčím souhlasem 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
(docela) PĚKNĚ napsáno :yes: 😄
PS: Ok - VYPADLO mi tam "..atraktivnější verzy TYPU vozu vw Touran..." - už je to "lepší"? 😉
Avatar - guze
guze
děkuji za pochvalu 😊........slovo "atraktivnější", dá se to tak vůbec říct???.....citroen(učila jste mě přehlasované E, ale už jsem to zapoměl) DS5 je naprostá bombovka vůči strohému Čuranu (celý dům vymalovaný bíle, bez nápadu, nudné),DS5 je opravdu citrouš který se povedl....nejel jsem s ním, doufám že se mi to povede, ale už předem říkám, škoda že není postaven na vyspělejším podvozku...ano mnoho vozů co se SKVĚLE prodávají jsou také na podvozku z nižší střední, avšak DS5ka by s ním byla (můj názor) naprosto dokanalá.......na 633litrů a metr před nohama na zadních místech s**u.... 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Poslední klávesa vpravo v prostřední řadě kláves a potom "normální" e = ë 😉
Také jsem ještě NEjela, ale v Ženevě ve dvou verzích seděla (v té HYBRIDní měli asi "top výbavu" = byla hezčí a měla i lepší sedadla) a uvnitř je to (za tu cenu obzvlášť) opravdu VÝJÍMEČNÝ vůz/kabina.. :yes: 😄
..a ta HYBRIDní verze by snad mohla i "slušně" jezdit.. 😉
Avatar - guze
guze
citroën, yeeeeeeees......právě ta hybridní verze je asi nejlákavější, pohon na všechny, ale žádné zbytečné tahání kardanů a rozvodovek....všechny jen když je třeba :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
VÝBORNĚ (to "ë" 😄
Také se mi tato kombinace hybridu a 4kolky "zamlouvá", osobně si myslím že v tom by MOHLA být budoucnost (a nejen CITROËNu) - různé "variace" tohoto způsobu pohonu mají/připravují/plánují i další automobilky - i přes nesporné ZLEPŠENÍ HALDEXu poslední generace (poprvé je "použitelná" :yes: ), půjde snad vývoj trochu JINÝM směrem ... a tenhle by se MI líbil 😉
PS: Možná asi spíš počkám na "další generaci" systému (a spojení s jinými spalovacími motory), ale jinak celkově HYbrid4 zatím :yes: :yes: 😄
Hendly
Píšeš to jako by byl Citroen první kdo to použil.
Avatar - guze
guze
tvůj názor, respektuji 😉
J4K
Asi malé boční dveře....ne? Nebo že by už u tebe i u toho nad tebou ...špatné klouby? 😄
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
jossalito
Yeti v UK zabodoval? Jeremy Clarkson odvedl dobře svou práci. >😁 :yes:
Gangrel
Tady je videt síla medií a dobré reklamy. Ted jde jen o to, jestli to tak ma byt 😐
Avatar - Ham.
Ham.
rychlejší než Ferrari, pohodlnější než Range, waterproof, fireproof a navíc heliport na střeše, no to nejde být nespokojený >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..vidím že se to netýká jen mne - jaké (NEuvěřitelné) "hovadiny" si člověk zapamatuje a ne a Ne a NE je dostat "ven" 😉
Avatar - 4hill
4hill
Kiu či Hyundai používají v každém díle..a chválí ji i osobnosti.Takže kde je ta logika ted? V UK je škodovka oblíbená a to nejen letos..K smíchu spíš přijde totální absence francouzů..Nevím jak je to možný když i s nima Jeremy jezdí..a chválí.. :no:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Některé věci prostě NEmají "logiku" - a to že na prvních 4 místech budou 3 automobily JEDNÉ (ne až tak velké) automobilky = to je skoro "ZÁZRAK"
(nebo spíš "zázVWak"? 😉
shark11
I keď samozrejme je to subjektívne a majiteľ Porshe má asi iné očakávania ako majiteľ Škody ... a podľa toho je i spokojný ....
Avatar - autista
autista
majitel škody, si kupuje auto podle kufru a podle toho je spokojený 😄
Avatar - Ham.
Ham.
No zrovna Yeti má kufr jako kráva.
jossalito
>😁 :yes:
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nicco
Presne, urcite auto si kupuje urcita skupina ludi. Skodu povedzme ti, co chcu usetrit a dostat za to VW kvalitny interier a este nieco navrch, napr kufor. Tak bodaj by neboli spokojni.
berann
A není to snad základ úspěchu? Najdu dostatečně velkou cílovou skupinu a podle toho navrhnu auto. A pokud si ho cílová skupina kupuje a je sním spokojená, tak se můžu plácat po rameni 😄
Nicco
Zaklad je davat ludom, presne to co chcu a nevymyslat nove nezmysly, takze ano, Skoda a VW maju plne objednavky.
Avatar - zdravy rozum
zdravy rozum
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
V pedeli, že... :no:
Magistr
Pro zajímavost nabízím odkaz na podobnou anketu v Německu (dělanou po segmentech)😒br /> [odkaz]
Vítězové v jednotlivých segmentech jsou (ne moc překvapivě): 3 x Mercedes, 2 x Mazda, po jednom vítězství Fiat a Honda.
Překvapivé - alespoň tedy pro mě - je ovšem druhé místo Loganu (!) ve své kategorii
Avatar - sendador
sendador
To bude tim, ze kdo si koupi Logana, tak s nim asi spokojeny bude. Kdo se na nej diva jako na levny pekac z Rumunska, tak si ho kupovat nebude.
CenturionCz
ale kdybyste si hlasující bez ohledu na finance mohli z top 4 vybrat, nic z Jungbunzlau Werke by to asi nebylo, co? >😁
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Anketu sice vyhlasuje casopis, ale zalezi na majiteloch aut, ci sa zapoja.

Ide o tzv. self-reporting, kde vzorku respondentov nevyberaju nahodne, ani cielovo - ide o iniciativu samotnych respondentov.

Ak sa self-reporting spoji s odpovedami, ktore nie su zalozene na kvantifikovatelnych parametroch, inymi slovami vedu k subjektivnym odpovediam, pravdepodobnost, ze vysledky studie budu verne odrazat realitu je velmi nizka.

Ste s kvalitou... velmi spokojjny, spokojny, malo spokojny. Auto vase ocakavania naplnilo velmi, naplnilo, nenaplnilo, sklamalo. V porovnani s konkurenciou ponuka vase auto vyssiu, nizsiu, rovnaku hodnotu.

Priklad z praxe.

Majitel znacky ABC ocakaval, ze sa mu auto pokazi 10x. Ale pokazilo sa len 5x. Na otazku "predcila spolahlivost vase ocakavania" odpovie "Ano".

Majitel znacky XYZ ocakval, ze auto sa mu ani raz nepokazi. Pokazi sa 2x. Na otazku "predcila spolahlivost vase ocakavania" odpovie "Nie".

Cize znacka XYZ vyjde z testu ako menej spolahlive auto, napriek tomu, ze sa auto pokazilo len 2x, kym auto znacky ABC 5x.

Opat, spojte to so self-reporting...

Mimochodom, ten isty problem maju aj ankety JD Power.

Jedine, co z ankety vyplyva, ze majitelia Skody su so svojimi autami spokojni. Ale o realnom vztahu k majitelom ostatnych znaciek vysledky nehovoria vobec nic, resp. maju nulovu vypovedaciu hodnotu.

Pravda, ak nehodnotime marketingove ucely.
Avatar - Ham.
Ham.
Hledání absolutní pravdy ve smyslu, nejspolehlivější, technicky nejdokonalejší, nejpohodlnější etc. auto je nerealizovatelné. Takže zbývá jen hledání subjektivní pravdy, a sice jak je ten který zákazník spokojený se svou značkou. A tuto úlohu tyto typy výzkumů plní. Konec konců o tom celý cyklus vývoj, výroba prodej je.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nu jsou mezi námi tací, kteří PREFERUJÍ jiné "výzkumy a statistiky", třeba (nejnáročnější a popravdě NEJlepší) testy na 100 (a občas i více) tisíc kilometrů s následnou DŮKLADNOU analýzou "co a proč a jak" 😄
PS: Nicméně "celý cyklus vývoj výroba prodej" je OPRAVDU o něčem (zcela) JINÉM 😉
_MT_
Jen by na těch 100 tisíc km nesměli testovat jeden kus modelu. Závěry, které z takového testu můžeš udělat, jsou dost omezené. Nejlepší představu má výrobce, ale i tam jsou velké odchylky. Zjistit to nezávisle s rozumnou přesností je velmi, velmi náročné.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: 😄