Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Fiat Scudo Panorama 2,0 MultiJet – Svižný dostavník

26 komentářů

lubomir.stastny
Proč jsou tvrdé plasty v interiéru v mínusech? Mají nějaký vliv na funkci?
matuS
mozno na funkci rostlinare...

chcel by som sa opytat ci redakcia nema zmerane rozmery batozinoveho priestoru, ked sa treti rad sedadiel nepouziva...dakujem
Frantizsekk
Pri olizovani si brzy odres jazyk. Velmi neprijemne.
Avatar - Bristol
Bristol
nejvýkonnější motor za půl milionu v autě který konkuruje fordu transit a vw transporter...rozhodně není špatná nabídka...tomuto autu :yes: :yes:
Avatar - m.z.
m.z.
V tomto autě, ale Peugeot Teepe, jsem v létě absolvoval jako cestující v 3.řadě služebku do Itálie.
Až na to, že poslední řada, díky zůžení podběhama, není ideální pro 3 dospělé, to bylo celkem solidní svezení. Vnitřek je opravdu slušně odhlučněný, klimatizace vychladila auto bez problémů, místa na nohy dostatek, za ty prachy dobrá nabídka, ovšem Multivan to není 😉
Klaudius
Hlavne sa patrilo spomenúť, že v tomto prípade je Multi Jet iba obchodný názov. Pod kapotou je usadený motor s francúzskym rodným listom 2.0 HDi.
Trochu ma zaráža, že tento pomerne závažný fakt autor v článku vôbec nespomenul. Alebo že by o ňom nevedel? To sa divím ešte viac, veď v závere minulého roka testoval Peugeot E😜ert Tepee s identickým motorom... :-!
svrana
Se divím že za ty prachy jich nejezdí vice. a multivan ma taky plastovou palubku a nikomu to nevadí a to stoji pomalu 2x vice.
Avatar - m.z.
m.z.
Multivan má kvalitnější plasty, taky stojí jednou tolik, tak aby je neměl 😉
Mr.Murphy
je fakt že cena toho auta mi vyrazila dech.... Před třema rokama jsem něco podobného obhlížel a dostat se tehdy pod nějakých 800 tisíc nebylo snadné....

Ne že bych o takovém autě snil, ale poměr cena/výkon je u něj neskutečný.... :yes:
Frantizsekk
Snad jen stredovej panel by byl akceptovatelnej pred 10 a vice lety, hlavne to radio neskutecne hyzdi palubku. Jinac jak rikas, za ty prachy...
Klaudius
Za akékoľvek prachy je to iba Fiat. Dobrý Fiat má max. 4 metre na dĺžku.
svrana
Tak ono to je vic PSA než Fiat.
Klaudius
To je pravda, ostatne francúzsky motor som spomenul už predtým. Ale keď už, tak radšej Peugeot alebo Citroen ako Fiat. Možno mu krivdím, ale veľkým Fiatom proste neverím.
Mr.Murphy
přesně.... ty desítky tisíc Fiatu Ducato si lidi kupují, protože se to vysype po týdnu provozu.... 😉
Bože to jsou zas plky.... tak si to kup s francouzským logem, pokud budeš klidnější.... 8-s
PS: dal bych nevímco za to, aby moje Mondeo bylo spolehlivé tak, jako kdysi moje Stilo (a to měřilo 4,5 metru, panečku!!!)
Klaudius
Zbytočné argumenty - môžeš mať kľudne pravdu, že sa tie autá nesypú, beztak im neverím. Proste mám voči Fiatu predsudky. 😉
Ona aj tá hranica 4 metre nie je úplne jednoznačná. Malého užitkáča od Fiatu mal tuná náš diskusný kolega ako služobáka, tak mrkni na MACZ, možno tam recenziu ešte nechal...
Mr.Murphy
nevím, jestli nepodložené předsudky patří do diskuse na moto-serveru...
Názory že Fiat rezne, korejci jsou nekvalitní , BMW pro mafiány a podobné perly bychom mohli přenechat tupcům na novinky.cz a podobným.... 8-s
Avatar - m.z.
m.z.
Fiat dělá spolehlivá auta, užitkáče nevyjímaje, uvažuju o Fiorinu. Mám srovnání s Nemem a Fiat nabízí výrazně lepší techniku, než dýchavičná HDI, i výbavu nabízí štedřejší.
Takže já si při podobných příspěvcích, taky pomyslím o tvůrci, jen to nejlepší...
Klaudius
Napíš kyklopovi, aký bol happy, že má služobáka Fiorino...
To "auto" ani zadara...
Avatar - m.z.
m.z.
Je tady recenze na kombi a je s tím spokojený, co konkrétně měl za průsery?
Klaudius
Najlepšie s ním, je to stály užívateľ, napíš mu SZ.Nechcem takto reprodukovane, aby som Ti omylom netvrdil niečo, čo nie je pravda. Ale najviac problémov s dielenským spracovaním a kvalitou detailov.
Klaudius
Mám dosť informácií o Fiatoch z môjho blízkeho okolia, a žiaľ, ani jeden nebol bez problémov. Okrem lámajúcich sa plastových drobností či uvoľnených predných sedadiel to boli zle napasované a doliehajúce dvere a kapoty, poruchové mechanizmy spúšťania okien, a nespoľahlivá elektronika - najmä už spomínané okná, centrál a imobilizér.
Čerešničkou na torte bolo Stilo so zadným nárazníkom priskrutkovaným hrdzavými skrutkami a Marea Weekend, ktorej zadné tlmiče záhadne odišli asi pol roka od novoty. A Ducato, ktorému za jazdy takmer odpadol spodný kryt motora - vlastná skúsenosť.
Tak sa divíš tým predsudkom?
Mr.Murphy
orezlej šroubek Stilu? no tak to je skandál!!!! jak si vůbec můžou dovolit ještě vyrábět auta, dacani >😁 Na každém autě se může pokazit, nějakej ten šroubek se může blbě dotáhnout, elektronika může zazlobit....

Ale zrovna Fiatu se už roky vyhýbají velké systémové průsery typu rozvodový řetěz na TSI (VW), chronické problémy motorů THP (PSA), koroze (korejci, japonci, co tak čtu ty dlouhodobé testy....)

Čili ano, může to auto mít nějaký iritující detail, ale velmi pravděpodobně bude stále pojízdné a funkční....

Ale klidně plácej dál, teoretiku.... :yes:
Klaudius
Hrdzavé skrutky boli všetky do jednej, nie jedna a všetky boli po otvorení kufra viditeľné - týchto 5 dolu na nárazníku. [odkaz]
A tých nasierajúcich detailov bolo celkovo na Fiatoch dosť, čiže Fiat nie, či už z teoretického alebo praktického pohľadu. A "kvalita" predaja a popredajných služieb u nás, čo mám vyskúšané na vlastnej koži, tiež človeka zrovna nemotivuje, práve naopak.
Makovnik
"Mám dosť informácií o Fiatoch z môjho blízkeho okolia, a žiaľ, ani jeden nebol bez problémov." ... taka krasna prazdna obligatna fraza, ktorou sa dakto snazi zarucit si hodnovernost svojho tvrdenia.. .

Asi byvas v bermudskom 3uholniku.

Ja zase z osobneho pouzivania aj z okolia nepoznam Fiaty, co sa kazia, vyjma toho, ked mu majitel nieco odtrhne.

Zato poznam passaty, ktore mali menene napravy a oktavky, co im zateka do interieru. Vrchol je Bora, ktorej na zeleznicom priecesti vypadol motor.
J_T
Asi to není auto mých snů, ale myslím si, že za ty peníze opravdu dostane kupec solidní kus auta. :yes:
pepinotrans1
lide zlati v roce 2009 jsem si koupil nove Scudo combi za 3 roky jsem najezdil cca 265000 km, 6 krat jsem menil eger ventil dalsich zavad bylo strasne moc ale stejne se uz nemuzu dockat az si za chvili sednu do noveho Scuda Panorama ze 120 KW motorem? J.S.