Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Insignia BiTurbo 2,0 CDTI (143 kW): V Česku od 767.400,- Kč

Insignia dostala nový vznětový čtyřválec s dvěma turbodmychadly, v Česku jej i v nejvyšší výbavě pořídíte za méně než 800 tisíc Kč.
Zpět na článek
10. 6. 2012 15:06
Re: Zkušenosti uživatele z Opel clubu fora
[odkaz] ... zkušenosti dalšího "jedince" :-)
10. 6. 2012 15:05
Re: Ja tiez mozem k tomu nieco povedat,
skoda, ze nekteri to samé konstatovat nemuzou ... :-( [odkaz]
25. 4. 2012 19:12
Re: Ja tiez mozem k tomu nieco povedat,
Tez mam Insignii mam najeto uz skoro 200000 km a take zatim bez problemu...
25. 4. 2012 13:21
Re: Zkušenosti uživatele z Opel clubu fora
tohle je nastesti jen tvuj subjektivni nazor bez jakyhokoliv seriozniho podkladu.
Avatar - Uhlik
25. 4. 2012 11:19
Ja tiez mozem k tomu nieco povedat,
Ja pouzivam Insigniu vyse 2 roky a zatial ziadna zavada.
25. 4. 2012 10:54
Re: Zkušenosti uživatele z Opel clubu fora
Výše uvedené jsou problémy zmíněného jedince. Já můžu Insi soudit pouze podle 8 firemních exemplářů a ty jsou takřka bezproblémové (6x140-160t, 2x 40t).
Avatar - Renton
25. 4. 2012 10:54
Re: Zkušenosti uživatele z Opel clubu fora
Neviem sice preco sa tu rozobera spolahlivost, ked je to o novom motore, ale budiz.

DEKRA ma na to iny nazor:

[odkaz]

[odkaz]

nj, ale tiez mam znameho, ktory ma znameho, ktory ma znameho s Oplom a furt sa kazi ;-) Strasne s tym Oplom ...
25. 4. 2012 09:54
Re: Zkušenosti uživatele z Opel clubu fora
to neni 2,5 jedince. taky jsem ty fora kdysi prosel a majitele s XY prispevky (zadni trollove) tam sve auto uprimne nenavidi a lituji, ze ho koupili. jedine co drzi opel nad vodou je falesna reputace kvalitniho nemeckeho auta+design, jinak je to k placi.
25. 4. 2012 07:52
Re: Zkušenosti uživatele z Opel clubu fora
Každá automobilka, každý model a každý servis má svého Jirku G....na to co se Insignií prodalo je 2,5 brečícího jedince na českém fóru slušný výsledek
Avatar - sargis
24. 4. 2012 21:13
Re: Zkušenosti uživatele z Opel clubu fora
A kedze to kazdy vidi rovnako, Insignia je uspesna tak ako je, cize pomerne dost >:D
Avatar - KANKUNEN
24. 4. 2012 21:01
Re: Zkušenosti uživatele z Opel clubu fora
Tohle znám u Alfy 156, která neměla takovou výbavu. Za to Corolla z roku 93 má stále první výfuk, spojku a jezdí jako za mlada.
24. 4. 2012 20:33
Re: Zkušenosti uživatele z Opel clubu fora
Podivej se na VW forum a najdes to stejny. Nebo se tam muzu prihlasit ja a napsat co me napadne.
24. 4. 2012 19:59
Zkušenosti uživatele z Opel clubu fora
výčet závad za dva roky provozu:

- neochota HF se připojovat k telefonu
- zrcátka se nevracejí po spátečce zpět do původní polohy
- reklamována funkce kdy sedačka odjede kvůli snadnému výstupu ale nepřijede nazpátek - nechápu tuto funkci a v ostatních značkách moc příjemná záležitost
- nezávislé topení reklamováno kvůli nefunkčnosti
- světla AFL oslňujou protijedoucí řidiče (nakonec funkce automatického dávání dálkových vypnuta)
- zpětná zrcátka se zatmavují do černa i ve dne a nic není vidět (vyřešeno tím, že mi zatmavovací zrcátka někdo ukradl a já si koupil nezatmavovací)
- klepání volantu a první výměna silentbloku řízení
- hláška na displeji ,,navštivte servis" a závada FlexRide
- přelepování chromu u řadící páky automatu kvůli oslňování z důvodu střešního okna ,,chrom se leskl"
- problém s vyhledáváním stanic rádia a nechota zobrazovat doubory MP3
- kolísání otáček motoru mezi 850 - 1200 ot/min - dělá dodnes
- přehrávání všech možných ŘJ
- ojetí a oskákání prvních pneu za 8.000 km (nyní čtvrté pneu)
- bouchnutí dveří u řidiče v autoservisu (autoservisem) - opraveno
- zastaralý SW navigace 800 a nemožnost žádné aktualizace (až do teď) mapové podklady z roku ,,nebreč"
- parksenzory nereagují a hlásí chybu (nepochopena chunkce kdy nefungují automaticky přední parksensory které si musím zapnout ručně. U konkurenčních značek to funguje že když mne parksesor obtěžuje tak si ho tlačítkem vypnu a ne zapnu. Skoro každý kdo si ode mne půjčil auto se tomuto obrácení divil.
- opět hláška na displeji ,,navštivte servis" a závada FlexRide
- opět vyhledávání proč klepe volant
- opět klepání volantu a výměna silentbloku řízení - nyní na autě třetí
- celkem 6x dělána geometrie a sbíhavost
- 2x opravované střešní okno kterým fouká a je propadlé
- mimo to klasický servis a každé vyhledávání závady + odvoz vozu do servisu + vyzvednutí auta ze servisu a většinou další návštěva protože se podělalo něco jiného
- po posledním přehrání SW nefunguje automatické odmlžování a rozmrazování zadního okna (funkce zapnuta !)
- klimatizace se dle správného nastavení po dofoukání na požadovanou teplotu sama vypne což dle Oplu je správně. Tento jev ale způsobuje zimu v oblasti ramen (v zimě) a při dvou a více lidech se auto celé zafuní a automatický režim musím ručně přepnout do manuálního a musím zvýšit ručně foukání. Měl jsem hodně aut ale toto dělá akorát tohle. Automatický režim je tudíž k ničemu.
- vzduchový filtr klimatizace je moc jemný a zanese se moc brzo - zřejmě není počítáno s takovým svinčíkem jako u nás
- opět reklamováno nezávislé přídavné topení a nyní konečně zprovozněno servisem. Topení ale nekomunikuje s vozidlem a můžete si nastavovat na klimě co chcete. Topení pokaždé odpojí nastavení.
- reklamovány tlumiče
- cca 15x vyvažovány kola

Více na: [odkaz] Sekce Insignia
24. 4. 2012 17:12
Z prdu kuličku neuděláš
...a už zas ty pohádky o spotřebě pod 5 na sto :-) Ajo vlastně pro evropu je to pouze laboratorně a nic to neznamená, byli by jsme naivní, kdybychom věřili údajům, na které nás výrobce láká. :no:
Podobný motor má ještě Delta (1.9 JTTD 190k), ale to je jiná kategorie no :-)