No dobře no, koště. Beru. Jezdím kolem jedné prodejny, kde stojí na trávníku mégane za rovná dvě kila... neuvěřitelné. Opakovaně si říkám, co je za tím? Asi to koště...
Jinak díky za dojmy, ne že by posouvaly třídu nějak jinam, než tam, kam ji dotáhl GOLF, ale je dobře vědět, že každý nemusí jezdit v tom nejlepším. A i v podstatě zcela kovnenční produkt může poskytnou dobrou službu.
Osobně mě vždy na fotodokumentaci dojímá ten absolutní nesoulad stylu přístrojové desky ve sportovních mutacích - [odkaz]
To víš, tohle je jiná šťáva - [odkaz]
P.S. No ale za dvě stovky?... Ber to a na zuby se nedívej. Vždyť prodloužený rodinný letecký víkend v evropské metropoli a v důstojném hotelu tě dnes vyjde dráž... Tak na co čekáš, honem pro letenky a hurá do... Paříže.
Možná. To víš, jistým ideálem by například bylo, kdyby si dva bratři koupili v jeden den auta, jeden brácha mégana druhý brácha golfa. A každý večer by si doma poctivě sdělovali své poznatky, případně by si auta třeba po měsíci měnili. Tohle však zorganizovat není jednoduché. Dá se to nahradit votevřenejma vočima a votevřenou hlavou.
No, tak řekněme že "votevřený voči a votevřenou hlavu" nebudu brát jako pokus o (lehkou) urážku...
Podobné porovnání s Golfem mám. A neměnil bych. Já svým Meganem najel cca 50tis. km. Jako řidič mám najeto stovky tisíc km v mnoha vozech. Troufám si tvrdit, že porovnávat mohu. A věř mi, že jsem naprosto spokojený (v rámci intencí mainstreamového C segmentu, srovnávat např. s prémií je samozřejmně hloupost). V rámci objektivity - Golf je jako celek lepší vůz. Jen mě prostě neoslovuje a v kombíku je vyloženě nepěkný. Ale např. podobně vybavená OII je v rámci mých nároků na vůz prostě horší než Megane - neměnil bych ani náhodou.
Nebuď tak vztahovačný, myslel jsem to upřímně, jako že člověku nezbývá než životem sbírat zkušenosti. Napsal jsi to správně, souhlasím s tebou. Na G variant mám však jiný estetický pohled, je to ale jistě dáno i věkem. Chápu, že tě "velká túra" oslovuje, je to také dobrý vůz.
Já tam zapomněl dát smajlíka, takže to napravím - ;-)
Ano, napsal jsi to velice dobře - je to věc subjektivního názoru, na který má každý právo :yes: Samozřejmně tvůj názor na GrandTour respektuji, stejně jako ty můj na Variant.
Je zajímavé, že s názorem "trouba, má rencka" se poměrně často setkávám zde v ČR. V Německu, kde pobývám docela hodně, se mi nic takového nikdy nestalo.
Mohu porovnávat a musím (bohužel) konstatovat, že skutečně máme co dohánět. Je to v hlavách a to je horší než rozdíl v HDP či v produktivitě práce... Ale jsem mírným optimistou. Ono to nakonec půjde.
Víš co ti řeknu? Konečně spolehlivý a dostupný turbomotor! Koncern by měl jít heky do předklonu a učit se, učit se a učit ;-)
Ne každý stojí o to, měnit rozvoďák častěji než olej..
Co je v ceně za cca 220t? Sleva 40t za leasing, který ale moc hezky přeplatíš. Takže reálně za podvybaveného Generationa 270t... ve výbavě nic. Reálně solidní Megane stojí stejně jako Golf.
Nutno dodat, že ten přední nárazník mu prospěl a motor vypadá velmi lákavě.
Tak to je nějakých 240t v hotovosti v holátku Generation, což je takový poloMegan, čili nemá ty hlavní prvky Meganu, které má mít. Je jinde vyrobený, jinak svařovaný (až pojede kolem tebe někdy Megan, tak se mrkni na střechu, jestli je na kraji mezi střechou a dveřma plastová krytka, pokud je, tak je to Generation, který se v Turecku svařuje klasicky, ostatní Megany jsou svařovány laserem a krytka kryjící svár tam není), jinak naladěný podvozek, nemá kartu, má jiné budíky, jinde rezervu, jen jednoose seříditelný volant.
Nechápu, proč to tady Renault vozí :-|
Ale v takovém kombíku s alespoň Dynamique a 1,2 TCe to je hodně lákavá nabídka. Samozřejmě za půl roku až dealer trochu klesne s cenou na úroveň konkurence.
Btw - Octavia Tour se také dělá Ukrajině (a ještě v jednom "východním" závodě, kde, to si těď bohužel nemohu vzpomenout) a moc se to zde neřeší. Tím netvrdím, že se mi to vydávání Generation za plnohodnotného Megana líbí.
Bohužel pochopitelné - pro někoho těch řekněme 20-30 tisícovek rozdílu v ceně znamená, že holt oželí nějakou tu výbavu a technické vychytávky.
A taky obchodní zastoupení se může tvářit, že má výbornou "cenu již od xxx tisíc".
Že si "fanda přes auta" něco takového raději nekoupí, to dá rozum.
Ale při dobrém marketingu to může obchodně fungovat. A člověku, který přešel třeba z Favorita může připadat, že i Generatión je velmi vyspělý moderní vůz...
K palubní desce... Trochu ses sekl při tom srovnání... Srovnáváš obyčejný Mégane Coupé v dobré výbavě a vrcholný sportovní Golf... Kdybys srovnal Golfa R s jemu rovným (Mégane RS), a to v reálu, ne na obrázku, tak bys dospěl k názoru , že Mégane rozhodně nepůsobí hůř. Právě naopak, Je to v něm víc o sportovním autě...
Jako fakt mi přijde, že se tady někteří zasekli před x lety, případně si udělali "názor" z obrázků, tlachů a pár časopisů... No a prostě nechtějí čelit realitě... A ani si nechtějí jít udělat vlastní názor na základě vlastní zkušenosti...
To mi připomíná jedno video na youtube - německý srovnávací test Megane RS vs. Golf GTI. Shrnu: "Mégane vypadá jako skutečné sportovní auto. Golf jako šedý průměr městských hatchbacků. Mégane má silnější motor. Mégane líp drží v zatáčkách a má celkově lepší jízdní vlastnosti. S Méganem je větší zábava. Mégane má srovnatelně velký kufr, ale do toho v Golfu je trochu lepší přístup. Proto je vítězem klání OSTRÝCH hatchbacků ... Golf."... WTF ???
No vidíš a pro spoustu lidí je GTI lepším autem.Jistě,RS je sportovnější,o tom žádná ale z kategorie hh se mi už trochu vzdaluje..No a vzhled?Pro někoho šedej průměr,pro mě jasná volba.
Každý má právo na vlastní rozhodnutí, o tom je svoboda. Svým příspěvkem jsem chtěl říct, že někteří lidé tady mají předsudky načtené z internetu, nebo odjinud, a reálné zkušenosti, na nichž by svůj názor postavili, jim chybí.
Pak nezaznívají žádné skutečné argumenty, stejně jako v tom zmíněném testu. Jestliže ve srovnávacím testu sportovních aut (ať už to je hatchback, nebo coupé) ve všech srovnáních vyhraje jedno auto a pak si recenzent musí najít jednu ptákovinu, která není pro danou kategorii aut vůbec důležitá, aby mohl vyhlásit vítězem to druhé, zřejmě není objektivní.... O tom byl můj příspěvek.
V každé době je nějaká značka oblíbená a jiná méně. Kvůli tomu se nebudeš omezovat ve výběru. Útěchou může být fakt, že nic netrvá věčně. Renault už v pozici evropské jedničky nedávno byl a trochu v té době v honbě za kusy podcenil kvalitu. Stejný osud může potkat i dnešního lídra a na jeho místo se dostanou další, třeba i Renault. :-)
Ano, vidím to stejně. S tou kvalitou máš naprostou pravdu - do Renaultů minulé a předminulé generace bych nešel. Ale na druhou stranu když si vezmu Ronaulta a jeho Lagunu, která má úctyhodný najezd bez větších problémů, tak to asi není až tak zlé.
