At si placa kdo chce co chce, proste velkej kombik s klimou s motorem 1,6 (i kdyz historickym) za bratru 280k po sleve je alespon pro me velmi solidni nabidka, naprosto dostacujici auto pro denni klidny dojizdeni do prace, na vylety i dvakrat rocne na dovolenou, uprednostnil bych Skodovku pred korejcem, mam praktickou zkusenost z jizdy v rok starym Ceedu a v ten okamzik jsme pochopil, co znamena rozdil v cene, takhle vyhrkany auto s najetyma 20 tisici jsem jeste nepotkal... Takze RIP Octavia Tour, jezdi jich po nasich silnicich mnoho a opravnene.
Musím se přiznat, že jsem to nečekal ani zdaleka tak pěkný, jak to ve skutečnosti vypadá :-) Jsem zvědav ještě na kombika. Škodovka má za tohle každopádně pochvalu. Teď ještě nastavit ceny jako konkurence a může začít pomýšlet na tu jejich TOP 10.
Ja som zase nestretol octu, co nehrka a to som sa viezol uz v 5tich od zakladu po L&K s najazdom od 20 do 120tis. km.
Pocutelne deformacie v skrute pri Octa2 RS (najazd 65tis. km real.) su asi nejakym sportovym doplnkom, ked uz ten TSI motor nie je taky hlucny.
zase se tu někdo snaží o třídní boj hjondé/šáde. v i30 jsem pravda nejel, ve škodovkách jsem jezdil, OI/OII, Fabie i ve feldě. V hjondé, jsem jel v Getzu, Sonatě 3-4 generace a v XG30. Getz byl srovnatelný s pocitem z jízdy z Fabii I, i co se týká kvality a poruchovosti, ve firmě byli obě auta 3 roky. Ani sonáta ani XG30 netrpěla nějakou nekvalitou, a lidé co v tom ve firmě jezdili ,nebyli "obden" v servisu , jak se zde snaží často odpůrci naznačovat a to už je nějaký pátek co se tyhle auta vyráběli. OI byla solidnější a i o něco pohodlnější než OII, která ma sedačky jak lavice z první nápravné skupiny a pseduosportovní, tvrdý podvozek. Ve Fabii I se sedí jak na barové stoličce, a ve zpracování tam, žádný náskok před stejně starou konkurencí nevidím a řečem o nekvalitách současné i předchozí i30 nevěřím i když bych kupoval jinou značku.
Shrnuto, Škodovka, je uplně normální průměrné auto napříč kategoriemi, které za konkurencí ani nezaostává ani ji nepředbíhá (kromě přemrštěných cen), design je věcí v kusu, pro mě jsou všechny Škodovku designově staré už když vyjedou jako novinka. Prodejnost u nás je dána tím, že je to prostě domácí značka, čímž je dána i cena viz výše, podívejte se na ceny např v anglii.
Dám ti podobný příměr, ano? Ať zapláče 200 tisíc majitelů Mini, kteří si je minulý rok koupili, protože si za stejné prachy mohli pořídit minimálně 6 x většího Transita od Forda.... :no:
To souhlasím! Ale jak je možné že "se to podařilo" Škodě Octavia? :-)
PS: To s tím GOLFem, to je ŠPATNÝ příklad - kdyby se Golf první generace (včetně tehdejších motorů) ještě prodával, byl by to fakt DĚS BĚS HRŮZA (což se naštěstí NEděje - současný model s ním má společné jen jmého a podobný tvar karoserie ;-)
Nicméně zde se OPRAVDU prodává technicky STARÉ (navíc slušně řečeno NEvýjímečné) auto :-)
..s variantami motorizací: "děsná" nebo "hrozná"? ;-)
To by ale znamenalo, že pro paní je auto "čtyři kola a volant",nic víc,nic míň... Když už chodí na takový server,tak by měla o autech něco vědět,ne? :-)
Zapomínáš na Toyotu Corollu když sme u těch nejdéle vyráběných modelů.
Brouk má jasný prvenství v tom, že se dělal nejdýl v prakticky stejným designu.
Pokud ALE jde jen o název modelu vyráběného v XY generacích, tak tam je to golf, corolla ovšem myslím že všechny přehrává zcela jasně Ford řady F. Ty se totiž v USA vyrábí už přes 60 let. Někdo namítne že je to pickup, ale v USA je řazen i mezi běžnými osobními vozy :-)
Ten se po stejným názvem vyrábí suverénně nejdéle na světě.
V pátek jsem viděl na dálnici HK-Praha ve stříbrné barvě,kliky černé a zatmavená zadní světla ve 13.20 hodin Škodu Rapid na Fkové značce bez maskování.
OII Tour už není v konfigurátoru od minulého týdne a nejde zadat do výroby.Pouze skladové vozy.Náběh do výroby Rapidu je 22KT/12.
Octavia Tour II není tak stará, má "jen" 8 let, samotná Octavia II ("netour") se dožije asi 9 let, než ji příští rok nahradí třetí generace. Původní Tour měl při konci své výroby (v roce 2010) 14 let. Tohle si opravdu může dovolit jen málokterá automobilka. Ale nepřekonatelný rekord stejně drží VW se svým Broukem , který se vyráběl od roku 1938 do roku 2003 ;-)
A proč by ne? Já bych ho bral. Když jsme ale před pár lety kupovali auto, tak šla Škodofka do kopru. Za cenu jako konkurence neměla rádio, ESP a už nevím jestli i klimatizaci. Dneska ale by v té ceně byl daleko širší výběr.
Jen opravdu vyjimečným vozům automobilové historie se tohle může podařit! :yes: Ale druhá generace se vyrábí jen osum let ;-) To je jako kdyby jsi nepsala,že je neuvěřitelné,že se Golf po 38 letech ještě prodává >:D