Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Čínský sporťák S11 kopíruje od Audi i Ferrari

Automobil byl světu poprvé prezentován už před třemi roky, tenkrát však nesl znaky jiného výrobce.
Zpět na článek
16. 4. 2012 11:08
16. 4. 2012 13:40
16. 4. 2012 14:34
16. 4. 2012 21:16
16. 4. 2012 09:25
Pro kristovy rány na játrech
to se jim to fakt líbí? Vždyť i jim samotným se to musí hnusit. Neskutečně odporná splácanina. Věřím že jednou budou asijci technicky udávat tón, budou na špici a v evropě bohužel zůstanou jen luxusnější značky jen pro ten původ, ale na tom designu musej fakt ještě mooooooooc pracovat, protože tohle prostě design není. To je ranní průjem :'-(
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Choochoo
16. 4. 2012 09:40
Re: Pro kristovy rány na játrech
Urcite by to sneslo minimalne vetsi kola. Ac je Ada vetsinou proti, tak tady by snad souhlasil >:D
16. 4. 2012 11:36
Re: Pro kristovy rány na játrech
Jestli v Cine maji v teto fazi kapitalismu nejaka ta "fialova saka a bile ponozky" tak se o odbyt bat nemusi.
16. 4. 2012 11:52
Re: Pro kristovy rány na játrech
>:-[] :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
16. 4. 2012 15:16
Re: Pro kristovy rány na játrech
>:-[] :yes:
Avatar - FiLan
16. 4. 2012 16:13
Re: Pro kristovy rány na játrech
Tak Čína je kapitola sama pro sebe. Dlouhou dobu tam neměli vlastně žádný auta a až poslední dobou se to začíná měnit. A za příznivou cenu (o které nepochybuji) si to koupí jistě dost lidí na to, aby se jim to vyplatilo vyrábět. V oblasti designu se mají Číňani co učit - trošku sladit linie, naučit se vkusu, prokázat trochu vlastní invence - o tom žádná, ale na druhou stranu, za pár šlupek je to pro zemi, ve který jsou auta teprve velmi krátce, docela slušný výsledek. Být Číňan, tak bych o tom možná i uvažoval.

Nejsem nějaký podporovatel asijských automobilek (evropské jsou mi bližší), ale myslím, že jsme svědky stejného postupu jako například v Jižní Korei. Před 15 lety se jim všichni smáli a dnes jsou nezanedbatelnou součástí trhu. Pokud si z toho Čína vezme příklad (a pokud to tamější režim dovolí), za pár let budou jistě na mnohem vyšší úrovni. Ale zase se nabízí otázka, jestli se Čína překoná a bude vyrábět i kvalitní auta a jestli se dokáže povznést nad ten punc nekvality. O tomhle bych docela dost možná i pochyboval, alespoň co se blízké budoucnosti týče.
16. 4. 2012 09:29
Je jen otázkou času, než....
* nějaká prodejná děva (úspěšný designér na evropské scéně) za slušný peníz přejde do číny a ta pak začně chrlit pro evropu přijatelné modely (šlo to v Korei, půjde to i v Číně)

* továrny v číne zjistí, že už vlastně nepotřebujou kopírovat technické výkresy a know-how originálů (např. bmw x-1)

* budou čínští drožkaři natolik silní, že začnou importovat do západního světa ve velkým a automobilky, kterým se tak vrátí trochu nečekaně jejich výtvor nic nezmůžou, protože už bude čína tak silná, že i přes naše "vyspělé" zákony o ochraně práv si je skrze slabé a prodejné (např.) evropské polity protlačí

Otázka co pak a jak teprve v té době se bude třeba šéf Fiatu ohánět tím, jak jsou nevyužity výrobní kapacity. Číně pak stačí nějaký čas počkat, až u nás tradiční automobilky až na několik málo vyjímek popadají a za zlomkovou cenu je koupí.Myslím, že tento trend se nebude týkat luxusního segmentu, ale i ten dostane velkou ránu.

No co dodat...můžete(me) si za to sami!
Rozbalit vlákno
2
16. 4. 2012 09:40
Re: Je jen otázkou času, než....
No řešení to má...jezdit jen MB-BMW. A tím je zachránit >:-[]
18. 4. 2012 12:22
Re: Je jen otázkou času, než....
Já jsem pro. Ale potřeboval bych na to dotaci tak cca 1-2 milióny Kč na podporu evropského průmyslu. Myslíte, že si mám podat žádost? :-!
16. 4. 2012 11:08
Kopie
Hrozná zpatlanina. Jinak sem se všim že tam maj VW starej volant >:D Jenom bez znáčku na airbagu.
Rozbalit vlákno
0
16. 4. 2012 11:31
Důležitější je původ
Ano, je to čínské a všichni se shodují: je to škaredé a kopírující.

Být ale toto auto evropské, třeba alfa r. nebo nějaké "detomaso", všichni by chrochtali blahem, jak je to krásné, úžasné a nikdo by v tom prvky jiných automobilek neviděl.

