Paci sa mi ze je stale s manualnou prevodovkou. Pravdepodobne by ten krutiaci moment automat rozdrvil. Je to ikona, z roka na rok vycibrenejsie, aj ked najvecsie caro ma podla mna ta prva generacia :yes:
Vím, že je to vždy docela sporný a problematický určit co je nová generace a co jen modelová péče či facelift. Ale v tomto případě si troufám tvrdit že 2. a 4 . generace jsou jen facelifty či ještzě míň. To že se zvedne objem motoru neznamená že jde o novou generaci. A v té dvojce přišla prostě pozdě varianta coupé, ale nebyl to příchod nové generace. vidět je to jak na interiéru - z 95% stejný tak na exteriéru. Prostě jen to auto ladili. To rozdíl mezi generacemi např u 911 je v porovnání s tímto naprostou revolucí. Ale jinak hezký článek. :yes: Eště že i v automobilovém novověku vznikají další nové ikony, a nemusíme se jen odkazovat do 60 a 70. let. :yes:
Je mi jedno, jestli je to facelift, nebo nová generace, vypadá skvěle a teď zvláště ten interiér. Četl jsem hodně v porovnání s konkurencí, že je to tak trochu neohrabané auto. Je to možné, ale ruku na srdce, kdo až si troufne poznat limity auta. Viper má neskutečné charizma, velký silný motor nedotčený downsizingem a to se mi líbí. Je jedno, že to žere i trávu kolem silnice. Kdo to auto chce a může si ho dovolit, ten má i na provoz. Já si to dovolit nemůžu, avšak mít na to, tak je to jeden z velkých favoritů na auto pro radost. :-)