Je fakt, že názor stáda mě nikdy nezajímal. Ve výběru mě to tedy nikdy neomezovalo. ;-)
Tak já jsem s Twingem, Cliem ani Meganem taky žádné problémy neměl. Je ale pravda, že jsem je moc nevyzkoušel. Nejvíc měl najeto Megane - cca 110-120 000 km.
Řekl bych, že chleba se láme tak při 150-200tis. Nicméně že kvalita a spolehlivost Renaultů šla v poslední generaci výrazně nahoru je zřejmé. A vlastně co já vím, tak problémy minulých generací byly v elektronice, ne v mechanických závadách.
Tak nějaké věci by se našly, ale rozhodně to při těch 300t km není taková tragédie, jak jsem se dočetl po koupi v nějakých "recenzích" ;-)
Klidně bych ho bral znova s několika jinými detaily, spíše 2,0 16V, jiný systém LPG a o rok novější, prostě o něco výkonnější verzi hlavně. Jinak OK. Musím třeba uznat, že 300t na původí spojku, komplet výfuky atd. je prostě pěkný výsledek. A že nějakou extrémní péči auto nemá.
Tak z elektroniky odešla čtečka karty, což byl problém prostě prvních modelů. Byla vyměněna, ale jak jsem se dočetl na Renault foru, tak se dá i lehce opravit. A pak zateklo do řídící jednotky ABS, ta se přetěsnila. No a taková veselost byla vytavená kabeláž k bodovkám vzadu, ale to pos... první majitel. Byl tam špatný kontakt u žárovky a chytrák tam hodil snad 20A pojistku... kam to vedlo je jasné. Ale to byla otázka pár korun za novou střešní svítilny a vyměnit kabely. Něco se tedy našlo, ale z druhé strany takové ty pověsti, že se nejde dostat do auta kvůli kartě, když se vybije (uvnitř karty je klíč), neustále blikající kontrolky atd., to jsou nesmysly.
ano, kupujte si vsetci golfy, nech vyzerate ako vajcia, ja si kupim megane a ked si budete menit rozvody pri krajnici rovnako ako kedysi ste robili generalky na skodovkach (vsak uz ste zvyknuti), tak ja na megane prejdem okolo vas s tichym usmevom, rovnako ked pojdem okolo golfov omotanych okolo stromu, pretoze sa pozerali na navigaciu niekde pri kolenach, tiez sa vtedy iba pousmejem.
Zrovna na tych fotkach je interier megane krajsi ako na golfe. Inac ak sa mam na to pozriet objektivne, a nie antiGTI modom, tak oba interiery su na rovnakej urovni.
Táta má na Laguně 1999 1,8 16v 120k 250000km, posledních 150000 i na LPG, jediný, co mu odešlo, byla v cca 200000km ŘJ motoru (oprava 18000km), jinak jen běžné opotřebení @ údržba. Super kvalita. Nikdy jsme nikde nezůstali...
Ja ano - moj Mégane Grandtour 1,5dci z r. 2005 ma 252tis a jazdi perfektne, okrem oleja a filtrov servis nepoznam. Ma len jednu nevyhodu - slintam nad novym Megane III najlepsie s 1.6dci. A jeden znamy ma LII 2001 s 330tis. km.
Hm, takže máme výkonovou paletu v rámci benzínů 100, 110 a 115 koní. Před faceliftem to bylo 100, 110, 130 a 180. Nejatraktivnější výbava se z nabídky vypařila... Sakra, takhle zmršit férový ceník a modelovou paletu oblíbeného modelu, to už chce pořádného "marketéra".
Kdyby 1,2 TCe nahradil 1,6 110k, byla by to bomba. Takhle se Renault dobrovolně připravuje o spoustu zákazníků :no:
To nema smysl komentovat. Rendlik se uz odrovnal sam. Znate snad nekdo kohokoli moudreho, zkuseneho a chytreho, kdo by si koupil tuhle francouzskou kreaturu?
"Sami musí vědět, co se prodává." - to bychom museli žít v ideálním světě, ne? ;-)
Jinak špičkovou verzi stále mají - RS. Ten se směle může postavit špičce konkurence (už vidím, jak mě za tuto větu budou někteří fans zadupávat do země ;-) )
Nicméně já třeba pošilhával po kombíku 2,0 TCe GT. 180 koní je pro mě v takto těžkém voze optimum. Větší auto nepotřebuji, neb musím řešit parkování, čili do střední nepůjdu. A najednou pro mě, coby věrného zákazníka, který servisuje svůj vůz zásadně ve "svém" značkovém servisu - čili ideální klient - nemá Renault adekvátní nabídku. To mi přijde poněkud ... hloupé.
Když píši něco lepšího, tak jsem měl spíš na mysli právě tu 2.0 TCe a vyšší výbavové stupně. 180 koní v nižší střední je opravdu tak akorát. U Golfu je to pro mne GTI, protože 1.8 nenabízí a té silnější 1.4 jsem nikdy moc nevěřil.
Leda se zeptat, jestli by ti ho nedovezli individuálně. Nevidím důvod, proč by to nemohli udělat. U jiných značek to také tak funguje. V Německu mají Grandtour GT 2.0 TCe za 26.540 €.
Tak teď na to koukám a vyloženě zírám. V Německu dokonce mají i 1,4TCe a 2,0 TCe a DOKONCE 2,0 16V... :-O To jsou motorizace, které nejsou k mání ani ve Francii.
Jen ty ceny jsou teda PODSTATNĚ vyšší než u nás.
Proto většinou koukám do Německa jako první. Tam firmy nabídnou kolikrát i to, co nenabízí ani na domácím trhu. 660 tisíc není málo, ale je to dobré auto. Rozhodně na něj v Německu není problém získat citelnou slevu (orientačně řekněme 20%, individuálně možná víc - to platí pro 3 a 5 dveřový hatchback, ale předpokládám, že u kombi to bude obdobné). Takže se spíš koukáme na 540 tisíc.
Osobně by měla jít vyjednat ještě větší sleva. Myslím si, že se všemi příplatky (kůže, Bose, xenony atd.) by ses měl vejít do 600. To je vedle cen Golfu (když pominu, že nenabízí takhle silný motor pro Variant) opravdu skvělá nabídka. Slevy beru orientačně přes známého, takže neručím, že je dostaneš všude. Vzhledem k tomu, že mi na CX-5 nabídl 16% v základu a až 21% v závislosti na výbavě, tak by neměl být problém dostat dobrou slevu na Mégane. Němci jsou zvyklí si o slevy říkat.
Tak výběr kolem 600t je, ale z druhé strany pokud chceš nižší střední, kombi a něco kolem těch 130 kW, tak máš na výběr:
Megana GT
Golf má jen 1,4 TSI 118 kW... no a nevím nevím, vypadá jak vypadá a zbytek si domyslíš
Opel Astra má 1,6T 132 KW, což je hezké auto, ale velikostně se z venku dotýká o třídu větší Laguny a uvnitř je to pomalu menší než Megane a cenou opravdu využiješ celých 600t.
Focus 1,6 Ecoboost v kombi za 549t, plus nějaké ty příplatky a jsi výše.
Korejci jaksi nic a Japonci považují kombík ve nižší střední jako sprosté slovo.
308 nemá ke kombi tak silný motor, alespoň ne u nás.
A podle mě by se dalo usmlouvat s 2,0 TCe moc hezkou cenu.
No, můžu laškovat i s menšími SUV či MPV. Např. Mazda 3 MPS se sem taky vejde. Slabší prémie C segmentu jakbysmet. Mám ještě 2-3 roky čas (možná i déle - skutečně jsem s autem spokojený, naprosto mi vyhovuje, takže není důvod se ho zbavovat), takže je to zatím jen taková nevinná zábava ;-)
Samozřejmě, že za 600 je výběr, ale otázka je, jestli za 600 koupíš takhle dobře vybavené auto. Pokud bys nechtěl příplatky, stačila by ti výbava GT, podle mne by ses mohl dostat u prodejce i pod 500. Ale jsou to jen spekulace, pokud nezvedneš zadek a nezkusíš to. ;-) Až budeš mít někdy cestu kolem, tak to za zkoušku stojí, ne? Za tyhle peníze se prodával první Cee'd v plné.
To máš pravdu. Jak píši výše, není to aktuální, takže prozatím zadek zvedat nemusím ;-) Jinak je fakt, že za velmi důležitou věc považuji spolehlivý servis a ten mám - to za trochu té námahy stojí.
Ještě dodatek. Je pravda, že dnes mají Němci většinou vyšší ceny v cenících, což tak dříve nebylo. Dá se to většinou srovnat slevou, ale Německo má pořád jednu velkou výhodu - kolikrát kratší dodací lhůty. Co v ČR trvá šest měsíců může být v Německu za dva. A to potěší.
Pokud budeš chtít tak já ti 2,0 TCe GT 180 koní seženu a prodám jako nové. Stačí se někdy zeptat prodejců nových vozů Renault, že je možné u nás sehnat i verze, které v ceníku nenajdete. Vše je jen o tom se zeptat. :-)
Ve Francii je aktuálně k dostání stále verze GT s 2,0dCi, u nás ne. 2,0 TCe se bohužel vytratil z nabídky, ale kdo ví, možná příjde s novou RS.
1,4 TCe je sice teoreticky škoda, ale dle těchto dojmů vypadá 1,2 TCe výborně a dal bych mu přednost, už jen pro tu převodovku: "130 km/h navýší otáčky na zhruba 2.800 min-1" aneb HALELUJA!!! :yes:
To asi ano, také jsem to tak pochopil. Čili mi ta 110 koňová verze stále přijde jako naprosto zbytečná. Když si vzpomenu na první článek o tomto faceliftu zde na ACZ, kde psali že LEDky budou v základu (blbůstka, ale potěšila by) a 1,2 TCe nahradí 1,6 - šmarjá, já byl nadšený. No stane se... Jinak příští týden jedu do servisu (plánovaná prohlídka - pro rýpaly ;-) ) tak se pokusím vysondovat, zda něco o možném rozšíření nabídky nevědí.
to je dovod, preco som nikdy o 1,4tce nerozmyslal... prilis kratke prevody, pri 130kmh to toci 3600rpm...
zato tato 1,2 je uplne ina kava, toci menej ako tsi na dialnici, co je tiez plus
nie je to jedno, ja radsej v obci 1500rpm na 4ke a je to za jedno.
Tu ide skor o dialnicu, nie je to moc pohodlne pocuvat rev motora nad 3500rpm 6 hodin v kuse na ceste na dovolenku
Úplně zajedno to není, za obcí pak musíš ze čtyřky přeřazovat, s pětkou jenom přidáš plyn. Je otázka, jak je ten motor hlučný, to já nevím, Renaulty neznám. Mám Fábku s dvoulitrem a ta při 130 km/h (137 dle tachometru) točí přibližně 3800 ot/min. Ale v té rychlosti už převažuje aerodynamický hluk.
Lepší přeřadit než poslouchat vytočený motor. Nejsem si vědom toho, že by Fabka byla tak špatně odhlučněná, že by ve 140 bylo slyšet více aerodynamický hluk než motor. Megane je na tom sice lépe než Fabia...
S ohledem na image značky Renault na českém trhu je nabídka motorů očekávatelná a uspokojí drtivou většinu zájemců - tu "nejatraktivnější" nabídku s nějakým výkonným motorem by si stejně nikdo nekoupil.
Renault má palec nahoru za možnost volby mezi klasikou (1.6 16V) a modernou (1.2 TCe) :yes:
Jinak řečeno - jsou to křápy a každý to ví, takže není důvod, proč do toho dávat výkonnější motory. Rendlíky si kupují jen chudáci, kteří nemají na pořádné auto. Přijet na obchodní jednání v rendlíku si nikdo soudný nedovolí. :-!
Tak a je to tady, konečně se rozbřesklo nad zemí galskou a konstruktéři pochopili, že do turbobenzínu se dá dát delší převody a na dálnici tak není nutno poslouchat vytočený motor (130 km/h navýší otáčky na zhruba 2.800 min-1. :yes::yes::yes: ), předělaly se ty odporné narážecí kusy plastu na předním nárazníku, přibyl všemi chválený 1,6 dCi a samozřejmě 1,2 TCe.
Jako třešničku na dortě tady máme Visio systém, zadní parkovací kameru, bílou perleť, rádio Bose.
Samozřejmě aby to nebylo tak růžové, tak nám vyškrtli z nabídky 2,0 TCe a 2,0 dCi také v ČR k mání zatím není, ale snad bude.
Každopádně Renault se probudil a Megane vylepšil :yes:
PS: No uznej sám, Megane Grandtoure Bose 1,6 dCi nebo 1,2 TCe v bílé perloťové.... to zní hezky, pokud nejsi Áda či jouda. ;-)
Dobrej song ;-) Popravdě oceňme spolu s testérem motor. Zbytek je průměr třídy. Bose je zanedbatelnost. Přišlo to na dobrou dobu, KOKO mají živé téma k úvaze.
Mě se vždy líbily spíše pastelové barvy. Vím, jsem menšina ;-) Ale upřímě - u Meganu mi sednou téměř všechny, krom černé - ta se mi moc nelíbí. Zatímco u mnoha jiných aut bych ji preferoval.
Mě na meganu ani ta červená a ani ta tmavě modrá moc ne. Černá kupodivu v kombíku vypadá docela hezky, ale jen na showroomu, když je auto čisté a vyleštěné, stačí 3 minuty a je to k vzteku. 8-s
Červená mi u kombi hodně sedí (ale také to chce mít čisté a navoskované). Černý kombík parkuje blízko mého bydliště a opravdu mi nesedí. Té černé je tam moc - u jiných barev se mi líbí ten kontrast černého oplastování.
pozor na cervenu.... vsimaj si starsie cervene auta, cervena bledne... nevedia to riadne technicky poriasit....
Trebars na kolegovej accord 2005 uz je strecha bledoruzova.
Nekolikrat jsem uz videl Grandtour v obycejne bile a musim teda uznat, ze to auto vypada hodne pekne. :-) V bile perleti po faceliftu to bude podle meho nazoru asi nejhezci kombik ve tride. :-)
S tím souhlasím, bílá mu vyloženě sekne a na tu bílou perleť jsem vyloženě zvědavý. Jen ten příplatek není zrovna malý. Ale zvědavý jsem i na tu novou hnědou, na promo fotkách vypadá zajímavě.
musím říct že ten motůrek se Renaultu docela povedl a také interiér s těmi sportovními sedadly vypadá moc dobře. Škoda že se nebízí s DSG převodovkou.Jinak pro Renault :yes:
Megane Generation je model od Renaultu, který těží z vzhledu Megane. Technicky se jedná o odlišné auto, má to zcela jinou techniku než klasický megane, jiný rozvor (!), antikorozní ochranu a také jinak svařenou karoserii
No..je to tu černý na bílým: funglovka nižší střední za 260 000.
Motor asi dobrý, dá se na to i koukat. Chlapi ze šichty se nebudou smát, že si přijel v cedníku. Máš přece na to západní auto.
Pěkná a přesvědčivá reklama na to bude taky, tak proč to nekoupit že.
Vždyť tu spolehlivost už mají přece vychytanou.
Na chatu tě to odveze určitě a to že cestou občas něco zabliká je jedno, v neděli přece přivezeš vajíčka v klidu a v pondělí to cestou do fachy hodíš do servisu.
Určitě jako soused si už podlehl konzumu a tak místo dvou televizí je na čase pořídit nový auto do rodiny a splnit si sen. Všechno pěkně otočit, chvilku využít - pokud to zrovna jede. Nakonec zase zahodit, tzn. stočit a dát do bazaru.
Jenže já osobně si nedovedu představit že bych jel ke klientovi v něčem, co spíš reprezentuje vítr ve firemní pěnežence, než moje nadšení pro tu cestu k němu. Nebo nedejbože to, že bych k němu ani na schůzku ani nedojel kvůli barevné diskotéce kontrolek (nevím jestli z Vás to zažil, ale pro mě jízda s Lagunou, která měla vybitou baterku byl doslova hororový zážitek).
No jo, na to je nejlepší OI f TéDéÍčku, british racing green, čipnutý a s křídlem. Koupený u tří Áček, ten německej důchodce tim za rok nalítal sotva pětku. Levou ruku na "dvanácti" pravou na volume rádia. Kšilt dozadu, pořádná žvejka a jedem, voe >:-[]
Když už jsem se tato odklonili od tématu. Pamatuješ test Twinga, kde ses ptal pana Jungmana, jestli naznačuje, že Twingo je lepší než Citigo?
Hledal jsem teď v marketu časopis, který bych si koupil a uviděl tam tuším Auto7 nebo Autohit? No teď bych se nehádal a byl tam test těch dvou a hádej kdo vyhrál. Poradím, že pořadí bylo shodné s abecendním pořadím dle jména výrobce :-)
Pamatuju. Díky za info. Škoda, že ten test zde nepřevezmou, to by byla diskuze >:-[]
Mě to nové Twingo nějak neoslovilo. Malé auto by dle mého mělo být hravé a roztomilé. S přítelkyní sem tam jdeme nějakého prcka projet, neb laškujeme s myšlenkou druhého auta, primárně určeného do města. Twingo přítelkyně hned vyškrtnula - nelíbí.
Což je škoda, zjevně je to moc povedené vozítko a v našem showroomu bychom dostali velmi zajímavou cenu.
Tak mé přítelkyni se Twingo líbilo, tedy to pofaceliftové, ale jen z vnějšku, nezkoušeli jsme jej, navíc ona jaksi do toho nemá co mluvit, nemá ŘP >:-[]
Tak to já bych rád, kdyby ho měla. Nemusel bych sušit hubu, když se někde rozlévá slivovice >:D
Tak co, jaké to bylo? Já mám tento weekend poslední "studijní", pak mám měsíc volna a pak hej rup!... Ale hned příští weekend mířím do sklípku a na košt do Perné, takže si to vynahradím :-!
Když můžou jezdit lidi od ORANGE za klienty v TWIZY, tak by i nějaký ten český pojišťovák nebo podomní prodejce elektroplynu mohl Renaulta překousnout.
Korunky jsou nastřádané, ale nikde nevidím auto se slušným dieselem. Možná leda tak D5 od Volva, ale při prvním testu XC70 mi neseděl střední panel - tlačil mne do lýtka. :-!
Takže možná ještě zůstanu u spolehlivého TDI PD a koupím raději nějaký pozemek.
...konečně dostal motor, kterým zdá se dohonil špičku. Bohužel pro něj, pořát je tu na CZ trhu ten stejně vybavený Golf za lepší cenu... Ale s Ceedem a i30 bude tohle zajímavá bitva :-):-!:yes:
V dané objemové třídě se zdá, že se Renault momentálně ujal vedení (což u zbrusu nového motoru není až takové překvapení). Referenční 1.2TSI má jen 77kW a navíc se nad ním vznáší otazník spolehlivosti. Výkon samozřejmě není vše, ale i první recenze vypadají velmi slušně :-).
Aj keď Megane nepatrí k priestorovým premiantom, je to jedno z najpríjemnejších áut v triede. Nové motory, pokiaľ sa vydaria, pomôžu vždy, a v tomto smere sa Renault poslednou dobou činí.
Něco se šušká o návratu Alpine. Více by mělo být jasno při konání GP v Monacu. Něco snad napoví tyto fotky. :-):-)
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Společné fotky Standy Grosse a Alpine A110 snad nebudou samoúčelné.