Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volvo XC90: Poslední facelift na nových fotografiích

Severské SUV, které je na trhu už od roku 2002, se představuje americkým zákazníkům ve své nejnovější podobě.
Zpět na článek
7. 5. 2012 11:12
7. 5. 2012 11:22
7. 5. 2012 11:32
7. 5. 2012 11:36
7. 5. 2012 11:43
7. 5. 2012 11:46
7. 5. 2012 11:52
7. 5. 2012 11:59
7. 5. 2012 12:20
7. 5. 2012 12:34
7. 5. 2012 14:36
7. 5. 2012 14:41
7. 5. 2012 18:40
7. 5. 2012 22:25
7. 5. 2012 11:58
7. 5. 2012 12:05
7. 5. 2012 23:24
7. 5. 2012 11:40
7. 5. 2012 12:20
7. 5. 2012 12:31
7. 5. 2012 12:48
7. 5. 2012 13:17
7. 5. 2012 13:21
7. 5. 2012 13:45
7. 5. 2012 13:55
7. 5. 2012 13:59
7. 5. 2012 14:02
7. 5. 2012 16:08
9. 5. 2012 16:26
7. 5. 2012 16:07
7. 5. 2012 14:21
7. 5. 2012 15:57
7. 5. 2012 17:16
7. 5. 2012 17:41
7. 5. 2012 17:58
9. 5. 2012 08:49
9. 5. 2012 08:58
7. 5. 2012 16:09
7. 5. 2012 15:54
7. 5. 2012 16:16
7. 5. 2012 22:08
Avatar - kari.laz
7. 5. 2012 09:36
Poslední Mohykán
Skvělé auto, které i po letech má šmrnc. Dokonale vymyšlený design, který nestárne. XC90 a XC70 jsou poslední svého druhu. Každé další nové Volvo je čím dál větší zklamání V40 a jeho přeplácaný design s digitálním cirkusem uvnitř je toho důkazem. Díky Volvu, že alespoň ty "správná" Volva ještě drží v prodeji. Už ted se hrozím, jak bude vypadat nové XC90.
Rozbalit vlákno
46
7. 5. 2012 09:43
Re: Poslední Mohykán
Kdyby mělo i po letech šmrnc, tak by nebyl zapotřebí facelift... ;-) Ovšem je to dobré auto.
Avatar - kari.laz
7. 5. 2012 09:55
Re: Poslední Mohykán
Facelift je hodně decentní a nijak nemění původní charakteristiku vozu. Na zkrouceniny a jiný úchylárny tu máme korejce, takže mi uniká smysl, proč i volvo s tím začíná ala V40.
7. 5. 2012 10:08
Re: Poslední Mohykán
Jo, tohle je geniální auto (i když designově podle mě zrovna ne), není divu, že se vyrábí tak dlouho.
Avatar - Bubáq
7. 5. 2012 10:29
Re: Poslední Mohykán
Safra, řídil někdy někdo tohoto Mohykána?! Vždyť je to něco jako loď na vlnách... Tenhle vůz vyžaduje od řidiče hodně moc cviku a specializované praxe... A jeho design se už opravdu přežil! Myslím, že nástupce přijde už 10 minut pro symbolické 12. I když se prodává pořád statečně, to je pravda.
Avatar - kari.laz
7. 5. 2012 10:42
Re: Poslední Mohykán
Já jsem hovořil spíše o designové stránce, protože ty dnešní zkrouceni co se snaží každý vyrobit se mi silně příčí. Volvo zabředává tímto do stále početnější řady podobně designově přeplácaných aut. Vždycky byly spíše konzervativní s elegantně jednoduchými tvary.
Avatar - jazva
7. 5. 2012 10:44
Re: Poslední Mohykán
Presne tak, táto loď(doslova) na kolesách je len ďalším dôkazom "náročnosti" kupcov áut tejto kategórie... 8-s
7. 5. 2012 11:20
Re: Poslední Mohykán
Taky tady nechápu jakési oslavné ódy. Celkově to auto stojí za prd. Počítá se snad jen to, že je to Volvo.
Podvozek, jak píšešte, jako loď, motory mizérie, pohon 4x4 nejhorší mezi konkurenty. Tohle auto potřebuje nástupce jako sůl, ale na druhou stranu proč, že? Prodává se nepochopitelně dobře a za vcelku (pro mne) mimózní ceny.
Avatar - kari.laz
7. 5. 2012 11:25
Re: Poslední Mohykán
Jak jsem psal výše. Nehodnotím jízdu, ani pohon, ale vzhled. Jsme zkrátka z nových "poazijštěných" volv zklamaný.
7. 5. 2012 11:32
Re: Poslední Mohykán
Mě se třeba hodně líbí XC60, proti tomu nemám nic, ale tadle veleryba, ne e.
Avatar - kari.laz
7. 5. 2012 11:38
Re: Poslední Mohykán
XC60 je také povedené. Proti tomu nic nemám. To se mi líbí.
7. 5. 2012 12:54
Re: Poslední Mohykán
Souhlas XC60 je super, XC90 je nestárnoucí klasik - pořád je to víc Volvo než ty nový "asiati" ;-)
Avatar - kari.laz
7. 5. 2012 14:31
Re: Poslední Mohykán
moje slova :yes:
Avatar - 4hill
7. 5. 2012 11:56
Re: Poslední Mohykán
Prodeje mluví za vše..Není to žádný kamzík a ani na dálnici nebude ten nejrychlejší..ale je to uživatelsky velmi příjemné auto.Proporacovanost interieru nemá chybu.a osobně ho řadím k těm spolehlivějším.To dosti lidem stačí.A o to šlo vždy Švédům především..těžko říct jakou cestou se vydají dál..
7. 5. 2012 12:17
Re: Poslední Mohykán
:yes:

plus na rozdíl od německé trojky se člověk nemusí bát ho nechat ne 2 minuty na ulici bez dozoru než doprovodí děti do školky/školy ;-)
7. 5. 2012 12:20
Re: Poslední Mohykán
Čekal bych od tebe zásadně kvalitnější argumenty...
Avatar - Katikakus
7. 5. 2012 12:33
Re: Poslední Mohykán
Naopak - tohle ja v ceske realite pomerne zasadni argument!
7. 5. 2012 12:46
Re: Poslední Mohykán
Argument je to leda pro plakátového experta tvého formátu.
Avatar - Katikakus
7. 5. 2012 13:11
Re: Poslední Mohykán
Chapu, ten tvuj bazarovy vrak nechteji ani zlodeji. V tvem pripade tak kukuv argument pozbyva relevence. Ne vsichni jsou na tom ale stejne bidne jako ty...
7. 5. 2012 13:28
Re: Poslední Mohykán
Nevlastním bazarový vrak, to sis popletl :-) normálně jsem si auto objednal v prodejně, za tři měsíce mi ho dodali a já si ho odvezl. Takhle to dělávám už nějakaké to desetiletí. Nesmíš se slepě domnívat, že tu každý musí být nutně pouze v úrovni tvé garáže. Ostatně všimni si, že ty jsi jediný, který tu má nějakou podivnou charakterovou úchylku psát o druhých, že právě oni jezdí nějakými bazarovými vraky. Že by mindráček?

Je znát, že o autech kategorie XC90 či o německé prémii nemáš realistické povědomí, když je pro tebe rozhodující to, zda o daný vůz mají či nemají zájem zloději. Dokonce to považuješ za zásadní argument... >:D
Avatar - Katikakus
7. 5. 2012 14:00
Re: Poslední Mohykán
Nesud druhe podle sebe. Ne vsichni si sem chodi lecit sve mindraky, jako ty.

Kazdopadne nechapu ten mindrak z tve vlastni garaze. Nam tady muzes lhat, ale proc lzes sam sobe? Jednou si mozna poridis vuz, za ktery se sam pred sebou nebudes muset stydet. Drzim ti palce.. :yes:

Kazdopadne, psal jsem o ceske realite a tudiz zajem zlodeju o jiste znacky povazuji za dulezity argument pri vyberu auta. Stejne jako kazdy normalni clovek, ktery pri vyberu auta pouziva hlavu. Pochopitelne se bavime o vozech novych, az zanovnich. O stare vraky vetsinou zlodeji nezavadi, takze tady se bat nemusis.
Snad jen, az to postavis na veteranske znacky... ;-)
7. 5. 2012 14:23
Re: Poslední Mohykán
Nevlastním bazarový vrak, to sis popletl, normálně jsem si auto objednal v prodejně, za tři měsíce mi ho dodali a já si ho odvezl. Takhle to dělávám už nějakaké to desetiletí. Nesmíš se slepě domnívat, že tu každý musí být nutně pouze v úrovni tvé garáže. Ostatně všimni si, že ty jsi jediný, který tu má nějakou podivnou charakterovou úchylku psát o druhých, že právě oni jezdí nějakými bazarovými vraky. Že by mindráček?

Je znát, že o autech kategorie XC90 či o německé prémii nemáš realistické povědomí, když je pro tebe rozhodující to, zda o daný vůz mají či nemají zájem zloději. Dokonce to považuješ za zásadní argument... >:D
Avatar - Katikakus
7. 5. 2012 14:30
Re: Poslední Mohykán
Nesud druhe podle sebe. Ne vsichni si sem chodi lecit sve mindraky, jako ty.

Kazdopadne nechapu ten mindrak z tve vlastni garaze. Nam tady muzes lhat, ale proc lzes sam sobe? Jednou si mozna poridis vuz, za ktery se sam pred sebou nebudes muset stydet. Drzim ti palce... :yes:

Kazdopadne, psal jsem o ceske realite a tudiz zajem zlodeju o jiste znacky povazuji za dulezity argument pri vyberu auta. Stejne jako kazdy normalni clovek, ktery pri vyberu auta pouziva hlavu. Pochopitelne se bavime o vozech novych, az zanovnich. O stare vraky vetsinou zlodeji nezavadi, takze tady se bat nemusis.
Snad jen, az to postavis na veteranske znacky... ;-)
7. 5. 2012 13:19
Re: Poslední Mohykán
až ti za 2 měsíce 3x vykradnou auto, tak začneš tyhle argumenty brát jako sakra "kvalitní" ;-)
7. 5. 2012 13:32
Re: Poslední Mohykán
Nemrkej na mně ;-) a piš tu prosím na úrovni své garáže, jo. Tos musel opsat někde z papírové vlaštovky, co ulétla nějakému plakátovému expertovi ze sídlištního balkónu :-)
7. 5. 2012 13:42
Re: Poslední Mohykán
spousta krásných slov o ničem. Klidně se přijeď podívat k nám na ulici jak tam majitelé určitých značek, velice oblíbených u zlodějů, parkují svoje auta, jaké si tam dávají kamery na baráky, jak se v noci budí na každý malý ruch a běží skontrolovat jestli ještě mají v autě airbagy, navigace, xenony (samozřejmě se zásadně nevzbudí v tu noc, kdy o tyhle věci přijdou...).

Nebo se klidně podívej na statistiky krádeží/vykrádaček podle značek/modelů. Trendy jsou z nich jasně vyvoditelné.
Avatar - jazva
7. 5. 2012 13:48
Re: Poslední Mohykán
Kuko, keď máš na auto 50 000ojro a hore, mal by si byť už dlhšiu dobu majiteľom domu pri ktorom stojí garáž, alebo spoň dostatočne veľký dvor na odstavenie daného auta. V prípade bytu, aspoň nejaké pozemné státie v spoločnej garáži. A v každom prípade auto sa dá poistiť, takže v prípadnej krádeži by som zase až taký veľký problém nevidel. Samozrejme že je to veľmi nepríjemné. Ale túto nepríjemnosť zažívajú predovšetkým tí, ktorý jazdia bazárové auto. Pretože akosi nie je vata na auto, nie je na garáž a nie je ani na poistku. :-)
7. 5. 2012 13:55
Re: Poslední Mohykán
že to hovoríš práve ty, ktorý vídal Petržalskú realitu dnes a denne ;-)

okrem toho s autom jazdíš napr. aj do mesta, do nákupných centier a pod. ja netrvdím, že toto je zásadný aurgument pri vačšine nových áut v tejto kategórii, ale určite je to prítomný faktor.
Avatar - jazva
7. 5. 2012 14:00
Re: Poslední Mohykán
Máš pravdu, v Petržalke je vidieť kopec m.agorov, ktorý sú schopný dať za auto dvojnásobok ceny bytu v ktorom bývajú. Ale to neznamená, že to má byť štandard.

Práve pre to riziko pobytu na parkovisku nákupného centra, centra mesta pod. je tu tá poistka. Auto máš poistené, v prípade poistnej udalosti máš samozrejme v poistke klauzulu o poskytnutí náhradného vozidla, takže nezostaneš bez auta a si :-) .
7. 5. 2012 14:12
Re: Poslední Mohykán
perfect world ;-)
7. 5. 2012 13:54
Re: Poslední Mohykán
Píšeme snad o lidech, co si koupí auto a to auto dají na noc do garáže, ne? Nebo ty bys snad parkoval XC90 někde u kanálu?
7. 5. 2012 13:57
Re: Poslední Mohykán
chci vidět důkaz, že všichni majitelé nových XC90 parkují na noc v garáži. kde bych jí parkoval já je irelevantní (kdybych teda na ní vůbec měl a někdo by mě s pistolí u hlavy (nejspíš manželka) jí přinutil koupit)
Avatar - Katikakus
7. 5. 2012 14:03
Re: Poslední Mohykán
Ja vim o jedne, ktera parkuje venku. Majitel ma sice barak s dvougarazi, ale jak dcery dospely, v rodine jsou ctyri auta, a tak mu nezbyva, nez dve auta nechat stat venku. A XC90 je jednim z nich.

A to samozrejme neni jediny pripad, to chape i male dite...
7. 5. 2012 14:28
Re: Poslední Mohykán
Jaký důkaz, já myslel, že píšeme o lidech, kteří si kupují auta v korespondenci s jejich životní realitou, v níž je garáž snad samozřejmostí. Parkování přes den na parkovištích, či někde v ulicích své riziko samozřejmě má, avšak v kontextu diskuse je absolutně ulétlé argumentovat tím, že si někdo nekoupí BMW X5 proto, aby mu ho neukradli a koupí si z tohoto důvodu XC90...
7. 5. 2012 13:57
Re: Poslední Mohykán
Ona kolikrát ani ta garáž ti nepomůže, když mají "profi" zloději dobrý tip a nejsou to jen blbý smažky >:D
7. 5. 2012 14:28
Re: Poslední Mohykán
Z tohoto pohledu je nejlepší nevlastnit... nic >:D
7. 5. 2012 14:37
Re: Poslední Mohykán
Mastná tyč to vyřeší! :-!
7. 5. 2012 16:05
Re: Poslední Mohykán
To by byla trochu nuda ne? ;-)
7. 5. 2012 17:42
Re: Poslední Mohykán
To by byla :-)
Avatar - jazva
7. 5. 2012 12:22
Re: Poslední Mohykán
Lenže všetky tieto atribúty spĺňa väčšina porovnateľnej cenovej konkurencie a pridáva k tomu aj tie lepšie motory, lepšie jazdné vlastnosti. Takýmto "systémom" ľuďom stačí aj Dacia Logan...
7. 5. 2012 13:37
Re: Poslední Mohykán
Nedůvodně to ženeš do extrémů, abys akcentoval třeba specifické vlastnosti vozidel Volvo. Tu Dacii považuji za tvůj velmi nepovedený vtip. Nikdo tu přece nezpochybňujeme, že už to chce nutně novou gneraci, avšk k tomu patří i kvalitní povědomí o generaci stávající. Toho se mi u tebe tak trochu nedostává.
Avatar - jazva
7. 5. 2012 13:42
Re: Poslední Mohykán
Mne išlo o vyzdvihnutie(?) absurdnosti systému - spoľahlivosť ľuďom stačí, na technické veci kašlú - hlavne u áut tejto kategórie a tejto cenovej relácie.

Samozrejme nechcem porovnávať Daciu a Volvo v žiadnom zmysle. :-)
Avatar - -TEAC-
7. 5. 2012 14:37
Re: Poslední Mohykán
Přesně jak píšeš,to auto celkově nic moc!Pomalá jízda je docela příjemná ale rychlejší tempo moc nezvládá.Motory na to monstrum vůbec nestačí (řídil jsem jen naftové).Nejhorší jsou ale ne-schopnosti když ja více sněhu (velké zklamání) :no:
7. 5. 2012 15:35
Re: Poslední Mohykán
Oslavné ódy jsou proto, že je to ideální rodinné auto. Nejde o nějaké teoretické údaje, jde o to, že to auto je v praxi a každodenní realitě neuvěřitelně dobře použitelné a příjemné.
Avatar - Ji/Ri
7. 5. 2012 15:59
Re: Poslední Mohykán
Meleš a meleš a meleš.... S tímto mohykánem mám za sebou pár desitek tisíc km jako řidič. Tento vůz nevyžaduje hodně moc cviku a specializované praxe...tedy pokud jsi nepřestoupil z traktoru na místo spolujezdce k opilému řidiči..... Celé ti to neštymuje, pako... ;-) 8-s
7. 5. 2012 11:12
BRZY
Jo, už brzy. A bude to šleha. Model stávající je stále jedna z nejinteligentnějších karoserií světa. Dodnes ohromuje svou majestátností, vyvážeností, stylem a opravdu oduševnělou neprvoplánovou krásou. Důstojný vůz. A důstojně jede. Popravdě však musíme uznat, že konkurence těží z přijatelnějších motorů, zde se citelně prostě nedostává výkonného naftového šestiválce někde kolem tří litrů (nezapomeň, že do aktuálního modelu se nedává ani nejvýkonnější depětka). K diskusi též mohou být jízdní vlastnosti. Jistě, avšak jemně koráboidní jízda by však neměla být plochým hromosvodem pro eurodrzky s rychlým SUV-kopytem. Tohle auto je určeno pro klidné, rozvážné jezdce, jimž jsou vlásenky spíše na obtíž. Snaž se to pochopit. Nejlépe se to chápe za volantem právě té ixcédevadesátky. Zklidníš se, a po pár kilometrech pojednou zjištíš, že ne ty autu, ale ono tobě velmi elegantně vnutilo jízdní styl. Přesto, a to zejména s odkazem na jízdní vlastnosti XC60 lze čekat, že Volvo "zesportovní" i v nové velké generaci.

