No tak ako to citam, a samotny cinani nevedia ako zaplatit - je to pre nich problematicke a co potom?? To ford sa ho chce az tak rychlo zbavit?? kupil za 6 preda za 2 ak som spravne cital?! tak to je uz ine hospodarenie 8-s
Nech to predaju komukolvek hoci aj Lade len nie činanom, lebo to volvo asi uplne polozi...
A za kolik by ho v dnesni dobe meli prodat? At ho koupi klidne cinani, kdyz do nej buodu cpat penize. Myslite snad, ze to nejak zmeni produkty? Jde jen o to, kdo bude investovat vyvoj novych modelu. Ostatne podivejte se na Jaguar a jeho nove omdely po odkoupeni Indem Ratenem Tata...
Problem je ten, ze Tata prachy na investicie ma a cely vyvoj aj pracovnici ostali vo VB. Cinani sa nechali pocut, ze ledva na volvo naskrabu a z coho potom budu investovat?? este aj strasili s vyrobou v čine - co by bola nocna mora...
Vyroba v Cine muze znamenat jen levnejsi vyrobu, auto muze ve finale byt uplne stejne ve vsech ohledech. Ale rozhodne bych nechtel koupit auto "made in china", protoze bych nerad podporoval komunisticky cinsky rezim vic, nez je nutne. :-)
Prave o to ide, "made in china" odradi mnohych (ak by nedajboze sa tam vyroba aj prestahovala - co je nepotvrdene). Nejde len o kvalitu (ktora podla mna by klesla) ale aj o know how a bezpecnost a vsetko v com je volvo King - to budu mat cinani, ktory s tymto neskutocne zaostavali...a pochybujem, ze budu investovat do neho tolko aby bola stale svetova spicka. Tata a Jaguar v tomto maju stastie...aj napriek extremnej strate Tata investicie a planovany vyvoj novych modelov nepriskrtil :yes:
A myslis, ze v Cine neni nikdo inteligentni, aby si tyhle rizika uvedomil? Podle me by to NEMUSELO dopadnout katastrofalne, mozna by par lidi odradilo to, ze je volvo vyrabene v cine, ale dokud to nebude ve zpravach na nove a CT1, tak to stejne 99% potencionalnich kupcu asi nebude vedet a pravdepodobne se to ani nikdy nedozvi, paklize se nepodivaji do velkeho TP sveho auta, kde to bude napsane :-)
Tak to jo. Já kdysi chodíval na Koněvce do takovýho malýho obchůdku, ten byl skutečně Číňanů, a tam byste se naučil i víc, měl tam puštěné i čínské kanály. Možná tam ještě je.:-)
...to je jedno, uz jsem se beztak poblil...takovyhle k odpoledni kave;-/
PS. Americani jsou ty nejhorsi bysnysmeni na svete !!! je snad nekdo proti ?? na co tyhle * v automobilovem prumyslu za poslednich 30 let sahly, tam prisla jen zkaza. Blby je, ze ted to za ne schytali mirumilovny Severani....tohle mi prijde opravdu lito....
jo jo, sám to cítím v práci. Naše původně česká společnost je vlastněna americkou společností a každé rozhodnutí či nařízení je špatné a neodpovídající našemu trhu.
nechci to videt prehnane kriticky, ale tohle jsou jen a jen fakta: Volvo :no: , Opel :no: ...tim se nechci zastavat manazeru z Volva, sami se do tehle problemu dostali, ale jak Ford pomohl Volvu, jsem za ta leta nepochopil...a jedinej vysledek: Cina se "zadarmo" dostane k evropskemu know-how, ktery neumeli doposud okopirovat. To je dost tristni vysledek, kdyz vezmene v uvahu, jak jsou ted na tom americky automobilky, ktery drzi nad vodou ochranarsky opatreni americky vlady. Na hubu je meli nechat padnout. V Americe by nezustala jedina automobilka a trh by si rozdelili ti nejsilnejsi. Posledni dobou nemuzu Amiky za tyhle "vysledky" ani vystat. Vzdyt jenom kam az zatahli celosvetovou ekonomiku ?? A pripad Volva ? Jen dukaz zvracenosti dnesni ekonomiky. Jsem znechucenej, nastvanej a mrzutej zaroven;(
Ty woe, to jsi to trefil >:D Mírumilovní Švédi za podpory Dánů a Norů nás totálně vybrakovali, vymysleli pojem 30letá válka a potom když dost nakradli tak se zklidnili... >:D
Nebo pirátské výpady Normanů, kamaráde ti dojeli až do jižní Itálie, jsou tam po nich památky na každém kroku... >:D Normané dále ovládli severni Francii, po usmíření s francouzským králem napadli a ovládli Anglii a následně v bratrovražedné válce prohráli s francouzskými vojsky vedenými Johankou z Arku...
Jojo, mírumilovní seveřané... >:D
Ty´s to historicky rozsekal >:D
Obecně jsou dnes už celkem mírumilovní, to ano.. pokud jde ale o byznys, tam jdou okolky stranou.
Jo, stoletou válku vyhráli Frantíci (během posledních asi sedmi let) hlavně díky prudkému rozvoji moderního dělostřelectva (bratři Coulvierovi) a upuštění od sebevražedných strategií zdegenerovaných šlechticů (zdravím vás, herr Schwarzenberg), ale protože historici jsou odedávna zejména Angličané (a velmi dobří), píše se o téhle válce tak maximálně do bitvy u Agincourtu.. pak už to jaksi... nebylo ono ;-)
Noo jestli to budou mít čiňani tak sice muzou investovat do Volva, ale kolik kdyz uz nyní ty peníze nemají. A pujde kvalita nahoru? Budou tlaceni majitelem aby jí zlepsovali? No jak znam made in china tak asi ne
tohle je podle mě konec pro Volvo, jelikož kdo si koupi čínský auto za milion když si může koupit za stejny penize německý... ale podle me je to určitě škoda, protože Volvo přecijen je pojem at už v bezpečnosti nebo jako tipické americké rodinné auto... Ja bych to neprodaval byt Fordem
Rozdiel tam určite je, minimálne v našom vnímaní jedného a druhého národa. Číňania sa proste nezapísali a nezapisujú dobre, a na rozdiel od Indov sa stávajú hrozbou pre európskych výrobcov.
Volvo asi nie je celkom cool, namieste je ale tiež otázka, prečo vlastne. Iste, postup Forda je pochopiteľný, ak si majetok nedokážem udržať a rozmnožiť, je lepšie ho predať.