Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia Cee’d vs Hyundai i30: Co koupit?

Korejští sourozenci jsou si vzájemně silnými soupeři. Který z nich je výhodnější koupě?
Zpět na článek
2. 5. 2012 14:41
2. 5. 2012 15:14
3. 5. 2012 10:13
2. 5. 2012 19:38
6. 5. 2012 22:46
2. 5. 2012 16:20
2. 5. 2012 17:43
3. 5. 2012 06:24
3. 5. 2012 06:31
4. 5. 2012 09:51
30. 9. 2012 12:50
21. 8. 2016 11:05
Avatar - 3_diamanty
2. 5. 2012 14:41
ceed
mne sa viac paci ceed, tie prelisy nad prednymi blatnikmi i30tky a tie bublinkove tvary nemusim ale auto ako takto je tiez v pohode a pekne ale z tychto dvoch je ceed pre mna stylovejsi a krajsi a navyse i30 vyzera spredu rovnako ako i40 alebo elantra - akurat to hyundaiu kazi charakter a osobitost. Nastastie optima sa neponasa na ceed a aj mensie rio je tiez originalne. V ceede sa mi aj interier zda akysi europskejsi a utulnejsi ako v hyundai aj ked oba su v pohode, samozrejme je to vec vkusu, obe auta su fajn a technicky aj rozmerovo uplne rovnake

Takisto denne led svietenie sa mi viac paci v ceede, ze je v hlavnych svetlometoch ako v hyundai niekde dole v narazniku, v ceede mame sice male bocne okienko vpredu co sa mi az tak velmi nepaci ale celkovo dizajnovo je to ok, nevadi mi to a ma to aj astra aj leon a dalsi a zivot ide dalej , pohoda

ceed :yes:
Rozbalit vlákno
2
2. 5. 2012 15:14
Re: ceed
z boku se mi vic libi Ceed, zepredu, zezadu a hlavne(!) zevnitr Hyundai
Avatar - SCHROJF
3. 5. 2012 10:13
Re: ceed
Presne tak,mali sa dohodnut a urobit iba jeden model- auto vyzerajuce ako CEED s interierom z i30ky. ;-)
Avatar - strýček BOB
2. 5. 2012 14:41
Co vybrat...?
Golf, Astru, Leon, Octavii, P308, Bravo, C4, Megane...dost dobře nechápu jedince, kteří přehlédnou evropskou nabídku kompaktů jako lán obilí a jdou jsi koupit rozvrzané Hojdandé ;-\
Rozbalit vlákno
31
Avatar - 3_diamanty
2. 5. 2012 14:46
Re: Co vybrat...?
no ak chces benzin ale nechces turbo tak golf alebo octaviu si bohuzial nekupis lebo tie mas jedine s TSI, ak nechces francuzov ktori su uz v kvalite pozadu za korejcami tak si opat as inic nekupis, bravo je dnes uz zastarale aj interierom aj exterierom a kvaltia je tiez pochybna - mozno bude lepsie ak pojdes peso >:D

inak tych jedincov jadiacich v H/K bude tento rok na celom svete o dalsich 7 milionov viac - tak si poloz otazku som ja nechapavy alebo oni? mozno to chce skusit sadnut si do tych aut a prestanes sa hrat na nechapaveho a blbeho

v com je napr leon alebo megane lepsi od i30tky? haaaaaaa? v nicom, prave naopak uz stracaju aj na koreu vo vsetkom od motorov cez interier zaruky kvalitu imidz - si domachroval

najprv sem napis nejake fakty a potom sem pis svoje dojmy a sny

;-)
2. 5. 2012 15:15
Re: Co vybrat...?
"v com je napr leon alebo megane lepsi od i30tky? haaaaaaa? v nicom, prave naopak uz stracaju aj na koreu vo vsetkom od motorov cez interier zaruky kvalitu imidz - si domachroval"

--> v cene
Avatar - kari.laz
2. 5. 2012 15:50
Re: Co vybrat...?
Chápu, že se ti Bravo zdá zastaralé, je v nabídce už od roku 2007, to je u Korejců dvě generace >:D

Tvá vylučovací metoda je taky zajímavá. Vypsal jsi všechno, co Korejci nemají a pak ti z toho vyšlo, že jedině korejce >:D
2. 5. 2012 16:06
Re: Co vybrat...?
na českém trhu bych odhadoval dominanci i30, možná trpím předsudky, ale dát za takový vůz přes 600t, považuji za masochismus.
Avatar - matii
2. 5. 2012 17:48
Re: Co vybrat...?
"ak nechces francuzov ktori su uz v kvalite pozadu za korejcami" ... a to si vyčetl kde? :-)

Moc se do takových diskuzí nepouštím, ale opravdu dost jsem porovnával svoji 308 a starou i novou i30. Stačí takový malý test. Zavři přední dveře u 308 a pak u i30 a pak něco povídej o kvalitě. A to je 308 model starý už skoro 5 let.
Avatar - Ronault.
3. 5. 2012 12:09
Re: Co vybrat...?
Tak třeba Bravo má oproti i30 daleko lépe ovladatelný podvozek, dynamičtější projevy a velmi dobré řízení, pěkný posaz a motor 1,4 T 88 kW je prostě o dost lepší než 1,6 GDI. A to nemluvím o ještě lepších motorech v nabídce.

V čem jsou v kvalitě fracouzi pozadu za Hyundai? Třeba v tom, že už třicet let nereznou po dvou letech provozu? Nebo třeba v tom, že si nemůžeš odnést z auta některé části interiéru?
4. 5. 2012 10:36
Re: Co vybrat...?
Ja by som pockal na novy Golf VIII. Ten bude predstaveny v Parizi. Kto chce emotivnejsie auto, nech pocka na novy Leon. Ja by som to videl hlavne v kvalite podvozku a vybere motorov. Preco si nevybrat vykonnejsie turbo za rovnake peniaze. Preco sa ochudobnovat o radost z jazdy. A ked nechcem zavodit, mozem jazdit aj kludne a usporne i ked pri TSI-ckach sa dynamika s nizkou spotrebou nevylucuje. A potom mas siroku skalu TDI-ciek. A vsetky pridu nove, ci uz TSI, alebo TDI. Ale dolezita je aktivna bezpecnost. Teda vykonny motor a super podvozok. O hlavne o tom novy Golf a Leon budu. Uz sucastny stary Golf VI je rovnaky ak nie lespi ako novy Cee'd, ci i30. A kto chce priestor pre rodinu, urcite novu Octaviu. Uvidime, aky bude Rapid, ale pri Octavii je to uz osvedceny recept. Tak daj nekjake fakty, preco nie Golf, Seat, Skoda.
BTW, novy Focus, alebo Megane, Astra, Lancia, Fiat - preco nie. O co su horsie? Mozno Astra je starsia a tazsia a dieslove motory nie su prave in. V testoch H/K tazia hlavne z bohatej vybavy a vnutorneho priestoru ( iba na sirku ). Stracaju na motoroch a jazdnych vlastnostiach, i ked mozno minimalne. Len su to momentalne najnovsie auta v segmente. Takze buduci rok uz mozno budu bodovat len vybavou a cenou, ak pojdu predajcovia dole. Design uz tiez nebude tahak, lebo novy Golf a Leon pridu s aktualnejsim, hodnotnejsim designom, i ked C'eed sa dost vydaril. Hrave vlnky i30 budu rychlo z mody...
2. 5. 2012 15:17
Re: Co vybrat...?
Ked budu na Golf, Astru, Leon, Octaviu, P308, Bravo, C4 a Megane davat standartne 7 rokov zaruku (alebo aspon tych 5), potom bude o nich uvazovat viac ludi. Najma spomedzi tych, ktorych este kvalita spominanych modelov velmi nepresvedcila. Ono rozvrzany interiet sa este da prezit, horsie je cakat v pangejte na odtahovku. A este horsie potom platit za opravu...
2. 5. 2012 15:30
Re: Co vybrat...?
ale notak, 7 (pripadne 5) let zaruky neznamena automaticky vytribenou kvalitu, jako pokud jsi prase, mozna se ti podari auto rozdrbat uz za 3 roky a pak to muze hrat roli, ale osobne si myslim, ze pokud se clovek k tomu autu chova slusne, nekasle na udrzbu a jezdi pravidelne na servisky, je ramcove jedno, jestli mas zaruku 2 nebo 7 let (pokud teda nenarazis na ausus, ale to se ti muze stat u kazdyho auta) - samozrejme mluvim z pohledu ridice, ktery udela cca 12-15.000Km/rok
pak jsou samozrejme vyjimky - problemy, se kteryma se treba aktualne potykaji VW 1.4 apod, jenze - Hyundai a Kia si muzou dovolit dat delsi zaruku, protoze s motorama nedelaji zadny moderni vylomeniny a delaji motory, kde se ramcove nema so podelat.
2. 5. 2012 17:30
Re: Co vybrat...?
Doplatky za prodloužení záruky na 5 let nejsou u mnoha evropských značek nijak horentní, např. u 308 je to 16.700 Kč (5 let / 100.000 km), u Méganu 15 tisíc Kč apod.
2. 5. 2012 18:14
Re: Co vybrat...?
U 308 mají na webu Peugeotu 13.800,-, nicméně úplně málo to i tak není.
Avatar - Ronault.
3. 5. 2012 12:10
Re: Co vybrat...?
K leasingu ti ji máš v ceně.

A pak je nutno si propočítat, co stojí servis.
4. 5. 2012 07:12
Re: Co vybrat...?
Pokud někdo nejezdí pravidelně na servisky, má po záruce přesně za rok a den od koupě nového vozu. Prošvihl servisní interval, čímž porušil záruční podmínky.
Pokud tedy vůči němu bude prodejce striktní, určitý přesah může (ale nemusí) tolerovat.
Ta záruka je ujištění výrobce, že kdyby se něco vysypalo při dodržení záručních podmínek, jsou ochotni to nahradit. A prodloužená záruka je třeba v USA úplně normální věc i u renomovaných automobilek (nejen u těch, kterým zákazník moc nevěří).
2. 5. 2012 15:23
Re: Co vybrat...?
ja treba zase nechapu jedince, kteri zatvrzele podlehaji dogmatu, ze tzv "evropske kompakty" jsou nejlepsi a "korejci" (aniz by zalezelo na tom, ze jsou komplet od designu po posledni sroubek evropske) musi byt rozvrzanej smejd?
OK, beru Golf (technicky, nikoliv designove), to je proste desitkama let provereny a vyladeny auto, ramcove bych skousnul to, ze operujes octavii, ackoliv cenova politika skody si zaslouzi postavit pred soud protoze bez uzardeni tezi z ceskyho tradicionalismu a konzervatismu (nebo jinak - zabednenosti), Astra je cenove uplne jinde nez H&K, ale 308, leon, bravo, c4 a megan --- jako sorry, ale tyhle auta se techniky, zpracovanim a pomerem cena/vykon/vybava neblizi ani nadohled.
Ono kdyby jsi si sundal klapky z oci, mozna by jsi zjistil, ze uz predchozi generace u obou aut byla co do spolehlivosti a kvality (vzhledem k tride a cene) hodnoceny pomerne slusne a druha generace sklizi pozitiva ve vsech recenzich, na vsech frontach.
+ (a to nezanedbatelne +) - ne kazdy touzi po TSI
Avatar - kari.laz
2. 5. 2012 16:14
Re: Co vybrat...?
Kde ty hle auta 308, leon, bravo, c4 a megan technicky ztácí?

Výbava? Co konkrétně nabízí korejci co do těchto aut mít nemůžeš?

Výkon?
308 - 1,6 THP 156 PS, GTI 200 PS, 2,0 HDI 163 PS
Bravo - 1,4 MultiAir 140 PS, 2,0 MultiJet 165 PS
Megane - 2,0 Tce GT 180 PS, 2,0 16V RS 265 PS
C4 - 1,6 THP 156 PS, 2,0 HDI 150 PS, DS4 2,0 HDI 160 PS, 1,6 THP 200 PS.
Leon - 1,8 TSI 160 PS, 2,0 TSI 211 PS, 2,0 TSI 265 PS, 2,0 TDI 170 PS

Kde tedy ti konkurenti ztrácí? Mají takové výkony, o kterých se korejcům ani nezdálo.

Tak mi tedy přibliž, kde jsou tebou jmenovaní konkurenti pozadu.
2. 5. 2012 17:01
Re: Co vybrat...?
Technická vyspělost prosím nesouvisí s tím, kdo nabízí kolik prvků výbavy a motorů.
Avatar - kari.laz
2. 5. 2012 17:03
Re: Co vybrat...?
A kde tedy ty auta technicky ztrácí? Přád jsem se nedověděl ani jedinou věc. Reakce na výbavu byla kvůli "cena/vykon/vybava"

V čem je tedy korejské duo tak technicky vyspělé, že mu konkurence nestačí?
2. 5. 2012 17:14
Re: Co vybrat...?
Já nevím, kde ta auta technicky ztrácí, nenavrhoval jsem je, jen píšu, že je nesmysl argumentovat technickou vyspělost nějakými čísílky. Podle této logiky by byla Subaru jedna z technicky nejzaostalejších aut.

Kolegovi ale rozumím v několika věcech. Tahle auta jsou přeci jen z roku 2012, kráčí mílovými kroky vpřed a nutí evropany konečně nabírat na tempu; oproti nim velká část jmenovaných vozů působí opravdu staře (snad kromě C4, faceliftovaná 308 už taky za něco stojí). Dále, nebyla řeč o absolutním počtu výbav a podobně, ale o poměru (!) cena/výkon(čímž samozřejmě není myšlen výkon motoru)/výbava, kde korejci opravdu všechny drtí. Za tyhle peníze lepší auta prostě nejsou. Pravda, ty značky už nejsou tak levné, jak bývaly, přesto je ten poměr vůči ceně bezkonkureční. Celkem pozitivní je, že tyto vozy už nejsou dobré jen na to, kolik stojí (což platilo u minulých generací), ale už jsou dobré samy o sobě v přímém srovnání s evropským mainstreamem.
Avatar - kari.laz
2. 5. 2012 17:56
Re: Co vybrat...?
To je přesně ten pohled, který nesdílím. Korejci nenabízí vůbec nic navíc. Snad v žádné disciplíně nejsou nejlepší a ve všem jsou spíše průměrní. Nemožnost rozsáhlé příplatkové výbavy. Pouze omezený počet motorů s poměrně nevysokým výkonem jako špičkou. Takže opět je tu jen a jen cena. Takže můžu argumentovat nějakým poměrem ceny výbavy a pod. U jiných aut často dostanu mnohem více, za čož si samozřejmě nechají zaplatit. Korejci poskočili o značný kus dopředu, ale pořád nikde nevidím důvod dát jim přednost před zaběhnutými často léty prověřenými modely.
2. 5. 2012 18:55
Re: Co vybrat...?
Korejci mají nejlepší právě ten poměr cena/výkon. Nicméně máš pravdu, že co se týče samotných vlastností těch aut, tak opravdu nic navíc nenabízí, respektive v ničem nejsou nejlepší, ale to samé právě platí i pro to Bravo, Leon, Mégane a spol., něco významného "měřitelného" navíc nabízí v tomto segmentu téměř doslovně jen pár aut, takže to nemohu moc brát jako pádný argument. Korejci se prodávají právě proto, že jsou cenově výhodní a to je taky ten důvod, proč bys je teoreticky mohl upřednostnit. Kdo nemá peněz nazbyt a jen chce solidní auto na přepravu, je to velmi pochopitelná volba. Jsou lidi, co nepovažují auto za nejdůležitější věc na světě a o ten poměr jim jde pochopitelně v přední řadě, neboť chtějí platit hlavně za auto a ne třeba za znáček na kapotě. Já obdobně přistupuji ke koupi většiny věcí, obecně mi jde hlavně o to nevyhazovat peníze do vzduchu. Primární je pro mě adekvátní cena, nikoliv nutně nízká. A v tomhle Hyundai i Kia dle mého přímo excelují, přestože bych si je nekoupil, neboť tohle je ten případ, kdy bych si připlatil (i třeba nevýhodně) za lepší. Ale jak už jsem psal, auto zdaleka není priorita všech a chtějí utrácet za jiné věci než za to nejlepší auto na světě. A může se nám to zdát divné, ale to je situace drtivé většiny lidí.
Stejně tak úplně nerozumím té zaběhlosti. Mě nezajímá, že před 20 lety jezdili po Evropě samé Renaulty, rozhodující je, kdo mi TEĎ za mé peníze dá nejlepší nabídku. Ať je to auto klidně z Etiopie a jmenuje se Humaresa, pokud bude dosahovat standardů ostatních aut, bude za dobré peníze, klidně si ho koupím. Jedná se pouze o vlivy jistého konzervatismu, který při koupi nepochybně u spousty lidí hraje obrovskou roli (někdy mám i pocit že největší), jen to moc nemohu brát na velkou váhu z hlediska racionálního uvažování.
2. 5. 2012 19:38
Re: Co vybrat...?
to je presne, lip bych to nenapsal. Je zajimave, ze lidi kteri si umi treba vybrat notebook podle vykonu procaku, graficke karty, rychlosti a kapacity HDD, kvality displeje a technicke vybavenost a zpracovani a vubec nemaji problem, ze na tom neni HP nebo Dell ale treba Toshiba nebo nedejboze Acer anebo Asus (u tech poslednich 2 bych mozna byl sam opatrnejsi a podival senejdriv na reakce spotrebitelu u konkretniho modelu) ...tak ti sami lide totalne failuji pri vyberu aut. Klise: korejec - sunt je usmevna za situace, kdyz ta auta za posledni roky udelala tak raketovy vzestup, ze to nema u zadne jine automobilky na nasem trhu obdobu. To si vazne myslite, ze u VW placaji ta auta v kusove vyrobe jako u Ferrari a pak je prodaji za par nemeckych mesicnich platu ? Smesne... Kazde auto ma nejake plus a minus. Kdo ma klapky na ocich a bezi si pokazde jen pro Skodnou, je jak dinosaurus odsouzeny k zahube. Pro me ma samozrejme znacka pri vyberu vliv.. za situace, kdy jsou na trhu 2 naprosto srovnatelne modely za stejnou cenu a se stejmymi servisnimi podminkami. Takze to je vicemene to posledni pri vyberu, protoze uvedena situace zas az tak casto nenastane.
2. 5. 2012 20:39
Re: Co vybrat...?
I u notebooků fungují značky. Struktura trhu s elektronikou je jinačí, ale pravidla jsou stejná. Dá se mluvit o tom, že je o pár kroků napřed - je mnohem víc spotřební. Někdy mne opravdu zaráží, jaké šunty jsou lidé ochotni si koupit, ale to je jejich věc. Osobně nemám rád plasty, mám rád solidní chod kláves, něco, co netopí a neřve tomu větrák. Apple, Dell, Toshiba, Asus, u nich se něco zajímavého vždy najde. Určitě jde z části o sentiment, k Latitude D8xx mám dlouhodobý vztah, W1/ W2 Asusu byla láska na střední, Toshibu R500 dodnes považuji za zajímavý počin.
2. 5. 2012 20:57
Re: Co vybrat...?
Ona značka má samozřejmě velký význam. Přeci jen často znamená nějaké know-how a filozofii tvorby produktů. Apple těžko nahradíš Acerem a Alfu Romeo Kiou. Pokud si ale kupuješ auto na jezdění do práce, je v podstatě jedno, jestli si koupíš Astru nebo Cee'd, obojí tě z perspektivy, kterou zde aplikujeme, uspokojí stejně a řešíš spíš tu výhodnost koupě.
Navíc H-K žádným deficitem know-how netrpí, když tyhle modely navrhují ti samí lidé, co navrhovali ty evropské evergreeny. Sice si to know-how de facto koupili, ale na to se nikdo neptá. Podstatné je, co ti nabídnou za auto.
3. 5. 2012 09:10
Re: Co vybrat...?
Víš co, jsou značky, kde můžeš jít do krámu, na stůl položit flašku a vybrat ten notebook, na který láhev ukáže s naprostým klidem. To je třeba Apple, Latitudy, Portege, Panasonic, pravé Thinkpady nebo Elitebooky. No a pak jsou značky, kde člověk musí procházet fóra, přemýšlet a doufat. U aut je to stejný.

Já si radši v rozumných mezích připlatím za jistotu...ono když se to pak rozpočítá na měsíce, lepší notebook vyjde levněji.

Ale jinak v zásadě souhlas, na tuhle problematiku je potřeba se dívat očima "běžného spotřebitele".
3. 5. 2012 09:31
Re: Co vybrat...?
Přesně tak, očima běžného spotřebitele. Ono je sice hezké mít MacBook Pro, ale ne každý má přebytečných 50 000 na notebook, na kterém bude jen vyřizovat e-maily a psát dokumenty. Ono opravdu ne vždy má smysl mít to nejlepší, i když na to třeba i mám. Stejné je to právě i s auty, určitě bys byl z některých aut nadšenější, ale pokud ti jde primárně o dopravu z bodu A do bodu B, proč si nekoupit za dobré peníze auto, které ti udělá stejnou službu jako drtivá většina konkurence, kde už máš i celkem tu jistotu, že to není úplný krám. Koupit Cee'd bych se nebál o nic víc než ta na počátku jmenovaná auta.
3. 5. 2012 10:02
Re: Co vybrat...?
Několikrát si to pěkně trefil martine.
Zkrátka odhleneme li od finančních možností každého, je pro někoho automobil pouze spotřebním zbožím na úrovni televize, mixéru ... a pro někoho "imidžovkou"/ukazatelem společenského postavení. Že to funguje? Stoupni si na ulici a počítej škorovky, renaulty, Kie ... a pak lamba, maserati, lotusy .... .
4. 5. 2012 13:41
Re: Co vybrat...?
To jako že ten, kdo jezdí třeba Kiu nesedí v lambu, protože auto bere jako spotřební zboží a kdyby chtěl image, tak luskne prsty a rázem v tom lambu sedí ? >:D >:D >:D Díky >:D Super odreagování před víkendem.
3. 5. 2012 12:08
Re: Co vybrat...?
Tohle není tolik o know-how, ale o filosofii. Počítač mi vydělává. Auto mi vydělává. Spousta značek šla spotřební cestou, ale pořád se u nich dá najít kvalita ve vysokých řadách. Třeba Dell je ten příklad (radši ani nic jiného než Latitude nezkouším, abych si nepokazil vztah). Trochu opačnou cestou šlo HP, které se u mne zapsalo jako šunt - měli horší období, dnes nabízí řadu EliteBook. Toughbook od Panasonicu, kapitola sama pro sebe.

V pracovních strojích pro mne kvalita znamená pohodu. Pokud jde o soukromé, tak počítače stejně jako auta pro mne nejsou jen spotřební záležitostí. To bych asi nebyl na tomhle webu. Je mi jasné, že existují lidé, pro které je to jen přepravní prostředek. I mezi nimi fungují nálepky, jen lidé spíš vidí tvé auto než tvůj notebook. Je to o prioritách. Hlavní rozdíl je v tom, že já utratím sto tisíc za notebook kvůli své úchylce, abych si udělal radost, oni utrácí za značky, aby si vylepšili image, posílili ego. Principy jsou úplně stejné. Lidé nejsou takoví, když si kupují auta, a makoví, když si kupují počítače. Kdyby na to měli, tak si nejspíš vše koupí značkové a budou tím okolo sebe co nejvíc mávat, aby to každý viděl. Na druhou stranu, kdyby na to měli, tak možná nebudou mít potřebu se předvádět. Po čase se ti to otravování "půjčíš mi" přejí a jsi radši, když nikdo ani neví, že existuješ. O takových lidech se nechci bavit, jsou to pro mne ubožáci.
2. 5. 2012 16:58
Re: Co vybrat...?
Vemi hezký pohled na věc. :yes:
Avatar - kari.laz
2. 5. 2012 15:46
Re: Co vybrat...?
Předběhl jsi mě. :yes:
6. 5. 2012 22:46
Re: Co vybrat...?
Z dvojice Hondé a Kia radši něco jiného >:D
2. 5. 2012 15:33
Ceed vs Hyundai
Mne sa osobne viac páči Ceed exterier. Interier je krajší v i30. Ceed má zase lepšiu výbavu ale je drahší.
Osobne by som si ale vybral Ceed pretože posobý oveľa modernejšie, športovejšie ako i30. Uplne idealne by bolo postaviť vedla seba obidvé auta a tak ich porovnáť.
Som zvedavý ako dopadne Ceed v testoch a recenziách tu na AUTO.CZ už sa teším, i30 - tka si vedie veľmi a prekvapujúco dobré, a neverím že Ceed bude horší ba práve naopak :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - radolaco
2. 5. 2012 15:52
Zeby ani jedno?
Neviem, nemozem si pomoct a i ked sa mi zda Ceed pekne a aj kvalitne auto, tak akosi postradam zmysel ho kupovat ked pri rovnakej cene mozem mat Astru ci Mazdu3.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - das_autos
2. 5. 2012 16:17
Re: Zeby ani jedno?
Souhlasím.Navíc zaparkovaný v řadě s jinýma autama jsou to lehce přehlídnutelný šedý nezajímavý bezxichtý myšy.Na fotkách to vypadá zajímavějš,hra stínů ohybů a prolisů,ale ve skutečnosti je Golf poti tomuhle mnohem zajímavější i když je už okoukanej.
Avatar - CHerokee
2. 5. 2012 16:20
Ani jedno
Celé roky nás Korejci zásobují nekvalitními, nebezpečnými a hlavně hnijícími vozy. Nevím proč zrovna teď by jim zákazník za své těžcevydělané peníze měl skočit na lep. Lec přece se to děje... reklamní masáž, plky o českém výrobku, vysoké kvalitě a nekonečné záruce, která se však na nic nevztahuje slaví prozatím úspěch.

Já bych za stejné, možná i menší peníze volil daleko hezčí Citroen C4, což je moderní prostorné, pohodlné rodinné auto.
Rozbalit vlákno
22
Avatar - kari.laz
2. 5. 2012 16:41
Re: Ani jedno
S C4 souhlasím. U minulé generace mě odrazovali hlavně centrální digitální ukazatele, ale současná generace tímto netrpí a je povedená. Ještě by jsem zařadil i 308 a za cenu, jakou nyní jsou tak je skvělá koupě Golf.
2. 5. 2012 17:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 5. 2012 17:43
Re: Ani jedno
Dnes už snad ne. Problémy s korozí mívalo minulé Mondeo a předposlední Vectra, ale v současnosti nevím o žádné renomované evropské značce, co by měla problém s korozí (nepočítaje výfuky).
3. 5. 2012 06:24
Re: Ani jedno
To mela byt nejspis IRONIE... :-)
3. 5. 2012 16:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 5. 2012 18:18
Re: Ani jedno
Záruka sa vzťahuje na všetko podstané - mimo batérie, žiaroviek a iného spotrebného materiálu ...

Keby tá záruka nefungovala, tak už o tom všetci vieme ...

Zatiaľ však o tom, že tá záruka "nefuguje" vedia len tí čo ju nemajú ....

Mimochodom, keby tie tvoje drísty boli pravdou, tak sme úplne tupé národy, čo neprišli za roky na to, že ich tí "zlí" Kórejci klamú ..... ešte, že tu máme "záchrancu" čo nám vystvetlí, že sme všetci blbci ....
2. 5. 2012 18:23
Re: Ani jedno
Dušan, perfektne povedané. :yes: :yes: tá posledná veta nemá chybu...! :yes:
Avatar - CHerokee
2. 5. 2012 22:45
Re: Ani jedno
No však český a slovenský vozový park ukazuje, že jsme ještě nedospěli. Rozhodujícím argumentem je většinou pouze cena. Na kvalitu a výbavu se kašle. Kupují se nejlevnější modely v nejnižších provedeních. Viz u nás celá řada "východních aut" alá Thalia, Logan apod.

V záruce je vše.... takže např. pryže plasty atp.? Korozi podvozku? Tlumiče? Co vím od známého tak ne. A vydírání typu, pokud si toto nenecháte opravit, tak vám záruka skončí atp.
3. 5. 2012 06:31
Re: Ani jedno
A ty jsi jeste nejspis nedospel do reality ceske republiky. Na draha auta neni kupni sila... ani kdyby byl ten slavny narodni prumer v platech pravda, porad je to malo, kdyz musis platit hypo, zivit rodinu atp.

Daleko tragictejsi - nez si koupit novou Thalii, Logan - je jit k Ackam, vzit tam olitanou Octavku, nebo jinou modlu (velmi casto E46) a potom tady verejne vykrikovat :-)

Paradox jako prase... nuzak si koupi olitanou pixlu, aby se pocitove dostal o tridu vys v socialnim zebricku. Tohle jsou cechy kamarade :-!

A ze tady takovych frajeru je :-)
Avatar - kaa
3. 5. 2012 09:40
Re: Podmínky zárukyRe: Re: Re: Re: Re: Ani jedno
[odkaz]
Avatar - CHerokee
3. 5. 2012 13:39
Re: Podmínky zárukyRe: Re: Re: Re: Re: Ani jedno
To je fakt, taky se divím, jak se může uživit tolik bazarů všude, kam se člověk po ČR podívá. Přitom podle mě je lepší počkat pošetřit a pak vzít třeba i na úvěr novější se zárukou a jistotou, že auto je takové, jak s ním já zacházím.
3. 5. 2012 20:18
Re: Podmínky zárukyRe: Re: Re: Re: Re: Ani jedno
Ja nehodnotím "nejakého známeho" - ja tam chodím sám a zatiaľ mi bolo uznané všetko o čo som požiadal a myslím, že som dosť náročný zákazník .... dokonca mi opravili v záruke veci čo som ani nepovažoval za závadu - na jednom mieste poškodený lak ....bral som to ako opotrebenie ...

A to "vydieranie" bolo celkom príjemné, lebo mi všetko opravlili a nič som neplatil ....

Ešte mi síce končí 5-ročná základná záruka (motor a prevodovka sú ešte dva roky) a nechal som si opraviť jemný pukot od zadného pravého tlmiča ... nejaký poškodený plast a všetko bez problémov a ochotne ...

Ak už niekto vyťahuje neochotu Kie či Hyundaia niečo riešiť v záruke nech napíše konkrétnosti a nie všeobecné kecy ....
3. 5. 2012 06:18
Re: Podmínky zárukyRe: Re: Re: Re: Re: Ani jedno
C4 je hezky, designove povedeny vuz s kvalitnim interierem (ackoliv ho tady nekteri chytraci taky napadali), ale po strance technicke (vyjma VTI) je to porad ta sama C4 predchozi generace. Tady proste nemuze byt rec o cemkoliv modernim. Podvozek je technicky zastaraly, razeni je horsi nez u prvnich Ceedu a navic chybi sestikvalt...

