Nevím, nevím.... zatím furt jezdím A4-kou z roku 2008 a dokažu si představit, že bych se s rodinkou po městě vozil tímto kačátkem. Je to zábavné a dobře vypadající auto.
Zatímco většina výrobců dělá tříčtvrteční auta zepředu (tj. příď a boční pohledy OK, zezadu naprosto nedodělaný design), Fiat to vzal obráceně. Zepředu se na to nedá dívat, vypadá to jak nějaká hlubokomořská ryba s výraznou tlamou, zbytek je fajn...
Je akorát posazená do vyšší drážky, aby srovnala do roviny sklopená sedadla. Jinak se spustí o nějakých 10-15 cm níž, kde tvoří klasickou podlahu. Tím, že pod ní vznikl černý stín, působí na fotce jako nějaká krabice, ale je to jen deska.
Jediné co mne neustále napadá při pohledu na tohle auto je - ošklivé kačátko. Možná se to bude prodávat (i když já bych na to rozhodně nevsadil), protože i ošklivá auta mohou být úspěšná - viz třeba skutečná kachna 2CV. Ale parádu s tím neudělá nikdo. Pro mne jenom další multipla. I když Multipla měla aspoň designovou pokrokovost. Tohle jej jen recyklace.
Jak se řiká na východě: pokaždé když se Němec pokusí výrobit auto, tak z výrobní línky nakonec výjede tank. A všichni jsme se na to zvykli natolik, že už to všem připadá normální. Za takové situace jsou Italové oprávdovým požehnáním. Ta jejích vášeň pro krásu a jedinečný cít pro design nám občas připomene, že ani auta, ani my nejsme jenom stroje. Jak zábavné a žívé!
brýle mám dobrý a vidím, že mají stejný volant a béžovo-šedý interiér. Tady podobnost končí.
přístrojový panel -
panda - 2 budíky + velký digitální panel, zastřešeno zvlněnou kapličkou
500 l - 2 velké budíky, 2 malé, + malý digitál, zastřešeno plynulou kapličkou
výdechy klimatizace
panda - sdružené prostřední nahoře
500 L - rozdělené po stranách středového panelu + jeden velký nahoře
řadící páka
panda - na středovem panelu
500L - na středovém tunelu zřetelně odděleném od panelu
ovládání na středovém panelu (krom rádia)
panda - čtvercové dotykové/tlačítkové
500 L - otočné
to je tak to nejzásadnější ale myslím že to jasně popisuje rozdíl v interiéru (o který mě ani nešlo), který ani nedokazuje podobnost 500, protože 500 má interiér skutečně dost podobný pandě, tohle je nový interiér.
A teď k exteriéru - mám se rozepsat stejně, nebo si pořidíš brýle Ty a podíváš se na Pandu, 500 a 500L sám?
tak toto auticko sa podarilo a som si isty ze to bude uspesne auto ;-):yes:
je mnoho rodin mladych starych malych vacsich ktori nepotrebuju jazdit denno denne po meste s velkou octaviou a zase vo fabii sa tlacia, tento fiat je velmi sikovny :yes: rozmerovo aj svojim ponatim ako takym kedze to nie je okukane a nudne auto :yes:
Zde snad jen skromnou poznámku - italové nedochucují, lépe řečeno, dochucování není příznačným rysem italské kuchyně. Italská kuchyně se vyznačuje právě jednoduchostí a jedinečností kombinace základních chutí jednotlivých složek, nikoliv snad, že by uvedení kuchaři dochucovali a upravovali tak dlouho, až je z toho výborné jídlo. Právě naopak, italští kuchaři umí vykouzlit zázrak na talíři za tři munity. Tím se liší od klasické kuchyně francouzské, která je de facto pravou matkou vysoké kulinařiny, a to včetně dochucování.
Sakra... normálně jsem dostal hlad. Pětistovka musí stranou, jdu se najíst...
Jako jednotný design alá Audi není tak špatný. sice se nadává že pod sebe nerozeznáte A4 od A6, ale pořád to ničemu neškodí (sedan - sedan), vypadají dobře.
ale tohle je parazitování na nejlepším modelu nabídky, který prorazil skrze krustu unylosti produkce a marketing si řekl, že to zkusí využít. Jenže fakt moc špatně. Tvoření aut, podle receptu, který skvěle fungoval s jedním nebude fungovat s dalším, aneb dobrý Carbonara prostě nebudou fungovat s rýží ani bramborem a přesně tak to dopadá v tomto případu...