Peking 2012
Je to opravdu povedený kousek, byla by škoda, kdyby tento model se u nás v Evropě neprodával. Oživil by naše cesty plné nudných aut svým nádherným designem...
Tady totiž myšleno nebylo - to je gró celé věci...A znovu - komu se chce smát někdo, jehož stát snad nikdy svoji ani jedinou značku neměl a onen průmysl byl vlastně vybudován po 2 WW v rámci industrializace...Všeho moc prostě škodí, sem už fakt píše kde co 8-s
Ono to "kedysi" bylo asi myšlené ... před pár lety (což je sice také trochu NEsmysl, ale... 😉
To "sto krat povedané" bylo povedané kde a jakými inteligenty 8-s ??? To jsou ale žvásty...To tady veřejně píšeš na adresu jedné z kolébek automobilismu ? Ač automobilismus u vás byla tak maximálně TAZ s 1203-kou ??? Kdy se tam u vás vlastně automobilní průmysl vybudoval a jaké logo ty výrobky nosily ??? Co vlastně víš o tradici, komu se chceš konkrétně ty smát ??? A jaké kedysi ??? Místo otevřené demonstrace vlastní nevědomosti si alespoň vygoogli něco o francouzkém automobilismu, výrobcích a vozech samotných, střelče 8-s
krasne auto, krasna zena... zase zopakujem sto krat povedane, kedysi sme sa francuzom a korejcom smialy, myslim, ze teraz celkom valia!!! Kazdy v tride kam patri robi velke kroky vpred.
Ale spat k veci. Preco som vlastne nemohol konstatovat, ze Citroen robil auta doslova skarede? Lebo su vyrobene v "kolebce" automobilizmu? Tato C9 je pekna, lahodka ako smerovka je velmi podarena. Az sa divim, preco to uz nenapadlo technikov v AUDI, ktory so svetlkami tak nejak pre konkurenciou. Lebo sa na slovensku nerobili Skodovky, ale tanky? Hmmmmm. To si musim ist vyguuuglit.