A konečně, stav se u Volva a podívej se do kabiny XC90. Podklesnou ti kolena, ano takto krásnou a nestárnoucí kabinu dělá Volvo již od roku 2002... Kdo tohle cítí, kdo to vnímá, kdo uchopoje tu skandinávskou uměřenost ve výrazu, absolutní vyváženost materiálů a tvarů, propadne Volvu jednou provždy... [odkaz]

BRAVOLVO :yes: :-!
Rozbalit vlákno
37
7. 5. 2012 11:22
Re: BRZY
Interiér snad, zbytek auta auž je pár let přežitý. :-!
7. 5. 2012 11:32
Re: BRZY
Těch deset let znát být musí. A samozřejmě znát je. Naštěstí je právě tahle karoserie z těch, které tvoří legendy dané značky. Když to například poměříme datem vzniku, pak oproti například X5 (první generace) ukazuje Volvo silný designový potenciál jestě dnes. Jasně, nová X5 je vizuálně nekritizovatelná, doufejme, že nové Volvo bude též :-)
Avatar - kari.laz
7. 5. 2012 11:36
Re: BRZY
Naopak. Zbytek auta byl tak důmyslně navržen, že i po těch letech působí velice pozitivně a zub času je na něm hodně málo znát.

Porovnej například tohle:

[odkaz]
vs.
[odkaz]

[odkaz]
vs.
[odkaz]

[odkaz]
vs.
[odkaz]
Avatar - jazva
7. 5. 2012 11:43
Re: BRZY
Tak to už nám to Volvo dopadlo na pekné dno, keď ho musíš porovnávať s 5 rokov starým Hyundai, aby aspoň trochu obstálo... 8-s :no:
Avatar - kari.laz
7. 5. 2012 11:52
Re: BRZY
Zdá se ti nepoměr porovnávat deset let starý Volvo s pětiletým Hyundai? V tom případě si nejsem jistý, kdo je na tom dně.
Avatar - jazva
7. 5. 2012 11:59
Re: BRZY
Áno zdá sa mi pre Volvo nedôstojné, keď chce človek pochváliť vzhľad jeho vlajkovej lodi a potrebuje k tomu porovnanie s dosluhujúcim, 5 rokov starým modelom lowendovej značky Hyundai. Ak tebe nie, tak by si sa mal nad sebou trochu zamyslieť. 8-s
Avatar - kari.laz
7. 5. 2012 12:20
Re: BRZY
nelízal si bílé tečky z mochomurek? Přijdeš mi, že mluvíš trochu z cesty.

Tak znova speciálně pro tebe:
Volvo je deset let na trhu a stále vypadá s přihlédnutím na svůj věk velice moderně a v interieru neztrácí zásadní body ani po letech. Pokud to porovnám například právě s IX55, kterou jsem uvedl jako přesný opak a to ten, že po necelých pěti letech vypadá velice zastarale a vypadá, že má datum vzniku pět let před XC90. Takže je tam jasně vidět ten kontrast v pojetí designu. Na jedné straně nestárnoucí design. Jednoduše, elegantně a nadčasově pojaté tvary proti bumefektu hyundaí, které se zdají jako zjevení po představení, ale po roce se ukáže jak krátkozrací byli designéři, když to tvořili.
Avatar - jazva
7. 5. 2012 12:34
Re: BRZY
Máš zvláštne túžby s ohľadom na lízania... >:-[]

A teraz špeciálne pre teba:

