Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

k
neregistrovaný "HTPkiller"
| 12. 4. 2012 10:43
koroduje a navíc prý rezaví!
Avatar - 3_diamanty
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 12. 4. 2012 10:45
toytota podla niektorych uz po dvoch ;-)

predpokladam ze vw uz pojde po roku :yes: lebo ten je vo vsetkom najlepsi :yes:
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 12. 4. 2012 11:07
Měl by jsi vědět že koncern napříč je dlouhodobě chválenej především za antikorozní úpravy...takže to zase nevyšlo :'-(
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 12. 4. 2012 12:00
Tak to teda neviem, lebo moje skusenosti s VW sa casto zhoduju so skusenostami inych, kde VW uz po roku strasne hrdzavie [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] a co je najlepsie, VW to casto nechce v zaruke vobec uznavat, aj ked sa jedna o zretelnu chybu vyrobcu [odkaz] :-! :-! :-! , takze o tom by som naozaj pomlcal. Nechvalim, nekritizujem ale povedat, ze VW je v tomto dobry, o tom by som taktne pomlcal. Ostatne znacky aspon maju silu povedat: Ano, je to chyba, uznavame, opravime ale u VW, ci sa uz jedna o motory alebo lakovanie-na to sa akosi garancia nevztahuje. 8-s
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 13. 4. 2012 07:56
Ale vyšlo, chytil jsi se. Jen stačilo nahodit >:D
Avatar - rohYpnol
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 12. 4. 2012 11:32
VW obecně vyniká antikorozní ochranou a patří k těm nejlepším.
Co se Hyundai týká, kdo psal, že rezne až po 3 letech? Jestli test na 100 tis. km trval s i30 3 roky, tak klidně mohl být napaden korozí již po 2 letech, jen se na to přišlo až při závěrečném vyhodnocení ve 3 letech 8-s
Kvality hyundaie nám ukázal srovnávací test i30ky >:-[] Dynamikou se nejsilnější i30 nechytá na druhý nejslabší Golf... Navíc onen útok na etalon opět tak nějak "nevyšel" >:-[]
Ale zde k Toyotě - výborný výsledek, který je ovšem k ničemu. Dlouhověkost mechanických komponent, motoru a dalších částí je k ničemu, když základ má problémy. A je to škoda. Možná je to opravdu rozdílným klimatem a přesolením zimní Evropy... Faktem ale zůstává, že Mazda, Toyota stále lpí na svých potížích. A to je škoda.
Mimochodem - nové Mazdy CX7 mají "asfaltovým" nástřikem provedenou ochranu spodku karoserie. Nevíte někdo, jestli se jedná o ošetření z výroby, nebo o dodatečné ošetření prodejcem? Všiml jsem si toho na několika nových CX7...
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 12. 4. 2012 12:04
Jaký motory jste porovnávali v tý I30 a Golfu? Ono totiž maskovat nechsopnost vw dosáhnout vysokého výkonu za malou spotřebu nějaký user friendly turbem, co táhne vocpoda, to je fakt umění.

rohypnol: ´´Ale zde k Toyotě - výborný výsledek, který je ovšem k ničemu. Dlouhověkost mechanických komponent, motoru a dalších částí je k ničemu, když základ má problémy´´