Stejne tak pojem nekvalitni... v cem to ma jako byt? V rodine mame uz velmi dlouhou dobu zkusenosti s korejci (od r. 1999). A o nekvalite (spolehlivosti) nemuze byt rec. Auta nikdy nezklamala. Ano, sveho casu mela otresne zpracovani interieru, povrzavajici plasty, gumove rizeni a razeni, vlacne podvozky... ale dnes jsme o vic jak 12 let dal... a ac chces nebo ne realita je neuprosna, ta auta jsou proste konkurenceschopna a dotahla stagnujici evropu.

To ze nastavili vysokou latku v ceniku na nove modely je vec druha... a pokud ho nekdo nebude chtit respektovat, tak si vybere jinde. Proste prirozena selekce :-!
3. 5. 2012 09:50
Re: Podmínky zárukyRe: Re: Re: Re: Re: Ani jedno
Jen bych tě opravil. C4II vychází podvozkově z P308, s původní C4 nemá nic společného ani co se týká jízdních kvalit. Jsem celkem svižný jezdec a necítím se v C4 nějak méněcenný - a to mám s čím srovnávat. Ano, v díře potkané v zatáčce si auto odskočí a odtlumení velkých nerovností taky neumí, ale troufnu si tvrdit, že celkově jsou jízdní vlastnosti minimálně stejné jako u Ceedu 1.generace (i když měl víceprvek).
S novou i30 nebo Ceedem zkušenosti nemám, ale věřím, že jízdně už budou před C4...a cenově jak se koukám taky.... Tím se pro mě vytrácí to kouzlo, které měly v 2007 první Ceedy: relativně moderní "bezimidžové" auto za super peníze.
3. 5. 2012 09:59
Re: Podmínky zárukyRe: Re: Re: Re: Re: Ani jedno
Na tom něco je. Bohužel jak je vidět, takové auto si přízeň lidí nezíská, dokud to nebude 100× lepší než Golf, lidi budou mít kecy. HK dnes možná bohužel už dělají spíše konvenční auta srovnatelná s ostatními, předchozí generace přeci jen byl nečím, co dosud na trhu nebylo. Sice pořád za dobré peníze, ale jak píšeš, už to není ono.
Je však potřeba jim přiznat, že hnuli s inovačně i cenově stagnující Evropou, což je přínos snad pro všechny. Ono je taky potřeba to brát tak, že poněkud dražší se zdají hlavně proto, že téměř všichni kvůli nim srazili cenu. Další problém je, že i kdyby HK vyrobili identické auto s Golfem a prodávali ho o 100 000 méně, lidi na to budou koukat přes prsty už jen proto, že je levné a nebudou tomu věřit. Jsem přesvědčen, že i v takové situaci by měl Golf vyšší prodeje jen kvůli znáčku a paradoxně té vyšší ceně.
3. 5. 2012 10:30
Re: Podmínky zárukyRe: Re: Re: Re: Re: Ani jedno
Ano, za rozčeření cenových vod u nás patří HK velký dík ;-) Mě by zajímalo, jak si stojí cenově nová i30 v západní Evropě právě vůči C4, 308, Megane.
3. 5. 2012 12:22
Re: Podmínky zárukyRe: Re: Re: Re: Re: Ani jedno
To je prostě setrvačnost trhu. Čím menší mezeru mezi produkty máš, tím déle trvá, než zákazníci přejdou od jednoho ke druhému. To neznamená, že přeběhnou přes noc, když vytvoříš mezeru velkou. Evropský trh je konzervativní, tedy má velkou setrvačnost. V ČR je to dost extrémní (příkladem budiž mobilní operátoři). Takže nováček se musí obrnit trpělivostí a smířit se s tím, že se bude nejspíš pár desítek let etablovat, pokud nepřijde s něčím revolučním, co zákazníky naprosto uchvátí.

Zkrátka, vyrovnat se nestačí. Většina aut a všeobecně produktů si nese příznivce z dob, kdy byly něčím extra. Takže je pochopitelné, že levné značky si najdou příznivce hlavně v řadách lidí, pro které byla cena palčivou otázkou. V očích ostatních budou spíš trnem, protože často s klesající cenou konkurentů potichu klesala i kvalita. Zkus se někdy zamyslet nad odlišným postojem k Dacii a ke korejským dvojčatům.
3. 5. 2012 15:31
Re: Podmínky zárukyRe: Re: Re: Re: Re: Ani jedno
K tomu nemám co dodat. :yes:
Avatar - Ronault.
3. 5. 2012 12:14
Re: Podmínky zárukyRe: Re: Re: Re: Re: Ani jedno
Já jel jak C4 tak i30 a je pravda, že NOVÁ i30 už konečně umí fitrovat lépe, o něco lépe než C4, ale že by to byl propastný rozdíl, to ne. Z mého pohledu ale lepší má C4 třeba odhlučnění motoru.
Avatar - CHerokee
3. 5. 2012 13:46
Re: Podmínky zárukyRe: Re: Re: Re: Re: Ani jedno
No a hlavně C4 je krásná. Opravdu. Interiér i exteriér. A s 1,6 HDi 112 koní s 6 stupňovou převodovkou nemá podle mě chybu. Co se rodinného auta týká.
3. 5. 2012 14:41
Re: Podmínky zárukyRe: Re: Re: Re: Re: Ani jedno
Já se právě na projížďku s i30 (99kw) chystám už delší dobu. 2 kousky už parkují kousek ode mně a musím říct, že se mi (až na 15ky kola) v reálu líbí. Na mojí C4 se mi líbí taková ta celková robustnost - vysoký předek, šířka. Když zaparkuju třeba vedle Megana, tak M.vypadá jak o půl třídy menší auto. A právě že i30 mi přijde ještě mohutnější než C4. Na motor slyším samou chválu, interiérem mě ale asi i30 neohromí..... tak uvidíme, pak napíšu po pravdě dojmy do novinek.
Avatar - Ronault.
3. 5. 2012 19:41
Re: Podmínky zárukyRe: Re: Re: Re: Re: Ani jedno
Jj, megan v hatchbacku není tak mohutný, naopak vypadá hodně kompaktně. Já to beru jako plus.
Ta 1,6 GDI je kultivovaná, opravdu hodně, ale nemůžu zase říct, že bych z ní šel do kolen. Předminulý týden jsem jel Bravo 1,4 T-Jet 88 kW a ten motor se mi líbil více, možná i více než 1,4 TSI, má totiž špičku, sympatický zvuk.... jen to Bravo prostě zestárlo.
2. 5. 2012 17:15
Kvalita po korejsku dle nového ADACU
Přeberte si to jak chcete.
1 Mercedes A-Klasse
2 Mercedes B-Klasse
3 BMW 1er
4 Audi A3
5 Nissan Qashqai
6 VW Golf/Bora
7 Renault Scénic
8 Toyota Auris
9 Renault Mégane
10 VW Touran
11 Seat Altea
12 Mazda 3
13 VW Caddy
14 Seat Leon/Toledo
15 Mazda 5
16 VW Eos
17 Peugeot 308
18 Toyota Verso
19 Opel Astra
20 Ford C-MAX
21 Ford Focus
22 Citroen Berlingo
23 Dacia Logan
24 Opel Zafira
25 KIA Ceed
26 Honda Civic
27 Renault Kangoo
28 Hyundai i30
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Guttalax
2. 5. 2012 18:34
Re: Kvalita po korejsku dle nového ADACU
Zcela jasná realita.V některých státech EU se mixovaní asijci nedostanou ani mezi prvních padesát. >:-[] >:-[] Tady můžou být rádi ,že chvostují.
2. 5. 2012 18:37
Re: Kvalita po korejsku dle nového ADACU
Ta tabulka je kompletní. 28 Hyundai i30 = poslední. :-)
Avatar - pario
2. 5. 2012 20:45
Re: Kvalita po korejsku dle nového ADACU
Zdá sa, že je to nižšia stredná trieda. Chýba mi tam C4 a Octavia ???
2. 5. 2012 21:02
Re: Kvalita po korejsku dle nového ADACU
Jo, mají to dělené podle segmentů a hodnotí se jen modely, kterých se prodá hrozná spousta několik let po sobě.
Avatar - das_autos
4. 5. 2012 07:51
Re: Kvalita po korejsku dle nového ADACU
C4 se tolik neprodalo a OII berou jako střední.
2. 5. 2012 18:51
Re: Kvalita po korejsku dle nového ADACU
Neverim,ze Mazda je az za Meganom...ci Scenicom ci Alteou...resp Logan tak vysoko... :no:
2. 5. 2012 19:03
Re: Kvalita po korejsku dle nového ADACU
Klasický problém. Lidi hrozně rádi dostávají naprosto přímé odpovědi, všechno by nejradši měli ve škatulkách a žebříčcích. Bohužel to není tak jednoduché. To by někdo musel nejdřív definovat, co to znamená kvalita automobilu. Tohle se hodí leda tak do diskuzí tohoto typu, kde pak někoho můžeš setřít tím, že Golf je kvalitnější než Astra, protože to přeci támhle píšou v tabulce a tím je to dogma. Vypovídací hodnota minimální.
2. 5. 2012 19:08
Re: Kvalita po korejsku dle nového ADACU
Místo kvality si dosaď spolehlivost - nebo šanci, že je dojedeš domů. Za použití slova kvalita se omlouvám.
2. 5. 2012 19:22
Re: Kvalita po korejsku dle nového ADACU
To je ovšem i tak v rozporu s většinou podobných statistik, takže jako vždy bude potřeba to brát s nadhledem. Dle dostupných informací je spolehlivost korejců přinejhorším průměrná, to v praxi znamená stejná jako u většiny ostatní aut.
2. 5. 2012 19:34
Re: Kvalita po korejsku dle nového ADACU
Nevím, zda ostatní statistiky mají stejně velkou základnu jako ADAC - v Německu je to 27 mil. aut. Tyto statistiky jsou zpracované na základě cca 4 mil. zásahů žlutých andělů za loňský rok.
2. 5. 2012 19:39
Re: Kvalita po korejsku dle nového ADACU
Mnohem větší, jen ne dělanou z výjezdů žlutých andělů. Takže to jen spočítali, kolik aut toho kterého modelu odváželi v nepojízdném stavu?
2. 5. 2012 20:15
Re: Kvalita po korejsku dle nového ADACU
Tady máš metodiku, mimochodem certiffikovanou dle ISO 9001:2000. Můžeš si počíst. Opravdu to není o tom, kolik aut odtáhnou. Pro tebe však stejně bude důležitější, co pošle pár lidí do nějakého časáku.
[odkaz]
2. 5. 2012 20:33
Re: Kvalita po korejsku dle nového ADACU
Co já čtu, tak východiskem je skutečně jen počet nepojízdných aut upravovaný různými korekčními koeficienty pro srovnání podmínek. Navíc se hodnotí jen úzké spektrum aut (kvůli prodejům) a vzhledem ke garanci mobility od automobilek není potřeba se nutně hlásit ADACu, jak sami zmiňují. Neřeším ani, co kdo posílá do časopisů, jen beru takovéhle statistiky s rezervou, protože si nezřídka přímo odporují.
2. 5. 2012 21:03
Re: Kvalita po korejsku dle nového ADACU
To spektrum není moc úzké. Chybí jen pár modelů, které mají malé prodeje a údaje by proto mohly být nepřesné - např. C4. Kompakty jsem dal proto, protože je řeč o kompaktech. Hlásit se ADACU nikdo nemusí, ale dle průzkumu to většina tak dělá.
3. 5. 2012 16:52
Re: Kvalita po korejsku dle nového ADACU
Tak tady máš další statistiku od renomované firmy - index závad ojetých aut DEKRA 2012. Nevím, zda je to jen náhoda, ale i zde je Mégane druhé nejlepší auto ve třídě kompaktů (třetí celkově). Ceed hledej opět mezi nejhoršími.
[odkaz]
3. 5. 2012 19:32
Re: Kvalita po korejsku dle nového ADACU
Tak já nevím, dal jsem si tam Cee'd pochopitelně minulé generace a ve všem (a v každém nájezdovém intervalu) vykazuje mírně nadprůměrné hodnoty, někdy i více naprůměrné. V reálu tedy spolehlivostně ani do jednoho extrému vyčnívající auto, přesně jak říkám.
2. 5. 2012 19:09
Re: Kvalita po korejsku dle nového ADACU
To je zaujimave v nemeckom Auto Bilde je Hyundai 2krat po sebe za roky 2010, 2011 vyhlaseny ako najkvalitnejsia znacka, opakovane v J.D,Power (spolahlivost) Sonata, Genesis a ine modely pravidelne na spici, Tucson pred casom kraloval statistike SUV v teste spolahlivosti na 100 000 km nemeckeho Auto Motor und Sport a ty tu prave teraz vytahujes ADAC?