Největší roli hrajou často emoce z původu a né auto samotné, viz. hyundai, vw.

Nezastávám si číňanů, jen konstatuji. Takova Alfa 8c byla taky pěkná obluda a všichni si libovali.
Rozbalit vlákno
8
16. 4. 2012 11:36
Re: Důležitější je původ
myslím že nemáš tak docela pravdu. Je to hnusný i kdyby to udělali v BMW.
16. 4. 2012 11:54
Re: Důležitější je původ
Tak jsem si to zkusil, stáhnul obrázky, zamáznul ty čínské znaky na značkách a ukázal to pár kolegům, co autonovinky moc nesledují ;-) jednomu se to líbilo, jeden odsoudil předek, že to není novinka ale několik nemálo let starší auto a jinak spolu s dalšími dvěma strhal hlavně ten zadek co prý je neskutečný hnus >:D
16. 4. 2012 11:58
Re: Důležitější je původ
Výborný experiment. A teď to zkus s jinýma, ale řekni, že je to nové Masseratti, nebo něco jiného šťavnatého.
16. 4. 2012 12:36
Re: Důležitější je původ
No tak jasně, když to ukážeš nějakýmu děcku, tak ok
16. 4. 2012 13:07
Re: Důležitější je původ
Tak to mi už neprošlo >:D je to moc exotické.. ale tak jsem zkusil snížit latku prestiže a jako něco na způsob GT-Rka to prý vypadat může a hned je to pěkný auto. >:-[] Jen prostě ten zadek se podle všech nepovedl. Ale možná je to jen kvalitou obrázků že vypadá tak lacině a "plastově" ;-\
16. 4. 2012 12:04
Re: Důležitější je původ
Myslím, že jsi úplně vedle.. tohle je ošklivé, nedotažené, bez hlavy paty, kolem vychytanosti či smyslu pro detail to ani neprošlo a i kdybych nevěděl, kde čerpali "inspiraci", stejně je to pořád jako auto neskuteně odporné. Alfa 8C? Někdo pěje božské ódy, já ne zcela hltač italdesignu bych řekl moc pěkné, když už nic jiného. Ale tyhle čínské *, to je ale ÚPLNĚ jiná liga. Časem Číňani určitě zvládnou mnohé a budou se tu prodávat, ale tohle, i když by to bylo sebekvalitnější (jakože určitě není), tak by si to tu nikdo nekoupil, protože by to na ulici vypadalo jako pěst na oko, zkrátka tragikomedie na 4 kolech.
16. 4. 2012 13:01
Re: Důležitější je původ
:yes: a bez debat
16. 4. 2012 16:29
Re: Důležitější je původ
myslím že ikdyby to byla Alfa nebo DeTomaso,hnůj to bude pořád stejný...a myslím si,že pokud by čínani přestali kopírovat,auta budou dělat stejnak hnusná,protože zkrátka design evropskému oku líbezný stejně nezvládají a ta LACINOST z těch aut přímo bije do očí :-!
16. 4. 2012 13:40
Aerodinamika
Celkom by ma zaujimalo, ci to bolo v aerodinamickom tuneli alebo to aspon ofukovali izbovym ventilatorom.
Rozbalit vlákno
1
16. 4. 2012 16:54
Re: Aerodinamika
100 000 rákosníků dýchalo z plných plic...
Avatar - Martin91
16. 4. 2012 14:34
Aerodinamika
Doufám, že ty auta zůstanou jen u nich a k nám se nikdy něco takového nedoveze :-) Nazval bych ten výtvor naprostým ''nedomrdkem''. A dokonce pochybuju, že se to líbí jim samotným.
Rozbalit vlákno
0
16. 4. 2012 16:25
povinne citanie na pondelok rano
tymto by som chcel podakovat redakcii za tento clanok. pondelok rano je v praci tazky, ale cinsky dizajn dokaze vycarit usmev na tvari... skoda, ze nemam v novu cinsku ADIBAS-ku z vietnamskej trznice, aby som si mohol dopriat "kompletku" zazitok... zavriet oci a predstavit si ako vonia interier noveho FETTARI >:-[]
Rozbalit vlákno
0
16. 4. 2012 17:05
Důležitější je původ
Původ je úplně nejdůležitější, kopie nebrat ! Sporťák, na kolech obyč. osobáku. Dovedu si představit ty ostatní detaily. Vzhledem k tomu, že jsem se málem zabil na pneu "made in china" , už nevěřím ničemu, co má něco společného s technikou. Z číny tak max. tričko, ale předem dvakrát prohlédnout, jestli nemá problém...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
16. 4. 2012 18:42
Made in China
Nevypadá to ani originálně, ani příliš hezky, ani hodnotně. Prostě další slátatnina...Ale vlastně jsem jen rád, že zatím Čína není schopná vyvinout moc aut, která by v Evropě měla šanci.
Rozbalit vlákno
0
16. 4. 2012 21:16
cinani
a kolko stoja take cinske auta ? :-) 1000 eur ? ;-) nic nevedia sami spraviť ...
Rozbalit vlákno
0