Takže radši tecniku, kterou reprezentuje např. Siemens se svými čidly a snímači, ale v autě, kde nejsou mikroskopické stopy rzi? To snad ne >:-[]
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 12. 4. 2012 12:16
Udělat dobrý turbomotor, umění je.
A pro bežného člověka bude vždy příjemnější řídit vůz, jehož dynamické vlastnosti jsou k dispozici ihned a v podstatě pořád.
Avatar - 4hill
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 12. 4. 2012 12:35
Komponenty vyměníš..ale co uděláš s hnijícím autem,to nevím.. Karoserie je základ dlouhověkosti vozu.
Avatar - KANKUNEN
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 12. 4. 2012 12:49
Tak je třeba preventivně nechat vystříkat dutiny u aut co hnijí a u aut co se kazí nakoupit komponenty a preventivně je vyměnit.
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 12. 4. 2012 12:51
Promiň, ale v dnešní době stříkat spodky...přijde mi že ta doba už je pryč. My to třeba už skoro neděláme a ani to nikdo nechce až na vyjímky
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 12. 4. 2012 12:50
Přešně jsi vystihl také můj postoj ke korozolišce :yes:
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 12. 4. 2012 13:08
Podepíše se to i na prodejní ceně ojetiny, zrezlý auta nikdo nechce.
Avatar - rohYpnol
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 12. 4. 2012 16:44
Každý ví, že karosářské práce jsou velmi drahé. Jenže jak se koroze jednou zakousne, už nepustí.
Pokud třeba reznou alespoň nenosné díly karoserie, třeba spodní hrany dveří, víko kufru atp., je to k naštvání, ale řešitelné. Jak ale chytají prahy, podlaha, nosníky, dutiny atp. tak o auto nemá význam dál pečovat.
Hezkým příkladem budiž Escort nebo Felicia. Co naplat, že díly jsou za hubičku a mechanika jednoduchá odolná, když kastle pohřbí veškeré naděje na další život 8-s
Starat se o dutiny? V dnešní době??? To dojedu s fungl novou Toyotou k panu garážníkovi, ať mi Francek vystříká olejem dutiny 8-s ?
Pro všechny příznivce a budoucí majitele Toyot a Mazd tedy přidávám užitečný odkaz:
[odkaz]
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 12. 4. 2012 12:38
Hele stát se může asi ledacos, ale osobně vlastním malý servis, v autech se denně hrabu, především koncern a hlavně škodovky a vw, stejně tak cokoli jiného, frnacouzi, italové, korejci, japonci a i přes to, že už jsem viděl dost chycenejch fabii I. a oct I., tak můžu svědomitě říct, že koncern hnije nejmíň a nejpozději. Naprostým premiantem je ovšem Audina. Často je vidět místa odřený nebo jinak dodrbaný, bez barvy a nic, žádná liška. A to je pro mě velký plus. Protože jak auto jednou začne hnít, tak už by mě pustila jakákoliv snaha o jeho další údržbu. Zmar nad zmar. Ale jinak jak tam jsou třeba u těch korejců orezlý ty různý držáky a vnitřky pístků atd, tak to by mě nechalo těžce v klidu. Reznout by to nemuselo, ale ničemu to nevadí. Snad jen pak když to má někdo povolit, tak je to někdy trochu dráma, ale na to je zas spešl chemie solidně účinná. :-!
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 12. 4. 2012 16:36
Osobně považuji rez pouze za kosmetickou vadu. Je to fajn, když to nerezne, ale že bych se z toho musel zbláznit, to zas taky ne.
Avatar - rohYpnol
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 12. 4. 2012 16:46
A díru v prahu považuješ za odvětrávání brzd nebo aero body kit 8-s ?
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 12. 4. 2012 18:50
Řeč je samozřejmě o povrchové rzi. Pokud je antikorozní ochrana tak špatná, že to má za následek rozklad karoserie, jedná se pochopitelně o závažnou vadu. Ale aut v takovém stádiu je celkem málo.
Avatar - rohYpnol
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 12. 4. 2012 19:00
Víš ty o tom, že povrchová koroze se časem stane dírou v plechu 8-s >:-[] ?
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 12. 4. 2012 19:21
Ano. Já ale píšu, že povrchovou rez mohu brát pouze jako kosmetickou vadu. Kde je rozpor?
Avatar - rohYpnol
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 12. 4. 2012 20:21
Že kosmetická vada se nemění v závažný problém :-!
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 12. 4. 2012 20:49
To se samozřejmě změnit může, to jsem nikde nepopřel. Otázka je, za jak dlouho a jestli mě to vůbec musí zajímat. Kdyžtak mě oprav, ale myslím, že v drtivé většině případů nikoliv.
Avatar - rohYpnol
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 12. 4. 2012 21:14
Je to otázkou místa. Když to budou ťukance od kamínků, tak to bude mít dlouhou dobu vliv pouze na vzhled.
Pokud ale chytí prahy, nebo spodky předních blatníků (mezi podběhem a dveřmi) nebo lemy blatníků, tak se situace může měnit velmi rychle.
U nás takhle bylo Mondeo model. rok cca 1998. Chvíli nechal podběhy žít se rzí vlastním životem... Během 1 zimy tam měl díru. Kdyby se staral od počátku, šlo ledacos zachránit. I když je majitel odsouzen k věčnému boji, který nelze vyhrát...
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 12. 4. 2012 16:51
>:D >:D >:D >:D >:D
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 12. 4. 2012 12:51
No, ať má vw antikorozní ochranu jakou chce, ale to že z posledních 6 nejhorších jsou 4 folcvágny, to nerezavění nezachrání. [odkaz]

Jinak reznutí takhle nových aut zamrzí, my máme doma 4 letou RAV4 a spodok je zrzavý opravdu hodně (hlavně ve srovnání s mou 13letou Corollou, kde není ani kvíteček).
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 12. 4. 2012 12:57
No jo, ale my mluvíme o korozi a kvůli ní ten vw poslední není. To je z jiných důvodů. Jinak se vw nezastávám, ty tourany a passaty to je děs. A i tomu věřím a i dokonce nevěřím, že to jsou náhody, al já mluvil o korozi a ohledně tam jsou dobrý. Nic víc
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 12. 4. 2012 13:18
Já to pochopil trochu jako další chválospěv na vw, proti kterému taky nic nemám, ale taky nemám rád, jak tady z něho dělají někteří diskutéri nadauto.
Avatar - rohYpnol
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 12. 4. 2012 16:51
[odkaz]

Jenže VW se taky jako jediný dokázal vměstnat do TOP 10 mezi Toyoty, Mazdy a BMW :-! A žehrat na to, že TDI-PD VW nedopadaly dobře...
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 12. 4. 2012 21:20
Že se tedy nakonec nějak dokázal s jedním modelem z mnoha vměstnat do top 10 zní už trochu jinak, jako že to jsou auta, nad které není.
Avatar - Starfighter
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 12. 4. 2012 11:49
Nakrmíme trolla, ale co. Kia Soul po půl roce [odkaz]
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 12. 4. 2012 12:01
To teda nevím, z čeho dělají ten výfuk, ale takhle zhnilý šroub a příruba, to se nevidí u aut starých i několik (mnoho) let, natož pár měsíců. 8-s
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 12. 4. 2012 17:57
taky v tom vidím nějaký ojeb
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 12. 4. 2012 19:32
Mohu jen z praxe doplnit postřeh k i30... mám Hyundai i30 (2009), negarážovanou, stabilně vystavenou všem možným i nemožným povětrnostním podmínkám, denně v akci na cestách, v zimě v solných břečkách atp. ... a PO KOROZI ANI STOPY... To jen jako pro ty, co z jedné i30 udělali naprosto odsuzující a posměšné závěry (šlo jen o minimální povrchovou korozi na malé části dveří - já se domnívám, že tam byla tehdy chyba někde v gumovém okenním těsnění a pak samozřejmě chyba v údržbě a kontrole vozidla... dalo se tomu jednoduše zabránit)... prostě obecně: koroze jde napříč automobilkami - mohl bych tady uvést korodující F. Focusy, jisté Renaulty a samozřejmě i VW...
Avatar - rohYpnol
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 12. 4. 2012 20:32
Těžce se rozporuje někomu, kdo naprosto průměrný vůz vychvaluje do nebes. Ani bych se nedivil, kdyby předchozí vůz byla Felicia.
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 12. 4. 2012 22:28
To, že mé auto (i30) nekoroduje, se vychvaluje samo! A divit se můžeš, Felicie to nebyla ;-) ...

