Staré Garde/Rapid tento projekt připomíná pouze tvarem zadního bočního okénka, tedy jeho seseknutím na konci. Zadek vozu je strašně priusoidní. Měli tam prdnout světla na šířku, bylo by to lepší. Jinak dvoudvéřák s šípem na kapotě vítám všemi deseti!!!
Chtělo by to opravdu doladit, je to moc bachratý ;-\ . Jinak to vidím jako výkřik do tmy a stejně nic nebude. Doba zajímavých 2 dvéřových kupé 90. let za rozumné peníze je za námi ... :'-(
Tieto bombastické odhalenia neiktorých časopisov ma začínajú iritovať. Niekto si nakreslí v grafickom programe svoj nočný sen o výzore nových škodoviek, skompilujúc prvky štúdií s aktuálnymi tvarmi a vydáva to za serióznu informáciu. Že to robia motoristické obdoby Blesku či Nového Času, budiž. Ale že to preberá seriózny autoserver, nebodaj ešte okorení lákavým (a vedome nepravdivým) titulkom á la "nová Fabia odhalená", je smutné.
Ber to jako boj o preziti. Prototyp Skodovky, bombasticka odhaleni typu "Vyrazujte na neutral" a odhaleny kozy na titulce prodavaji. A kdyz to lidi kupujou, proc jim tu radost neudelat...
Presne cisty Photoshop, ked uz nie je o com pisat, tak nejaka nova Skodovka urcite zaujme ploretariat. Jedno pozitivum to ale ma - konecne Skoda vyzera ako lacna znacka VW a konkurent Dacie. Teraz este prisposobit tie ceny.
...vypadá to dobře, možná by se dalo říci přímo supr,....právě proto se dá usoudit, že se to jako vždy, když se něco celkem povede, VYRÁBĚT NEBUDE >:D >:D VW to nedovolí >:D
Já bych nebyl zas takový pesimista. Škoda v koncernu zastává roli přímého konkurenta duu Hyundai-Kia, které má ve své nabídce relativně dostupné "sportovní coupé" (Veloster). Takže by bylo logické, aby i v Mladé Boleslavi přišli s něčím podobným. Navíc tato varianta by nebyla nijak nákladná, základ by to pravděpodobně mělo v Rapidu(?), motory a převodovky by taky byly koncenční, ve výsledku by se jednalo o auto s relativně nízkými výrobními náklady.
Pokud se tedy strategie ohledně Škody v budoucnu nezmění, můžeme čekat další zajímavé modely (a to paradoxně díky Korejcům).
Touto vetou si to vystihl "ve výsledku by se jednalo o auto s relativně nízkými výrobními náklady."
Z tohoto designu to primo cisi, je to bychrate, lacine, nijake, s timhle prijit Skoda tak je to propadak :no:
Konkurence je uz davna jinde nez v 80.letch jako tohle kupe rapid >:D
[odkaz]
Podla mna si Korejci doveruju viac a mieria na VW, nie na Skodu. Ako je to v skutocnosti je ina vec, ale plany robia na VW, teda Veloster ide proti Sciroccu.
Mířit mohou, ale to je asi tak všechno. Chtě nechtě, člověk musí uznat, že VW bude hrát v Evropě vždy první housle, protože vyrábí nejlepší (ve vztahu k evropskému zákazníkovi, který je velmi konzervativní) auta, navíc nějakých 55% všech prodejů tvoří fleety, které mají německé automobilky prostě "předplacené". I po technické stránce je Hyundai oproti VW stále tak generaci až dvě pozadu.
Nicméně je správně, že se snaží mířit na nejúspěšnější značku :yes: Co se týče budoucího postavení Hyundai (a Kia), myslím, že v prodejích spíš pokoří Opel, PSA, Renault apod. (však už se to taky děje), než VW.
Co je na tom hezkého. Nevidím tam nic emočního, na kupé velmi usedlý design. Líbit se to může jedině milovníkum velmi klasických tvarů, ale ke koupi to nikoho nenadchne. S principu je blbost usedlé kupé, které si kupuješ pro určitou vyjímečnost, tohle splývá s davem.
Souhlasím. Už původní Garde/Rapid byla zastaralá splácanina z nouze, která se prodávala u nás díky neexistující konkurenci a pár kusů jinde díky ceně. Představu o levném sportovním autě totiž radikálně změnily nadupané verze Golfu a 205.
Kdo by kupoval toto? Pár nostalgiků z Česka? I Dacia Sandero vedle tohoto vypadá sportovněji.
Jestli bude Škoda chtít udělat sporovnější model, musí se řídit potřebami, vkusem a módou pro širší spektrum zákazníků, aby zabodovala alespoň v půlce Evropy.
a to hned z dvoch dovodov:
1. vyzera to hrozne
2. tieto amaterske pseudorenderingy nocnych mor automobilovych nadsencov patria na blogy nadsencov, nie do serioznych medii
Design je vždy subjektivní, někomu se líbí a někdo ho považuje za hrozný. Moje první auto bylo právě Garde (přestavěné na Rapida včetně motoru). Kdyby takovéto kupé začali vyrábět, tak bych si ho určitě koupil, protože krásně spojuje současný designérský směr Škody s charakteristickým tvarem dřívějších legendárních kupátek (tím myslím hlavně 110R).
Pravda, je to dělané v photoshopu, ale Svět Motorů měl takových předpovědí v minulosti více a na rozdíl od skic party nadšenců většinou byly dost blízko výsledné podobě.
Ten titulek a vlastně i celý článek je opravdu na "úrovni" Blesku. Nějaké třídveřové malé kupé ale možná Škodovka chystá, kdo ví? Určitě by se ale nejmenovalo "Garde". Toto jméno propadlo už v roce 1982 a velmi rychle se měnilo na Rapid (údajně negativní konotace na zahraničních trzích), také kupátko tohoto jména nebylo přijato příliš dobře a situace se zlepšila až po modernizaci na model M (širší podvozek, motor 1.3, pětikvalt, facelift atd). Takže pokud by jméno Garde oprášili, museli by se v Mladé Boleslavi dočista zbláznit. Co se týče té kresby, tak to je opravdové zoufalství, není divu, že ani nepíšou, kdo je jejím autorem. Celkově je to hodně slabý článek, SM si kvůli němu netřeba kupovat.
Nemyslím si že by zvolili název Garde, ještě není ani jasno o názvu liftbacku. Tomu by seděl nejlépe název Popular a na kupátko by pak zbyl název Rapid. :-)
např. nový Megan s motory Energy, Swift Sport, jistě by se dala testovat i nová KIA Cee'd (nebo se čeká až opraví tu zobitou ;-) , ani by mi nevadilo opakování některcý testů, ale podrobněji, méně názorů na design, více objektivních hodnot a měření (hlučnost, spotřeba, akcelerace při různých PS, hodnocení TCO (celkové náklady na vozidlo) apod.
Vyřazování na neutrál, hluboké brodění i honičky na ruských silnicích bych nechal být - od toho je MFD nebo Youtube..
Napodobne,
taktiez nerozumiem, preco sa nezapracuje aj na fotografii. Ak sa redakcia snazi ozivit server stupidnymi clankami typu "DEFINITIVNE NOVA SKODA", alebo "NAJLEPSIE YOUTUBE VIDEA", preco nepopracovat na prezentacii? Mam na mysli:
[odkaz]
Viac foto z akcii, viac testov, nie recyklovat a nahadzovat na titulku stare testy + pridavat lacny odpad z internetu. Rozumiem, ze redakcii ziskava kliky a navstevnost... ale je to vsetko o co tu ide?...
Celkově nezbývá než konstatovat, že Auto.cz už není tím, čím bývala - pamatujete na špičkově precizní články pana Láníka? Nevím, proč odešel (nebo byl odejit?), ale vysloveně mi ty jeho materiály chybí. Auto.cz je nyní čím dál víc bulvarizováno a to je veliká škoda :-(
Bulvarizují se protože většina trhu to tak vyžaduje. Stačí se kouknout na všechny internetové deníky, ten posun je všude. Bombastické nadpisy, nic neříkající text. Navíc redaktory platí za počet článků, a je jednodušší vymyslet komentář k nějákému youtube videu, než napsat fundovaný test. co ale nechápu je velikost fotek u testů, měli by mít aspoň 2x větší rozlišení. A náprava by nestála žádny čas, jen nastavit jiné rozlišení.
Nao ako tak čítam, my, čo s týmto smerovaním ACZ nie sme spokojní, sme asi nemalá časť trhu (trhu automobilových westránok alebo širšie trhu informácií o nových autách). Objavuje sa to tu pravidelne, keď vyjde nejaký podobný vomitus, o reklamách prípravkov na podporu potencie nehovoriac. Niektorí rezignujú a to sa potom interpretuje tak, že veď to moc ľuďom nevadí. Nie je to tak a viacerí dlhoroční prispievatelia s tisíckami príspevkov odchádzajú. Ja tiež nemám chuť písať pod každý podobne "kvalitný" a informačne "hodnotný" článok, že "Ďakujem, neprosím". A tiež už neprispevam toľko, čo voľakedy, jednoducho necítim potrebu vyjadrovať sa k takýmto informačne prázdnym článkom. Nadobúdam pocit, že na auto.cz už stojí za niečo len sekcia testy a moje.auto. 8-s
Fakt je, že milovníky retro stylu potěší a ostatní neoslní. Pokud jde o seriózní obrázek, musím říct, že to auto vypadá divně, ale hlavně nuzně. Dnešní mladí si kupují levné ojetiny, neboť jsou bez perspektivy, takže tohle je tak pro zarytého, nostalgického škodovkáře s důchodovým věkem na krku, no a ti, co na to mají, si koupí něco mnohem atraktivnějšího. Navíc má koncern ve výrobním programu Ibizu SC a ta v designu porazí něco takového naprosto drtivě. Takže pro mladé to nebude, pro rodinu rovněž ne, důchodci zaplatí nájem a jdou se pást. Tak pro koho vlastně? Možná pro mne, ale já mám to SC... Škodovky se mi nikdy nelíbily a Š. Garde, která by vypadala takhle... NIKDY. :no:
Ta Ibiza SC coby hatchback-coupé pro mladé, tedy auto, které již koncern VW má, ta mě taky hned napadla. A naprosto s tebou souhlasím, Ibiza SC ten výtvor SM designově poraží opravdu drtivě ;-)
tak nějak...myslím si že škoda by neměla stavět sporťáky...prostě už jen z toho důvodu...že kdo přemýšlím nad ***lapem nebo nad autem pro zábavu...škoda ho opravdu nenapadne...a už vůbec ne tato s tím divným zadkem...a s chrochtáčkem se 77kW by to byl supersportovní sadomasochista...a přesto tipuju že právě 1.6TDi by byl nejprodávanější motor... >:D
Hele já bych se toho nebál ;-) Sice je fakt, že Ibiza SC vypadá líp, ale spoustě lidí se nelíbí (obvzláště po FL), tak proč nemít něco jako alternativu ve vlastním koncernu? Peníze by zůstaly doma a za minimální náklady. Ikdyž je mi jasný, že jde o render a nejspíš k realizaci nikdy nedojde >:D
Navíc nejprodávanější verze by určitě nebyl motor 1.6TDi, ale lehounký 1.2TSI ;-) U OII je rozdíl v hmotnosti 85kg ...
tomu nevěřím...a obzvlášť pak nevěřím světu motorů...ten toho napovídá...obzvlášť pak co se týká tuzemské produkce...navíc aby sporťák na bázi nižší střední měl max. 1.4 se 132kW a diesel 77kW...no to bude asi lepší když zůstane ve stádiu studie...ten zadek je stejně ošklivý jak noc..
Na tenhle název zapomeňte, pochybuju, že se k němu Škoda vrátí, když od něj jako nevhodného rychle v osmdesátých letech ustoupila a změnila ho na Rapid....
Nikde to nebylo zdůvodněno podrobně, akorát že ho změnili z Garde jako nevhodného. Já bych to viděl tak že nikdo svým modelem nechce někomu či jiného modelu dělat garde, ale sám hrát prim.
Pozrel som si tu jednu fotku a prečítal ten článok a čakal som čo bude v diskusii..
Bohužial moja domnenka sa potvrdila, zväčša negatívne reakcie.
Ale teraz môj názor.
Toto auto je jednoduché, nádherné, klasika s modernou v jednom a neviem či to robil Kabaň, ale ak áno klobúk dole. Pri letnom pohľade z toho cítiť rapida, ako si ho pamätám z detstva.
Tento koncept je tak geniálne jednoduchý až je krásny. Naživo to bude o 100% lepšie vyzerať. Nezostarne to za mesiac, ale bude pekné aj po rokoch.
Ak by dali cenu podobnú fabii neváhal by som. Jednoznačne :yes:
Mali by sme byť radi, že v ´ našej domácej ´ značke neexperimentujú s výstrelkami, krivkami, čo sa opozerá skôr ako to vyjde zo showroomu - viď nový i30, citroen ds, new focus a pod.
Proti gustu... Řekněme, že se ti líbí retro, ale podle mne si neměli vzít za základ Garde, nýbrž starší Š 110 R Coupe. Vypadalo totiž líp. Dravěji, dynamičtěji a ne tak těžkopádně jako Garde (Rapid). To žluté něco na obrázku je opticky nevyvážené, jako by jezevčíkovi přidělali sloní zadek. Stejně jako původní Garde je útlé a vysoké. Sporťák se musí trochu rozkročit, vytáhnout blatníky a ukázat svaly. Nic proti značce jako takové, pokud by dovedla udělat krásné auto, ocenil bych to.
Zrovna Garde se mi nelíbilo, širší "eMkový" Rapid vypadal líp. Š 110R byla také relativně úzká...
Nejsem žádný retrofanda socialistických Škodovek, palec nahoru byl za filosofii jednoduchosti designu. Proporce zatím nemá cenu řešit, tohle je pouze virtuální studie, že tady každý druhý ví (podle jediné "skorofotky") předem, jak by bylo takové auto případně široké apod., už mě nepřekvapuje... ;-)
A zamyslel si sa nad tým, že sa vyjadruješ k počítačovej skici (aj to nie kvalitnej), ktorej jediným spojivom s realitou sú niektoré línie použité na štúdiách z posledných autosalónov? To môžeš rovnako hodnotiť akékoľvek rendre, ktorých sa na webe objavuje mesačne stovky. Je to varenie z vody a ak jedna s zých stoviek skíc náhodou bude blízka nejakému sériovému modelu v budúcnosti, je to viac náhoda a štatistická pravdepodobnosť, ako "insider info". Preto tie negatívne reakcie, sú skôr k výpovednej hodnote skice ako hodnotením výsledku.
Áno i keď hodnotím skicu, stále to podľa mňa vyzerá super.
Naopak si myslím... A čo by ste chceli od škodovky? Pripadá mi to, ako keby niektorí ľudia stále čakali extravagantný nabúchaný model od škody ..
Ale pozrime sa do histórie značky, nič také tam nenájdeme.Škoda ide vo svojich šľapajach a to :
žiadne výstrelky, žiadne exoty..
Preto hodnotím tento koncept kladne.
ps: koncept mission L, donedávna vízia, dnes skoro realita. Preto si je možné, že tento rapid môže mať podobnú budúcnosť ako mission L, keďže z neho vychádza. A to sériovú výrobu. Verím tomu, že by sa predával.
Ja som sa k dizajnu nevyjadroval a už vôbec nie kriticky. Považujem to za zbytočné, jednak preto, že je to kresbička nejakého amatéra bez reálneho podkladu a jednak preto, že považujem za nepravdepodobné (na 99 %), žeby Škoda predstavila sériové kupé. That´s it. :-!
Na tom přece nezáleží. Máme téma, někdo předložil veřejnosti obrázek k přetřesu v teoretické rovině. Tohle přece není schvalovací řízení. Jenom se nezávazně bavíme. Od toho sem chodíme. :-!
Ja sem chodím pokiaľ možno po seriózne informácie, nie po skice, ktoré sa niekomu prisnili a články s nulovou informačnou hodnotou, ktoré sa publikujú len preto, že v názve je Škoda a to iste pritiahne pozornosť. ;-\
Článek, evidentně splnil svůj účel, jednoznačně nejvyšší počet příspěvků..takže v sobě má nějaký náboj. Pokud chcete z těchto stránek vyloučit balast, jednoduše takové články ignorujte, a pokud takových bude většina, je pravděpodobné, že se to časem projeví. :-)
...a chybí jen speciální edice VYPRÁVĚJ....předpokládám,že komerční úspěch bude zaručen a najdou se antouškové,co si to koupí za cenu zadokolky H.genesis s šestihrnkem >:D
Klikejte jen na clanky, ktere za to stoji. Pokud tyto slataniny, hromadne se na acz objevujici, budou mit dobre vysledky(pocet precteni), nic se nezmeni.
Kdyz na ne budeme dal klikat a na diskusi si stezovat, nic se nezmeni. Pocet precteni(prijem z reklamy) je momentalne alfou a omegou tohoto webu.
Takze- moje.auto, testy a seriozni informace. Jinak nas cekaji palcove titulky, skandalni odhaleni a zviratka.