Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia Cee´d: Jízdní dojmy ze všech motorizací (doplněno video)

Vyzkoušeli jsme nový Cee´d ve všech motorizacích nabízených pro český trh. Jaké bylo svezení?
Zpět na článek
16. 4. 2012 09:10
18. 4. 2012 10:47
16. 4. 2012 09:30
16. 4. 2012 12:12
16. 4. 2012 12:25
17. 4. 2012 16:15
17. 4. 2012 09:52
19. 4. 2012 12:45
16. 4. 2012 09:32
16. 4. 2012 11:00
16. 4. 2012 11:01
16. 4. 2012 14:55
16. 4. 2012 15:05
16. 4. 2012 15:21
16. 4. 2012 18:15
16. 4. 2012 09:45
16. 4. 2012 17:24
16. 4. 2012 11:18
16. 4. 2012 11:24
16. 4. 2012 15:12
17. 4. 2012 00:17
16. 4. 2012 11:36
16. 4. 2012 11:51
16. 4. 2012 12:03
16. 4. 2012 12:25
16. 4. 2012 13:05
16. 4. 2012 13:08
16. 4. 2012 15:27
16. 4. 2012 15:37
16. 4. 2012 18:23
16. 4. 2012 13:09
16. 4. 2012 15:32
16. 4. 2012 18:23
17. 4. 2012 15:42
19. 4. 2012 16:23
17. 4. 2012 17:05
19. 4. 2012 16:25
16. 4. 2012 23:05
16. 4. 2012 12:02
16. 4. 2012 12:39
16. 4. 2012 15:14
16. 4. 2012 18:25
16. 4. 2012 18:31
16. 4. 2012 11:56
16. 4. 2012 15:16
16. 4. 2012 15:00
16. 4. 2012 15:50
16. 4. 2012 16:06
16. 4. 2012 16:27
16. 4. 2012 16:50
16. 4. 2012 20:42
16. 4. 2012 21:03
16. 4. 2012 15:01
16. 4. 2012 15:26
16. 4. 2012 20:09
16. 4. 2012 23:39
17. 4. 2012 00:33
17. 4. 2012 09:00
17. 4. 2012 09:24
17. 4. 2012 10:04
17. 4. 2012 11:04
17. 4. 2012 11:25
17. 4. 2012 11:44
17. 4. 2012 14:42
17. 4. 2012 15:00
17. 4. 2012 11:47
17. 4. 2012 14:46
17. 4. 2012 14:47
16. 4. 2012 15:10
16. 4. 2012 15:28
16. 4. 2012 15:39
16. 4. 2012 15:47
16. 4. 2012 16:02
16. 4. 2012 16:26
16. 4. 2012 17:28
16. 4. 2012 16:07
16. 4. 2012 16:11
16. 4. 2012 17:09
16. 4. 2012 17:26
16. 4. 2012 17:51
16. 4. 2012 18:04
16. 4. 2012 18:19
16. 4. 2012 18:29
16. 4. 2012 18:43
16. 4. 2012 18:45
16. 4. 2012 18:46
16. 4. 2012 18:50
16. 4. 2012 18:56
16. 4. 2012 18:49
16. 4. 2012 18:31
16. 4. 2012 18:36
16. 4. 2012 18:53
16. 4. 2012 18:58
16. 4. 2012 19:13
16. 4. 2012 19:17
16. 4. 2012 19:42
16. 4. 2012 20:27
16. 4. 2012 20:32
16. 4. 2012 21:02
16. 4. 2012 20:47
16. 4. 2012 21:00
16. 4. 2012 21:05
16. 4. 2012 21:08
16. 4. 2012 21:19
16. 4. 2012 21:39
16. 4. 2012 21:51
16. 4. 2012 21:05
16. 4. 2012 21:11
16. 4. 2012 21:13
16. 4. 2012 21:40
17. 4. 2012 00:12
16. 4. 2012 19:15
16. 4. 2012 19:19
16. 4. 2012 19:51
16. 4. 2012 20:00
16. 4. 2012 20:29
16. 4. 2012 20:21
16. 4. 2012 20:29
16. 4. 2012 20:37
16. 4. 2012 21:07
16. 4. 2012 18:57
16. 4. 2012 19:02
16. 4. 2012 19:22
16. 4. 2012 19:27
16. 4. 2012 19:45
16. 4. 2012 19:58
16. 4. 2012 20:01
16. 4. 2012 20:02
16. 4. 2012 20:08
16. 4. 2012 20:26
16. 4. 2012 20:39
16. 4. 2012 21:04
16. 4. 2012 21:07
16. 4. 2012 21:19
16. 4. 2012 19:25
16. 4. 2012 19:29
16. 4. 2012 19:44
16. 4. 2012 19:35
16. 4. 2012 20:03
16. 4. 2012 20:11
16. 4. 2012 19:05
16. 4. 2012 18:48
16. 4. 2012 18:52
16. 4. 2012 19:07
16. 4. 2012 19:15
16. 4. 2012 19:29
17. 4. 2012 00:16
17. 4. 2012 10:54
16. 4. 2012 20:02
16. 4. 2012 20:07
17. 4. 2012 00:18
17. 4. 2012 00:19
16. 4. 2012 20:07
16. 4. 2012 20:12
16. 4. 2012 20:13
16. 4. 2012 20:23
16. 4. 2012 18:12
16. 4. 2012 18:27
16. 4. 2012 19:33
16. 4. 2012 19:42
16. 4. 2012 20:00
16. 4. 2012 20:09
16. 4. 2012 20:21
16. 4. 2012 20:37
16. 4. 2012 17:21
16. 4. 2012 17:24
16. 4. 2012 20:17
16. 4. 2012 17:36
16. 4. 2012 11:33
16. 4. 2012 12:35
16. 4. 2012 15:14
16. 4. 2012 17:08
16. 4. 2012 17:20
16. 4. 2012 17:43
16. 4. 2012 20:48
16. 4. 2012 15:22
16. 4. 2012 17:00
16. 4. 2012 17:02
16. 4. 2012 17:13
16. 4. 2012 18:53
17. 4. 2012 12:26
19. 4. 2012 12:18
26. 4. 2012 13:10
Avatar - zdravy rozum
16. 4. 2012 09:09
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
4
16. 4. 2012 09:41
Re: Mohli by ste urobit grafy, rasty predajov automobiliek z
Koncern H/K sám říká, že letos se chce dostat na úroveň R/N, případně ho předehnat a být na 4. místě, tedy +- 7 mio vyrobených kusů. Vzhledem k tomu, že májí stále dvouciferné nárůsty na všech teritoriích(kromě domácího), je to skoro 100% jistota.
Na rozdíl od jiných, třeba VW, GM ... není HK tak závislý na růstech v Číně, kde dochází ke zpomalení prodejů a dle v oboru chytřejších, tam bude v následujících 5 letech ještě hůř. To jim pomůže v proporčním růstu oproti ostatním. Paradoxně to pomůže i nám ke koupím lepších aut za nižší ceny, čínské automobilky to totiž donutí více se orientovat na export a to co trvalo japoncům dvacet, korejcům patnáct bude číňanům trvat deset let. To je, ale má osobní vize.
Střednědobým cílem H/K je Toyota? Tam to funguje navíc jako historický boj Japonsko versus Korea. Na GM a VW si určitě myslí, ale zatím to nahlas moc neříkají.
Oni dobře vědí, že do budoucna již nemohou uspět pouze s "masově prodávanou produkcí" a budou muset "vytáhnout specialitky". Hyundai již začal - sportovní zadokolka, luxusní Equinos ....
Kia to spustí příští rok - komu se to líbí, je na co se těšit.
;-)
16. 4. 2012 14:16
Re: Mohli by ste urobit grafy, rasty predajov automobiliek z
S R/N to nebude tak jednoduché. Navýší podíl v Avtovazu a dohnání bude potřeba přes 8 miliónu aut. :-)
16. 4. 2012 14:41
Re: Mohli by ste urobit grafy, rasty predajov automobiliek z
Ano, to se může stát, máš pravdu. H/K cestou vykupování "padlých" jako většina ostatních nejde, ani nevím, jestli mám říct bohužel.
Na objemových plánech to však nic nemění, letos 7 a do pětilet 8,5 mio. Prostým násobením však vyplývá, že střednědobý plán budou mít při současném tempu růstu splněn již v roce 2015. Mají tedy dostatečnou rezervu. Kdo ví, kdo všechno bude v roce 2018 vyrábět těch VW ohlašovaných 10 mio.
Avatar - zdravy rozum
16. 4. 2012 18:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stefič
16. 4. 2012 09:10
Předsudky
Tak...je čas odhodit předsudky. Je vidět, že Korea se učí a dohání Evropu mílovými kroky. Nastala doba, kdy sedět v Kii nebo Hjundaji není ostuda, respektive se nejedná o vizitku prázdné peněženky.
Bylo je otázkou času než se to naučí... A to tu ještě nemáme čínu. Teď produkují brak, ale za 10 let evropský trh převálcují...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - kari.laz
16. 4. 2012 10:12
Re: Předsudky
Se zlepšující se kvalitou a vlastnostmi, úměrně tomu poroste i cena.
16. 4. 2012 15:25
Re: Předsudky
Koupit si jakekoliv nove auto neni znamka prazdne penezenky. Vse je jen o prioritach. A v kazde cenove relaci je z ceho vybirat. Nemam na auto za 1,5 milionu, ale z aut kolem 250-300 si mam z ceho vybrat. Jsem ostuda?
Avatar - Ronault.
16. 4. 2012 18:11
Re: Předsudky
To, jesli někdo někoho bude či nebude válcovat záleží jen na tom, jestli se tu někdo převálcovat nechá a na nás.
16. 4. 2012 09:17
Další FLAME diskuse nas nemine...
Tyhle clanky vzdy pusobi na zdejsi odpurce Korejcu jak rudy hadr. No, uz se tesim na to, co si tady zase prectu za nezaujata moudra :-)
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Renton
16. 4. 2012 09:30
Re: Další FLAME diskuse nas nemine...
Napriklad to, ze za cenu ceeda alebo i30 sa da kupit pomaly akakolvek europska konkurencia, takze aspon pre mna straca zmysel kupovat korejcov (predtym by ten dovod bola len cena). Teraz co je dovodom? Dizajn? :-) i30 vyzera ako carbanica 5rocneho dyslektika a ceed spredu vyzera tiez "super". Ale ked ma niekto 15 000e a chce korejca, preco nie. Su to jeho peniaze
16. 4. 2012 09:42
Re: Další FLAME diskuse nas nemine...
Design je velmi subjektivni vec... za sebe muzu rict, ze se mi Ceed (v bile) libi daleko vice nez Astra (od ktere je pry okopirovan :-) ) a taky se mi libi podstatne vice nez soucasny Golf (u ktereho se mi zase libi daleko vice interier).
i30 ma velmi originalni tvary, ktere nemusi byt kazdemu po chuti, ale v te zaplave sedi (Octavky a spol.) se za ni otoci temer kazdy.
Osobne je mi uplne u ... od koho si kupuji auto, vyzkousel jsem uz spoustu znacek. Ja od auta cekam bezporuchovost a dobrou ovladatelnost, komfort. Pokud mi to umi nabidnout korejec, tak proc ne.

Honeni se za mamonem, radoby, "prestize" u aut za 400 umi jen cechacci a jejich byvali bratia >:-[] (a taky bazarboys v ojetych BMW atp. a dalsi jim podobni v olitanych pixlach, kdysi za milion)

Pro prezentaci jsou tady jina auta, za jine penize ;-)
Avatar - strýček BOB
16. 4. 2012 09:59
Re: Další FLAME diskuse nas nemine...
Design je buď dobrej nebo špatnej. Subjektivní je vnímání designu a právě v této disciplíně adoranti korejských křápů kulhají na obě hnáty... >:D
Avatar - eniel lorien
16. 4. 2012 10:10
Re: Další FLAME diskuse nas nemine...
prva veta logicky odporuje zaciatku druhej a koniec druhej je logicky nezmyselny voci zaciatku druhej....
Avatar - Choochoo
16. 4. 2012 10:17
Re: Další FLAME diskuse nas nemine...
Souhlasím a doufám, že s tím svým špatným vnímáním dobrého korejského designu brzy neco udelas >:D
Avatar - Choochoo
16. 4. 2012 10:15
Re: Další FLAME diskuse nas nemine...
S tou bezporuchovosti jasny souhlas. Kdyz vidim stat u silnice a stourat se v motoru ridice evropskeho verku, tak si rikam ze ten korejec nebude urcite o nic horsi volba. Ani si nevzpominam, ze bych nekdy nejakyho korejce videl stat. Osobne kdyz ne japonce, tak asi toho korejce ;-)
19. 4. 2012 12:41
Re: Další FLAME diskuse nas nemine...
ani ve -20 st. mrazu se zapnutými světly a rádiem jsem neměl nikdy problém nastartovat a odjet ráno z ulice. Zatímco řidiči jiných VW a Audi jen naštvaně přešlapovali kolem aut a ne nastartovat. Bylo to auto Hyundai Acent
16. 4. 2012 10:43
Re: čistá pravda
čo k tomu dodať, súhlas :yes:
Lenže ty si ojedinelý prípad, ktorý si vyberá auto bez predsudkov a bez poznačenia masírovaním reklamami - teda nie si bežná vzorka kupujúceho. Máš svoj rozum a to sa nikomu nepáči, lebo ťa nemôže ojekabátiť ;-) :yes:
Avatar - kari.laz
16. 4. 2012 10:16
Re: čistá pravda
Stejně tak, jako tu budou onanovat korejofilové a psát zde své nekritické oslavné ódy. myslím, že to bude oboustranné.
Avatar - lamal
16. 4. 2012 14:48
Re: čistá pravda
ale musis uznat, ze ti adoranti korejcov maju dovod oslavovat, lebo co nova generacia to milovy krok... ja si myslim, ze to je velmi dobra praca a zachranovat sa tym, ze to nie je ako golf je len dokazom toho, ze si to vsetci uvedomuju... nie nie som obdivovatel korei ale ked urobia nieco dobre preco im to neuznat ? su na dobrej ceste tak nech sa fanuskovia tesia, golf teda nevyraba take emocie a nadsenie, takze je to na mieste
Avatar - Ronault.
16. 4. 2012 18:13
Re: čistá pravda
"co nova generacia to milovy krok"

Dohání se a kopíruje velmi lehce, tvoří a buduje daleko hůře, spousta značek by mohla vyprávět.
Avatar - Nerez
16. 4. 2012 10:59
Re: čistá pravda
Jako ruhy hadr na býka nepůsobí ani tak článek o Korejcích, ale spíš orgasmické výkřiky Korea-fans. >:D
Pro ty byly i minulé generace Ceeda/i30 nejlepšími auty na světě. Kdyby ses jich zeptal, určitě by ti řekli, že už v té době předběhli i budoucího Golfa VII >:-[]
16. 4. 2012 12:54
Re: čistá pravda
Uvedu priklad: mam neco najezdeneho jak v O2 tak v ceedu... po uzivatelske strance nemuzu rict, ze by O2 byla v necem lepsi... ano, jsem uplne obycejny ridic, jezdim podle predpisu a auto nedostavam kazdy den na "hranici" jako vetsina zdejsich virtualu.

Interier je u O2 lepe zpracovany... minimalne ve smyslu "povrzavani", ale to auto stalo o 120t vic... tak jeste aby vrzalo ;-)

Me prijde, ze jste tady vsichni moc zaujati... zajimalo by mne kolik z vas odpurcu korejcu vubec nekdy ta auta mela pod rukou... a samozrejme naopak.

i30 a ceed minule generace byla rozumnou alternativou k ceske modle. Solidni (prumerne) auto za rozumne penize. Nevim kdo z nich delal vic, ale rozhodne (minimalne ceed) nebyl ani z poloviny tak hrozny, jak se tu clovek obcas mohl docist. Jestli nekdo cekal od auta za 250-300 kvalitu BMW 1, tak mel nejdrive navstivit lekare.

Ale je treba si uvedomit, ze pokud clovek mel tech 400 na korejce, tak pravdepodobne mel i tech 400 na VW, nebo Skodarnu... ;-)

Abych to shrnul. Opravdu mi vadi, kdyz diskusi zaplevelite (obe strany) bezduchymi tlachy o superkvalite/supernekvalite jeste predtim, nez se to auto dostane mezi zakazniky.
Jsou to takove detske zabomysi valky, divne je, ze se jich ucastni i lidi meho veku :-O

Soucasne generace korejcu dotahuji Evropu a ackoli se to odpurcum nemusi libit, tak realita ze vsech ruznych testu to jen potvrzuje. Jedina otazka je, zda budou lidi chtit za ta korejska auta zaplatit tolik co za ta evropska.
Avatar - kaa
18. 4. 2012 10:47
Re: čistá pravda
Velmi rozumná úvaha. Nemohu nic jiného, než souhlasit. :yes:
Avatar - lamal
16. 4. 2012 14:50
Re: čistá pravda
to su bludy co pises, nikto o golffovi 7 nepisal to su len tvoje zubozene predstavy, z coho sa tresies ? zavidis fanusikom znacky ze sa tesia ? maju dovod, golf to nie je, ale je to aj tak dobra praca a to treba ocenit... teda aspon kazdy kto nema komplexy vie uznat aj inym ked sa nieco zlepsuje
Avatar - Nerez
16. 4. 2012 15:01
Re: čistá pravda
Dokaď nepochopíš ironii, nereaguj prosím na moje příspěvky. Děkuji.
Avatar - lamal
16. 4. 2012 15:34
Re: čistá pravda
pokial ju tam nedas, tak ju tam nik nenajde
Avatar - Nerez
16. 4. 2012 15:41
Re: čistá pravda
Pokud ji nechápeš, tak ji tam ani nemůžeš najít. Příště budu muset dát víc smajlíku, pak tě to třeba trkne ;-)
Avatar - lamal
16. 4. 2012 17:35
Re: čistá pravda
ok tak aspon 5x smile a mozno mi dojde nabuduce :-)
Avatar - lamal
16. 4. 2012 21:13
Re: čistá pravda
jo taky VW tiez ten prinasal do svojich modelov vsetko az potom co to uz davno fungovalo v japonsku
Avatar - Wolfsteen
16. 4. 2012 11:28
Re: čistá pravda
Taky se na to těším. Místní VW onanisti se sem určitě vrhnou a zasypou nás hromadou objektivních názorů, proč je KIA a HYUNDAI k ničemu... :-)
Avatar - kari.laz
16. 4. 2012 11:31
Re: čistá pravda
A opět to samé platí obráceně. Vrhnou se sem koreafans se svou onanií a budou přesvědčovat, jak jsou korejci absolutní vrchol produkce. (Incest už začal)
Avatar - lamal
16. 4. 2012 14:53
Re: čistá pravda
ja si nemyslim, ze chodi niekto z korea fans nakladat na golfa, to prave pritepleny VW fans chodia nakladat medzi ludi co sa tesia z korei ze to stale nie je golf, by ma zaujimalo teda z coho su taky na prasky vw fans ? vsak nech nechaju tesit sa aj ostatnich, ale tam budu prave problem tie komplexy ... chodit vsade vypisovat, ze golf je najlepsi... mozno je a mozno nie to je jedno...
16. 4. 2012 09:30
ktere?
"...Všechny čtyři ovladače oken na dveřích řidiče mají funkci „AUTO“, tedy otevření i zavření lze provést jediným stiskem. Kdy se toto naučí i ostatní automobilky?..."

Zatial na kazdom aute ktorym som jazdil bolo toto uplnou samozrejmostou (samozrejme pokial nemali vzadu svihadla). A pritom ani jedno nebolo znacky Kia/Hyundai. Rozdiel moze byt v tom ze na niektorych autach to treba najprv zapnut/aktivovat (na co ste napriklad neprisli pri teste mazdy3-sedan).

