Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peugeot 208: České ceny začínají na 235 tisíc Kč

20. 4. 2012 • 21:51
63
36
Zobrazit náhledy (63)
Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208 Peugeot 208
Peugeot 208 vstupuje na český trh. Zatím jen se známými čtyřválcovými motory.

Peugeot zahájil prodej nové generace svého malého hatchbacku – modelu, který nese ve firemním značení číslo 208. Český ceník zatím zahrnuje čtveřici motoru: benzinové a dieselové čtyřválce o objemu 1,4 a 1,6 litru.

Nové tříválcové motory 1,0 VTi (50 kW) a 1,2 VTi (60 kW), které budou představovat základ nabídky, se dostanou do prodeje na podzim a to samé platí pro přeplňovaný 1,6 THP (115 kW). Nyní tedy sahá spektrum benzinových motorů od 70 do 88 kW a dieselových od 50 do 84 kW.

Základní výbava Access obsahuje kompletní sadu bezpečnostních prvků – šest airbagů, ESP a tempomat s omezovačem rychlosti. Dále nabídne centrální zamykání s dálkovým ovladačem, elektrické stahování předních oken, palubní počítač, výškově nastavitelné sedadlo řidiče a volant nastavitelný výškově i podélně.

Zrcátka se nastavují manuálně a kliky dveří nejsou lakovány v barvě karoserie. Dvěstěosmička standardně stojí na 15palcových ocelových kolech s rozměrem pneu 185/65 R15.

Peugeot 208 - české ceny třídveřové verze
Motor1,4 VTi1,6 VTi1,4 HDi1,6 e-HDi
Převodovka5M5M5M5M
Zdvihový objem [cm3]1397159813981560
Válce/ventily4/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]70/600088/600050/400068/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]136/4000160/4250160/1750230/1750
Max. rychlost [km/h]188190163185
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,59,913,510,9
Komb. spotřeba [l/100 km]5,65,83,83,8
Pohotovostní hmostnost [kg]1070109010501080
Cena Access 3dv. [Kč]235.000,--275.000,--
Cena Active 3dv. [Kč]255.000,---325.000,-
Cena Allure 3dv. [Kč]-310.000,---

Klimatizace je za příplatek 20 tisíc a nebo standardně v prostředním stupni Active. Ten dále přidává přední mlhovky, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, rádio, USB konektor, Bluetooth a dělená zadní sedadla. Navíc lze za příplatek doobjednat řadu prvků z nejvyšší výbavy.

Vrcholné Allure má litá 16palcová kola, diodová denní světla, funkci odbočovacích světel pro přední mlhovky, zatmavená zadní skla, dešťový a světelný senzor, automatickou dvouzónovou klimatizaci, kožený volant a čalounění látka/koženka.

Vestavěná navigace s dotykovým displejem je za velmi přijatelných 12 tisíc korun, panoramatické střešní okno pak za 13 tisíc. Za 7 tisíc korun lze doobjednat zadní parkovací senzory, stejný je i příplatek za alarm nebo elektrické stahování zadních oken.

Peugeot 208 - české ceny pětidveřové verze
Motor1,4 VTi1,6 VTi1,4 HDi1,4 e-HDi1,6 e-HDi1,6 e-HDi
Převodovka5M5M5M5MA5M6M
Zdvihový objem [cm3]139715981398139815601560
Válce/ventily4/44/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]70/600088/600050/400050/400068/400084/3600
Největší toč. mom. [Nm/min-1]136/4000160/4250160/1750160/1750230/1750270/1750
Max. rychlost [km/h]188190163165185190
Zrychlení 0-100 km/h [s]10,59,913,516,210,99,7
Komb. spotřeba [l/100 km]5,65,83,83,43,83,8
Pohotovostní hmostnost [kg]107010901050106010801090
Cena Access 5dv. [Kč]250.000,--290.000,----
Cena Active 5dv. [Kč]270.000,--310.000,-330.000,-340.000,--
Cena Allure 5dv. [Kč]305.000,-325.000,---375.000,-395.000,-


Témata
22. 4. 2012 13:57
Re: 208 x pěkná práce...
Pokud je řeč o té konkrétní převodovce, tak pak samozřejmě ano. Z mé strany byla řeč pouze o počtu stupňů jako takovém.
22. 4. 2012 10:36
Re: Detail v interiéru
ano,ma to dva budiky...ale tie su takto aj v desiatkach,stovkach inych autach... :no:
Avatar - white label
21. 4. 2012 23:46
Re: Detail v interiéru
Jo, předchozí interiér 3er (ale i předchozích 5er a 1er) působil hrozně lacině, zarytí fandové BMW se to sice často snaží vyložit jako pozitivní designovou jednoduchost (které jsem obecně také příznivcem), ale v těchto případech šlo rozhodně spíš o zmiňovanou lacinost, zvlášť na poměry prémie.
Avatar - white label
21. 4. 2012 23:33
Re: Detail v interiéru
Kterou generaci 3er máš na myslí?
Avatar - Ronault.
21. 4. 2012 23:07
Re: Detail v interiéru
Tak ten tvar najdeš velmi podobný i ve Focusu, i když v trochu cirkusovém materiálu, ale samozřejmě tady jsou budíky trochu jinak umístěně, než v Audi....

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku