Souhlasím, nové generace jsou na tom o poznání lépe (ve starých šlépějích ještě pokračuje např. X6). Napříč značkou mě osobně zaujala kabina 5 GT s tmavými sloupky...
Jo, předchozí interiér 3er (ale i předchozích 5er a 1er) působil hrozně lacině, zarytí fandové BMW se to sice často snaží vyložit jako pozitivní designovou jednoduchost (které jsem obecně také příznivcem), ale v těchto případech šlo rozhodně spíš o zmiňovanou lacinost, zvlášť na poměry prémie.
Tak ten tvar najdeš velmi podobný i ve Focusu, i když v trochu cirkusovém materiálu, ale samozřejmě tady jsou budíky trochu jinak umístěně, než v Audi....
je to jednoduché, PSA 5ti kvalt je mizerný ;-) Bohužel je již cca 2 desetiletí pořád stejně "vykloktaný". Měl jsem jej v 306 a C4 GPicasso a sestra v Saxu, všude stejná bída, nepřesná kulisa a komfort řazení tak 2 generace za koncernem. Btw šestka v tom Picassu dost chyběla...
6-ti kvalt mám v P5008 a to je jiná liga, skoro se vyrovná 6-ti kvaltu v OII. Obě auta mám doma, takže to můžu pěkně porovnat ;-)
Opravdu to není nic neobvyklého. Jsou i případy, kdy balíček obsahující konkrétní příplatek je (citelně) levnější než příplatek samotný. A zbytek balíčku je příjemný bonus. Najdeš to občas u VW, Audi, BMW a i dalších. Ceníky jsou spíš orientační, rozhodující je nabídka prodejce.
Pokud hovoříš o designu, pak ano, po 206 to šlo do háje. Co se týče ale aut, 206 odstartovala horší éru Peugeotu, jelikož za moc nestála a navíc se jí nechali unést vyššími prodeji a pak už dělali jen variace na její design bez nějakého signifikantního technického vývoje.
Jen nevím, proč by 5MT mělo být mimo mísu. V podstatě je to jen číslo na ohánění se v hospodských diskuzích, na jejichž notu hrají i automobilky. Závisí především na zpřevodování a pokud je správné, tak u 6MT musíš akorát častěji řadit a minivýhoda je pouze ve spotřebě. Velký počet stupňů má význam pouze u slabých motorů, kde potřebuješ pro adekvátní dynamiku motor v úzkém spektru otáček. Zajímavé je, že výrobci to dělají přesně naopak přesně v tom stylu že 6 je víc než 5. Čím dražší a silnější auto, tím víc stupňů má a že je to k ničemu je nějak jedno.
Cena nie je zlá, ale zadné svetlá sú katastrofálne. Hnus. Malý volant zaujme a dobre padne do ruky, ale čitateľnosť prístrojov je zlá. Vyskúšané, nezvykol by som si a ani si nechcem zvykať na podobné nezmysly. Tento model ťažko vytiahne automobilku z krízy.
Oproti 207 má být ta úspora až 173 kg (v závislosti na verzi, průměrně 110 kg) a Charlie asi naráží na to, že pohotovostní hmotnost 1.2 VTi má být 975 kg, kdežto 1.4 VTi má tady v článku uvedeno 1070 kg.
pokial viem, tak vsetky vybavove stupne okrem access maju velky dotykovy display s tym ze k tomu sa doplaca 12tis za navigaciu (rozumej programove vybavenie), pripadne dalsie peniaze za cd/dvd a podobne
zakladna verzia access obsahuje len obycajne radio (dokonca je verzia aj bez riadia ale tie sa asi na nase trhy nedodavaju :-)
opravte to prosim v texte lebo je to tam zavadzajuco napisane
pre troppera: slovenske ceny su uz zname...
Netuším, kdes to vyčetl, ale ve SM, kde se 208 věnují na dvojstraně je údaj, že 208ka shodila 100Kg proti 207čce a to především použitím ušlechtilejších ocelí, na skeletu a pomocných rámech. Zbytek obstaralo zkrácení karoserie.
Tak za prvé může být méně vybavená (kombinována s nižším výbavovým stupněm, který není dostupný pro výkonější motory) a za druhé bude mít tříválec lehčí "příslušenství" ... tím mám na mysli například brzdy (slabší motory mívají menší kotouče vpředu a bubny vzadu), menší rozměr kol a pneumatik, menší akumulátor, menší převodovku atd.
přesně tak,..desing je strašný,....někdy méně znamená více,....nejlepší byla jednoznačně "206", na svoji dobu opravdu supr,....od té doby to jde do háje,....KOLIK modelů ještě zkurví těmi trojúhelníky v předních oknech, než to pochopí >:D , to platí všeobecně, hodně značek po tomto módním výstřelku sáhlo,....pochopím to u MPV, ale jinak hrůza hrůzoucí, vždy si vzpomenu na Š 105-120,.... :no::no::no::no::no::no::no::no::no::no:
Nechápu ten příplatek za klimatizaci: to můžu buď zaplatit 20 tisíc za klimatizaci, nebo těch samých 20 tisíc (rozdíl ceny mezi výbavami Access a Active) za klimatizaci a navíc zrcátka v elektrice, mlhovky, rádio s USB a modrým zubem atd.?
Zdravim,
mohl by mi nekdo znaly vysvetlit, jak je mozne dosahnout uspory cca 100 kg verze 1,2 VTi vs. verzi 1,4 VTi. Prijde mi to az neskutecne. Jestli se tedy nejedna o nejakou chybu ve specifikaci.
Diky.
P208 se podle mě povedla a je za celkem slušný peníz. Celkem široká paleta motorů a výbav, příplatky dle článku výše celkem přijatelné ;-)
Ideální konfigurace 5dv. 1.4VTi Allure za stále přijatelných 305k Kč. Jen škoda, že PSA nenasadila všude 6M převodovku, přece je jen 5ti kvalt už trochu mimo mísu a neni/nebude zrovna přesný jako v jiných modelech ;-\
Takže bych si tipl, že překoná svého předchůdce, ale prodejnost na P206 asi nedosáhne. Nicméně bravo Peugeot ;-):yes:
Mě se třeba líbí, soudím jen dle fotek. A cena se mi také nezdá vysoká, vzhledem k tomu, že jde o nový model. Myslím, že ve verzi Active to může být atraktivní koupě pro mladší, či bezdětné, anebo jako druhý vůz do rodiny. Co se týká jízdních vlastností a spolehlivosti ukáže až čas.
som zvedavy na ceny u nas, s 1.2VTi to vyzera na slusny zaklad :yes:
pezotu fandim, tesim sa na prichod 208micky, na youtube je uz niekolo testov tohto krasavca a paci sa mi cim dalej tym viac, chvalim velkost razvoru, velkost kufra, znizenie hmotnosti, maly volant vyzera spickovo - to auticko vyzera velmi sympaticky a pritom je to pezot ako sa patri :yes: