Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Giorgio
Volkswagen ještě Alfu Romeo nekoupil, takže si ten svůj "Sportwagen" zkuste opravit... 8-s :no:
vondry87
Co to je za firmy, že generální ředitel jezdí Superbem? TOP 100? Čím pak jezdí střední management? Oktávkou? Generální ředitel patří do A8, minimálně do A6. Jinak v mých očích nemá důvěru.
Možná tě to překvapí, ale že střední management jezdí octaviemi a nižší fabiemi je u nás naprosto normální. Je to dáno i tím, že firmy raději jezdí škodovkami, než by za stejné peníze koupily třeba hyundaie (ty naše fabky vyšly každá na cca 400 000, konzervativně si je držíme ve vlastním majetku). Akorát "číslo 1 až 3" jezdí neškodováckými auty.
Já bych to plně chápal u menších firmiček, ale u TOP 100 firem? A6 a A8 je plná Praha, tak kdo s nimi jezdí, když ne vedení TOP 100 firem >😁
Pracuju ve firmě, která není přímo v TOP 100, ale jsme v TOP 100 ICT, řada firem z TOP 100 je naším klientem, takže si dovedu představit, jak to funguje obecně. Dnešní trendy znamenají krátit náklady, auta se všemožně sdílejí, v rámci firmy se berou "spolucestující", sólo se jezdí vlakem. Na "hogo fogo" už se nehraje tolik co dříve a v českém uvažování na "hogo fogo" stačí jakákaliv škodovka, dokonce i citigo.
EDIT: A znám i nějaké majitele/šoféry těch A8, jedním je podnikatel s menší reklamkou, druhým veterinář, třetím bývalý hejtman a dnes europoslanec, čtvrtým je primátor a pátým honorární konzul.
EDIT: A znám i nějaké majitele/šoféry těch A8, jedním je podnikatel s menší reklamkou, druhým veterinář, třetím bývalý hejtman a dnes europoslanec, čtvrtým je primátor a pátým honorární konzul.
Tak to naše firma má do TOP100 hodně daleko a svoje auto má každej, kdo najezdí alespoň 500 km měsíčně. Na spolujízdu se u nás taky moc nehraje.. x-krát jsem nabízel kolegyním spolujízdu třeba Praha-Ostrava, ale vždycky radši jede každej svým autem, náklady nikdo neřeší. Člověk občas nadává, ale koukám, že na tom jako firma teda ještě nejsme zas tak špatně.
To znám, to je u nás také, osel pošle e-mail a pak se jede autem, nejlépe služebním v os. užívání přes celou republiku přesvědčit, jestli došel....a říká si hrdě vyšší manager, a je tím vyšší, čím lepší a dražší káru se mu podaří na vedení firmy usmlouvat. No alespoň u nás je to tak, že čím větší ho.v.no, tím holt víc smrdí. 😉
Jo, ten celej systém je neuvěřitelně hloupej.. ale zase jistí lidé z toho těží, tak proč ne.. jinými slovy, už se nemůžu dočkat, až mě povýší >😁 >😁
Koukal bych se na úspěšné střední až menší firmy, které ještě vede majitel, a pak na státní správu, samosprávu a státní podniky. Velké firmy nemívají nejdražší vozy ve svých vozových parcích. Kolikrát mají štěstí, když dostanou A6, nebo S80, ale spíš to bude Superb nebo Octavia. Dražší auta pak bývají jako odměna. Vím o šéfredaktorovi úspěšného časopisu, který má jako služební auto R8. A znám člověka, který má S-klasse s řidičem, a jednotliví ředitelé jeho firem jezdí Octavie.
A6 a S80 mi přijde jako adekvátní auto, Superb už nikoliv. Ale to, co píšeš, je zajímavé.. obecně bych jako "odměnu" čekal nějaký finanční bonus.. neznám nikoho, kdo by jako bonus dostal lepší služební auto, asi by to jen zvyšovalo napětí mezi zaměstnanci.. tím spíš když by níže postavený zaměstnanec měl lepší auto než jeho nadřízený. I když teda někoho takového taky znám..u nás si jedna kolegyně na nejnižší pozici vyhádala Volvo S40 a dostala ho.. My ostatní looseři jezdíme Focus >😁
Samozřejmě, často bývá možnost vzít si bonus v podobě financí a řekl bych, že tomu dá většina přednost, ale nemusí být nutně ekvivalentní. Na určitých pozicích s tímhle problémy nejsou. Odvedeš dobrou práci a za odměnu ti zvednou rozpočet na nákup nového auta. Třeba u šéfredaktora to škodu nenadělá. Maximálně jeho kolegové z jiných titulů budou motivovaní odvádět lepší práci. Ale záleží na firmě. Jsou firmy, které cíleně vytváří silnou konkurenci mezi zaměstnanci. Okatě odměňují, chtějí, aby si záviděli, aby do práce dávali 120%. Takovéhle prostředí není pro každého.
šéf asi pochopil, v čom je preňho jej prínos a Váš nie, takže skalpel, vrtačka, šitíčko a nebáť sa, VOLVO bude tvoje >😁
Což to je v pořádku, můj přínos v současnosti nebude velký, taky jsem teprve loni vystudoval a nastupoval jsem tedy relativně nedávno ještě s mokrým diplomem. A vzhledem k tomu, že k nám v podstatě berou jen lidi s několikaletou zkušeností ze zahraničí, tak i tohle se mi zdá jako slušnej začátek, takže stěžovat si rozhodně nebudu. A jak pravíš, stačí se nebát a jednou bude i to Volvo.. nebo i něco lepšího.
Nepochopil... >😁 >😒]
Ty máš mokrý diplom, kolegyňa niečo iné... 😉
Ty máš mokrý diplom, kolegyňa niečo iné... 😉
No vzhledem k tomu, že její nadřízenou je ženská, tak mi přišlo zbytečné zabývat se rozborem nějakých pubertálních vtípků. Proto jsem se snažil reagovat na tu hlubší myšlenku, která - pominu-li tu pasáž o nářadíčku - smysl dává. Jsou i jiné varianty "přínosu" pro firmu, které se cení >😒] >😒]
To každopádne. Nie je "prínos" ako prínos.
No život nie je len vážny 😉 Tak sa snaž, ja Ti určite prajem nielen to Volvo, ale i iné naplnené manažérske sny 😉 :yes:
No život nie je len vážny 😉 Tak sa snaž, ja Ti určite prajem nielen to Volvo, ale i iné naplnené manažérske sny 😉 :yes:
ne každý ředitel společnosti si musí honit triko drahým automobilem víme? Tito lidé mohou mít i jiné preference než např předražená ošklivá Panamera 😉
Což to chápu, že někteří lidé auto absolutně neřeší. Konec konců náš ředitel je jeden z nich.. Ale i takoví by měli mít na auto nějaký rozumný budget, aby nedělali ostudu 😉
Generální ředitelka Vodafonu, mimo jiné několikrát oceněná za nejlepší businessmanku roku v čr, jezdí Passatem a k tomu ještě brandovaným.
Holt každej není tunelář, takže proč ne.. pak je ale otázka, jaký má respekt u podřízených, kteří jezdí (pravědpodobně) lepším autem.. jasně, asi to nebude jen o autu, ale když se celá firma někde sjíždí na nějakém meetingu, tak se kouká, kdo čím přijel.. a když přijede ředitelka v Passatu a manažer v A6, tak to prostě nepůsobí dobře 😄
Šmárjá, chlapče, Ty nemáš len mokrý diplom, ale i vlhké sny...o firemnom autoparku...
Čo ak by (trebárs i čisto teoreticky) manažér strednej úrovne prišiel na ten meeting vo svojej F458 Italia /dosaď si tam trebárs S8, ak je to pre Teba "manažérsky sen" a nevytýkal si mi zaťahovanie superšportu/, lebo ešte robí i biznis na vlastnú pasť...? Každý z členov topmanažmentu sa podľa Tvojej téorie musí priviesť vrtuľníkom...aby ho dostatočne tromfol...
Poteš košte pred takými "kindermanažérmi", ktorí sa prezentujú IBA autami.
8-s
Čo ak by (trebárs i čisto teoreticky) manažér strednej úrovne prišiel na ten meeting vo svojej F458 Italia /dosaď si tam trebárs S8, ak je to pre Teba "manažérsky sen" a nevytýkal si mi zaťahovanie superšportu/, lebo ešte robí i biznis na vlastnú pasť...? Každý z členov topmanažmentu sa podľa Tvojej téorie musí priviesť vrtuľníkom...aby ho dostatočne tromfol...
Poteš košte pred takými "kindermanažérmi", ktorí sa prezentujú IBA autami.
8-s
Docela by mě zajímalo, kdo by ztrácel čas v managementu nějaké firmy, když si bokem vydělá na F458/S8 >😁 >😁
Ty si sa ešte nestretol s kariérnymi typmi, že? Raz možno i takých spoznáš...ja minimálne jedného poznám (patrí síce do top, ale nad ním je ešte CEO). S tým F458 som to trošku nadsadil (pointa je v tom, že dotyčný top používa lepšie súkromné auto ako CEO služobné, a myslíš si, že CEO sa cíti pred ostatnými menejcenný a nerešpektovaný? Že to zráža jeho autoritu? Ani omylom...), no snáď by si po štúdiách mohol pochopiť kam som tým celým mieril... 😉
No očividně ne. Kdo to myslí s tím manažerským postem alespoň trochu vážně, tak tomu minimálně 10 - 12 hodin denně obětuje. A pokud někdo ještě k tomu stíhá podnikat do takové míry, že si přivydělá na slušné auto, pak si opravdu myslím, že by se měl věnovat podnikání na plný úvazek, neb chodit do práce je pro něj ztráta času. No konec diskuse, ty máš očividně víc zkušeností z mezinárodních společností 😉
Ve Vodafone není žádné lepší auto než passat. Je tam ještě psaata CC. VP mají maximálně passaty a ředitelé jednotlivých sekcí mají Golf nebo Focus. Je tam ještě par aut poukazujících na ekologické smýšlení Prius, Auris HSD a dokonce Smart electric. Jinak lidé spravující v terénu techniku pak měli Fordy Rangery. Ne každá velká firma se musí "prsit, že na to má"
Obludný systém (reaguji na poslední větu)... :no: Ponechá-li si tyto vlastnosti, jistě nebude mít dlouhé trvání. Změny se již dějí, přerod není v nedohlednu...
Takový Němec taky nepůjde k lékaři, který nejezdí alespoň Mercedes. Naopak v Čechách není důvěra k lékařům s Mercedesem, protože pravděpodobně kradou >😁 No zkrátka do Německa máme hodně daleko a ty nůžky se budou pravděpodobně čím dál víc rozevírat..
Já bych spíš řekl, že takto krátkozraké počínání (reaguji na vnímání lékařů v Mercedesu) co nevidět narazí na masivní překážku. Po důkladném rozevření nůžek lze očekávat jistý přerod. Rozjeté množství změn nelze jen tak zastavit a cítím, že toho bude mnohem více.
znám 2 zubaře s mercedesem. oba jsou především velmi dobří...... obchodníci😞 raději preferuji tu svoji, která to dělá pořádně a má tak hodinový výdělek nižší než ti dva. ovšem dostat se k ní dá jen po známosti. ti 2 s mercedesem nabírají..... holt, kdo nemá kontakty, musí chodit k tomu s mercedesem a platit.
Je chybou lekára, že má mercedesa ? Všetci v drahších autách musia zákonite kradnúť ? To je zakorenené v hlavách na ČR a SR. Treba tento tupý predsudok a závisť konečne prekonať. Človek chodí x rokov do práce, maká, zarobí, šetrí a nakoniec si nedovolí kúpiť lepšie auto, pretože by mu ho závideli. Radšej kúpi kiu, hoci by mal na toho spomínaného medveďa. To v akej dobe žijeme ? O čom je potom život ? Nedopriať si, lebo ...
Je 21.storočie a 23 rokov od pádu komunizmu, tak sa zobuďme konečne. Fakt sme oproti západu nie 100, ale 200 rokov za opicami a nikdy ich pri takomto zmýšľaní nedohoníme. Fujtajbl :no:
Je 21.storočie a 23 rokov od pádu komunizmu, tak sa zobuďme konečne. Fakt sme oproti západu nie 100, ale 200 rokov za opicami a nikdy ich pri takomto zmýšľaní nedohoníme. Fujtajbl :no:
Guttalax
😉 Jeden manažerosuperb nastupuje na 5 let do lochu. :yes: :yes: :yes: :yes: Taky asi nějaký managér[odkaz] :yes: :yes: :yes:
to je spíš demanažér... >😁 >😁 >😁 :yes: ale dobře on...takovou pixlu...jen do ní...co to je...? kia pride...?
Th0r
A on pozdvihl očí svých na učedlníky a pravil: "Blahoslavení chudí, neboť vaše je království Boží."
Evangelium sv. Lukáše, 6, 20 >😁
Evangelium sv. Lukáše, 6, 20 >😁
Jestli to ale není tím, že právě tihle lidé jezdí ta auta, která jaksi jezdit chtějí. Však znáš tu druhou skupinu, myslím jako lidí, kteří jezdí jistá auta proto, že je jezdit... musí...
No, nezbývá než počkat, až se manažery stanou ti praví. Však to znáš, lidskej řetěz kolem májky, spojený srdce, společnej zpěv písní, hřejivý pohledy a opravdovost v každém slovu. Spravedlnost pro všechny, volnost - rovnost - práskačství, padni oprátka komu padni, a erární buldozer v garáži.
BRAVO MANAŽER :yes:
No, politiku nechme na tomhle miste byt.
Manazeri jezdi tim, cim jezdit chteji a zaroven musi... a nejezdi si spatne.
Tohle by snad udělalo hodně parády v éře fialových sak, bílých ponožek a mokasín >😒]
Ideální fotka do učebnic pro studenty designu, typický příklad kýče jak Brno... >😁
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ač je řada řečených věcí diskutabilní, jde o zajímavou alternativu.