K technickej vyspelosti pridavam:

kolko znaciek na svete ma vlastny 8-valec?
kolko znaciek na svete ma vlastnymi silami vyvinuty 8-stupnovy automat?
kolko znaciek na svete si na svoje auta vyraba ocel a velku cast komponentov?
kolko znaciek na svete ma vo svojich halach roboty, lisy, manipulacne stroje, automatizovane linky atd vyrobene vo vlastnej rezii?
kolko znaciek na svete ma vacsiu hodnotu v mld dolaroch ako Porsche,Ferrari?

Ak si odpovedal ze ziadna okrem Hyundai odpovedal si spravne:-)

Trh rozhodne - Hyundai zaznamenava jeden rekord v predaji za druhym - ako je to mozne ked su to take zle auta? To su tie miliony zakaznikov taky tupci a neporovnavaju si auto pred kupou s konkurenciou? Kazdy nech sa na novej i30 najprv odvezie a potom tu nieco rozprava. 308 som skusal zavriet dvere 1/2 hod po skusobnej jazde na novej i30 a praveze ten kavalitativny rozdiel v prospech korejca v buchnuti dverami ma dostal.

Sef VW mal pravdu, ked povedal: "Hyundai je pre nas velka konkurencia lebo robi dobre auta" Ked uz nepocuvate co hovori Hyundai samotny pocuvajte aspon co o nom, hovori odborna tlac a konkurencia.
Avatar - 3_diamanty
2. 5. 2012 21:14
Re: Kvalita po korejsku dle nového ADACU
andy tu je zbytocne nieco pisat a hadat sa, nepochodis

mentalita slovakov a cechov je taka ze aj keby nam nohy ruky rezali nepovolime, kto ma raz zakorene ze skodovka je srot ako z cias favoritu toho ani dnesnym superbom nepresvedcis a podobne je to aj s korejcami, kto pamata casy prvych accentov alebo sephie ten si mysli ze hyundai aj kia su aj dnes stale najlacnejsi a najsmejdackejsi, proste maju starci zafixovane bludy a nema zmysel sa do starych ludi nejako uz pustat. Je jasne ze mlade generacie uz maju iny pohlad na vec a realnejsi a ja teda rozhodne nemienim nejakych 50tnikov presviedcat ze dnesny ceed je lepsi a kvalitnejsi ako sephia pred 15 rokmi, to je uz aj na psychosa vela a na to nervy nemam, pre niektorych je dodnes skodovka kdesi na urovni felicii a favorita a maju ju za srot tak preco by nemohli mat za srot aj kiu alebo hyundai nie? Ale stara generacia povymiera a dnesni mladi uz vedia posudit lepsie co je a co nie je kvalitne a vyhodne

:yes:

to ze pocty korejskych aut celosvetovo rastu je jasny dokaz toho ze su tie auta ziadane kvalitne a skutocne presadzuju sa po celom svete. Len si zober svedsko - teraz v aprili tam skoncil ceed na 6 mieste v predaji aut a tusim je celkovo 8my od zaciatku roka - myslim ze svedi by ceed urcite nekupovali keby to bolo nekvalitne auto kedze svedsko je ekonomicky silny trh a najpredavanejsim autom je u nich domace drahe volvo V70, takze nejaky lowend nekvalitny asi by vo svedsku v prvej desiatke nemal sancu ze? To ze sa na svedskom trhu d oprvej desiatky dostal ceed nemoze byt ani nahoda ani stastie ale je to dokaz ze tie auta su skutocne na urovni - ale ako pisem staru skolu nepresvedcis takze tak, nechajem hovorit cisla a uspech si na konci roka pekne v cislach zhodnotime

:yes:

mnoho ludi to nechce pocut a boji sa prijat pravdu ze H/K je silny a velmi silny koncern ktory bue este silnejsi preto pocuvas dookola tie kecy ake su to smejdy a podobne lebo cechov a slovakov to se.rie ze sa inym dari a tak si musai rypnut ;-) Ale neboj mnohych uz sranda presla a poznam aj takych co sa korejcom smiali a dnes na nich jazdia a nedaju na nich dopustit, kazdy raz dospeje do stadia ze si uvedomi ze bol v minulosti hlupy kkt ale tak to chodi ;-)nikto uceny z neba nespadol, no a starci? tych uz novym kuskom nenaucime, buducnost je ale v mladych a ti uz su vedia vybrat :yes:

inak andy dobre si ich svojim prispevkom vsetkych sundal :yes: tak sa mi to paci, si vsimni ze kazdy je ticho, Na tvoje fakty nemaju protizbran :) trapaciiii , si ich vyskolil jak male deti :yes:

H/K :yes:
3. 5. 2012 19:36
Re: Kvalita po korejsku dle nového ADACU
Ještě jsi zapomněl na jednu otázku

- Která značka má nejvíc zažraných fandů na Slovensku, kteří jako z udělání musí neustále ventilovat svůj entuziasmus na auto.cz

Správně, odpověď je Kia a Hyundai.
Avatar - Katikakus
3. 5. 2012 21:48
Re: Kvalita po korejsku dle nového ADACU
Strejdo BLBe, pouzivani nekolika ruznych nicku ma sva rizika. Hlavne pokud je kazdy tvuj prispevek totalne hloupy, jde multinicking poznat pomerne snadno. Nebo zeby dve ruzne osoby mohli byt tak neuveritelne hloupe? :-O
Avatar - das_autos
4. 5. 2012 07:55
Re: Kvalita po korejsku dle nového ADACU
Dealer?Zaměstnanec?
2. 5. 2012 19:18
Re: Kvalita po korejsku dle nového ADACU
Vloni byla Mazda 3 ještě před Méganem. Časy se mění a být jen o něco horší než Renault není v dnešní době ostuda, spíše naopak. Mimochodem i Mazda 5 je za Scénicem a Mazda 2 za Cliem. :-)
Avatar - Ronault.
3. 5. 2012 12:17
Re: Kvalita po korejsku dle nového ADACU
Byl jsem před chvílí vyzkoušet ten 1,6 dCi. Musím smeknout :yes: :yes: :yes:
3. 5. 2012 16:43
Re: Kvalita po korejsku dle nového ADACU
btw v kterém modelu?
Avatar - Ronault.
3. 5. 2012 19:39
Re: Kvalita po korejsku dle nového ADACU
Megane Grandtoure s GT-line paketem. Moc fajn kombinace. Sice krapánek tvrdší, než jsem zvyklý, ale jinak interiér parádní včetně sedadel, motor kultivovaný (1,6 HDI se bohužel může jít schovat) a i velmi dobré řízení, ale to je kombinace GT-line paketu, který má nahrazovat výbavu GT.
3. 5. 2012 19:45
Re: Kvalita po korejsku dle nového ADACU
To bude ale paleta za tuhle výbavu a motor... ;-) Btw nezapomeň, že 1.6HDi je generaci starší kousek...
Avatar - Ronault.
3. 5. 2012 20:42
Re: Kvalita po korejsku dle nového ADACU
No ta cena se pomalu i se slevou šplhá k půl milionu, možná více. Musel bych to poskládat. Ale opravdu parádní kousek. "Stačil" by mi bohatě Dynamique s tímhle motorem a to i se slevou je nějak 427t.
2. 5. 2012 18:01
i30 versus ceed
Seděl jsem v obou autech a musim říct že na první dojem jsou obě auta povedená. I30 budu mít zanedlouho v rámci jejich akce na tejden půjčenou tak uvidíme jak se projeví. Ceed je trošku odvážnější a to hlavně v interiéru, osobně se mi víc líbí i30, ale tohle je individuální věc komu se co víc líbí, obě auta vypadaji v poho. V mojí konfiguraci (jestli se to dá takhle nazvat) vyšela levněji i30tka. Až čas ukáže jestli jsou na tom korejci tak špatně nebo tak dobře. Jen víc konkurence pro nás spotřebitele :-) budme rádi že už nemusíme vybírat mezi Škodovkou, Trábošem nebo Žigulíkem >:D. A souhlasim že Škodovka má docela vysoký ceny a mě se to taky nelíbí, ale proč ne když to lidi kupujou tak proč by neměli mít vyšší zisky, prostě zákon trhu, jen víc konkurence a třeba se jednou zatřese trůn i pod neomylným vládcem českýho trhu >:-[] >:-[].
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Guttalax
2. 5. 2012 18:20
Kuky jedny šikmooké
;-) [odkaz] :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
2. 5. 2012 21:23
nevrazivost ked sa inym dari je cesky a slovensky narodny sp
ved to sami poznate - sused si kupi nove auto a vas ide rozdrapit, kamarat vyhraje sportku a vas ide o zem hodit, znamy zdedi chalupu a vy sa idete zblaznit od zufalstva a zavisti :yes:

presne ako v ceskom filme: co je doma to se pocita :yes:

zavist - ceskoslovensky narodny sport :yes:

ked sa H/K dari tak logicky mu budeme nadavat ze su to smejdy :yes:

gratulujem mentalite nasich narodov , sme na urovni somalska :yes:

lenze silni a uspesni - za nich vravia vysledky , slabi a zavistlivi budu len kecat ohovarat a odsudzovat a zhadzovat a urazat :yes:

H/K preda tento rok mozno vyse 7 milionov aut -samozrejme tych 7 milionov ludi po celom svete su zrejme vsetci na hlavu padnuti a kupuju si sroty ze? Su to vlastne vsetko chudaci co nemaju ani na poriadneho golfa alebo polo tak musia jazdit v korejskej sunke, ze mam pravdu?

>:D

prist do prace na novom ceede a zaparkovat vedla sefovho golfa v diesli tomu sa povie ostuda ;-) :yes:

rad by som vedel komu a co tie auticka spravili ze na nich vacsina cechov a slovakov nadava ked v celej eu aj na celom svete su to oblubene a uspesne znacky :yes: to bude asi nejaky nas zavistlivy syndrom ktory som uz spominal lebo inde vo svete proti H/K nikto nic zle nema
Rozbalit vlákno
3
Avatar - blake26
3. 5. 2012 00:21
Re: nevrazivost ked sa inym dari je cesky a slovensky narodn
"ked sa H/K dari tak logicky mu budeme nadavat ze su to smejdy "

toto si napisal ty to je jasne ale chcel by som mozno argumenotovat ze ty to v podobnom slova zmysle hovoris takmer o vsetkom co pochadza od VW koncernu takze si protirecis lebo oni maju tak isto uspechy a este vacsie to ze sa im posere motor tak vies to je tak ze taky gigant staci ze si potisku uprdne a vie o tom pol sveta na druhy den (tym neobhajujem VW) len sa snazim vysvetlit ze si mozno trochu protirecis ked hovoris o H/K koncerne ako o niecom velkom co ma uspechy pritom v hre su este vacsi hraci tak isto s uspechmi na druhej strane chcem povedat ze H/K urcite ide dopredu a zmenil som nazor na ich auta uz to neni sephia >:D ale bohuzial som odchovany na nemcoch takze priklanam sa ku nim su mi blizsi
3. 5. 2012 08:07
Re: nevrazivost ked sa inym dari je cesky a slovensky narodn
Prodeje o kvalitě auta určitě nerozohdují, o tom netřeba diskutovat. Nicméně kolega má pravdu v jedné věci. Málokdo si asi v minulosti koupil Hyundai dobrovolně, šlo vždy čistě o nízkou cenu a pochybuji, že existuje nějaké větší množství lidí, pro které by byl Hyundai srdcovka. Pověst opravdu není lichotivá, navíc zákazníci jsou velmi konzervativní, neradi "experimentují" s něčím novým. To, že se H-K v této atmosféře tak raketově zvyšují prodeje podle mě o něčem vypovídá. Když už ta auta lidi donutí přestoupit na tak špatně vnímané korejce, tak už to musí být sakra slušná nabídka. Jako nováček na trhu nikdy nestačí být jen stejný jako konkurence, lidi zůstanou u starého, musíš být viditelně lepší a to se jim zřejmě povedlo.
3. 5. 2012 16:49
Re: nevrazivost ked sa inym dari je cesky a slovensky narodn
Ta první věta je dost výstižná. Btw lidi mají vždy nějaké škatulky a to i na auta, včetně mě... Já se držím němců a frantíků už pár let a kupodivu vždy jsem byl spokojen (až na Astra F, to byl střep) >:D

Taky si nějak nedovedu představit mít doma korejce ;-) Hjondééééééé rozhodně ne (už jen to jméno), ale Kia by mě už možná s novým Ceed´em přesvědčila, ten se opravdu povedl (druhé auto do rodiny)... Ještě nějaký slušný Turbobenzin 1.6l a možná by mě to i nahlodalo ;-) Nebo třeba až budu hledat náhradu za P5008, tedyy středná MPV pokud nějaké Kia bude mít, co já vím.... ;-)
Avatar - Ada je zase tady
3. 5. 2012 08:53
Co vybrat?
V této třídě Golfa s motorem TDI :-!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - 3_diamanty
3. 5. 2012 15:49
Re: Co vybrat?
tak tuto kombinaciu si zvoli jedine psychos :yes:

normalny urcite nie
Avatar - blake26
3. 5. 2012 18:42
Re: Co vybrat?
a preco nie ved CR 125kw 2.0TDI je nahodou pekne silny motor na golf a urcite to nieje tak poruchove ako BKPcka 103Kw s tym motorom (CR 125KW) mam aj nejake osobne skusenosti jedna znama to ma (CCcko) ako firemne auto a za tu dobu od roku 2008 nemala extra problem nejake male sa vyskytnu resp. pravidelny servis takze to neriesim lebo to je vsade
Avatar - blake26
3. 5. 2012 21:47
Re: Co vybrat?
neviem aky mas sice problem to ze ho nevlastnim ja ale niekto iny znamena ze je to blbost a ze o aute neviem nic a ze som si to vymyslel ?? alebo neviem co myslis touto poznamkou mam ti dat jej adresu aby si mi veril ?? taketo poznamky zboznujem... ;-\
3. 5. 2012 21:51
Re: Co vybrat?
rob si co chces...pre mna je zase info "jedna znama ma firemne auto"...hned na dve veci...
Avatar - blake26
3. 5. 2012 22:33
Re: Co vybrat?
okej prepac ze existujem a ze som nieco napisal neurazilo ta to ??? dufam ze to odskodne nebude vysoke ak to pojde na sud nahodou alebo rovno si idem hodit slucku ;-\ ... este by som dodal [odkaz]
3. 5. 2012 23:47
Re: Co vybrat?
nekric prosim ta...co ta to tak vzrusuje?!
3. 5. 2012 09:11
dizajnovo pekne
zdravim pani, myslim ze obe auta su dizajnovo pekne, mozno aj kvalitne. Co sa tyka dizajnu, vylisovat pekne tvarovany kryci panel ako nap. blatnik dvere... nie je az taky problem, hlavne ked si za vzor vyberiete akukolvek inu znacku. Sam som bol svedkom ako ku nam do predjane nabehlo asi 10 korejcov a zacali si fotit a merat vsetky auta co sme tam mali. Ale treba sa pozriet aj na konstrukciu a bezpecnost. Crash test je jedna vec a realita druha vec. Otvorte si prednu kapotu a popozerajte sa co tam budete vidiet....
Rozbalit vlákno
0
3. 5. 2012 11:19
Až tak lehké to není...
Pokud by si člověk vybíral pouze mezi cee´d a i30, tak by měl rozumem jednoznačně volit i30. Nejen, že je s lepší výbavou levnější (ano, v testu není kalkulována sleva 25 000Kč, kterou Hyundai zatím nekomunikuje, ale dá ji každému kdo přijde na salon), ale i30 je také ve všech ohledech lepší než cee´d. Použité materiály v interiéru, komfortnější naladění podvozku pro české silnice apod. Měl jsem možnost jezdit v obou vozech a jednoznačně bych volil i30. Lepší auto, nižší cena, lepší záruka (ano ta od Hyundai je skutečně lepší než 7 let od KIA) a k tomu i pro mě podstatně hezčí interiér, kde člověk tráví většinu času.
HK se začínají čím dál víc profilovat jako VW a Seat...KIA má sportovnější design, ale o level horší použité materiály. Hyundai je díky snaze o prvenství v ČR tlačen i cenou pod KIA, což v Evropě není obvyklé...z těchto všech důvodů je proto tedy jasná volba pro i30.
Ještě snad střela mezi diskutéry...C4 bych tu zrovna nezmiňoval...to auto bohužel nedosahuje kvalit korejské dvojice...teď mě napadá...proč C4 nikdo přímo nesrovnal s Golfem? No protože by dostala neskutečně na *, kdežto i30 byla naprosto rovnoceným soupeřem a v některých oblastech (osobně myslím ve většině, ale to nikdo nesmí oficiálně napsat) Golfa předčila...
Holt se musíme smířit s tím, že korejci vyrábí auta, která jsou stejně dobrá nebo lepší než evropský mainstream...
Rozbalit vlákno
16
Avatar - CHerokee
3. 5. 2012 13:50
Re: Až tak lehké to není...
C4 s Golfem srovnávali dost často v zahraničí a u nás třeba na Primě v autosalonu porovnávali nepřímo. C4 je daleko hezčí modernější a taky cenově zajímavější auto. Každy podle svého, ale radši 5x Francouze než Korejce. ;-)
Avatar - strýček BOB
3. 5. 2012 14:14
Re: Až tak lehké to není...
Adorující hoši z centrály jsou zde, ještě by to chtělo patrika a jeho decentní info z vývoje, bullocka a jeho info z výroby... >:-[] :no:
3. 5. 2012 14:37
Re: Až tak lehké to není...
A na to jsi Bobe přišel kde?
Avatar - Ronault.
3. 5. 2012 22:20
Re: Až tak lehké to není...
Patrika bych nekritizoval, ten ví a zná a není nějaký ultra fans, ale je pravdou, že tady máme několik prodejců H/K
3. 5. 2012 21:19
Re: Až tak lehké to není...
C4 už byla srovnávaná s kde čím, stačí občas mrknout i někam jinam. Naposledy jsem zaregistroval test v AutoTipu a byl tam samozřejmě i ten tvůj Golf. Pořadí:

1.Golf 1.4 TSI
2. i30 1.6 (88 nebo 99kw, už nevím)
3.C4 1.6 VTi 88kw
4.Focus 1.6 92kw
5.M3 1.6 77kw

i30 sice skončilo těsně před C4, ale z testu ani náznakem nevyplynulo, že by C4 "nedosahovala kvalit i30" a dokonce C4 nedostala ani od Golfu "neskutečně na *" jak píšeš ;-) Samozřejmě ani Focus a M3 nebyli poraženi rozdílem třídy, doplatili spíše na motorizaci. No a až přijde řada v testu na silnější TSI a Ecoboosty, tak pořadí bude asi jiné, že...
Avatar - Ronault.
3. 5. 2012 21:31
Re: Až tak lehké to není...
:yes: :yes: :yes:
Avatar - kari.laz
4. 5. 2012 08:43
Re: Až tak lehké to není...
Jenom poupravím, že se jednalo o Golfa s 1,2 TSI 77KW. Hyundai byla v nejsilnější variantě GDI 99KW a Focus byl naopak ve slabší variantě 77KW. Nicméně pravda byla ta že Golf odskočil poměrně výrazně od ostatních. Ale C4 a i30 byly od sebe jen pár bodů a to samé ostatní následující modely. Auta měla něco kolo 360 bodů podle autotipu a Golf tuším něco kolem 420 bodů.
4. 5. 2012 09:39
Re: Až tak lehké to není...
Bohužel AutoTip neuvedl přesné udělení bodů, tedy za co a kolik...
C4 dostala tolik bodů jenom díky tomu, že byla suveréně nejlevnější a měla v konkurenci největší kufr (o 2l než třeba i30) a ano, měla v testu nejúspornější motor (zde ale nechápu AutoTip, protože tady na auto.cz s tímto motorem pánové jezdí za 6,2l jak bylo již někde napsáno). Jinak ve všem podstatně horší...podvozek nedotáčivý, houpavý, ESP přehnaně citlivé, 5 stupňová převodovka, nepřehledné přístroje, archaické displeje a složité ovládání funkcí, téměř žádné boční vedení...tohle prostě o 2l větším kufrem nedoženeš...
4. 5. 2012 14:59
Re: Až tak lehké to není...
Psali tam taky něco o tom, že 1.6 VTi je nejlepší atmosférická 1.6 na trhu nebo jsem to četl jinde? ;-)
Jinak už se těším na zkušební jízdu s i30, protože se mi, přiznám se, celkem líbí a zajímá mě srovnání mého VTi s GDI.

Jen se mi Nagano nechce věřit, že by byla i30 ve všem "podstatně lepší" a neporovnatelná s C4, jak píšeš. Nedělejme tady z Korejce BMW 1.
4. 5. 2012 15:59
Re: Až tak lehké to není...
K tomu motoru...napsal jsem to blbě...ten text v závorce (zde ale nechápu AutoTip, protože tady na auto.cz s tímto motorem pánové jezdí za 6,2l jak bylo již někde napsáno) patřil k motoru 1,6 GDi u i30. VTi u C4 dosáhlo velice dobrých výsledků...ona spolupráce s BMW se vyplácí :-)

Z vlastní zkušenosti si myslím, že je opravdu v popisovaných bodech jasně lepší než C4...rozhodně z i30 nedělám BMW1, ale prostě realita je taková, že se i30 vyšvihla nad ostatní konkurenci na stejné bydlo jako osidluje Golf...kdyby v AutoTipu naměřili reálnou spotřebu toho GDi, která skutečně je okolo 6,5 litru (8,2 je prumer u GDi v modelu ix35, ktery je podstatně větší a těžší, takže hodnotě kterou naměřili nevěřím ani náhodou), tak je odstup i30 od konkurence větší a více by se přiblížila ke Golfu...
Jak jsem už psal...je škoda, že AutoTip nezveřejnil konkrétní bodové příděly za jednotlivé kategorie.
4. 5. 2012 18:21
Re: Až tak lehké to není...
Souhlasim s tebou Nagano, taky jsem ten test v Autotipu čet, bud měli u tý i30 tu 1.6 GDI nezajetou a pořádně jí podkuřovali a potom jim žrala 8,2 L. Kdežto tu C4 šetřili radši >:D a proto jim žrala skoro nejmín i když na obranu C4 musim napsat že byla taky nezajetá. No všim jsem si že na fotkách je v každým autě jinej řidič tak možná každej měl jinak těžkou nohu >:-[] . Každopádně ten test mi potvrdil co si myslím i já - Golf je pořád jednička, Hjondé rychle maká kupředu, akorát bych prohodil Focuse s C4. V létě chci koupit nové auto a už jsem to zůžil na dva adepty Golf 1.2 TSI 77 kw comfort e. plus něco málo doplnků cca 400000kč nebo Hyundai i30 combi 1.6 GDI v podobné výbavě (teda co se dá v těch jejich balíčcích) 410000kč za předpokladu že combi bude o 30000kč dražší než krátká. Ceny jsou ceníkové bez slev, teda u golfa je to akční výbava comfort e. No jediná trošku neznámá je spotřeba toho GDI. Čas ukáže kolik doopravdy žere.
4. 5. 2012 19:32
Re: Až tak lehké to není...
Já už si právě úplné detaily nepamatuju a AutoTip už se někde recykluje.

No jak jsem říkal, musím se s i30 projet a porovnat. Objektivně pak napíšu do svých novinek. Ono je to s těma testama někdy těžké. Některé věci jsou neoddiskutovatelné - špatné řazení atd., ale třeba dle mého názoru je boční vedení sedačky perfektní (výbava Tendance) a aspoň u mého kusu mi ESP do života zasahuje, až když dělám velký kraviny ;-\ Na druhé straně, koukám na tu krásně naměřenou spotřebu u C4, já se pod 7 litrů dostanu jen velmi uvolněně po okreskách...ale to je asi nohou ( i když si nedělám iluze, jak jezdí testéři) ;-)
4. 5. 2012 21:55
Re: Až tak lehké to není...
Taky díky tvojí bicáku, docela pěkně věcně napsaný recenzi na C4 jsem jí vyřadil ze svých adeptů na koupi. I když hlavní bylo že se mi nelíbil vnitřek, z venku je C4 pěkný auto. To samé mám i s Meganem Grandtour, z venku (s pro mě dostupných aut) je snad nejhezčí, ale po usednutí dovnitř se mi prostě nelíbí, jinak by mě hodně lákal cenou. A hodně zajímavě vypadá i novej motor 1.2 TCe 85kw (budu si snim muset sject), ale ten vnitřek prostě nepřekousnu, no muj problém :-) . Muj vzor vnitřku auta je Golf a s tim nic neudělám.
5. 5. 2012 06:34
Re: Až tak lehké to není...
Jsem rád, že ti moje recenze byla k užitku :yes: Jestli ti nesedí interiér, tak není co řešit. Tam trávíš nejvíce času. Jsem rád, že teď nemusím řešit koupi auta jako ty, asi bych chtěl 3/4 roku počkat na novou OIII a Golfa 7. Myslím, že to budou po představení nejlepší adepti...aspoň tak předpokládám.
5. 5. 2012 07:54
Re: Až tak lehké to není...
Na druhou stranu Golf už nebude s cenou na svém historickém minimu, naopak asi bude pěkně mastnej a nevím, kdo ty kvality navíc ocení natolik, aby za to dal třeba o 150 000 víc. Zas o tolik lepší nejspíš nebude, i když kdo ví, třeba kvůli korejcům udělají fakt nějakou bombu, jinak by riskovali, že za pár let je s novou i30 úplně převálcují. Určitě si to koupí spousta lidí, už jen kvůli tomu, že je to Golf, i kdyby to byla největší stračka světa, ale přeci jen to pro běžného spotřebitele není úplně automatická volba, když i30 či C4 jsou řekněme dostačující a cena je přeci jen hodně důležitý prvek auta, který nastavuje, s čím budeme poměřovat.
5. 5. 2012 20:55
Re: Až tak lehké to není...
Ještě bych k tý OIII a Golfu 7 přiřadil Rapida hlavně pokud by byl v combi. Ale mimo toho Rapida to bude asi fakt mimo mísu s těma cenama. Bojim se že Rapid bude trošku ve výbavě stát jako dneska Octávka, no OIII a Golf 7 budou tak ještě o 100000kč dražší. Ale jsem si jistej že to budou parádní auta!
3. 5. 2012 14:15
já si myslím, že je to plus-mínus jedno
zásadní rozdíl v tom nebude. Sedl bych si do obou a vybral, tam kde se cítím líp. Jenom bych ještě chvilku počkal, až to nebudou tak horké novinky, vyladí prvosériové mouchy a nasadí nějaké akční slevy. Ceeda mám teprve rok a půl, ale rozhodně bych ho neměnil za jiné auto. To je první auto, kde jsem si sednul a cítil jako doma. Vše po ruce, vše funguje jak má. Nedávno jsem si sednul sousedovi do nového Golfa a to se mi fakt nelíbilo - ve všech testech chválená přístrojovka fakt děs, působí jak z 90. let. Navíc jsem ze Ceeda zvyklý na hromady místa kolem, v Golf se mí zdá stísněný, úzký. Ale ať si každý vybere co chce.
Rozbalit vlákno
0
3. 5. 2012 14:58
Proboha lidi, NEKUPUJTE si ten korejkej šmejd!
Já si zatím budu jezdit ve spolelivém a hezkém autu, o které se před barákem nebudu muset bát a vy ostatní opečovávejte svá koncernová vozítka ;-) a říkejte si jaký to byl kauf >:D
Rozbalit vlákno
0
3. 5. 2012 18:23
Testovací jízda Cee´d
Tak mám po testovací jízdě se Cee´dem. Motor 1.4, výbava Exclusive.

Plusy ( v pořadí, jak jsem je vnímal )
Design: subjektivní záležitost.

Interiér: vůbec nepůsobí lacině, tak jako na fotografiích i přes absenci navigace. Přesto bych si připlatil za provedení plastů v lesklé černé bez stříbrných prvků (5000,-). V tomto příplatku máte i jinou látku sedadel a kvalitnější výplně dveří. To je ale pouze o vkusu každého.

Sedadla: špičková, opravdu velmi pohodlné a zároveň dobře drží tělo v zatáčkách.