Nerobme teda zase z korejcov akychsi automobilovych geniov, ktori prisli na nieco co ostatni este len budu pouzivat. Su to velmi dobre auta, o tom netreba pochybovat. Ale spicka triedy to nie je...
Rozbalit vlákno
5
16. 4. 2012 12:12
Re: ktere?
Přesně, naprosto běžná funkce. Zajímavější pro mne je, jestli umí na dálku auto uzavřít - nemyslím jen zamknout, ale i zavřít okna, včetně toho střešního. Nebo jestli umí auto "zamknout" i s otevřenými dveřmi, které zamkne po jejich zavření.
Avatar - iudex
16. 4. 2012 12:25
Re: ktere?
Keď sa pohybujeme v nižšej strednej, nevedel to napr. Focus II (iba pri vodičovom okne, aj to iba smerom dole).
17. 4. 2012 16:15
Re: ktere?
Focus II ma funkciu "AUTO" na vsetkych 4 oknach!
17. 4. 2012 09:52
Re: ktere?
Kia to sice v autě má, ale ruku na srdce... funguje vám to?
My jsme BOHUŽEL měli ve firmě prvního verzi ceeda v top verzi za skoro půl míče a plakal jsem pokáždé, když přišla faktura z leasingovky. Hrozné auto.
A zpět k oknům ... fce auto na okýnkách fungovala pouze při teplotách 5-25 stupňů, při nízké vlhkosti, nízkém smogu a v liché týdny. yl jsem popravdě rád, když jsem to okno otevřel vůbec.
Takže asi tak k ovladačům na okna >:D
19. 4. 2012 12:45
Re: ktere?
a to ovládání zrcadel pod volantem a ne na dveřích je taky úplná blbost, pač nejvíc zrcadla šteluji i během jízdy a volant mi bude překážet. Ovládání zrcadla vrat se mi na dveře! :-)
16. 4. 2012 09:32
No
Kde je proboha Topper? Teď...kdy se tu píšou dějiny...nejdůležitější článek roku a on tu není...! Ostuda 8-s
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Nerez
16. 4. 2012 11:01
Re: No
Asi se ještě "kochá" uzamčen na WC nad katalogem H/k 8-s >:-[]
Avatar - lamal
16. 4. 2012 14:55
Re: No
sa ani necudujem, ze preco sa obhajovatelia `nemecka` povazuju za take trubky >:D

vazne ubohe prispevky
Avatar - Nerez
16. 4. 2012 15:05
Re: No
Copak, copak, uhodil jsem hřebíček na hlavičku? Taky jsi konečně vylezl ven? ;-)
Avatar - Ronault.
16. 4. 2012 18:15
Re: No
To je tak, když je někdo ve škole šikanovaný >:-[] >:D
16. 4. 2012 09:35
rozhodujú malichernosti
Z pohľadu zákazníka a nepredpojatého človeka mi je úplne jedno, aký znak má moje auto na kapote, keď má všetko, čo od neho požadujem, za mne prijateľnú sumu. Preto si myslím, že je iba dobre, že sa rozrastá konkurencia. Nech okukávajú jeden od druhého len tie najlepšie veci a bude to super. Po prečítaní všetkého možného, nejakej tej osobnej skúsenosti som rád, že rozhodujú medzi jednotlivými výrobcami vskutku iba malichernosti, naše priority a každý jeden si na trhu nájde toho svojho koňa. Prioritou môže byť riadenie, kvalita povrchových materiálov, mäkký podvozok, športový podvozok, nízka spotreba, radenie, vysoký výkon, image auta, veľkosť kufra, dĺžka sedákov, miesto v aute, či sa auto kradne, či má také auto sused... Už sa zlé autá nevyrábajú :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ronault.
16. 4. 2012 18:16
Re: rozhodujú malichernosti
Jestli ti to je jedno, tak netuším, co tu pohledáváš :-O
16. 4. 2012 19:30
Re: ...som tu, aby som vedel...
Som tu, aby som vedel, mal prehľad - to je prvotny cieľ novinára - informovať čitateľa. Deti nech si dokazijú, že to ich obľúbené autíčko je najlepšie. Len som chcel povedať, že keď budú vyrábať čínske automobilky konkurencieschopné vozy, tak, že ich budem porovnávať s vw, kiou, renaultom. ... a ja si ho kúpim, aj keď nebudem vedieť vysloviť jeho názov, bude mi to totálne úplne jedno, že to je nejaká nová a nie tradičná značky ...
16. 4. 2012 09:38
A kde je střed motorové nabídky ?
V nabídce pro český trh nevidím "zlatý střed" motorové nabídky, tedy 1.6 CVVT a slabší verzi dieselu 1.6 CRDi, což jsou dle mého názoru optimální pohonné jednotky pro Ceeda. Divná obchodní strategie ... ale je možné, že se do nabídky dostanou o něco později.
Rozbalit vlákno
21
16. 4. 2012 11:05
Re: A kde je střed motorové nabídky ?
huh.. stred ? co to znamena. 1,4 CRDi ma 90 koni, co vobec nie je zle na jazdenie napr obchodaka po dialnici. Par rokov dozadu za casov Euro4 tych 90koni slo z 1,6. Nespominam samozrejme dobu kammennu ked to bolo 1,9 >:-[]

