Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Zlevňování aut se loni téměř zastavilo, ceny klesly o procento

V současnosti má akční nabídky většina značek. Například domácí Škoda má akce na všechny modely kromě Superbu a Citigo.
Zpět na článek
20. 4. 2012 14:53
NJN, uz neni kam zlevnovat
Mam pocit, ze nejlevnejsi Dacie kolem 160tis jsou na naproste hrane, pokud ma vyrobce mit jeste nejaky zisk a kupujici nejakou zaruku servisu. Jakoze Dacia je jedna z mala ziskovych aktivit Renaultu.
Treba ted sleduju aktivitu GreatWallu v Bulharsku a to je cenove docela jina liga nez rozmerove srovnatelne Sandero, jejich hatch Voleex C10 vypada jako moderni auto, ma to ve standardu klimu, okna v elektrice, radio s MP3, ctyrvalcovou patnactistovku se 100 konma, ABS, ESP ... jenze taky za to chteji pres 200 tisic v prepoctu. Jsem cekal tak o 50 tisic mene, ale chyba lavky. Uz ani ti Cinani to levneji neumeji.
Rozbalit vlákno
3
20. 4. 2012 16:11
Re: NJN, uz neni kam zlevnovat
Právě že naopak, prostor tu bude vždycky.

Silní hráči mohou nějaký čas třeba i slevami začít dumpovat trh, připočti si nějaké vládní dotace a objevíš netušené možnosti s cenami:)

Už dnes mi přijde, že nějaká auta se prodávají s nulovou marží, plní jen nějakou výrobní kapacitu, která by jinak stála prázdná a čeká se víceméně jen na to, až se začne sypat a vydělávat na náhradních dílech, či servisu.
Avatar - Guttalax
20. 4. 2012 16:22
Re: NJN, uz neni kam zlevnovat
;-) Nemáš na mysli tyto rejžožráče?[odkaz] >:D >:D >:D
20. 4. 2012 16:47
Re: NJN, uz neni kam zlevnovat
Myslím, že prostor se najde vždy, pokud výrobce chce, nebo spíše musí. Pořád je možnost tlaku na subdodavatele, ten často raději přijde o část zisku, který třeba realizuje jinde, než by se položil.Dobrým příkladem může být Škoda, když srovnáme její ceny na našem trhu před pár lety a dnes..a zisk pořád roste. Ano, jinde v Evropě její ceny byly postaveny vzhledem ke konkurenci jinak, ale pro relativně malou automobilku je domácí trh nezanedbatelný. Samozřejmě za toto můžem děkovat zejména rostoucímu konkurečnímu tlaku z Dálného Východu.