Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Guzma
Zajímalo by mě, jak je to s onou všude zmiňovanou velkou hmotností Insignie. Opel ma na svém webu pouze údaj 1500kg, v testech jsem četl, že OPC váží 1800kg. Rozhoduji se mezi 2L turbobenzínem Mondeo nebo Insignie, může se mi nějaký majitel Insignie 2Lbenzín podívat do TP jak to je? Díky.
Predajca Ti váhu spočíta, 2.0 4x4 250k, to by bola moja voľba 😄 U Insignie
Xawier
...500.000 ks??? 8-s No nevím jestli je tady co slavit... Tohle je spíš na pořádnyho panáka na žal! Passatů sjede z linky 500.000 ročně...
Passat v EU jednoznačně vede, ale Insignia na tom není vůbec špatně. A má nevýhodu v tom, že se nenabízí ani na všech trzích, tedy pokud do prodejů není započítaný i Vauxhall. To víš, koncernová politika. Za louží se také prodává jako Buick.
No jo jenze passat se prodava snad po celem svete, insignia jen v EU + nekolik asijskych statu..... 😉
Mixo
Nevite nekdo, ma Insignie dostat facelift, anebo ho uz dostala bez nejakych zmen? Chtelo by to zmenit babyface predni masky...
Facelift se už testuje, nejspíš se představí na podzim v Paříži.
Bude mírně změněná maska, nový nárazník. Vzadu přibude park. kamera zadní světla dostanou LED. V interiéru Ambient LED podsvícení, dotykový displej navigace a projekční HUD. Přibudou nové asistenční systémy. Očekávají se nové maloobjemové turbomotory - benzín 1.6 T Direct VVT, nový diesel 1.6 CDTI.
Pár fotek a video zde😒br /> [odkaz]
[odkaz]
Facelift Astry J zde😒br /> [odkaz]
Bude mírně změněná maska, nový nárazník. Vzadu přibude park. kamera zadní světla dostanou LED. V interiéru Ambient LED podsvícení, dotykový displej navigace a projekční HUD. Přibudou nové asistenční systémy. Očekávají se nové maloobjemové turbomotory - benzín 1.6 T Direct VVT, nový diesel 1.6 CDTI.
Pár fotek a video zde😒br /> [odkaz]
[odkaz]
Facelift Astry J zde😒br /> [odkaz]
Astra a uz facelift? Skor by som povedal, ze pojde asi o predok pre chystanu GSi verziu.
Jedná se o facelift, Astra musí držet krok s konkurencí. A proto dostane nové asistenční systémy včetně adaptivního tempomatu ACC, ale ten by se do úzké mřížky v masce nevešel, takže musel být umístěn do levé dolní mřížky nárazníku.
[odkaz]
[odkaz]
Astra J sedan bude taky s novou přední částí😒br /> [odkaz]
Jinak verze GSi už byla kompletně připravena, ale uvedení bylo zpožděno kvůli problémům s motorem 2.0 BiTurbo CDTI. Nicméně jde na současnou Astru J objednat sportovní paket ve vzhledu tohoto původního provedení GSi.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Astra J sedan bude taky s novou přední částí😒br /> [odkaz]
Jinak verze GSi už byla kompletně připravena, ale uvedení bylo zpožděno kvůli problémům s motorem 2.0 BiTurbo CDTI. Nicméně jde na současnou Astru J objednat sportovní paket ve vzhledu tohoto původního provedení GSi.
[odkaz]
Motor 130 k diesel: táhne jako tank, samozřejmě špička výkonu je citelná (kvůli váze auta) dříve, než bych si přál (například volvo 5-válce točí a táhnou u také těžkého XC60 citelně lépe). Ale s dynamikou jsem spokojený. Musel jsem se trochu znovu učit jízdu v zatáčkách 😉 - zase ta váha auta je znát a chce to cvik. Potom se dá jezdit s Insignií jako s pasátem. Nejde o jízdní vlastnosti podvozku, jde jen o to, že ta váha je citít v rukou a v zadku. Takže spíš pocit... Jinak je naladění podvoku Insignie hodně podobné pasátu, stejně tak se snaží kopírovat pasát i ostatní výrobci.
Velký počet tlačítek je mýtus: není jich více, než u jiných aut. Jde o soustředění tlačítek na jednom místě středové konzoly. Proto je nutné si vypěstovat zvyk, aby nebylo nutné správné tlačítko "hledat". Osobně preferuji přímý přístup k maximu funkcí bez hledání v menu. U iDrivu to je fakt tragédie... řidič kouká víc na display počítače než na silnici před sebou. ostatně, právě kvůli ergonomii přístrojovky a kvůli odvětrávaným sedadlům jsem si Insignii vybral. Je dělaná pro řidiče, a je to znát.
na zadních sedadlech jsem ještě neseděl 😄 a zkušenost nemám. Musel bych se zeptat dětí... Na místo si nestěžují (jeden kluk má 191. druhý 187 cm), hlavně na nohy je ho dostatek. U kombíku odpadá problém se střechou. Naopak na zadních místech vítají dostatečný výkon ventilároru, který poskytuje nadbytek klimatizovaného vzduchu při základním nastavení automatické klimatizace i v outletech před zadními sedadly (narozdíl od jiných aut ve třídě).
Mám ještě chváli? Asi není třeba, už byste mi moc nevěřili. Ale opakuji: můžu jen doporučit.
Insignia sa mne osobne paci jedine vo verzii kombi lebo ten sedan ma pre cestujucich vzadu skutocne minimum miesta na hlavu a to je dost smutne pri takomto velkom aute. No ale 4kolka kombik je skutocna lahodka :yes:
Vraj to riešia v záruke, opýtam sa na to...
plusov je vela, nebudem pisat. minusy boli skor prakticke. medzi ne patril objem kufra (pre 4 clennu rodinu), tvar sedakov (hlavne vzadu), relativne zlozite ovladanie navigacie a po skusenostiach s Oplom (Astra, Meriva) uvolnene plasty - ale tu som nespravodlivy, lebo tazko odhadnut iny model vopred.
Insignia nevyhrala, kupil sa iny voz v rovnakej cenovke. z mojho pohladu je to pekny, spolahlivy voz. ale viac sa mi hodi ako sluzobny ci pre sportovejsie duse. pre rodinu je skor nevhodny.
a som zvedavy, ako bude krajsi po FL. viem si predstavit dravsi predny naraznik, LED technologiu aj v zadnych svetlach a jemne prerobenu palubnu dosku (zjednodusenu na ovladanie). ono FL zas neprinesie radikalne zmeny...