u benziny je to totozne. Kto jazdi menej, tomu staci bohate 1,4. Kto si chce "uzit" (u auta takejto kategorie maju tie uvodzovky fakt vyznam) pripadne jazdieva viac nalozeny a nechce diesel tak si kupi GDI
16. 4. 2012 13:10
Re: A kde je střed motorové nabídky ?
Kombík Ceedu v kombinaci s dieselem bude svou pohotovostní hmotností atakovat 1500 kg. Těch 66 kW bude pro "dálničního obchoďáka" stačit s odřenýma ušima, 80 kW by byl ideál.
Ano, kdo jezdí málo, tomu bude 1.4 CVVT stačit, kdo si chce užít, má 1.6 GDI. Ale co ti ostatní - co chtějí jezdit, ale nepotřebují si užívat ? To je právě ten střed nabídky v podobě 1.6 CVVT, který v nabídce pro český trh není.
Avatar - lamal
16. 4. 2012 14:56
Re: A kde je střed motorové nabídky ?
ma to len jeden hacik, tych 1500 kg je kravina :-)
16. 4. 2012 15:09
Re: A kde je střed motorové nabídky ?
Není. Minulá generace Ceedu SW s dieselovým motorem měla pohotovostní hmotnost přibližně 1350-1430 kg, v závislosti na výbavě. Současná generace bude mít nějaká ta kila navíc, takže v lepší výbavě ten 1,5 tuny atakovat bude ;-) Ale to není nic proti Ceedu, to jsou v současnosti běžné hmotnosti v nižší střední třídě.
Avatar - lamal
16. 4. 2012 15:24
Re: A kde je střed motorové nabídky ?
ja se ceed nehajim nie som jeho obdivovatelom, i ked co je na nom dobre to uznam bez problemov ... ale uznaj ze pohotovostna hmotnost 1350-1430 je 80kg rozdiel... neverim ze vybava u ceed sa pohybuje v 80kg hmotnosti 8-s

ber to tak, ze nech ma 1370kg tak nova generacia ak naberie 130kg to bude docela pruser... no ved uvidime...
16. 4. 2012 18:12
Re: A kde je střed motorové nabídky ?
To jsou oficiální techniká data, která uvádí Kia. A navíc ten rozdíl 80 kg není zas tak velký, Fabka první generace má ten rozdíl 90 kg.
Ale neberte mě za slovo, říkal jsem "bude atakovat 1500 kg", tím jsem neříkal, že to bude 1499 :-)
Avatar - lamal
16. 4. 2012 21:14
Re: A kde je střed motorové nabídky ?
jo v pohode vsetko sa uvidi...
16. 4. 2012 13:00
Re: A kde je střed motorové nabídky ?
Jako "zlatý střed" bych si představoval 1.6 GDI, jako silný motor něco s výkonem kolem 160 HP. Takhle se 1.6 CVVT jeví trochu nadbytečná, má vyšší spotřebu než GDI.
Avatar - Nerez
16. 4. 2012 13:06
Re: A kde je střed motorové nabídky ?
Kdo chce předělat na plyn, vezme raději CVVT než GDI. Zase tak úplně zbytečná není...
Avatar - Ronault.