Novinky
Český trh v červenci 2009: Hyundai i30 bronzový v nižší střední třídě, celkově šlape na paty Golfu
15 komentářů
Icescent
0
Jejda... ta Octavia - to snad už ne... Hyundai i30... 184% nárůst?! Vážení, to je neuvěřitelné číslo!!! Lidi poznají dobré, cenově přívětivé a líbivé auto... jsou i spokojeni mnozí stále! Gratuluji, skokan jak HROM!
Přejít do diskuze
No, Cruze... nějaký výstřel nahoru tam asi bude, ale zdaleka není oněch kvalit jako Hyundai i30! Viz dostatek testů😒br />
Channel4 recenze, test: 4😁 - vítězí Hyundai i30
[odkaz]
[odkaz]
FifthGear test: 4😁 - vítězí Hyundai i30
[odkaz]
[odkaz]
Auto.cz test: 8,42:7,42 - vítězí Hyundai i30
[odkaz] ... ntrol.html
[odkaz] ... kseft.html
VerdictsOnCars test: 4😁 - vítězí Hyundai i30
[odkaz] ... model=1141
[odkaz] ... et%20Cruze
Channel4 recenze, test: 4😁 - vítězí Hyundai i30
[odkaz]
[odkaz]
FifthGear test: 4😁 - vítězí Hyundai i30
[odkaz]
[odkaz]
Auto.cz test: 8,42:7,42 - vítězí Hyundai i30
[odkaz] ... ntrol.html
[odkaz] ... kseft.html
VerdictsOnCars test: 4😁 - vítězí Hyundai i30
[odkaz] ... model=1141
[odkaz] ... et%20Cruze
Stejně jako velký rozvor neznamená spoustu místa v podélném směru,že Mégane 2 v 5D? Píši 5D, nikoliv sedan s větším rozvorem.Aby někdo nemlel...BTW: to tydle tabulčičky na milion způsobů budou každý měsíc, rok co rok a furt dokola?Škoda místa na serveru... :no: Jo, na autech se neučí, že velké auto = velký kufr, Na tos jak přišel, nějaký odkázek...díkec
Tak je to tady. Zažíváme roky zajímavý paradox, jsme země, v které je králem kompaktní třídy karoserie... sedan, resp. lift. Popravdě ovšem uveďme, že vítězství Octavie je zasloužené a Škoda zaslouží za odhad přitažlovosti tohoto modelu velkou poklonu. Koneckonců je to vůz na rozhraní třídy kompakt a třídy střední, tedy to první místo je pozásluze i místem prestižním. No, a nyní je tu Cruze... tzv. rakeťák. Raketový nástup, raketový karosářský průlom do tabulky. Jo, tohle auto tu může ještě dost zacloumat tabulkou.
Jinak je vše na svém místě. Někdo boduje cenou, někdo kvalitou, někdo vším a ještě k tomu přidává legendu. Každý si vybere. A než o to jde.
Číslem měsíce je číslo - 1.342. BRAVO ŠKODA :yes:
Jinak je vše na svém místě. Někdo boduje cenou, někdo kvalitou, někdo vším a ještě k tomu přidává legendu. Každý si vybere. A než o to jde.
Číslem měsíce je číslo - 1.342. BRAVO ŠKODA :yes:
od Blažkové bych radši ten štrůdl >😒] mokrý hadry jsem schopen si nafásnout sám cestu znám už i po slepu >😁
No abyste se hošani nedivili - až já dám shrnovačku, tak plačky poběžíte poprosit paní Blažkovou o mokrej hadr, to si zapište za uši.. >😒]
Taká Honda City má rázvor 2 540 mm (Tour len 2512) a objem kufra 506 litrov (oproti 52😄.
Hyundai Accent je na Slovensku radený do nižšej strednej triedy (rázvor 2 500 mm), hoci podľa mňa má patriť do malých aút ako je to i na tomto webe.
To triedenie je trošku problematická vec, ale je najaké nepísané pravidlo, že okrem rozmerov by sa mala posudzovať i štandartná výbava. A tu je tiež Octavia Tour na tom dosť bledo.
Veľký kufor ešte neznamená veľké auto !
Hyundai Accent je na Slovensku radený do nižšej strednej triedy (rázvor 2 500 mm), hoci podľa mňa má patriť do malých aút ako je to i na tomto webe.
To triedenie je trošku problematická vec, ale je najaké nepísané pravidlo, že okrem rozmerov by sa mala posudzovať i štandartná výbava. A tu je tiež Octavia Tour na tom dosť bledo.
Veľký kufor ešte neznamená veľké auto !
Hlavně ta Octavia, u nás do konce roku VWéčku "nadělí"..., ale maximálně tak tržby z prodeje...
😉
A Evropu už si Golf zvládne "ohlídat" i individuálně... :-!
😉
A Evropu už si Golf zvládne "ohlídat" i individuálně... :-!
január - júl
Octavia 2 1731 ks, Octavia Tour 434 ks.
A trend je jasný - mladší model vytláča predchodcu z trhu.
Vedel by niekto pomery predajov O2 a O Tour v Čechách ?
Octavia 2 1731 ks, Octavia Tour 434 ks.
A trend je jasný - mladší model vytláča predchodcu z trhu.
Vedel by niekto pomery predajov O2 a O Tour v Čechách ?
Octavia 2 resp. 3 a Octavia Tour je úplne niečo iné. Na trhu sa asi nenájde iné auto, ktoré by bolo pri rovnakom názve také odlišné. Výbehový zastaralý typ, ktorý dnes už skôr patrí medzi malé autá miešať s moderným autom nižšej strednej triedy je dosť od veci.
Marketingovo je to pre Škodu určite super ťah, ale čitateľov by asi zaujímali skôr predaje jednotlivých Octavii a nie neprehľadný mix.
Marketingovo je to pre Škodu určite super ťah, ale čitateľov by asi zaujímali skôr predaje jednotlivých Octavii a nie neprehľadný mix.
Jsme prece jen porad relativne chuda zeme, takze u nas tak boduji Korejci... Ve Svycarsku a vetsine zapadnich zemi by se to nestalo, tam je prece jen kvalita nad cenou (golf, focus). Ale v pripade i30 muzeme mit aspon radost, ze se vyrabi u nas, takze celkove - OK!
Kuko Kuko...taky už by jsis to mohl přepočítat sám.Nejsi tady přece novic a doktor už ti návod X-krát poskytl >😒] a shrnovačka dnes zůstane na tobě Kopírák roku nemá čas 😉 >😒]
Prosím redakci, aby nám furt nepředhazovala tuhle zaplevelenou tabulku. Pak jí musí ve vlastním volném čase, kterého je minumum, pracně předělávat zdejší dobrovolníci. Taky by se mohla pod tabulku rovnou připojit shrnovačka, která taky leží na bedrech dobrovolníků.
Jinak tabulka fajn, já jsem do ni (opět) nepřispěl, ale teším se s každým, kdo ano 😉
Jinak tabulka fajn, já jsem do ni (opět) nepřispěl, ale teším se s každým, kdo ano 😉