Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Hammunasakra
NEskutečné..
| 16. 4. 2012 14:49
..že se 16 (?) let staré auto ještě prodává :-|
Avatar - guze
NEskutečné..
| 16. 4. 2012 14:53
16?to asi ne.....
NEskutečné..
| 16. 4. 2012 14:53
Jen opravdu vyjimečným vozům automobilové historie se tohle může podařit! :yes: Ale druhá generace se vyrábí jen osum let ;-) To je jako kdyby jsi nepsala,že je neuvěřitelné,že se Golf po 38 letech ještě prodává >:D

Nezbývá než dodat: "A jak!!!" ;-)
Avatar - Hammunasakra
NEskutečné..
| 16. 4. 2012 15:43
To souhlasím! Ale jak je možné že "se to podařilo" Škodě Octavia? :-)
PS: To s tím GOLFem, to je ŠPATNÝ příklad - kdyby se Golf první generace (včetně tehdejších motorů) ještě prodával, byl by to fakt DĚS BĚS HRŮZA (což se naštěstí NEděje - současný model s ním má společné jen jmého a podobný tvar karoserie ;-)
Nicméně zde se OPRAVDU prodává technicky STARÉ (navíc slušně řečeno NEvýjímečné) auto :-)
..s variantami motorizací: "děsná" nebo "hrozná"? ;-)
NEskutečné..
| 16. 4. 2012 17:34
Tak golf 1 generace se ještě asi před 5lety vyráběl a prodával v JAR...
NEskutečné..
| 16. 4. 2012 23:04
... a měl palubku z Fabie I :yes:
NEskutečné..
| 17. 4. 2012 09:31
Jo to měl...
NEskutečné..
| 19. 4. 2012 23:53
:yes:
Avatar - Barrichello
NEskutečné..
| 16. 4. 2012 14:55
No co, když se mohla prodávat Felicie ještě v roce 2000/01 a v základu to byl Favorit z roku 1987 s jinou kastlí - tedy 13-14 let stará kára.

No tak bylo potřeba něčím navázat ne, a Oktávie byl jasný adept na překonání rekordu :-)
NEskutečné..
| 16. 4. 2012 14:55
A proč by ne? Já bych ho bral. Když jsme ale před pár lety kupovali auto, tak šla Škodofka do kopru. Za cenu jako konkurence neměla rádio, ESP a už nevím jestli i klimatizaci. Dneska ale by v té ceně byl daleko širší výběr.
NEskutečné..
| 16. 4. 2012 14:57
Octavia Tour II není tak stará, má "jen" 8 let, samotná Octavia II ("netour") se dožije asi 9 let, než ji příští rok nahradí třetí generace. Původní Tour měl při konci své výroby (v roce 2010) 14 let. Tohle si opravdu může dovolit jen málokterá automobilka. Ale nepřekonatelný rekord stejně drží VW se svým Broukem , který se vyráběl od roku 1938 do roku 2003 ;-)
NEskutečné..
| 16. 4. 2012 15:00
Ale co do počtu vyrobených kusů ho položil na lopatky Golf :-)
Avatar - Barrichello
NEskutečné..
| 16. 4. 2012 15:22
Zapomínáš na Toyotu Corollu když sme u těch nejdéle vyráběných modelů.

Brouk má jasný prvenství v tom, že se dělal nejdýl v prakticky stejným designu.

Pokud ALE jde jen o název modelu vyráběného v XY generacích, tak tam je to golf, corolla ovšem myslím že všechny přehrává zcela jasně Ford řady F. Ty se totiž v USA vyrábí už přes 60 let. Někdo namítne že je to pickup, ale v USA je řazen i mezi běžnými osobními vozy :-)

