Ekonomika
tonny.p2
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
V Indii se rozhodně nevyrábí Rapid který vychází z konceptu MissionL ! Indický Rapid je sedan VW Polo s předkem Škoda Fabia.
Toľko článkov o Rapide a stále v tom nemám jasno. Na zahraničných fórach sa pred ženevským autosalónom objavila informácia, že ten indický Rapid sa bude predávať aj u nás, alebo minimálne vo východnej Európe.
Môže mi prosím niekto ujasniť ako to teda je a čo je presne toto na fotke?
[odkaz]
Môže mi prosím niekto ujasniť ako to teda je a čo je presne toto na fotke?
[odkaz]
mě to přijde jako Ind...podle světel...a nebo je to nějaká mula,nebo Boleslaff Motoren Werke dokonale mlží :yes:
Teď mi dochází další zvláštnost, které jsem si nevšiml - Rapid na fotce se neshoduje s Rapidem na videu. Mají odlišně řešené víko kufru i nárazník...Také jsem z toho nějaký zmatený. 😄
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Je to úplně jednoduché. Indický Rapid je úplně jiné auto, než zamýšlený český. Nikdy se sem nedostane, prostě tabu. Na tvé fotce je maskovaný evropský Rapid (pokud se tak bude opravdu jmenovat), jež nemá s indickým nic společného. Bude se vyrábět v ČR společně s koncernovým bráchou Seatem Toledo. Bude mít podvozek v kombinaci jako Pokojstr, tedy přední náprava Fabia, zadní OI. Bude mít výklopnou záď jako Octavia, kdežto indický rapid je sedan. Pozměněný VW Polo, který znáš z Evropy, akorát to je sedan a má plastiku od Škody. Jasnější?
Jasné, vďaka za zhrnutie. Mňa na tej fotke zarazila podobnosť s indickým Rapidom, ale až teraz som si všimol tie falošné rohy svetiel, takže tvarovo budú ako na MissionL. Iné (asi lacnejšie) bude zrejme napojenie nárazníku.
na porovnanie😒br /> [odkaz]
[odkaz]
na porovnanie😒br /> [odkaz]
[odkaz]
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jasně, to je jen maskování. Já si myslím, že pokud chceš definitivní podobu nového evropského Rapidu, tak se podívej na koncept Seatu Toledo z Ženevy, přimysli si jinou masku ve stylu Škody+ možná pár dalších detailů a máš to. Tam jde hlavně o to, aby lidi nezaměňovali indický a evropský Rapid. I třídně to jsou jiné vozy. Indický Rapid je sedan segmentu malých vozů jako byla třeba Fabie I a evropský Rapid bude větší, ideový nástupce OI, již bude odpovídat i délkou, tudíž třída nižší střední.
jak moc to sluší Rapidu z 80 let, když nevláčí břicho po zemi a nemá obludná kola hluboce zaražená v blatnících. Zbytek karosérie nehodnotím, jen tím zdůrazňuji, že dnešní designové ***itrendy jsou opravdu ošklivé :no:
Autor článku se dopustil velké chyby už v názvu článku. Rapidů nebylo jen čtyři typy ale min. sedm. Když počítám jednotlivé typy jako Rapid 1,2 SV, Rapid 1,4SV, Rapid OHV, Rapid 2200, Rapid six, Rapid z 80let a ta poslední novinka. Dále existovaly speciální typy jako Rapid Monte Carlo apod. což jsou další typy.
>😁 >😁 >😁 takže za mě :no: :no: :no:
>😁 >😁 >😁 takže za mě :no: :no: :no: