Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Sportovní výbava R-Line nyní i pro Volkswagen Passat

I omlazený Passat se dočkal sportovnější verze R-Line, nově jde o samostatný výbavový stupeň.
Zpět na článek
3. 5. 2012 16:51
3. 5. 2012 16:59
3. 5. 2012 18:39
3. 5. 2012 20:15
3. 5. 2012 20:22
3. 5. 2012 20:47
3. 5. 2012 21:06
3. 5. 2012 22:31
4. 5. 2012 08:40
3. 5. 2012 18:46
3. 5. 2012 19:00
3. 5. 2012 22:14
4. 5. 2012 14:48
3. 5. 2012 16:51
Strop
Je v paketu i černý strop ? :'-(
Rozbalit vlákno
1
3. 5. 2012 18:39
ujde to
Ujde to, ale Mondeo vo vybave Titanium S vyzera podla mna o dost lepsie.
Rozbalit vlákno
6
3. 5. 2012 20:15
Re: ujde to
Přilepenými prahy vznikne snad metr a půl vysoká plechová hradba a nad ní okýnka z tanku... souhlasit tedy rozhodně nemůžu [odkaz]
3. 5. 2012 20:22
Re: ujde to
není nad to porovnávat auto na profi retušovaných fotkách..at vypadá co nejlépe..hra barev a stínů--s maaterskou fotkou , kde je bílá tak přepálená, že vše vypadá jednolitě :D:D a ještě k tomu auta před FL :yes: tedy :no: >:D ..tož aby jsme vytahlinějakou starou fotku pašíka >:D

[odkaz]

versus

[odkaz]

třeba no :D
3. 5. 2012 20:47
Re: ujde to
Stačí přestat plácat, vyjít na ulici a počkat si na nějaký ten tančík. Toho pontonu se Mondeo nezbaví na sebelepších fotkách [odkaz]
3. 5. 2012 21:06
Re: ujde to
Nemusím vycházet do ulic :-) stači do garáže >:D a proto mám aspoň přímé srovnání ;)
3. 5. 2012 22:31
Re: ujde to
Nic proti... pěkné, dobré, rychlé auto :yes: Můj šálek čaje to ale není ;-)
4. 5. 2012 08:40
Re: ujde to
Však jo ;) každému se líbí něco jiného :-) :yes:
3. 5. 2012 18:46
Hmm
Tak to je něco. Za mne jednoznačně :yes:
Rozbalit vlákno
0
3. 5. 2012 19:00
Nadhera
Vypada skvele. Ostatne to passat v kazde vybave. Jen mi vrta hlavou kdy se konecne uz vyserou na ten zplostely volant,hrozne dementni modni kravina.
Rozbalit vlákno
0
3. 5. 2012 19:47
PASSAT, APOŠTOL TVÝCH SNŮ
Přiznám se, ani vlastně nevím proč mě to napadlo, asi nějakým intuitivním garážovým přetlakem jsem dospěl k závěru, že PASSAT, nejprodávanější vůz střední třídy v Evropě, by si zasloužil nějaký ucelenější pohled, vždyť co si pamatuji i na diskuzích vyvolává každý článek o Passatovi neumdlévající proud tu nadšených tu doslova oslavných příspěvků. Sem tam se samozřejmě najde i nějaký ten garážový hnidopich, ale jistě se na úvod všichni shodneme, že jestli něco Passat je, pak samozřejmě vynikající vůz.

V roce 2010, v roce kulatého letopočtu přijel nový Passat. Diskuze stíhají diskuzi, ohnivá prohlášení střídají chladné odsudky. Podívejme se na nového Apoštola reálně, a to okem dospělého člověka, okem poučeného řidiče, tedy okem toho, komu je Passat prioritně určen.

Tak především registrujme to hlavní (ve vizuálním kódu) s čím nový Passat přijíždí. Do třídy vnáší nebývalý prvek elegance, dokonce míru elegance z třídy luxusních vozů. Kdo čekal letadlo utržené ze řetězu neví, co je Volkswagen, neví co je střední třída a neví co je auto. Žijeme v éře cizelování značkových markant. Prakticky každá evropská automobilka se našla ve výrazu (tohle dopadá především na německé a severské značky), a ten, kdo se zatím najít nedokázal, na své tváři intenzivně pracuje. Registrujme tedy, že nový Passat tvář Volkswagenu podtrhuje, je to ten známý dominantní švihák, který získal navíc dávku elegance, noblesy a dávku až tiché, tajuplné krásy.

Generačně vzato nebylo jednoduché na předchozí generaci Apoštola navázat, vždyť co může být ve středním mainstreamu dokonalejšího, než předchozí Passat? Popravdě… nic. Volkswagen dokázal takřka nemožné, dokázal posunout karoserii Passata o patro výše. V tomto kontextu nelze než napsat, že nový Passat velmi přesvědčivě dokumentuje značku Volkswagen jako supermainstreamovou značku, vyrábějící jak esteticky, tak technicky to vůbec nejlepší, co lze v daných třídách pořídit, viz. např. POLO, SCIROCCO, GOLF, TOUAREG.

Auto jako takové lze samozřejmě hodnotit izolovaně, není ovšem od věci porovnat nový model s jeho konkurencí na trhu. Upřímně, kdo by se mohl postavit doslovné klase Apoštola? S velkou rozvahou lze jistě napsat – nikdo. Nikdo.Volkswagenu se podařil mistrovský tah, stvořit referenci ve třídě. Design Passata se naplno rozvine do dvou let, kdy bude na silnicích vídán v počtech na jaké jsme zvyklí z modelu předchozího. Tehdy prokáže v každodenní silniční pohledeové konfrontaci svou vysokou dávku estetické nadstavby. Nadstavby o které se konkurenci může jenom zdát.

Co ocenit dále? Jistě kabinu, ergonomicky bezvadnou, materiálově exklusivní. Sedadla Passata pak nejlépe dokumentují jistotu s jakou designéři aut Volkswagenu přistupují k práci na modelu. Vše je uvnitř špičkově vybalancováno – pohledový, uživatelský i materiálový komfort. Kompozičně nemá přístrojová deska chybičku, v komplexu řidičský ideál.

Passat těží i z výhody, plynoucí z četného modelového spektra koncernu jako celku. Nemusí tedy usilovat o to, vnutit jeho majiteli, že si koupil největší auto na světě, vždyť pokud chce zájemce větší koncernový vůz, bere logicky AUDI A6. Touto výhodou nedisponují žádní jiní konkurenti, a podle toho to pak ve střední třídě také vypadá…

Z pohledu techniky nelze na novém Passatu nalézt prakticky nic, co by bylo ke kritice, ať už se jedná o nedostatek, či přebytek. Motorová paleta benzínu i nafty pokrývá výkonové spektrum bez jediné výhrady. Doplníme-li tradiční možnost pořídit čtyřkolku, dvouspojku, nově jistě i adaptivní tlumiče, získáváme premianta třídy ještě před tím, než vyjede na silnici.

Nový Passat je doslovný silniční třídní klenot, definuje svou třídu, definuje image, definuje styl. Své konkurenci utekl o jednu estetickou epochu.

Někomu harmonizuje tvar karoserie sedan, někomu jinému kombi. Nic mimořádného, někteří výrobci nás v této třídě sice hýčkají i karoserií liftback, avšak tím výčet možností prakticky končí. Ne tak docela, produkční jednička Evropy, Volkswagen přišel s nejúchvatnější karosářskou třídní variací, jakou lze vůbec na tomto světě v této době pořídit. Ano ano, znalí ví, PASSAT CC, VOLKSWAGEN PASSAT CC.

Segmentární aktivita Mercedesu, který jako první v novodobé historii dokázal vytvořit čtyřdveřové coupé nachází v mainstreamu konečně důstojného pokračovatele. Co je však v tomto kontextu důležité – ono nestačí stvořit v prémiové třídě nový objekt zájmu (CLS), je především nutné nový styl zpřístupnit středním vrstvám, ty totiž počnou tvořit ikonu.

Tak jaký je, Apoštol nebe. No především je v rámci mainstreamu bezkonkurenční. Vydařený, stylotvorný, krásný až snový. Nižší karoserie, dravčí přikrčený postoj, širší rozchod kol, exkluzivní kokpit, to vše vrhá Passata do supermainstreamových sfér. A pak, tímto vozem pozvolna utichají orgastické tance kolem služebních sedanů… Představenstvo ti asi těžko odsouhlasí dvoudveřové kupíčko k reprezentaci společnosti, ovšem čtvery dveře, to je jiné presso. Tedy nic nebrání tomu, aby se Passat CC stal kultovním náčiním mladých horkokrevných úspěšných mužů.

Držme palce, ať Volkswagen nepodskakuje cenou a drží ji na prestižní úrovni… není totiž zoufalejších vykročení, než začít prodávat nový model ve výprodejních akcích se zárukou na štěstí v trvání sedmnácti let… Co by to udělalo s image, to vidíme všichni.

Rokem počátku výroby cecečka , rokem 2008 se začíná psát nová historie aut. Volkswagen (jako vždy) stojí na čelní příčce, definuje svou dobu, a spolu s Mercedesem udává směr. Při pohledu na šaramantního Apoštola mi na mysl vytanula až úsměvná scéna z filmu Casino Royale… co by Bond, James Bond dal tehdy za to, kdyby ke golfovému klubu mohl přijet v novém Passatu CC…

I přes značnou šíři estetického koridoru, který vymezuje vizualitu současných aut, zůstává i nadále požadavek na eleganci jakýmsi středobodem designových zájmů všech automobilek. Jistě, elegance, nadčasovost, optické harmonie, pohledům libé křivky, nikoliv nepodobné dokonalým křivkám krásných žen… to vše odráží soustavný zájem jak designérů, tak kupců aut. Jeli tedy středobodem krásy elegance, pak středobodem aut je střední třída. Kategorie, jejíž reprezentant pohodlně odveze čtyři dospělé osoby, reprezentant, který velikostí navozuje důstojnost, dominanci, tedy synonyma věrně svět aut doprovázející.

Čas od času se světovým designérům zdaří stvořit ikonu. Ikonu elegance, ikonu stylu. Ikonu, která přesáhne meze své třídy, ikonu, která zatřese ustálenými hodnotovými měřítky. V tomto kontextu je zcela mimořádným, ojedinělým produktem vozidlo z produkce koncernu VOLKSWAGEN, totiž PASSAT CC.

Pozorovatel užasne nad tím, jaké kouzlo dokázali tvůrci vtělit do tohoto vozu. Jde o takřka absolutní harmonii, absolutní dokonalost tvaru. V měřítku své třídy přesahuje Passat CC do jiných světů. Přitom tohoto efektu dosáhli designéři poměrně jednoduchými “fintami” – zjemněním střechy, důsledným zaoblením záďi a zdominantněním tváře. Napohled přirozené, v praxi výjimečné.

Pasat CC v sobě koncentruje vše, po čem může řidič toužit – elegantní základní tóny linií karoserie jsou dramatizovány akcenty z říše dravců – nízká stavba a široký rozchod. Panovačný pohled je pak vyvažován jemnou zádí s geniální kompozicí zadních světel.

Ve střednětřídním mainstreamu jistě dnes není přitažlivější vůz, než-li Passat CC. Vůz na silnicích celé Evropy působí jako démant, popírá svůj třídní původ a směle se tak řadí k designové ikoně, jakou je z prémiového segmentu Mercedes-Benz CLS.

Elegance vnějšku je doprovázena (to u VW tradičně) také vysokou elegancí vnitřku.

Kokpit, přístrojová deska, kompozice středového tunelu, volant, sedadla, to vše je vyvedeno v nejkvalitnějších materiálech a s akcentem té nejnáročnější automobilové estetiky. Doplníme-li tuto charakteristiku ještě o klasickou volkswagenovskou ergonomii, stává se Passat CC objektem zájmu nejen řidičů, sedlajících tradičně střední třídu v mainstreamu, nýbrž i řidičů ze segmentu prémie.

Volkswagen tímto modelem (tak jako v případě Phaetonu či Touaregu) naplňuje svůj status, co evropské automobilové jedničky, jakož i status automobilky, která se zvolna z mainstreamu přesouvá do vyšší sféry. Jistě ne nadarmo naplňuje v Evropě termín supermainstream než právě automobilka Volkswagen.

Tedy závěr – Volkswagen vytvořil v Passatu CC auto, které buďto máš v garáži, nebo o něm sníš. Jiná možnost dnes vlastně ani neexistuje.

Jak zakončit toto naše passátní čtení? No slovem nejpovolanějšího, slovem profesionálního testéra. Následující text je otištěn v jednom z posledních evropských respektovaných testů, které PASSAT úspěšně absolvoval, jedná se o test AUTO.CZ z měsíce února 2011. Text samotný je jistě ústřední esencí toho, proč je PASSAT přitažlivý již pro více než šestnáct miliónu dosavadních majitelů. Tedy nyní slíbená citace:

„Jestli však chcete být hýčkáni vždy a všude, bude vaší volbou Passat Variant. Ten byl totiž z testované trojice (Mondeo, Superb, pozn. aut.) jednoznačně nejpohodlnější. Cestující byli od nástrah českých silnic téměř dokonale izolováni, za celou dobu testu jsme nezaznamenali ani jediný nepříjemný ráz do zad což rozhodně nebývá zvykem. Jízdní vlastnosti jsou proto logicky mnohem méně sportovní než je tomu v případě Mondea, i tak nás však překvapila ochota podvozku projíždět zatáčky na limitu…“

Nelze, prostě nelze než připojit – BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes: :-!
Rozbalit vlákno
20
3. 5. 2012 20:22
Re: PASSAT, APOŠTOL TVÝCH SNŮ
čte někdo tyhle sálodlouhé výlevy ? >:D
3. 5. 2012 20:27
Re: PASSAT, APOŠTOL TVÝCH SNŮ
jenom ti z vwanklubu >:D
Avatar - DRBNUTY
3. 5. 2012 21:26
Re: PASSAT, APOŠTOL TVÝCH SNŮ
podla mna ani oni to necitali...toto nemoze precitat snad nikto >:D
4. 5. 2012 08:40
Re: PASSAT, APOŠTOL TVÝCH SNŮ
možná začátek prostředek..ale jen ti kteří jsou tady nováčci..zbytek to jen sescroluje dolu >:D
3. 5. 2012 22:34
Re: PASSAT, APOŠTOL TVÝCH SNŮ
Poprvé to možná někdo přečetl, čistě pro zasmání. Ale po sedmnácté už je ten vtip poněkud vyčpělý. ;-\
Avatar - Rojin
3. 5. 2012 20:56
Re: PASSAT, APOŠTOL TVÝCH SNŮ
:-) smekám GTi, já jen dodám pro úplnost... [odkaz] - [odkaz] je to pecka!

Jinak už mi to nedělej, z toho scrolování mě chytla křeč do ukazováčku... to nemělo konec. Ale pěkne se to četlo !
3. 5. 2012 22:38
Re: PASSAT, APOŠTOL TVÝCH SNŮ
:-) :yes:
3. 5. 2012 21:39
Re: PASSAT, APOŠTOL TVÝCH SNŮ
Tak jsem to jen proletěl a mám silné podezření že už vykrádáš sám sebe, pokud se mýlím - omlouvám se. Btw. Pokud jsou testy na auto.cz evropsky respektovány, pak je na tom Evropa hůř než jsme doufali. ;-)
3. 5. 2012 22:39
Re: PASSAT, APOŠTOL TVÝCH SNŮ
Omluvu přijímám. Popravdě vykrádám tebe, tvé... sny... ;-)
3. 5. 2012 22:44
Re: PASSAT, APOŠTOL TVÝCH SNŮ
"Volkswagen vytvořil v Passatu CC auto, které buďto máš v garáži, nebo o něm sníš. Jiná možnost dnes vlastně ani neexistuje."

aha :no:
3. 5. 2012 22:48
Re: PASSAT, APOŠTOL TVÝCH SNŮ
Koukám, že sis dal v profilu práci s auty snů... :-) Buď k sobě upřímný, nelži si do kapsy, vymaž to a napiš si tam CC. Bude tom mít alespoň stopu realismu... Neboť člověk žije především proto, aby realizoval své sny...
3. 5. 2012 22:54
Re: PASSAT, APOŠTOL TVÝCH SNŮ
Uprimne by me CC pri pomysleni na ma auta snu ani nenapadlo. Kdybych chtel neco realneho, tak tam napisu treba Alfu Romeo GTV. Po nicem od VW (tim myslim primo od znacky, ne od koncernu) jsem nikdy netouzil a asi ani touzit nebudu. A to hlavne kvuli jejich fanklubu.
3. 5. 2012 23:15
Re: PASSAT, APOŠTOL TVÝCH SNŮ
Nelži si do kapsy, kde bys jako tu Alfu chtěl sehnat, na vrakovišti? Dívej se na svůj život reálně, pokud to jednou dotáhneš k tomu, že si budeš moci jít za své peníze koupit VOLKSWAGEN CC, budeš nekonečně šťastný, vždyť jen se kolem sebe rozhlédni v čem většina lidí jezdí... Věř, že to CC se v tvých autech snů bude daleko více výjimat než nějaký Rolls.
4. 5. 2012 10:32
Re: PASSAT, APOŠTOL TVÝCH SNŮ
Ne, opravdu bych s CC nebyl nekonečně šťastný. >:D Myslím, že se znám lépe, než ty, a tak vím, co mi radost udělá a co ne.
4. 5. 2012 15:06
Re: PASSAT, APOŠTOL TVÝCH SNŮ
:-) Věř, že bys šťastný byl...
4. 5. 2012 15:44
Re: PASSAT, APOŠTOL TVÝCH SNŮ
ne, nebyl >:D
4. 5. 2012 15:53
Re: PASSAT, APOŠTOL TVÝCH SNŮ
Ale byl ;-)
4. 5. 2012 16:00
Re: PASSAT, APOŠTOL TVÝCH SNŮ
ty asi nedokážeš pochopit, že každý není takový jako ty, co? >:D
3. 5. 2012 23:30
Re: PASSAT, APOŠTOL TVÝCH SNŮ
Za toho Apoštola se dostaneš do pekla >:-[]

Co k tomu víc říct, normálně si rád přečtu Tvé příspěvky, ale tentokrát jsi to už moc překombinoval a u 5 odstavce přestal číst. Později zase kousek přečetl a zjistil, že tentokrát jsi nevytvořil nic nového, ostatně tak jako VW, který jen hodně důkladně faceliftoval pašíka a pak ho vydával za nového a doufal, že jim to všichni sežerem. Jenže ono se nestalo! A i přesto, že je to kvalitní omlazení, pořád je to jen omlazení starého modelu. Něco jako když po letech natřeš plot a kocháš se jak to pěkně vypadá. Tady jsem si vzpomněl na jednu reklamu - "Maminko, až budu natírat ten plot příště, vy už tady nebudete!" >:D A tak je to i s tím pašíkem, furt stejný a příště až tady nebudeme, bude furt stejný :-)

Přesto vše co jsem napsal, tentokrát uznávám, po dlouhé době celkem pohledný pašík i když jen v R - linu. Jen na tu bílou, začínám být alergický (ale to se týká všech výrobců). Tentokrát pašík :yes:
3. 5. 2012 23:37
Re: PASSAT, APOŠTOL TVÝCH SNŮ
Jo, sluší mu to, Apoštolovi :-)
3. 5. 2012 22:14
otvory
"ten přední má větší otvory pro vstup vzduchu" - a kde presne ten spojler pod naraznik zvacsuje otvory?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Shr3k
4. 5. 2012 09:43
Nemůžu si pomoct
proti GTA paketu mazdy 6 je to jak nalepené tuningové díly. O eleganci nemluvě - s tím chromováním to trochu přehnali a udělali z toho Citroen C5... [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - kari.laz
4. 5. 2012 10:35
Re: Nemůžu si pomoct
Nic ve zlém, ale na domácí tuzing vypadá spíše ta M6.
Avatar - Shr3k
4. 5. 2012 10:38
Re: Nemůžu si pomoct
LOL, vše je originál.
Avatar - kari.laz
4. 5. 2012 15:56
Re: Nemůžu si pomoct
já netvrdím, že to není originál, ale že to vypadá mnohem tuzingověji, než ten packet na passatu.
Avatar - radolaco
4. 5. 2012 14:48
30 tisic????
Co mi uniklo v tom clanku ked pisu ze najlacnejsi Passat je za 30 tisic EUR? :-O
Pozeram na slovensky cennik a tam je 22 tisic
Rozbalit vlákno
0
13. 5. 2013 16:48
Zakladni 1.4TSi
no nevim ale asi tam je chybka. podle nemeckeho konfiguratoru zacina tento R-line passat s motorem 1.4TSi ale o vykonu 118KW ne 90KW
Rozbalit vlákno
0