Ten se po stejným názvem vyrábí suverénně nejdéle na světě.
Avatar - Hammunasakra
NEskutečné..
| 16. 4. 2012 15:47
:yes: :-)
Avatar - GeorgeWWW
NEskutečné..
| 16. 4. 2012 15:10
Nezapomeňte, že jednak interiér, ale i většina exteriérových dílů jsou shodné s Octavií po FL, takže pokud došlo k modernizaci, Tour jí prošel také...
NEskutečné..
| 16. 4. 2012 15:11
Tour neprošel modernizací,ale rovnou dvěma generacemi Octavie.
NEskutečné..
| 16. 4. 2012 15:38
Myslim, ze tady pani to chtela zahrat tak, ze octavia zadnou druhou generaci nemela a ze to byl pouze velky facelift.
NEskutečné..
| 16. 4. 2012 15:43
To by ale znamenalo, že pro paní je auto "čtyři kola a volant",nic víc,nic míň... Když už chodí na takový server,tak by měla o autech něco vědět,ne? :-)
NEskutečné..
| 16. 4. 2012 18:54
No zas at ji nekrivdime. To je pouze moje domnenka, treba to myslela jinak. :-!
Avatar - twistedTSD
NEskutečné..
| 16. 4. 2012 18:44
Kde vidíš 16leté auto?
R.I.P.
| 16. 4. 2012 14:59
Legenda odchází... "Královna je mrtvá, ať žije královna!" :-! :yes:
R.I.P.
| 16. 4. 2012 15:38
:-) :yes:
Škoda Rapid
| 16. 4. 2012 15:05
V pátek jsem viděl na dálnici HK-Praha ve stříbrné barvě,kliky černé a zatmavená zadní světla ve 13.20 hodin Škodu Rapid na Fkové značce bez maskování.

OII Tour už není v konfigurátoru od minulého týdne a nejde zadat do výroby.Pouze skladové vozy.Náběh do výroby Rapidu je 22KT/12.
Avatar - GeorgeWWW
Škoda Rapid
| 16. 4. 2012 15:08
Ohledně výroby A-Entry to pravda není, výroba v KT 22 nezačíná.
Škoda Rapid
| 16. 4. 2012 15:10
Pak jedině po celozávodní dovolené.Pokud máš přesnější info,tak sem s ním. :-)
Avatar - GeorgeWWW
Škoda Rapid
| 16. 4. 2012 15:21
Přesnější info sice mám, ale prezentovat ho fakt nemůžu, svou práci mám rád :-)
Škoda Rapid
| 16. 4. 2012 16:23
Proč bude výroba Fabie stát ještě 14 dnů po celozávodce? ;-)
Škoda Rapid
| 16. 4. 2012 18:45
Bo se hromadí na skladech ;-)
Škoda Rapid
| 16. 4. 2012 15:13
jj,představení vozu bude každým dnem ;-)
Škoda Rapid
| 16. 4. 2012 16:33
taky taky,na liberecku tmavě stříbrná s kompletně zalepeným předkem :yes:
Plačte,
| 16. 4. 2012 16:29
...troubové co jste koupili Citigo za 200 000. V podstatě za stejný prachy jste mohli mít auto o dvě třídy vejš >:D
Plačte,
| 16. 4. 2012 16:38
Dneska jsi vtipný! >:D :yes:
Plačte,
| 16. 4. 2012 18:21
má pravdu předsedo.S trochou výbavy stojí tolik co Tour fzákladu >:D
Plačte,
| 16. 4. 2012 19:05
Taky bych neváhal ;-)
Plačte,
| 16. 4. 2012 20:58
Dám ti podobný příměr, ano? Ať zapláče 200 tisíc majitelů Mini, kteří si je minulý rok koupili, protože si za stejné prachy mohli pořídit minimálně 6 x většího Transita od Forda.... :no:
Avatar - Ada je zase tady
Bez dieselu
| 16. 4. 2012 19:48
Octavie s benzinovym motorem stejne nemela smysl :no: Do auta patri diesel!
Avatar - Nerez
Bez dieselu
| 16. 4. 2012 20:25
Už zase? >:D
Avatar - Ada je zase tady
Bez dieselu
| 17. 4. 2012 01:34
Stále! :yes: Opakuj po mně: D-O A-U-T-A P-A-T-Ř-Í D-I-E-S-E-L !
Avatar - Barrichello
Bez dieselu
| 17. 4. 2012 09:26
Diesel patří do kombajnu, ne do auta >:D
Bez dieselu
| 17. 4. 2012 17:29
Také stale! :yes: Opakuj po mňe DO AUTA PATŘÍ Benzín JE SUPER !!! :yes:

