Máme za sebou prvních 40 Tkm. Z hlediska spolehlivosti, kvality výroby a především z hlediska ergonomie, sedadel, komfortu, výbavy a estetiky interiéru mi přináší jen radost. Znovu jsem objevil ten pocit, kdy se dobře cítím při startu každé jízdy (jezdíme spolu hlavně dlouhé trasy). I přes kritiku novinářů týkající se ústupku praktičnosti ve prospěch designu u kombíku mi litry v kufru nechybí. Prostě nejde vždy jen o bourání rekordů... Nadšení vzbuzuje aerodynamika (naprosto minimální aerodinamický šum až do hodně vysokých rychlostí) a automat: je to klasik, ale zatím nejlepší, s jakým se v této třídě můžete setkat. Výborně naladěný, skvěle reagující, bez chyby. Po zkušenostech s mnoha konkurenty Insignie ji mohu každému doporučit s úplně klidným svědomím. Je fakt výborná. (Nepracuji ani pro Opel, ani pro GM, a řízení je pro mě velkým koníčkem).
Gratulujem k vyberu a spokojnosti. Nasi maju doma Astru J a tiez velka spokojnost. A aky model presne mas? Zabudol si vsak spomenut velku vahu, vela tlacidiel, vrzgajucu palubovku, malo miesta vzadu....za to ta miestni nebudu mat radi ;-)
Aha, opravdu jsem zapomněl... Nic nevrže, neskřípe (nevrzgá). Jen jsem uvolnil kryt světleného a stíračového senzoru (pod vnitřním zrcátkem), ale to byla moje chyba: čistil jsem sklo opravdu velkou silou >:-[]. Velice vítám - u kombíku neobvyklé - dokonalé odhlučnění zadní nápravy: přestože použité Bridgestony jsou tradičně hlučné, žádný zvuk pneu nebo nárazů ze zadní nápravy neruší. I na tom si dali v Ruesselsheimu záležet.
Motor 130 k diesel: táhne jako tank, samozřejmě špička výkonu je citelná (kvůli váze auta) dříve, než bych si přál (například volvo 5-válce točí a táhnou u také těžkého XC60 citelně lépe). Ale s dynamikou jsem spokojený. Musel jsem se trochu znovu učit jízdu v zatáčkách ;-) - zase ta váha auta je znát a chce to cvik. Potom se dá jezdit s Insignií jako s pasátem. Nejde o jízdní vlastnosti podvozku, jde jen o to, že ta váha je citít v rukou a v zadku. Takže spíš pocit... Jinak je naladění podvoku Insignie hodně podobné pasátu, stejně tak se snaží kopírovat pasát i ostatní výrobci.
Velký počet tlačítek je mýtus: není jich více, než u jiných aut. Jde o soustředění tlačítek na jednom místě středové konzoly. Proto je nutné si vypěstovat zvyk, aby nebylo nutné správné tlačítko "hledat". Osobně preferuji přímý přístup k maximu funkcí bez hledání v menu. U iDrivu to je fakt tragédie... řidič kouká víc na display počítače než na silnici před sebou. ostatně, právě kvůli ergonomii přístrojovky a kvůli odvětrávaným sedadlům jsem si Insignii vybral. Je dělaná pro řidiče, a je to znát.
na zadních sedadlech jsem ještě neseděl :-) a zkušenost nemám. Musel bych se zeptat dětí... Na místo si nestěžují (jeden kluk má 191. druhý 187 cm), hlavně na nohy je ho dostatek. U kombíku odpadá problém se střechou. Naopak na zadních místech vítají dostatečný výkon ventilároru, který poskytuje nadbytek klimatizovaného vzduchu při základním nastavení automatické klimatizace i v outletech před zadními sedadly (narozdíl od jiných aut ve třídě).
Mám ještě chváli? Asi není třeba, už byste mi moc nevěřili. Ale opakuji: můžu jen doporučit.
U TSI nekdo psal, nevim presne kdo ale myslim ze strycekBOB, ze nekdo o tom mluvi nekdo jezdi, toto je presne ten pripad ;-) No rekl bych ze by se ale Opel mel stale snazit....
ako je to s kvalitou v interieri? niekde som cital ze sa majitelia stazovali ze sa im tie plasty na stredovej konzole plnej tlacidiel akosi prehybali vrzgali a posobili nedotiahnuto, samozrejme ziadne auto nema vsetko dokonale ;-) nejde o nic zavazne.
Insignia sa mne osobne paci jedine vo verzii kombi lebo ten sedan ma pre cestujucich vzadu skutocne minimum miesta na hlavu a to je dost smutne pri takomto velkom aute. No ale 4kolka kombik je skutocna lahodka :yes:
Kvalita vyhotovenia nie je na vysokej úrovni, tlačidlá nevŕzgajú(množstvo mi vyhovuje viac ako nastavovať niečo "kolečkom") Ale vŕzga stredový panel, pri odkladac. priestoroch, opierke. MY2011. Proste to bude vŕzgať v každej, lebo je to zložené z x kusov plastu.
u nas Insignia sla do uzsieho vyberu automobilov pred rokom. aby som bol presnejsi, este pred dvoma rokmi. v tej dobe bola manzelka 2x tehotna a na auto sme sa pozerali ako hlavne rodinne.
plusov je vela, nebudem pisat. minusy boli skor prakticke. medzi ne patril objem kufra (pre 4 clennu rodinu), tvar sedakov (hlavne vzadu), relativne zlozite ovladanie navigacie a po skusenostiach s Oplom (Astra, Meriva) uvolnene plasty - ale tu som nespravodlivy, lebo tazko odhadnut iny model vopred.
Insignia nevyhrala, kupil sa iny voz v rovnakej cenovke. z mojho pohladu je to pekny, spolahlivy voz. ale viac sa mi hodi ako sluzobny ci pre sportovejsie duse. pre rodinu je skor nevhodny.
a som zvedavy, ako bude krajsi po FL. viem si predstavit dravsi predny naraznik, LED technologiu aj v zadnych svetlach a jemne prerobenu palubnu dosku (zjednodusenu na ovladanie). ono FL zas neprinesie radikalne zmeny...
Zajímalo by mě, jak je to s onou všude zmiňovanou velkou hmotností Insignie. Opel ma na svém webu pouze údaj 1500kg, v testech jsem četl, že OPC váží 1800kg. Rozhoduji se mezi 2L turbobenzínem Mondeo nebo Insignie, může se mi nějaký majitel Insignie 2Lbenzín podívat do TP jak to je? Díky.
4x4 nie je 100kg, presne ti to vypočíta predajca...je to nejakých 65kg? fakt neviem presne ale tých 30k? momentálne je nastavená cena, že by som bral aj 220k. Je rozdiel ako budeš jazdiť a aké trasy...
Passat v EU jednoznačně vede, ale Insignia na tom není vůbec špatně. A má nevýhodu v tom, že se nenabízí ani na všech trzích, tedy pokud do prodejů není započítaný i Vauxhall. To víš, koncernová politika. Za louží se také prodává jako Buick.
Rači Insigniu OPC než Prassata CC který je kopie Phaetonu... ale ještě že je to novinka jako prase...... a už vůbec nemluvím o tom interieru VW který je 10 let pořád hnusně stejný a nudný ;)
Facelift se už testuje, nejspíš se představí na podzim v Paříži.
Bude mírně změněná maska, nový nárazník. Vzadu přibude park. kamera zadní světla dostanou LED. V interiéru Ambient LED podsvícení, dotykový displej navigace a projekční HUD. Přibudou nové asistenční systémy. Očekávají se nové maloobjemové turbomotory - benzín 1.6 T Direct VVT, nový diesel 1.6 CDTI.
Jedná se o facelift, Astra musí držet krok s konkurencí. A proto dostane nové asistenční systémy včetně adaptivního tempomatu ACC, ale ten by se do úzké mřížky v masce nevešel, takže musel být umístěn do levé dolní mřížky nárazníku.
[odkaz]
[odkaz]
Astra J sedan bude taky s novou přední částí:
[odkaz]
Jinak verze GSi už byla kompletně připravena, ale uvedení bylo zpožděno kvůli problémům s motorem 2.0 BiTurbo CDTI. Nicméně jde na současnou Astru J objednat sportovní paket ve vzhledu tohoto původního provedení GSi.