Testy
objekt21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ty jsi videl nejakeho rendlika, ktery by ve zdravi zbytku sve konstrukce najezdil 200 tisik km? 8-s
Celkem často potkávám Rendlíky co mají nalítané 300 tisíc km + bez jediné nepravidelné návštěvy v servise.
Třeba můj 216 000km bez poruchy, jen klasický pravidelný servis. 😄
Hm, takže máme výkonovou paletu v rámci benzínů 100, 110 a 115 koní. Před faceliftem to bylo 100, 110, 130 a 180. Nejatraktivnější výbava se z nabídky vypařila... Sakra, takhle zmršit férový ceník a modelovou paletu oblíbeného modelu, to už chce pořádného "marketéra".
Kdyby 1,2 TCe nahradil 1,6 110k, byla by to bomba. Takhle se Renault dobrovolně připravuje o spoustu zákazníků :no😒br />
Ps.: Jsem zvědav, co na to Áda >😒]
Kdyby 1,2 TCe nahradil 1,6 110k, byla by to bomba. Takhle se Renault dobrovolně připravuje o spoustu zákazníků :no😒br />
Ps.: Jsem zvědav, co na to Áda >😒]
To nema smysl komentovat. Rendlik se uz odrovnal sam. Znate snad nekdo kohokoli moudreho, zkuseneho a chytreho, kdo by si koupil tuhle francouzskou kreaturu?
Ano. Já :-!
Ano, já taky. A světe div se, abych si ho mohl pořídit, dal jsem pryč Audi TT 2,0 TFSI... Ovšem uznávám, že nemám průměrný model.....
ty si mojho dolovania pamate vypadol uz pri precitani prvej polovici tvojej tretiej vety
Hipisko, biedna slovencina. Ani sa necudujem, ze mas problem aj citat.
Pise sa: pamati, polovice, tretej. A pred dolovania sa pise "z".
Pise sa: pamati, polovice, tretej. A pred dolovania sa pise "z".
Sami musí vědět, co se prodává. Případný zájemce o něco lepšího bude muset do Německa.
"Sami musí vědět, co se prodává." - to bychom museli žít v ideálním světě, ne? 😉
Jinak špičkovou verzi stále mají - RS. Ten se směle může postavit špičce konkurence (už vidím, jak mě za tuto větu budou někteří fans zadupávat do země 😉 )
Nicméně já třeba pošilhával po kombíku 2,0 TCe GT. 180 koní je pro mě v takto těžkém voze optimum. Větší auto nepotřebuji, neb musím řešit parkování, čili do střední nepůjdu. A najednou pro mě, coby věrného zákazníka, který servisuje svůj vůz zásadně ve "svém" značkovém servisu - čili ideální klient - nemá Renault adekvátní nabídku. To mi přijde poněkud ... hloupé.
Jinak špičkovou verzi stále mají - RS. Ten se směle může postavit špičce konkurence (už vidím, jak mě za tuto větu budou někteří fans zadupávat do země 😉 )
Nicméně já třeba pošilhával po kombíku 2,0 TCe GT. 180 koní je pro mě v takto těžkém voze optimum. Větší auto nepotřebuji, neb musím řešit parkování, čili do střední nepůjdu. A najednou pro mě, coby věrného zákazníka, který servisuje svůj vůz zásadně ve "svém" značkovém servisu - čili ideální klient - nemá Renault adekvátní nabídku. To mi přijde poněkud ... hloupé.
Když píši něco lepšího, tak jsem měl spíš na mysli právě tu 2.0 TCe a vyšší výbavové stupně. 180 koní v nižší střední je opravdu tak akorát. U Golfu je to pro mne GTI, protože 1.8 nenabízí a té silnější 1.4 jsem nikdy moc nevěřil.
Leda se zeptat, jestli by ti ho nedovezli individuálně. Nevidím důvod, proč by to nemohli udělat. U jiných značek to také tak funguje. V Německu mají Grandtour GT 2.0 TCe za 26.540 €.
Leda se zeptat, jestli by ti ho nedovezli individuálně. Nevidím důvod, proč by to nemohli udělat. U jiných značek to také tak funguje. V Německu mají Grandtour GT 2.0 TCe za 26.540 €.
Tak teď na to koukám a vyloženě zírám. V Německu dokonce mají i 1,4TCe a 2,0 TCe a DOKONCE 2,0 16V... 😲 To jsou motorizace, které nejsou k mání ani ve Francii.
Jen ty ceny jsou teda PODSTATNĚ vyšší než u nás.
Jen ty ceny jsou teda PODSTATNĚ vyšší než u nás.
Proto většinou koukám do Německa jako první. Tam firmy nabídnou kolikrát i to, co nenabízí ani na domácím trhu. 660 tisíc není málo, ale je to dobré auto. Rozhodně na něj v Německu není problém získat citelnou slevu (orientačně řekněme 20%, individuálně možná víc - to platí pro 3 a 5 dveřový hatchback, ale předpokládám, že u kombi to bude obdobné). Takže se spíš koukáme na 540 tisíc.
Ano, v Německu je ta šíře nabídky úžasná. Druhou stranou mince je to, jak již podotkl Ronault, že v Německu je Megane skutečně drahý. I po slevě.
540 tisíc mi nepřijde jako tak strašná částka. Na výbavu jsem nekoukal, ale je to Renault, takže nečekám armádu příplatků pro nejvyšší výbavu.
Taky mám pocit, že se Megane v GT prodával u nás kolem 500t. Tady je test na 2,0 dCi a ten začínal na 540t [odkaz]
Osobně by měla jít vyjednat ještě větší sleva. Myslím si, že se všemi příplatky (kůže, Bose, xenony atd.) by ses měl vejít do 600. To je vedle cen Golfu (když pominu, že nenabízí takhle silný motor pro Variant) opravdu skvělá nabídka. Slevy beru orientačně přes známého, takže neručím, že je dostaneš všude. Vzhledem k tomu, že mi na CX-5 nabídl 16% v základu a až 21% v závislosti na výbavě, tak by neměl být problém dostat dobrou slevu na Mégane. Němci jsou zvyklí si o slevy říkat.
Je fakt, že od cca roku 2010 se auta v Německu většinou nevyplatí. Předtím to bylo naopak.
V ceně okolo 600 je takový výběr, že mi přijde zbytečné něco idividuálně objednávat či pro to jezdit do zahraničí. Jsem líný člověk 😉
V ceně okolo 600 je takový výběr, že mi přijde zbytečné něco idividuálně objednávat či pro to jezdit do zahraničí. Jsem líný člověk 😉
Tak výběr kolem 600t je, ale z druhé strany pokud chceš nižší střední, kombi a něco kolem těch 130 kW, tak máš na výběr😒br />
Megana GT
Golf má jen 1,4 TSI 118 kW... no a nevím nevím, vypadá jak vypadá a zbytek si domyslíš
Opel Astra má 1,6T 132 KW, což je hezké auto, ale velikostně se z venku dotýká o třídu větší Laguny a uvnitř je to pomalu menší než Megane a cenou opravdu využiješ celých 600t.
Focus 1,6 Ecoboost v kombi za 549t, plus nějaké ty příplatky a jsi výše.
Korejci jaksi nic a Japonci považují kombík ve nižší střední jako sprosté slovo.
308 nemá ke kombi tak silný motor, alespoň ne u nás.
A podle mě by se dalo usmlouvat s 2,0 TCe moc hezkou cenu.
Golf má jen 1,4 TSI 118 kW... no a nevím nevím, vypadá jak vypadá a zbytek si domyslíš
Opel Astra má 1,6T 132 KW, což je hezké auto, ale velikostně se z venku dotýká o třídu větší Laguny a uvnitř je to pomalu menší než Megane a cenou opravdu využiješ celých 600t.
Focus 1,6 Ecoboost v kombi za 549t, plus nějaké ty příplatky a jsi výše.
Korejci jaksi nic a Japonci považují kombík ve nižší střední jako sprosté slovo.
308 nemá ke kombi tak silný motor, alespoň ne u nás.
A podle mě by se dalo usmlouvat s 2,0 TCe moc hezkou cenu.
Samozřejmě, že za 600 je výběr, ale otázka je, jestli za 600 koupíš takhle dobře vybavené auto. Pokud bys nechtěl příplatky, stačila by ti výbava GT, podle mne by ses mohl dostat u prodejce i pod 500. Ale jsou to jen spekulace, pokud nezvedneš zadek a nezkusíš to. 😉 Až budeš mít někdy cestu kolem, tak to za zkoušku stojí, ne? Za tyhle peníze se prodával první Cee'd v plné.
Pokud budeš chtít tak já ti 2,0 TCe GT 180 koní seženu a prodám jako nové. Stačí se někdy zeptat prodejců nových vozů Renault, že je možné u nás sehnat i verze, které v ceníku nenajdete. Vše je jen o tom se zeptat. 😄
Ve Francii je aktuálně k dostání stále verze GT s 2,0dCi, u nás ne. 2,0 TCe se bohužel vytratil z nabídky, ale kdo ví, možná příjde s novou RS.
1,4 TCe je sice teoreticky škoda, ale dle těchto dojmů vypadá 1,2 TCe výborně a dal bych mu přednost, už jen pro tu převodovku: "130 km/h navýší otáčky na zhruba 2.800 min-1" aneb HALELUJA!!! :yes:
1,4 TCe je sice teoreticky škoda, ale dle těchto dojmů vypadá 1,2 TCe výborně a dal bych mu přednost, už jen pro tu převodovku: "130 km/h navýší otáčky na zhruba 2.800 min-1" aneb HALELUJA!!! :yes:
Ano, to zpřevodování vypadá skvěle - konečně!
Mě v nabídce prostě chybí něco silnějšího. Ale to už jsme tu spolu probírali několikrát 😉
Mě v nabídce prostě chybí něco silnějšího. Ale to už jsme tu spolu probírali několikrát 😉
Tak ono to zpřevodování asi bude takové jen pro 1,2 TCe, pro staré 1,6 16V zůstane nejspíše převodovka netknutá... ale aspoň něco.
To asi ano, také jsem to tak pochopil. Čili mi ta 110 koňová verze stále přijde jako naprosto zbytečná. Když si vzpomenu na první článek o tomto faceliftu zde na ACZ, kde psali že LEDky budou v základu (blbůstka, ale potěšila by) a 1,2 TCe nahradí 1,6 - šmarjá, já byl nadšený. No stane se... Jinak příští týden jedu do servisu (plánovaná prohlídka - pro rýpaly 😉 ) tak se pokusím vysondovat, zda něco o možném rozšíření nabídky nevědí.
Motor do Megana se už chystá. Zatím mám pro tebe jen fotku.
[odkaz]
[odkaz]
to je dovod, preco som nikdy o 1,4tce nerozmyslal... prilis kratke prevody, pri 130kmh to toci 3600rpm...
zato tato 1,2 je uplne ina kava, toci menej ako tsi na dialnici, co je tiez plus
zato tato 1,2 je uplne ina kava, toci menej ako tsi na dialnici, co je tiez plus
Všechno má své plus a minus. Díky tomu můžeš jet na nejvyšší převodový stupeň i v obci (1400 rpm při 50 km/h).
nie je to jedno, ja radsej v obci 1500rpm na 4ke a je to za jedno.
Tu ide skor o dialnicu, nie je to moc pohodlne pocuvat rev motora nad 3500rpm 6 hodin v kuse na ceste na dovolenku
Tu ide skor o dialnicu, nie je to moc pohodlne pocuvat rev motora nad 3500rpm 6 hodin v kuse na ceste na dovolenku
Úplně zajedno to není, za obcí pak musíš ze čtyřky přeřazovat, s pětkou jenom přidáš plyn. Je otázka, jak je ten motor hlučný, to já nevím, Renaulty neznám. Mám Fábku s dvoulitrem a ta při 130 km/h (137 dle tachometru) točí přibližně 3800 ot/min. Ale v té rychlosti už převažuje aerodynamický hluk.
S ohledem na image značky Renault na českém trhu je nabídka motorů očekávatelná a uspokojí drtivou většinu zájemců - tu "nejatraktivnější" nabídku s nějakým výkonným motorem by si stejně nikdo nekoupil.
Renault má palec nahoru za možnost volby mezi klasikou (1.6 16V) a modernou (1.2 TCe) :yes:
Renault má palec nahoru za možnost volby mezi klasikou (1.6 16V) a modernou (1.2 TCe) :yes:
Tak a je to tady, konečně se rozbřesklo nad zemí galskou a konstruktéři pochopili, že do turbobenzínu se dá dát delší převody a na dálnici tak není nutno poslouchat vytočený motor (130 km/h navýší otáčky na zhruba 2.800 min-1. :yes: :yes: :yes: ), předělaly se ty odporné narážecí kusy plastu na předním nárazníku, přibyl všemi chválený 1,6 dCi a samozřejmě 1,2 TCe.
Jako třešničku na dortě tady máme Visio systém, zadní parkovací kameru, bílou perleť, rádio Bose.
Samozřejmě aby to nebylo tak růžové, tak nám vyškrtli z nabídky 2,0 TCe a 2,0 dCi také v ČR k mání zatím není, ale snad bude.
Každopádně Renault se probudil a Megane vylepšil :yes😒br />
PS: No uznej sám, Megane Grandtoure Bose 1,6 dCi nebo 1,2 TCe v bílé perloťové.... to zní hezky, pokud nejsi Áda či jouda. 😉
Jako třešničku na dortě tady máme Visio systém, zadní parkovací kameru, bílou perleť, rádio Bose.
Samozřejmě aby to nebylo tak růžové, tak nám vyškrtli z nabídky 2,0 TCe a 2,0 dCi také v ČR k mání zatím není, ale snad bude.
Každopádně Renault se probudil a Megane vylepšil :yes😒br />
PS: No uznej sám, Megane Grandtoure Bose 1,6 dCi nebo 1,2 TCe v bílé perloťové.... to zní hezky, pokud nejsi Áda či jouda. 😉
Dobrej song 😉 Popravdě oceňme spolu s testérem motor. Zbytek je průměr třídy. Bose je zanedbatelnost. Přišlo to na dobrou dobu, KOKO mají živé téma k úvaze.
Tak Megan už má své roky a je to mainstream, nedělám z něj prémii. V pravdě je to asi to nejlepší, co se dá udělat na jednoduché zadní nápravě 😉
Jo, ještě stojí za zmínku že v rámci faceliftu zredukovali počet pastelových barev ze tří (tmavě modrá, červená a bílá) pouze na bílou. Pokrok ;-\
Ale ta bílá perleťová, to zní skvěle. V GT to bude bomba.
Ale ta bílá perleťová, to zní skvěle. V GT to bude bomba.
Tak toho jsem si ani nevšiml, mě se Megane líbí hlavně v bílé a pak až v těch příplatkových metlách. Bez metly to vypadá hodně chudě.
Mě se vždy líbily spíše pastelové barvy. Vím, jsem menšina 😉 Ale upřímě - u Meganu mi sednou téměř všechny, krom černé - ta se mi moc nelíbí. Zatímco u mnoha jiných aut bych ji preferoval.
Mě na meganu ani ta červená a ani ta tmavě modrá moc ne. Černá kupodivu v kombíku vypadá docela hezky, ale jen na showroomu, když je auto čisté a vyleštěné, stačí 3 minuty a je to k vzteku. 8-s
Červená mi u kombi hodně sedí (ale také to chce mít čisté a navoskované). Černý kombík parkuje blízko mého bydliště a opravdu mi nesedí. Té černé je tam moc - u jiných barev se mi líbí ten kontrast černého oplastování.
Červený ale v metle, ten tady parkuje kousek od baráku a sekne mu, přítelkyni se hodně zalíbil 😄
Nekolikrat jsem uz videl Grandtour v obycejne bile a musim teda uznat, ze to auto vypada hodne pekne. 😄 V bile perleti po faceliftu to bude podle meho nazoru asi nejhezci kombik ve tride. 😄
S tím souhlasím, bílá mu vyloženě sekne a na tu bílou perleť jsem vyloženě zvědavý. Jen ten příplatek není zrovna malý. Ale zvědavý jsem i na tu novou hnědou, na promo fotkách vypadá zajímavě.
musím říct že ten motůrek se Renaultu docela povedl a také interiér s těmi sportovními sedadly vypadá moc dobře. Škoda že se nebízí s DSG převodovkou.Jinak pro Renault :yes:
Megane Generation je model od Renaultu, který těží z vzhledu Megane. Technicky se jedná o odlišné auto, má to zcela jinou techniku než klasický megane, jiný rozvor (!), antikorozní ochranu a také jinak svařenou karoserii
No..je to tu černý na bílým: funglovka nižší střední za 260 000.
Motor asi dobrý, dá se na to i koukat. Chlapi ze šichty se nebudou smát, že si přijel v cedníku. Máš přece na to západní auto.
Pěkná a přesvědčivá reklama na to bude taky, tak proč to nekoupit že.
Vždyť tu spolehlivost už mají přece vychytanou.
Na chatu tě to odveze určitě a to že cestou občas něco zabliká je jedno, v neděli přece přivezeš vajíčka v klidu a v pondělí to cestou do fachy hodíš do servisu.
Určitě jako soused si už podlehl konzumu a tak místo dvou televizí je na čase pořídit nový auto do rodiny a splnit si sen. Všechno pěkně otočit, chvilku využít - pokud to zrovna jede. Nakonec zase zahodit, tzn. stočit a dát do bazaru.
Jenže já osobně si nedovedu představit že bych jel ke klientovi v něčem, co spíš reprezentuje vítr ve firemní pěnežence, než moje nadšení pro tu cestu k němu. Nebo nedejbože to, že bych k němu ani na schůzku ani nedojel kvůli barevné diskotéce kontrolek (nevím jestli z Vás to zažil, ale pro mě jízda s Lagunou, která měla vybitou baterku byl doslova hororový zážitek).
Motor asi dobrý, dá se na to i koukat. Chlapi ze šichty se nebudou smát, že si přijel v cedníku. Máš přece na to západní auto.
Pěkná a přesvědčivá reklama na to bude taky, tak proč to nekoupit že.
Vždyť tu spolehlivost už mají přece vychytanou.
Na chatu tě to odveze určitě a to že cestou občas něco zabliká je jedno, v neděli přece přivezeš vajíčka v klidu a v pondělí to cestou do fachy hodíš do servisu.
Určitě jako soused si už podlehl konzumu a tak místo dvou televizí je na čase pořídit nový auto do rodiny a splnit si sen. Všechno pěkně otočit, chvilku využít - pokud to zrovna jede. Nakonec zase zahodit, tzn. stočit a dát do bazaru.
Jenže já osobně si nedovedu představit že bych jel ke klientovi v něčem, co spíš reprezentuje vítr ve firemní pěnežence, než moje nadšení pro tu cestu k němu. Nebo nedejbože to, že bych k němu ani na schůzku ani nedojel kvůli barevné diskotéce kontrolek (nevím jestli z Vás to zažil, ale pro mě jízda s Lagunou, která měla vybitou baterku byl doslova hororový zážitek).
A přitom je stačilo napsat, že to auto není tvým šálkem čaje.
Vidíš a já v něm za klienty jezdím a ta cesta mě baví.
Vidíš a já v něm za klienty jezdím a ta cesta mě baví.
Jsou klienti a klienti. Samozřejmě pro jízdu za klienty při rozvozu pravidelných porcí fetu to auto není >😒]
No jo, na to je nejlepší OI f TéDéÍčku, british racing green, čipnutý a s křídlem. Koupený u tří Áček, ten německej důchodce tim za rok nalítal sotva pětku. Levou ruku na "dvanácti" pravou na volume rádia. Kšilt dozadu, pořádná žvejka a jedem, voe >😒]
Když už jsem se tato odklonili od tématu. Pamatuješ test Twinga, kde ses ptal pana Jungmana, jestli naznačuje, že Twingo je lepší než Citigo?
Hledal jsem teď v marketu časopis, který bych si koupil a uviděl tam tuším Auto7 nebo Autohit? No teď bych se nehádal a byl tam test těch dvou a hádej kdo vyhrál. Poradím, že pořadí bylo shodné s abecendním pořadím dle jména výrobce 😄
Hledal jsem teď v marketu časopis, který bych si koupil a uviděl tam tuším Auto7 nebo Autohit? No teď bych se nehádal a byl tam test těch dvou a hádej kdo vyhrál. Poradím, že pořadí bylo shodné s abecendním pořadím dle jména výrobce 😄
Pamatuju. Díky za info. Škoda, že ten test zde nepřevezmou, to by byla diskuze >😒]
Mě to nové Twingo nějak neoslovilo. Malé auto by dle mého mělo být hravé a roztomilé. S přítelkyní sem tam jdeme nějakého prcka projet, neb laškujeme s myšlenkou druhého auta, primárně určeného do města. Twingo přítelkyně hned vyškrtnula - nelíbí.
Což je škoda, zjevně je to moc povedené vozítko a v našem showroomu bychom dostali velmi zajímavou cenu.
Mě to nové Twingo nějak neoslovilo. Malé auto by dle mého mělo být hravé a roztomilé. S přítelkyní sem tam jdeme nějakého prcka projet, neb laškujeme s myšlenkou druhého auta, primárně určeného do města. Twingo přítelkyně hned vyškrtnula - nelíbí.
Což je škoda, zjevně je to moc povedené vozítko a v našem showroomu bychom dostali velmi zajímavou cenu.
Tak mé přítelkyni se Twingo líbilo, tedy to pofaceliftové, ale jen z vnějšku, nezkoušeli jsme jej, navíc ona jaksi do toho nemá co mluvit, nemá ŘP >😒]
Co není může být. Na to bacha >😒]
Jinak se prozatím loučím. Jdu podporovat místní podnikatele formou konzumace zlatavého moku. Přeji pěkný víkend.
Jinak se prozatím loučím. Jdu podporovat místní podnikatele formou konzumace zlatavého moku. Přeji pěkný víkend.
Tak to já bych rád, kdyby ho měla. Nemusel bych sušit hubu, když se někde rozlévá slivovice >😁
Tak co, jaké to bylo? Já mám tento weekend poslední "studijní", pak mám měsíc volna a pak hej rup!... Ale hned příští weekend mířím do sklípku a na košt do Perné, takže si to vynahradím :-!
Tak co, jaké to bylo? Já mám tento weekend poslední "studijní", pak mám měsíc volna a pak hej rup!... Ale hned příští weekend mířím do sklípku a na košt do Perné, takže si to vynahradím :-!
Jak řekl lukas, stačilo napsat, že to není tvůj šálek čaje.
Jk prosím tě prezentuje Megane nedostatek financí, když je Golf např. levnější než tenhle Megane? To mi prosím vysvětli. Dík.
Máš-li vybitou baterku, tak se nediv, že máš na palubovce diskotéku, baterka z posledních sil roztočí startér natož palubku, to je běžná věc.
Jk prosím tě prezentuje Megane nedostatek financí, když je Golf např. levnější než tenhle Megane? To mi prosím vysvětli. Dík.
Máš-li vybitou baterku, tak se nediv, že máš na palubovce diskotéku, baterka z posledních sil roztočí startér natož palubku, to je běžná věc.
už střádáš korunky na nový koště? 😉
...konečně dostal motor, kterým zdá se dohonil špičku. Bohužel pro něj, pořát je tu na CZ trhu ten stejně vybavený Golf za lepší cenu... Ale s Ceedem a i30 bude tohle zajímavá bitva 😄 :-! :yes:
Zajímavé duševní pochody... že rendlík oturbenou 1,2 dohonil špičku? Špička je OOOOUUUPLNĚ někde jinde, milý brachu >😒] >😒] >😒]
V dané objemové třídě se zdá, že se Renault momentálně ujal vedení (což u zbrusu nového motoru není až takové překvapení). Referenční 1.2TSI má jen 77kW a navíc se nad ním vznáší otazník spolehlivosti. Výkon samozřejmě není vše, ale i první recenze vypadají velmi slušně 😄.
Něco se šušká o návratu Alpine. Více by mělo být jasno při konání GP v Monacu. Něco snad napoví tyto fotky. 😄 😄
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Společné fotky Standy Grosse a Alpine A110 snad nebudou samoúčelné.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Společné fotky Standy Grosse a Alpine A110 snad nebudou samoúčelné.
Jinak díky za dojmy, ne že by posouvaly třídu nějak jinam, než tam, kam ji dotáhl GOLF, ale je dobře vědět, že každý nemusí jezdit v tom nejlepším. A i v podstatě zcela kovnenční produkt může poskytnou dobrou službu.
Osobně mě vždy na fotodokumentaci dojímá ten absolutní nesoulad stylu přístrojové desky ve sportovních mutacích - [odkaz]
To víš, tohle je jiná šťáva - [odkaz]
P.S. No ale za dvě stovky?... Ber to a na zuby se nedívej. Vždyť prodloužený rodinný letecký víkend v evropské metropoli a v důstojném hotelu tě dnes vyjde dráž... Tak na co čekáš, honem pro letenky a hurá do... Paříže.
BRAVO DOJMY :yes:
Podobné porovnání s Golfem mám. A neměnil bych. Já svým Meganem najel cca 50tis. km. Jako řidič mám najeto stovky tisíc km v mnoha vozech. Troufám si tvrdit, že porovnávat mohu. A věř mi, že jsem naprosto spokojený (v rámci intencí mainstreamového C segmentu, srovnávat např. s prémií je samozřejmně hloupost). V rámci objektivity - Golf je jako celek lepší vůz. Jen mě prostě neoslovuje a v kombíku je vyloženě nepěkný. Ale např. podobně vybavená OII je v rámci mých nároků na vůz prostě horší než Megane - neměnil bych ani náhodou.
Ano, napsal jsi to velice dobře - je to věc subjektivního názoru, na který má každý právo :yes: Samozřejmně tvůj názor na GrandTour respektuji, stejně jako ty můj na Variant.
Je zajímavé, že s názorem "trouba, má rencka" se poměrně často setkávám zde v ČR. V Německu, kde pobývám docela hodně, se mi nic takového nikdy nestalo.
Mohu porovnávat a musím (bohužel) konstatovat, že skutečně máme co dohánět. Je to v hlavách a to je horší než rozdíl v HDP či v produktivitě práce... Ale jsem mírným optimistou. Ono to nakonec půjde.
Ne každý stojí o to, měnit rozvoďák častěji než olej..
Nutno dodat, že ten přední nárazník mu prospěl a motor vypadá velmi lákavě.
Motor bude určitě výborný, zvenku je to na pohled dobrý.
Nechápu, proč to tady Renault vozí 😐
Ale v takovém kombíku s alespoň Dynamique a 1,2 TCe to je hodně lákavá nabídka. Samozřejmě za půl roku až dealer trochu klesne s cenou na úroveň konkurence.
A taky obchodní zastoupení se může tvářit, že má výbornou "cenu již od xxx tisíc".
Že si "fanda přes auta" něco takového raději nekoupí, to dá rozum.
Ale při dobrém marketingu to může obchodně fungovat. A člověku, který přešel třeba z Favorita může připadat, že i Generatión je velmi vyspělý moderní vůz...
To mi připomíná jedno video na youtube - německý srovnávací test Megane RS vs. Golf GTI. Shrnu: "Mégane vypadá jako skutečné sportovní auto. Golf jako šedý průměr městských hatchbacků. Mégane má silnější motor. Mégane líp drží v zatáčkách a má celkově lepší jízdní vlastnosti. S Méganem je větší zábava. Mégane má srovnatelně velký kufr, ale do toho v Golfu je trochu lepší přístup. Proto je vítězem klání OSTRÝCH hatchbacků ... Golf."... WTF ???
Pak nezaznívají žádné skutečné argumenty, stejně jako v tom zmíněném testu. Jestliže ve srovnávacím testu sportovních aut (ať už to je hatchback, nebo coupé) ve všech srovnáních vyhraje jedno auto a pak si recenzent musí najít jednu ptákovinu, která není pro danou kategorii aut vůbec důležitá, aby mohl vyhlásit vítězem to druhé, zřejmě není objektivní.... O tom byl můj příspěvek.
S tvou reakcí na "Okyse" samozřejmně nelze jinak než souhlasit :yes:
Je fakt, že názor stáda mě nikdy nezajímal. Ve výběru mě to tedy nikdy neomezovalo. 😉
Klidně bych ho bral znova s několika jinými detaily, spíše 2,0 16V, jiný systém LPG a o rok novější, prostě o něco výkonnější verzi hlavně. Jinak OK. Musím třeba uznat, že 300t na původí spojku, komplet výfuky atd. je prostě pěkný výsledek. A že nějakou extrémní péči auto nemá.
Zrovna na tych fotkach je interier megane krajsi ako na golfe. Inac ak sa mam na to pozriet objektivne, a nie antiGTI modom, tak oba interiery su na rovnakej urovni.
Nebude problem skor sedy zakal alebo ina ocna chyba?