Mojito... zdravim, dlho sme sa nevideli ;-) Musis uznat, ze Juke ako seriove auto sa cloveku bud paci, alebo... A s prestavbou na GT-R je ten rozdiel este vyraznejsi :-)
JRSC - čau, ty ještě žiješ? :-)
Chápu,že se Juke nekomu nelíbí a někdo jej naopak nesnáší, ale psát něco o šrotu můžeš jen hlupák, zvlášť když uvážím, co s nám dokázali udělat
Tak je to urcite raketa... je to krasny experiment. Len nevhodny darca ;-) Skoda, ze dane pokusy nerobia aj ine znacky. Najkrajsie na tom je to, ze ide do vyroby... ale aj tak, GT-R je GT-R :-)
Zijem, zijem....v Praze. Jazdim tu na japoncovi...s priatelkou - Suzuki Swist 1.3 :-) Moja Honda podstupila razne kroky vsetkymi smermi... jedneho dna sa pridem ukazat, teda, znova sa pridem ukazat, len musim vyriesit druhe parkovanie pre auto.
Mě, jako fandu Nissanu, těší, že ty úlety dělá právě Nissan, každopádně bych raději GT- R a 240 Z :-)
Prej je ,,svišť,, výborný auto, je to pravda? Co jsi udělal s Hondou? Rád bych ji někdy viděl, občas přes Prahu jedu, můžeme dát pokec, ne?
Preluda pokrocila ako opticky, tak najma motoricky, viac tu: [odkaz]
Ma 270 kompresorovych koni a myslim, ze i po estetickej stranke som dospel ;-) Swift je ok... ale to je tak asi vsetko: je maly, pomerne lenivy, ale ma dobry podvozok a fajn pre babu... je to priatelkyne auto, ako som spominal, riesim parkovanie pre Hondu v Prahe.
Apropo minule som siel na 320d, v Prahe, pripajal som sa na Wilsonku a iste 350Z s brnenskymi cedulkami ma obehlo, ako aj ine auta... a pomerne svizno. Nevies o tom nic? :-)
Sakra, kára vypadá skvěle, koukám, že se na ní udělalo spousty práce :yes: Snad se někdy dostaneš do Brna, abych mohl okouknout ;-) V Praze jsem se zetkem nebyl, pochybuji,že to, co tě předjelo, mělo Nismo křídlo
To je zas asi pravda... bolo to klasicke Z-orangove a brnenske, prve co ma napadlo... ale isiel ako prasa... tak, dobre, ze si to nebol ty :-)
Dik, no, pravda, pocas prace v US som natrafil na kompresor... a kedze som ho vydrazil... nic ine mi neostalo, ako to cele zacat odznova a v SR sa s tym trapit ;-) Ale o to viac ma teraz tesi, sice spotreba v meste je 15 litrov, mimo mesta 10, ale ide slusne :-)
jak tam vari na ochrannem ramu a pritom uz maji v kabine namontovane plasty ... metoda des bes :-! Ale treba se to tyka jen toho konceptu a produkcni auta uz budou mit neco jako "technologicky postup vyroby".
Kazdopadne klobouk dolu, jak jim to tam vsechno vlezlo, motor, napravy...
.
252kW - evidentně jsi nepochopil smysl toho auta a na to, jak má vysoký těžiště, jezdí mimořádně dobře, stačí se mrknout na videa...
Prodávat se bude dobře i za nesmyslnou cenu a i o to Nisasnu šlo
Jasná výhoda je v tom, že nissan na tom zarobí a má kasu na vývoj čehokoliv jiného.
Že firma která má velký kus nabídky crossovery vytvořila a bude prodávat ještě bizardnější crossover je detail >:D
Jestli na tom vydelaji na vyvoj neceho jineho, to dost pochybuju, tohle je zalezitost image s navracenim nakladu a ne projekt na vydelani baliku.
Kazdopadne vedle tohoto se i Cayenne GTS bude v noci pomocovat a ostatni budou sve auta na noc zamykat do garaze, aby je tento Juke nesezral, neskutecna sleha. Je to tak obludne a premototorovane, az je to neskutecne krasne :-)