Odhlučnění motoru

Posilovač Flexi: znatelná změna v tuhosti řízení, režim comfort je příliš přeposilovaný, režim sport je akorát.

Podvozek: opravdu velmi povodený, jistý při průjezdu zatáčkami, velmi dobře zvládá všemožné nerovnosti na našich silnicích.

Minusy
Ruční brzda: je velmi blízko sedáku řidiče a při manipulaci s ní si odíráte prsty o sedadlo. Rozhodně doporučuji připlatit za elektronickou (5000,-)

Motor: podle mě opravdu slabý. Volil bych určitě 1.6 GDI. Doufám, že na tom bude lépe. Nebo od února 2013 1.6 T-GDI.

Čitelnost palubního počítače: ve dne horší čitelnost červeně zobrazovaného palubního počítače v prostoru rychloměru. Ostatní bíle podsvícené budíky byly naopak podsvětleny špičkově.

Shrnutí
Cee´d mě velice pozitivně překvapil. Jezdi se s ním opravdu báječně a podvozek je rozhodně naddimenzovaný vzhledem k motoru. Klidně zvládne i 1.6 T-GDI, který se chystá na únor 2013. 1.4 se mi zdál do tohoto auta slabý. Pokud je někdo nenáročný na zrychlení a celkovou pružnost asi mu bude stačit. Je potřeba jej hodně vytáčet, aby se rozhýbal. Já osobně někde otestuji 1.6 GDI a pokud bude tento motor o.k. počkám na příchod kombi a někdy běhěm příštího roku do Cee´du půjdu. Auto působí zejména ve verzi Exclusive opravdu hodnotně a rozhodně se za něj nikdo nebude muset stydět. Použité materiály v ineriéru jsou na vysoké úrovni. Vše krásně lícuje a měkčené plasty jsou opravdu příjemné na dotek. Velké plus si zaslouží i volant, který je v reálu menší a přehlednější než se zdál na fotkách a velmi příjemně se drží. Velmi povodené auto.
Rozbalit vlákno
11
3. 5. 2012 19:40
Re: Testovací jízda Cee´d
Čím to, že mi to někdy přijde, jako by zaměstnanci H/K a dealerů měli ty příspěvky na auto.cz jako domácí úkol...
3. 5. 2012 21:43
Re: Testovací jízda Cee´d
A čím to, že mi to někdy přijde, jako by spousta blbečků, co nemá absolutně žádné užitečné informace k danému tématu prostě potřebovala ukojit svoji touhu napsat alespoň jeden žvást za den.
Pokud máš s tímto autem jiné zkušenosti, tak je prosím napiš a klidně o tom můžem debatovat. Ale tvrdit o někom, že je zaměstnancem H/K jen pro to, že napíše své poznatky mi přijde dosti ubohé.
Avatar - Katikakus
3. 5. 2012 21:43
Re: Testovací jízda Cee´d
Cim to, ze vzdycky, kdyz si myslim, ze vetsi blbost uz napsat nemuzes, dokazes me svou hlouposti prekvapit...
Avatar - CHerokee
3. 5. 2012 22:29
Re: Testovací jízda Cee´d
Já myslím, že to ani nemusí být často prodejci, ale možná i přímo k tomu vybraní lidé.Stejně jako na politických fórech si strany platí své diskutéry.
4. 5. 2012 08:25
Re: Testovací jízda Cee´d
Tak tady je to opravdu marný. Člověk chce diskutovat o autech a nakonec čte plky tohoto typu. Pokud s postřehy co jsem psal nesouhlasíte, napište v čem a můžeme se o tom bavit. Jenže to by jste v tom autě museli nejdříve sedět že. A pokud jste takoví odpůrci H/K, že nesnesete ani testovací jízdu, potom bohužel nemůžete hodnotit toto auto a už vůbec ne moje postřehy k němu. Minule jsem komentoval, že se mi líbí design DS5, také že jezdím de facto pouze s koncernovými vozy - tak ti všichni mě asi také platí že?
Avatar - strýček BOB
4. 5. 2012 09:12
Re: Testovací jízda Cee´d
Divíš se těm reakcím? Já moc ne. Klasika, taková nenápadná adorace, v tom jste kucí korejští mistři. Mám jenom pár poznámek - podvozek, adorační bláboly na korejské podvozky tady čtu roky i30, ceed, Veloster, Venga, ix20, v testech, komfortní a pohodlné, v realitě všechno tvrdé, rozvrzané. Na ix20 se v klubu vyrábí nějaký přípravek aby se stím vůbec nechalo alespoň trochu pohodlně jezdit, odkaz jsem sem dával několikrát. Příplatek 5000 Kč za elektrickou parkovací brzdu si typický klientk Kia nikdy nepřiplatí, stejně tak si nikdy nepřiplatí za 1.6GDI a už vůbec ne za 1.6GDI turbo. Slezte ze stromu, hoši, vaše vozíky mají image podřadného sráče a vždy tomu tak bude, neb alespoň trošku solventní klient si vždy za podobné peníze zvolí vůz z Evropy.

Jenom namátkou jsem mrknul do ceníku Kia Ceed 1.6GDI Exclusive za dobrých 380k Kč po slevě jako vtip dobrý, no >:D :yes:
4. 5. 2012 10:37
Re: Testovací jízda Cee´d
Divím. Že nikdo neřval, když jsem chválil spolehlivost koncernových vozů?? Já tedy budu asi netypický klient KIA - pokud vůbec. Auto tak, jak jsem ho spočítal by mě přišlo na cca 430 000,- a to musím připočítat, že kombík bude dražší. Pořád mi to ale přijde rozumější, než nacpat 530 000 do octavie combi 1.4 TSI s výbavou, která se sice přiblíží, ale dost věcí bude pořád chybět. Pokud mám slézt ze stromu a přiznat, že můj vozík má image podřadného sráče tak prosím: mám Škoda Octavia. Já jsem vždy sedlal koncernová auta a také jedno BMW, ale Cee´d mě prostě zaujal, tak jsem ho zkusil a zjistil, že je o.k. Tak proč neudělat změnu a nekoupit ho?

"Vaše vozíky mají image podřadného sráče a vždy tomu tak bude, neb alespoň trošku solventní klient si vždy za podobné peníze zvolí vůz z Evropy" - vsadím se, že spousta lidí takto kvičela když přišli s autama Japonci.
Avatar - Katikakus
4. 5. 2012 11:23
Re: Testovací jízda Cee´d
Prosimte, se ti divim, ze na toho "srace s podradnym mozkem" vubec reagujes. Vzdyt je tady vsem k smichu... ;-)
4. 5. 2012 11:45
Re: Testovací jízda Cee´d
i30 v aktualnom vydani prestizneho nemeckeho casopisu Auto Zeitung skoncila tesne za Golfom a porazila Focus, Mazdu 3 a Peugeot 308. Dalsi nemecky a teda velmi narocny motoristicky magazin hodnoti i30 ako druhe najlepsie auto v triede hned po etalone VW Golf - nie je sa comu divit, kedze VW 40 rokov vylepsuje svoj bestseller a zatial ho nikto zasadne neohrozil.

Zaujimave su vsak cisla predajov za I.kvartal 2012 citat z ineho auto serveru:

" Hyundai i Kia tak za první tři měsíce letošního roku hlásí rekordní prodeje. V případě Hyundai se jedná o 1 072 679 prodaných vozů, o 16,7 procenta více než za stejné období loňského roku. U Kie jsou o něco skromnější - prodali 636 398 aut, o podobně působivých 12,6 procenta více než loni. Oběma firmám rostou i zisky - provozní zisk Hyundai za první letošní kvartál meziročně stoupl o 24,9 procenta na v přepočtu cca 37,5 miliardy Kč, u Kie zamířili výše o plných 33 procent na cca 18,6 miliardy Kč.

Dohromady jde o více než 1,7 milionu prodaných aut, a to je na pouze dvě značky koncernu Hyundai skutečně hodně. Pro srovnání - koncern VW prodal za první tři měsíce 2,3 milionu aut se svojí armádou značek, samotný Volkswagen pak 1,2 milionu aut, tedy jen o málo více než samotný Hyundai."

Najbliszie 3-4 roky budu velmi zaujimave.
4. 5. 2012 15:30
Re: Testovací jízda Cee´d
Můžu vědět, jak může být člověk, co si KOUPÍ jakékoliv auto, ať už je evropské či nikoliv, nesolventní? Víš vůbec, co to slovo znamená? Zkus argumentovat významem svých slov a ne používáním cizích pojmů, kterým očividně ani nerozumíš. Dosahuješ tím zcela opačného efektu, než který tím zamýšlíš. Díky.
5. 5. 2012 13:22
Re: Testovací jízda Cee´d
Strycku,bacha na tvoju retaz na TSičku...kolko si ich uz musel menit? 2-3?
4. 5. 2012 09:05
prodeje za letosni 1-4 mesic
1. Octavia 8498 ks, 2.Hyundai i30 1548 ks, 3. Golf 1225 ks, 4. Ceed 1039 ks
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Shr3k
4. 5. 2012 09:51
Já bych koupil
i30 s tím interiérem z Ceedu.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - igor77
4. 5. 2012 12:43
technická (redakci)
fotek máte pod článkem tři pndele, ale dvě hlasovací tlačítka vám tam chybí ;-\
Rozbalit vlákno
0
Avatar - qwert88
30. 9. 2012 12:50
i30 nebo ceed
diseignově se mi líbí více ceed i interér má hezčí,ale nakonec bych asi koupil hyandáy >:D
Rozbalit vlákno
0
21. 8. 2016 11:05
Pěkná auta
Opravdu pěkná auta, ale kvalita je to nejhorší, co jezdí po evropských silnicích. Tak na čtyři roky a potom urychleně, aby to jelo do šrotu. Náhradní díly jsou oproti jiným značkám nepřiměřeně drahé. A záruka v případě Hyundaje je jenom reklama. Klepe vám v řízení? Tak jeďte do servisu a dozvíte se, že všechno je v pořádku a že to klepání je provozní hluk. Máte rýhované brzdové kotouče? Také v pořádku, vždyť to brzdí ne? A tak je to se vším. Cíl Hyundaje není spokojený motorista, ale zisk firmy. A dělají to hnusným a odporným způsobem. Takže jakékoliv evropské auto udělá lepší službu. Hyundai už NIKDY!!!
Rozbalit vlákno
0