Diesel patří největší S V I N S T V O !!! >:D ale mňe NIKDY nekoupim diesel, rozumíš tomu!
Bez dieselu
| 22. 4. 2012 19:15
Ale klidně, jen tou alternativou nesmí být 1.4 a 1.6 MPI.
Skoda
| 17. 4. 2012 08:05
At si placa kdo chce co chce, proste velkej kombik s klimou s motorem 1,6 (i kdyz historickym) za bratru 280k po sleve je alespon pro me velmi solidni nabidka, naprosto dostacujici auto pro denni klidny dojizdeni do prace, na vylety i dvakrat rocne na dovolenou, uprednostnil bych Skodovku pred korejcem, mam praktickou zkusenost z jizdy v rok starym Ceedu a v ten okamzik jsme pochopil, co znamena rozdil v cene, takhle vyhrkany auto s najetyma 20 tisici jsem jeste nepotkal... Takze RIP Octavia Tour, jezdi jich po nasich silnicich mnoho a opravnene.
Avatar - cerrbion
Skoda
| 17. 4. 2012 08:34
zase se tu někdo snaží o třídní boj hjondé/šáde. v i30 jsem pravda nejel, ve škodovkách jsem jezdil, OI/OII, Fabie i ve feldě. V hjondé, jsem jel v Getzu, Sonatě 3-4 generace a v XG30. Getz byl srovnatelný s pocitem z jízdy z Fabii I, i co se týká kvality a poruchovosti, ve firmě byli obě auta 3 roky. Ani sonáta ani XG30 netrpěla nějakou nekvalitou, a lidé co v tom ve firmě jezdili ,nebyli "obden" v servisu , jak se zde snaží často odpůrci naznačovat a to už je nějaký pátek co se tyhle auta vyráběli. OI byla solidnější a i o něco pohodlnější než OII, která ma sedačky jak lavice z první nápravné skupiny a pseduosportovní, tvrdý podvozek. Ve Fabii I se sedí jak na barové stoličce, a ve zpracování tam, žádný náskok před stejně starou konkurencí nevidím a řečem o nekvalitách současné i předchozí i30 nevěřím i když bych kupoval jinou značku.

Shrnuto, Škodovka, je uplně normální průměrné auto napříč kategoriemi, které za konkurencí ani nezaostává ani ji nepředbíhá (kromě přemrštěných cen), design je věcí v kusu, pro mě jsou všechny Škodovku designově staré už když vyjedou jako novinka. Prodejnost u nás je dána tím, že je to prostě domácí značka, čímž je dána i cena viz výše, podívejte se na ceny např v anglii.
Skoda
| 20. 4. 2012 10:56
O1 byla solidnější než O2? :-) je zajímavé, co někteří jedinci, jako ty, dokáží vypustit na internetu za kraviny >:D
Skoda
| 18. 4. 2012 11:47
Ja som zase nestretol octu, co nehrka a to som sa viezol uz v 5tich od zakladu po L&K s najazdom od 20 do 120tis. km.
Pocutelne deformacie v skrute pri Octa2 RS (najazd 65tis. km real.) su asi nejakym sportovym doplnkom, ked uz ten TSI motor nie je taky hlucny.

Ale je to uhol pohladu.
Avatar - skejpa
Not bad
| 11. 12. 2012 16:17
Musím se přiznat, že jsem to nečekal ani zdaleka tak pěkný, jak to ve skutečnosti vypadá :-) Jsem zvědav ještě na kombika. Škodovka má za tohle každopádně pochvalu. Teď ještě nastavit ceny jako konkurence a může začít pomýšlet na tu jejich TOP 10.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku