Peking 2012
Anonym
0
zajímavý motor a rozhodně ne špatná volba. Je super že Jaguar stále pokračuje ve výrobě motorů s kompresory.
CHerokee
0
Souhlasím. Teď ještě, aby k motoru postavili odpovídající moderní sportovní auto. XK už to má vzhledem ke konkurenci za sebou.
cri-cri
0
přesně tak, chyběl jim tam pořádná V6
Anonym
0
No chyběl no, ale už nechybí. Do XF docela zajímavá volba, pro ty kdo nepotřebují V8 Supercharged
Hammunasakra
0
Souhlas :yes: 😄
Poslední věta: "Na druhou stranu je Jarguar-Land Rover celosvětově největším producentem osmiválcových motorů." pane Veverko jste si tým jistý, ja rozhodně ne. Určitě za louží bude pár koncernů co vyrobí více osmyhrnku než Jarguar-Land Rover a to neznám z halvy ani jedno číslo.
Taky bych se divil, kdyby to byli oni. V Americe dělají hromadu 8 válců, v Evropě MB jich dělá hromadu atd.
Ano, Jaguar-Land Rover dělá víc osmiválců než BMW, Mercedes, Audi i Lexus. Má to i velice jednoduché vysvětlení - u britské dvojice jsou V8 zatím nosnou částí nabídky, u ostatních značek tvoří okrajový vrchol nabídky.
No a mate overenou i USA? Nejde prece o Lexus, ale spis o GM nebo Ford, ten pouziva V8 jeste docela masove, nicmene jen hadam
Tam by se dalo argumentovat užitkovými vozy (pickupy), ale v osobních autech a SUV to zřejmě už taková sláva nebude...
USA budou jasně první, pokud započteme i pickupy.
Vem si jen forda, kolik z těch pickupů řady F má V8ku, plus přidej pár Mustangů, nějakej ten E😜edition , dodávky E-serie.....
Bohužel v osobákách už žádná V8ka není, Taurus má jen V6 a Viktorka se už nedělá. Ještě nutno započtnout Lincolna a jeho Navigator.
U GM maj V8ky nejvíc Silverada, pak všechny Corvetty, nějaká Camara, Cadillacy Escalade a CTS-V; pcikupy GMC sierra, Chevy Tahoe, Suburban (GMC Yukon); pickup Avalance a dodávka E😜ress a Buick Lucerne.
No a u chrysleru pickupy RAM, některé 300C, Chargery, většina Challengerů, některé Jeepy GrandCherokee, Duranga
Takže těžko říct kdo v USA vede, hádám to ale asi na GM....ten by pestřejší anbídkou modelů mohl forda překonat co se týče prodejních čísel.
Ty osobáky sou ale smutný no, nebejte 300C a Chargeru jako posledních zástupců tohohle segemtnu fullsize kár s V8 a zdaním náhonem....tak sou to paběrky jhako CTS a Lucerne....
Vem si jen forda, kolik z těch pickupů řady F má V8ku, plus přidej pár Mustangů, nějakej ten E😜edition , dodávky E-serie.....
Bohužel v osobákách už žádná V8ka není, Taurus má jen V6 a Viktorka se už nedělá. Ještě nutno započtnout Lincolna a jeho Navigator.
U GM maj V8ky nejvíc Silverada, pak všechny Corvetty, nějaká Camara, Cadillacy Escalade a CTS-V; pcikupy GMC sierra, Chevy Tahoe, Suburban (GMC Yukon); pickup Avalance a dodávka E😜ress a Buick Lucerne.
No a u chrysleru pickupy RAM, některé 300C, Chargery, většina Challengerů, některé Jeepy GrandCherokee, Duranga
Takže těžko říct kdo v USA vede, hádám to ale asi na GM....ten by pestřejší anbídkou modelů mohl forda překonat co se týče prodejních čísel.
Ty osobáky sou ale smutný no, nebejte 300C a Chargeru jako posledních zástupců tohohle segemtnu fullsize kár s V8 a zdaním náhonem....tak sou to paběrky jhako CTS a Lucerne....
Takže jste oklikou došel k tomu, že má informace je v zásadě pravdivá 😄
No, ja bych se jeste neradoval - jen kdyz vypichnu Camaro, tech se zrovna malo neprodalo, samozrejme netvrdim, ze jsou vsechny s V8, nicmene nejakou tu 10 tis. to v prodejich udela. Dale Vette, jejich obri SUV (Tahoe atd pokud beru nadale Chevrolet) a dale je urcite nutne zapocitat i Silverado, ktere je, ac se nam to Evropanum nezda, bezne "osobni" auto, ne kazdy ho pouziva jako uzitkac, resp co jsou u nas oktavky v kombiku, to je u nich silverado (potazmo F-150). Takze ja bych si nebyl porad tak jisty s tim nejvetsim vyrobcem V8, chce to ale dat si praci presne dopocitat
a je vyplněna mezera v nabídce, která si o to přímo říkala. Myslím, že se už nenajde nikdo, kdo si nevybere. Ten 3,0 bude pro milovníky starých pořádků a ten menší pro ty, kdo milují pořád vůni benzínu a koukají dnes na ten (dnes velmi moderní) poměr spotřeba/výkon. Jen si zatím nedokážu představit ten 2,0 v XJ ;-\ . To auto si to nezaslouží - taková nádhera s tak "slabým" srdíčkem?! Jinak super :yes: :yes: :yes:
Tento krok Jaguaru vítám. V současné době má Jaguar jen dva motory, resp. jeden motor v atmosférický a přeplňovaný verzi. A např. do XF Sportbrake je 5.0 V8 zbytečně velký a žravý, pokud by ho chtěl člověk používat jako rodinný auto. Nějaký menší šestiválec okolo tří litrů tam vyloženě chyběl. A 2,0T je zase logickým krokem, jak neztrácet na konkurenci v dnešní době, kdy je tolik v módě downsizing a zároveň je to důstojná základní motorizace. :yes: Za sebe říkám, že XF Sportbrake 3,0 V6 S/C bude nejideálnější kombi současnosti! :yes: 😉