A průměrné auto - tak to je už směšné! >:D ... těžko bys asi mohl i30 značit za průměr, dostala-li např. 8,42 bodů z 10-ti... a v dalších testech taky skvělá hodnocení! Tomu ty říkáš průměr??? [odkaz]
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 13. 4. 2012 00:08
Tak toto je krásnej přiklad co udělá mediální masáž. Ono totiž když někdo udělá auto lepší než byly jeho předchozí střepy, a když toto auto je s trochou překvapení hodnoceno konečně jako sktutečné auto a nikoli jako šidítko, a když na toto auto potkáš reklamu na každym rohu, tak to stále neznamená že je nadprůměrný. Hyundai i30 první generace totiž opravdu neni nic víc a ani nic míň než šedý průměr dané kategorie. Dokonce na otázku jaký vůz je horší bys těžko hledal odpověď. Možná tak fiat bravo ale dále bys těžko něco našel. Takže na i30 byla zajímavá jen ta cena a to že to není absoltuní střep, resp že se v tom dá jezdit. Nicméně jako něco víc nežnaprosto průměrný auto to rozhodně označit nelze.

Rozdíl mezi majitelem golfa nebo focuse a majitelem i30 je v tom že když se ráno probudí ti první dva, tak se těší na svezení ve svym autě, zatímco majitel i30 se těší z toho že si knečně za ty peníze nějaký auto pořídil.
Avatar - rohYpnol
hyundai tusim zacal podla niektorych az po troch rokoch
| 14. 4. 2012 11:09
Krásná dezinterpretace. Víš, ono v té známce je zahrnuta i kategorie cena/výkon. A tato hodnotová kategorie nemá s kvalitami vozu vůbec, ale vůbec nic společného.
Navíc se podívej, jaké parametry se hodnotí známkami. Dalo by se říct, že hodnocení je poměrně zacíleno na "praktičnost" vozu, což opět nic nevypovídá o vyspělosti vozu jako takového.
A vychválit do nebes u i30 zrovna jízdní vlastnosti a řízení obecně... Zřejmě jsi nejel konkurencí nebo jsi řidič analfabet, který nepozná rozdíl. Jestli je s něčím radost jezdit, pak Focus a Golf :-!
tak tu máme další
| 12. 4. 2012 15:06
korozi. Nejprve Hnůjdaj a teď dokonce i Toyota. Jen tak dál, VW si už brousí zuby >:-[]
tak tu máme další
| 12. 4. 2012 22:43
Ano, i VW by si měl přebrousit, ovšem ne zuby, ale třeba korodující blatníky: "Jak je ale možné že u 5let starého auta je taková koroze? Ve VW říkali něco že konstrukční vada? Pak jsem ještě zjistil že u zadních dveří jak se při zavírání šoupe guma o zadní nárazník mám u levých dveří puchýře... Bourané nebylo, pravidelně servisované a když sem ho kupoval tak semnou byl kluk co lakuje takže ten to pozná..... A navíc tam byli ještě 2 Golfy a ty měli ty lemy chycený ještě víc.....!" - [odkaz]
rezne kde?
| 12. 4. 2012 15:43
Šroubek ze železa nebo cokoli kam se dostane vlhkost nebo voda zrezne hned po první zimě, až mi ukážou zrezlou kastli pak se bude o čem bavit, na tu je záruka 12let stejně jako VW, renault a spousta dalších kromě chevy a dacia
Avatar - El_Scorpio
rezne kde?
| 12. 4. 2012 18:28
Záruka je na PREHRDZAVENIE (musí tam byť diera) nie na hrdzavenie... To je ten rozdiel. Každopádne nájde sa pár výnimiek ako Ford ktorý circa v roku 2003 opravoval hrdzavejúce prahy dverí aj po záruke (to bola dosť hanba sama o sebe, že im 2-ročné autá krásne kvitli).
rezne kde?
| 12. 4. 2012 18:40
"železnej" šroubek jsem teda ještě neviděl. Jo ocelový šroubek to jo a ten se taky dá vyrobit že nezrezne vubec nebo jen těžko i bez barvy a klidně v solance...takže je to o materiálu a povrchové úpravě ;-)
Avatar - blake26
Clanok
| 12. 4. 2012 17:02
mozno otazka na toppera v clanku sa rozobera toyota a ty hned do druheho prispevku das VW to az tak ti lezia v zaludku ved nikto ti nenuti ich kupovat kup si co sa ti paci mne to je jedno ale zjavne je u teba zaujatost voci koncernu ako takemu ale neviem z akeho dovodu a ano vlastnim VW ale nemozem nanho povedat krive slovo zatial ma v nicom nesklamali a tak isto mam nazor na korejske automobilky ale nechavam si ho pre seba naco by som to mal pisat do clanku o uplne inych autach ja tie auta (H/K) povazujem za bezne auta pre beznych ludi tak ako aj VW ale neonanujem nad kazdym textom o tom ake je VW uzasne a co sa tyka korozie tak tam ma fauwe zatial nesklamalo a to nieje najmladsie a to ze sa to prejavilo u toyoty ktora ma dva roky no tak to jedine zamrzi majitela daneho auta
Avatar - sgt
Clanok
| 13. 4. 2012 09:32
nechcem byť za rýpala, ale usmoliť takto dlhú jednu VETU bez akýchkoľvek interpunkčných znamienok, je fakt výkon... To sa ani nedá čítať...
OT: délka záruky na prorezavění u Jaguáru....
| 12. 4. 2012 19:28
.... nedávno na mě z nějakého časáku vypadl leták od Jagu, a kromě mohutné propagace jejich vozidel jsem se někde na konci dočetl, že záruku na prorezavění kastle má tato aristokratická značka neuvěřitelných 6 let >:D
Nevím jestli to byl překlep, nebo jestli čínská prémie opravdu nabízí tak libové zázraky, každopádně mě to docela nepříjemně překvapilo.... 8-s
Avatar - rohYpnol
OT: délka záruky na prorezavění u Jaguáru....
| 12. 4. 2012 20:41
ZÁRUKA PROTI POŠKOZENÍ LAKU

Stane-li se lakovaný povrch Vašeho Jaguaru kvůli vadě materiálu nebo zpracování nedokonalým, provede smluvní servisní dílna Jaguar požadované opravy – zcela zdarma. Tato záruka začíná dnem zakoupení vozu po dobu tří let, bez ohledu na počet ujetých kilometrů.
ZÁRUKA PROTI KOROZI (PROREZIVĚNÍ)

V případě, že karoserie Vašeho Jaguaru na některém místě prorezaví, provede smluvní servisní dílna Jaguar opravu nebo výměnu příslušného dílu – zcela zdarma a bez ohledu na případnou změnu majitele vozu. Tato záruka platí po dobu šesti let, přičemž nezáleží na počtu ujetých kilometrů.
Pro tuto záruku: „karosérie“ znamená plechové díly včetně dveří, kapoty motoru, víka zavazadlového prostoru, motorový a zavazadlový prostor, blatníky, prahy, nástupní plechy, plechy ventilace, střecha, podlaha, prvky rámu a šasi. Výjimku tvoří nástavbové prvky jako leštěné ozdobné lišty, nárazníky, clony, závěsy a kola. wheels.
ZÁRUKA PROTI KOROZI (PROREZIVĚNÍ) A NA OPRAVY PO NEHODĚ

V případě nutnosti provedení opravy karosérie Vašeho vozu v důsledku nehody budou použity pouze homologované náhradní díly, materiály a technologie. Tím jsou i opravená místa krytá po celou následnou dobu zárukou proti korozi.

WAU! je to tak. No není nad příplatek za prémii 8-s Navíc mě zarazilo použití pouze homologovaných dílů při opravě po havárii 8-s
OT: délka záruky na prorezavění u Jaguáru....
| 12. 4. 2012 21:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
OT: délka záruky na prorezavění u Jaguáru....
| 12. 4. 2012 21:29
Jaguar patří Indům.

A btw. si myslím, že to jsou nejpovedenější luxusní auta dneška!
Minimálně designem.

Pravda je, že 6 let na korozi není moc. Zajímalo by mne jakou roli v tom hraje importér.

;-)
Toyota je jednička!
| 12. 4. 2012 21:14
Mám tady před sebou výsledky dlohodobých testů AutoBildu. Je pravda, že Toyota má někde asi nějakou kosmetickou korozi, protože jí asi něco vytknout museli.

Jinak by tam totiž muselo stát, že je to dokonalý auto!!!
Alespoň co se spolehlivosti týče.

Jinak pro VW milovníky přímé porovnání z dlouhodobých testů Autobildu:

Toyota Verso - známka 1
VW Touran 2.0TDI - známka 6!! (poslední - 80. místo z poslední dobou testovaných modelů)

Ať si to každý zhodnotí.

Jinak pro ty co si řeknou, že to je nepovedený Diesel, tak 79 místo je VW Polo 1.2 comfort, také známka 6 (jenže já vím, to je taky zrovna nepovedený motor). Teď máme TSI..

Spolehlivosti zdar, u VW zvlášť.
Toyota je jednička!
| 12. 4. 2012 21:20
Člověče, jestil tvé znalosti jsou na úrovni, jakou předvádíš vedle na Autofunu, tak tě snad nemá cenu ani komentovat.

Prý: "No a po nepodařeném pokusu (VW) ovládnout Alfu "... 8-s :no:
Toyota je jednička!
| 12. 4. 2012 21:33
Teď si nejsem jist, vážně!

Asi nemám poslední info. Komu patří Alfa?
Toyota je jednička!
| 12. 4. 2012 21:50
Alfa patří Fiatu a nikdy na prodej nebyla. Fiat se ji zbavit nechce, takže ji nikdo krom Fiatu ani ovládnout nemůže.
VW pouze přes média naznačoval, že kdyby byla na prodej, měl by zájem.
Toyota je jednička!
| 12. 4. 2012 22:11
No tak to je jinými slovy to co jsem psal.
Toyota je jednička!
| 12. 4. 2012 22:15
VW se O NIC NIDKY vzhledem k Alfě nepokusil.
Avatar - Ada je zase tady
Toyota je jednička!
| 12. 4. 2012 22:25
zatím
Avatar - Ada je zase tady
Ten článek
| 12. 4. 2012 22:24
neříká nic víc a nic méně, než že Toyota (podobně jako většina ostatních japonských vozů) je průměrné komerční vozidlo, které se má nejpozději po 6-ti letech a cca 200 tis km vyměnit za nové a staré nejlépe sešrotovat.

Německé vozy (s výjimkou Opelu) vydrží bez koroze typicky 10 let a 300 tis km a proto se u nich (protože typicky žijí déle) mění více komponentů. Tyto vozy jsou k tomu také konstrukčně přizpůsobené a výměna takových komponentů je typicky snadnější a levnější, než u japonských vozů.

Třetí kategorií vozidel jsou levné a méně kvalitní šunky, které jsou určeny pro sváteční jezdce, kyteří mají hliuboko do kapsy - ale o těchto vozech nechci mluvit, mají zde své silné obhájce, kteří se o jejich vynesení do nebes jistě postarají.

Podstatné spíše je, která z těch prvních dvou kategorií je výhodnější v běžném provozu. Odpovím, že záleží na tom, jak je ten který vůz používán, jaké společenské postavení má majitel, který jezdí 8 let starým autem, kolik toho takové auto ročně najede a v jakých podmínkách...

Myslím, že obě dvě uvedené kategorie mají své podporovatele i odpůrce. Myslím však, že v českých podmínkách, kde vozy žijí déle, je pro většinu uživatelů preferováno spíše německé pojetí kvalitnějších vozů, u kterých je tu a tam potřeba (většinou) v druhé polovině životnosti některé díly vyměnit. (obvykle se to ale netýká nerezových výfuků ;-) )
Ten článek
| 12. 4. 2012 22:48
No ja mam Toyotu uz 10.rokem a zadne rez....tak nevim, podle ceho hodnotis, vlastni zkusenosti nebo jako "prosazovac" VW ??? Nic proti VW nemam, ale napsat, ze jsou kvalitnejsi nez japonci, to chce tedy hooodne velkou odvahu ;-\
Ten článek
| 12. 4. 2012 22:51
jasně,puchejř na dveřích je daleko závažnějsí,než dsg co tě pošle do pangejtu >:-[]
Ten článek
| 12. 4. 2012 22:58
Myslim, že na tomhle článku je přesně vidět, jak fungují auto média.

Z článku mi nezůstane v hlavě nic než to, že Toyota rezne.

Je jedno, že je špičková. Už v úvodu zmíníme vadu na kráse.
Ten článek
| 12. 4. 2012 23:12
...se s tim smiř,švorcáku,že si lidi kupujou auta po třech letech >:D měl ses líp učit...
Avatar - Ada je zase tady
Ten článek
| 13. 4. 2012 00:32
Jsi ubožák :no:
Avatar - rohYpnol
Ten článek
| 14. 4. 2012 14:16
:no: :no:
To bylo hooodně ubohé.
To jak se kdo učí neznamená vůbec nic. Vzdělání není měřítkem úspěchu ani finančního zabezpečení jedince. Můžeš být zedník a být vysmátý, můžeš být vzdělaný historik a být švorc, můžeš mít upocený výuční list a vozit se sedmičkovým baworem, můžeš mít gympl a být v poslanecké sněmovně, můžeš mít 10 titulů a v hlavě vymeteno, můžeš mít výuční list a mít všech 5 pohromadě 8-s :-!
Ten článek
| 12. 4. 2012 23:40
Nevím z čeho vycházíš! Mám 11 let starého japonce, teda japonku >:D Kupoval jsem to jako 3leté lehce bourané auto s najetýmy 80 000 km skutečnýmy. Problémy pouze spotřebního charakteru (brzdové destičky, kotouče, jednou ruční brzda, teda lanko) a určitě do šrotu ještě chvilku nepůjde.

Koroze nevím co je (výfuk je taky z nerezu ;-) :-) ) , mimo jednou vyměněném očku uchycení k baterii. Najeto 280 000 a ve výborné kondici bez zjevných problémů. Dokonce jsem poprvé měnil žhaviče při 275 000 km, takže těžká pohoda :-! Nevím jestli je výměna dílu levnější a snadnější, nemám zkušenost (zase těžká pohoda :-! ), ale je fakt, že olej a filtr si sám nevyměním, protože dostat se k filtru je pod nezdvyženým autem nemožné (tady to fakt udělali japonci zbytečně komplikované). Jen tak na okraj, mám sice nafťák, ale olej taky nemusím dolévat, to co tam naleju, tak při výměně zase vyleju.

S tím německým kvalitnějším pojetím bych byl opatrný, z mého okolí, kde se to koncernem, ale i frantíkama a italama jen hemží, tak těch problémů bylo na můj vkus nějak moc a to nikdo z nich nemá najeto o moc víc a dokonce jsou tam mladší kusy. Máme tady jednoho nadšence, ten si koupil Chryslera 300C rok tuším 2005 či 2006 motor 5,7 hemi nalítáno už 380 000 a kupodivu na údajně nekvalitní ameriku řešil pouze kotouče a destičky a jednou něco na přední nápravě, to ale nevím přesně co a taky to údajně moc nestálo. Po korozi ani památky.

Tím nezlehčuji problém toyoty, taky by mě nakrklo u 2 roky starého auta že to někde začíná kvést. Pořád je tu ale záruka, tak věřím po zkušenostech s toyotou a jejím servisem, že by se k problému postavili čelem, na rozdíl od vw a jejích přístupem k problémům s některými motory TSI. Jedna věc je mít povrchovou korozi, ale pořád jezdit a druhá zůstat stát někde v půlce cesty s vylágrovaným motorem. Problémy s různými věcmi má každá automobilka a je jen na nich, jak se k daným problémům postaví. Za toto toyotě
:yes:
Avatar - Ada je zase tady
Ten článek
| 13. 4. 2012 00:45
Přečti si to moje vyjadření ještě jednou. Nikde netvrdím, že německé vozy jsou kvalitnější, ale že mají do sešrotování obvykle najeto více km a to se někde projevit musí. Ostatně také mám v rodině 2 japonské vozy (z toho jeden "echt" japonský z Yokohamy). ..

Spíše jde o společenské postavení - někdo si prostě nemůže dovolit jezdit starším, natožpak jiným, než německým autem (nebo Volvem). Dovedeš si snad představit obchodní jednání s někým, kdo přijel v rendlíku?

A z tohoto pohledu je trochu reznoucí Toyota jen nepodstatným detailem, protože takové auto se stejně vymění za nové dříve, než ta rez vykvete na veřejnost...
Ten článek
| 13. 4. 2012 07:38
aj po sebe citas to co vyprodukujes? Ak by sme posudzovali celu produkciu napr. vw podla tychto testov, tak s panom bohom :-! . Precitaj si test touranu a passatu a zamysli sa sa nad vymenou komponentou. Ako uzivatel by si mal radsej skorodovanu toyotu (hlavne ak to je len povrchova korozia) ako by si mal stravit 1/2 zivota auta v servise pri vymene komponentov. Ked pises o nemeckej produkcii s vynimkou znacky opel - skus to nejako priblizit. Ktory sucasny opel hnije?? Nemam na mysli 16 rocne astry a vectry
Ten článek
| 13. 4. 2012 07:56
A co ty kvalitní německé folcvágny, které okupují v testech autobildu na 100 000 km z posledních šesti celé 4 místa? Jak chceš s těmito nekomerčními nadprůměrnými auty dožít 300 000? Je zase fakt, že pokud postupně obměňuješ jednou za 100 000 km všechny díly, tak máš prakticky nové auto, ale já jdu raději japonskou cestou a těch 300 000 udělám s orezlým výfukem.
Ten článek
| 13. 4. 2012 08:23
A ještě dotaz, jsou jenom německé vozy konstrukčně přizpůsobené na výměnu dílů? Co je to za nesmysl? Díly, pokud vím, se dají měnit aji na japonských autech a dokonce aji korejských. Že to za dobu životnosti není spravidla nutné, je věc druhá.
Avatar - Guttalax
I ty Brute
| 4. 5. 2012 15:37
;-) ;-) Takže je srovnatelná s Hyundai-Je vidět,že korci dohnali Japonce >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
TOYOTA rozhodně nerezne !
| 5. 6. 2012 08:35
Máme v rodině všichni japonce už přes 10 let (teď už jen Toyoty) a že by nějaký z nich reznul jsem si vážně nevšiml, kromě teda Mazdy 323, kterou už nemám.

Yaris 1.0 VVT-i - šel pryč ve 180.000 km, bez problémů, žádné stopy koroze.
RAV4 2.0 D-4D - šla pryč ve 160.000 km, bez problémů, žádné stopy koroze.
RAV4 2.2 D-4D - šla pryč také v cca 160.000 km, bez problémů, žádné stopy koroze.
RAV4 2.2 D-4D (2012) - nové auto, ale vzhledem k výše i níže uvedenému pochybuji, že bude něco jinak.
Corolla 1.4 D-4D - stále vlastníme najeto 100.000 km, bez problémů, žádné stopy koroze.
2 x Yaris 1.33 Dual VVT-i - najeto 34.000 a 38.000 km, bez problémů, žádné stopy koroze.

Každý rozumný člověk si z tohoto obrázek udělá sám... Nehledě na to, že popisovaná koroze u Versa rozhodně není nějaký drámo a hlavně TOYOTA již ve výrobě podnikla pokud mi je známo potřebná opatření, která u jednotlivých modelů dělá průběžně pokud to okolnosti vyžadují ! Nečeká na žádný facelifty a nedělá mrtvýho brouka jako má ve zvyku třeba koncern VW...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku