Japonská automobilka Toyota prodala za první pololetí tohoto roku o 11 tisíc vozů více než americký koncern General Motors. Německý koncern Volkswagen na třetím místě se oběma automobilkám během posledního roku výrazně přiblížil.
Jednoznacna gratulace, firma, ktera projde konkurzem, se priblizi prvnimu mistu v prodejich, vyborny vysledek, jsem zvedavy na konec roku, zde uz se nejspise podepise odprodej nekterych brandu
no...neviem ci by to az tak malo mat vplyv...mozno ten Opel...ale oni neopredavaju ho kompletne, Inak Saturn, alebo pod je podla mna nieco co neurobi velky rozdiel...aj tak ide hlavne o Chevrolety
první tři táhnou především akvizice na dálném východě, tam byl ford mnohem opatrnější. VW a GM také úspěšně kličkují na jihoamerickém kontinentu. proto "relativně stabilní čísla" - přesouvají se jen trhy
Ale vzdyt o to prece jde, rozsirit a upravit portfolio na kazdem kontinetu zvlast, ja bych si osobne moc pral US Chevy u nas, ale takhle jde o dobrou exkluzivitu a o bohatou nabidku, jen tak dale, zadna automobilka nechce vyrabet par modelu pro vsechny, nejsou sebevrazi
Tak je to konečně tady. Asi bychom nenašli jediného evropana s mozkem, který by si tu přál, aby světovou jedničkou byl někdo jiný, nežli Koncern Volkswagen :yes: Ano, s tím nelze než souhlasit. Je to přirozené, jsme evropané a tedy nahlížíme-li nyní na autosvět očima čísel, je jen přirozené, že upřednostňujeme evropskou automobilku. Koneckonců, je to ona, která se zasloužila o to, že Škoda, naše Škoda, je jedním z nejúspěšnějších podniků v republice.
Tak je to tedy tady, už jen krůček. Kup si zejtra SCIROCCO, budeš v něm nekonečně šťastnej. Tak šťastnej, jako jsi zatím ve svém životě nikdy nebyl...
Tak nevidim zadny duvod, proc bych si to mel prat, kazdy ma sveho favorita jinde, zadna Evropa a uz vubec Mlada Boleslav nemuzou hrat prece roli. Ano preju Skode vsechno nejlepsi, ale to je asi tak vse, at vyhraje ten nejlepsi a ne ten, co pochazi z meho kontinetu.
Mimochodem jsem zvedavy, jak budes odpocitavat na konci roku, staci se kouknout, ze vw neprodaval vice, pouze ma nejmensi propad, hlavne kvuli srotaku v evrope, to nemuze poprit nikdo, v USA se srtak rozbiha prave ted, takze na konci roku uvidime odpovidajici cisla a i kdyz preju tvemu i memu oblibenci hodne stesti, necekam, ze se poradi zmeni
Ja ti nevim s tou Evropou, ono ma vsechno dve stranky a Evropa neni samozrejme jen VW. Divat se a jasat jen kvuli kvantite ?? Kvalita, ano, tu VW ma a i evropsti Cesi se ji museli od VW naucit, nicmene zustava Evropa, alespon v mych ocich, neustale dost siroky pojem, ktery muze vyvolat i dost neprijemny pocit (v mozku) uz jen pri myslence na ni. Mozna, ze by se melo zamyslet i nad tim, ze Amerika neni nic jineho nez jen pokracovani Evropy a proc tedy nejasat nad kvantitou vyrobenych aut v Americe ?? ;-\
A co ta konfuze s nasi Globalitou ?? Plati ta jen v Evrope a tam kde VW zapusti koreny, jako prave v CR, nebo jsme globalni kosmopolite, kde nejsou hranice mezi narody, kde je jedno jestli jsi Evropan a nebo Asiat, kde se muze a smi fandit i malym firmam ze zamori a nebo dokonce z Afriky. Nebo jsme pysni Evropane, co se povysuji nad vsechno a nad vsechny, podmanujic si a privlastnujic si vsechny kouty sveta a nadelajic vsude paseku a tim vrhnout vsude ten lokalni ORDNUNG (do toho neporadku jinde by nam nemuselo prece nic byt) z koleji ?? Evropa, to je zaklad cele te konfuze (protoze kvantita je take jen konfuze) co dnes na svete existuje.
Kvantita, nenasycenost, nadprodukce a ty problemy co z toho vyplyvaji - sakra, kde je ten smajlik co blije ?? 8-s
ale ja jsem vubec nechtel bejt politickej, jen me napadlo, ze auto uz neni vubec to, co by melo mozna bejt - totiz neco, co cloveku slouzi a treba dela i radost. Ne, auto se stalo politickym prostredkem industrielne ovladnout svet a kazdy velky konzern se o to pokousel. Ted to vypada, jako kdyby se velky konzern VW odhodlal k tomuhle skoku. A nejen to, konzern se snazi ovladnout i kazdeho (mene ci vice) mysliciho cloveka zevnitr. Ne, zarputily passatovec ze me asi nebude i kdyby ten proud, co se rad oznacuje jako hlavni, byl sebesilnejsi. Fandit konzernum je stejne posetily jako fandit nejakemu fotbalovemu klubu, kde 99% jeho clenu vlastne vubec nezname a kdyz je pozname tak zjistime, ze.......... 8-s