Jako jednotný design alá Audi není tak špatný. sice se nadává že pod sebe nerozeznáte A4 od A6, ale pořád to ničemu neškodí (sedan - sedan), vypadají dobře.
ale tohle je parazitování na nejlepším modelu nabídky, který prorazil skrze krustu unylosti produkce a marketing si řekl, že to zkusí využít. Jenže fakt moc špatně. Tvoření aut, podle receptu, který skvěle fungoval s jedním nebude fungovat s dalším, aneb dobrý Carbonara prostě nebudou fungovat s rýží ani bramborem a přesně tak to dopadá v tomto případu...
brýle mám dobrý a vidím, že mají stejný volant a béžovo-šedý interiér. Tady podobnost končí.
přístrojový panel -
panda - 2 budíky + velký digitální panel, zastřešeno zvlněnou kapličkou
500 l - 2 velké budíky, 2 malé, + malý digitál, zastřešeno plynulou kapličkou
výdechy klimatizace
panda - sdružené prostřední nahoře
500 L - rozdělené po stranách středového panelu + jeden velký nahoře
řadící páka
panda - na středovem panelu
500L - na středovém tunelu zřetelně odděleném od panelu
ovládání na středovém panelu (krom rádia)
panda - čtvercové dotykové/tlačítkové
500 L - otočné
to je tak to nejzásadnější ale myslím že to jasně popisuje rozdíl v interiéru (o který mě ani nešlo), který ani nedokazuje podobnost 500, protože 500 má interiér skutečně dost podobný pandě, tohle je nový interiér.
A teď k exteriéru - mám se rozepsat stejně, nebo si pořidíš brýle Ty a podíváš se na Pandu, 500 a 500L sám?
Zde snad jen skromnou poznámku - italové nedochucují, lépe řečeno, dochucování není příznačným rysem italské kuchyně. Italská kuchyně se vyznačuje právě jednoduchostí a jedinečností kombinace základních chutí jednotlivých složek, nikoliv snad, že by uvedení kuchaři dochucovali a upravovali tak dlouho, až je z toho výborné jídlo. Právě naopak, italští kuchaři umí vykouzlit zázrak na talíři za tři munity. Tím se liší od klasické kuchyně francouzské, která je de facto pravou matkou vysoké kulinařiny, a to včetně dochucování.
Sakra... normálně jsem dostal hlad. Pětistovka musí stranou, jdu se najíst...
tak toto auticko sa podarilo a som si isty ze to bude uspesne auto ;-):yes:
je mnoho rodin mladych starych malych vacsich ktori nepotrebuju jazdit denno denne po meste s velkou octaviou a zase vo fabii sa tlacia, tento fiat je velmi sikovny :yes: rozmerovo aj svojim ponatim ako takym kedze to nie je okukane a nudne auto :yes:
Je akorát posazená do vyšší drážky, aby srovnala do roviny sklopená sedadla. Jinak se spustí o nějakých 10-15 cm níž, kde tvoří klasickou podlahu. Tím, že pod ní vznikl černý stín, působí na fotce jako nějaká krabice, ale je to jen deska.
Jak se řiká na východě: pokaždé když se Němec pokusí výrobit auto, tak z výrobní línky nakonec výjede tank. A všichni jsme se na to zvykli natolik, že už to všem připadá normální. Za takové situace jsou Italové oprávdovým požehnáním. Ta jejích vášeň pro krásu a jedinečný cít pro design nám občas připomene, že ani auta, ani my nejsme jenom stroje. Jak zábavné a žívé!
Jediné co mne neustále napadá při pohledu na tohle auto je - ošklivé kačátko. Možná se to bude prodávat (i když já bych na to rozhodně nevsadil), protože i ošklivá auta mohou být úspěšná - viz třeba skutečná kachna 2CV. Ale parádu s tím neudělá nikdo. Pro mne jenom další multipla. I když Multipla měla aspoň designovou pokrokovost. Tohle jej jen recyklace.
Nevím, nevím.... zatím furt jezdím A4-kou z roku 2008 a dokažu si představit, že bych se s rodinkou po městě vozil tímto kačátkem. Je to zábavné a dobře vypadající auto.
Zatímco většina výrobců dělá tříčtvrteční auta zepředu (tj. příď a boční pohledy OK, zezadu naprosto nedodělaný design), Fiat to vzal obráceně. Zepředu se na to nedá dívat, vypadá to jak nějaká hlubokomořská ryba s výraznou tlamou, zbytek je fajn...