Volvo je desať rokov na trhu a je to na ňom vidieť, ALE stále je v ponuke. Nechápem ale, prečo ho tak dehonestuješ a porovnávaš s 5 rokov starým produktom lowendovej značky. Porovnaj ho s dôstojnou a hlavne súčasnou konkurenciou. Napr. VWTouareg... [odkaz] vs [odkaz] Dopadlo pre Volvo žalostne? Samozrejme že áno! Keby sme načreli pre porovnanie do vôd prémie(kam sa mimochodom Volvo snaží dostať), tak by to porovnanie pre Volvo dopadlo ešte horšie.
Avatar - kari.laz
7. 5. 2012 14:36
Re: BRZY
Nepochopil. Vzdávám to.
Avatar - jazva
7. 5. 2012 14:41
Re: BRZY
No ak si teda nechcel porovnávať XC90 so súčasnou (dôstojnou) konkurenciou, tak ti teda pri porovnaní s Hyundai išlo o to, aby si si zanadával a kopol (zase) do toho Hyundai. Tu sa ale diskutuje o Volve a tým pádom si ešte väčší úbožiak ako som si myslel. 8-s :no:
Avatar - VL4D
7. 5. 2012 18:40
Re: BRZY
Ako vidím, nechápeš jednu podstatnú vec a to je to, že každý vníma design inak = je to subjektívny názor.

1. Ako vidíš, Volvo si môže dovoliť vyrábať v podstate to isté auto už 10 rokov. Je to určite lepšie než urobiť z XC90 ďalší ''hatchback na steroidoch'' (ako napríklad vyše spomenutý Hyundai ix55 a mnoho[drvivá väčšina] ďalších).

2. Tak ako je v článku spomenuté, Volvo robí facelift pre XC90 veľmi často, mne osobne sa to zdá ako najlepšie riešenie (krásny design + vizuálne vylepšenia aby držať krok s dobou, ale nepokaziť krásny, majestátny a nestarnúci design XC90).

3. Porovnávaš nový Touareg s XC90 z roku 2006, kroré má ešte čierne plasty a veľmi sa nelíši od modelu z roku 2002. Čo napríklad porovnať to takto - [odkaz] a [odkaz] ? Čím sa ti zdá XC90 z vizuálneho hľadiska horšie?

4. kari.laz, ak som to dobre pochopil, sa ti snaží vysvetliť, že táto karoséria nestárne a naopak, že karoséria ix55 je už zastaralá (s tým, že ix55 je mladšie auto). V tomto prípade ten Hyundai obstojí ešte dobre, pretože ak by sme porovnali XC90 s nejakým novým veľkým hatchbackom (moderné ''SUV''), hlavne kórejským, tak to nové pseudoSUV plné zbytočných systémov a elektroniky, v kombinácii s hnusnými ostrými tvarmi a nekvalitnými materiálmi by vyzeralo pri tom Volve ako typický moderný spotrebný materiál na štyroch kolesách s objemom motora tak akurát do nižšiej strednej ale nie do SUV (ak sa tie hatchbacky dajú vôbec nazvať SUV) - a tak to aj vyzerá.

BRAVO SKVELÉMU DESIGNU :yes: BRAVO VOLVO XC90 :yes:
Avatar - jazva
7. 5. 2012 22:25
Re: BRZY
čiže keď sa rendery Volva použijú v porovnaní s reál fotkami Hyundai, tak je to OK, keď sa to spraví mierne naopak, tak je to zlé. >:D

A hlavne, že to auto dobre vyzerá, je jedno, že má absolútne zastaralý pohon 4x4, otrasné motory, tragické jazdné vlastnosti - to všetko je nepodstatné, lebo dobre vyzerá! To sme sa to dopracovali. >:-[]
Avatar - 4hill
7. 5. 2012 11:58
Re: BRZY
Ač se ti to nelíbí..opak je pravdou.. >:-[]
Avatar - jazva
7. 5. 2012 12:05
Re: BRZY
čiže v porovnaní s IX55 neobstálo vôbec? >:-[]
Avatar - Bristol
7. 5. 2012 23:24
Re: BRZY
nevím na co přesně se snažíš poukázat...mě přijde že povedený design jak interiéru tak exteriéru mají obě auta...ta ix55 je pěkná...pořád lepší než ty jejich současné fluidy...kterým pořád nemohu přijít na chuť...ix55 a ix35 jsou naopak velmi líbivá auta i po několika letech...i když samozřejmě porovnávat to s volvem...čiže s chladnou severní evropou...je těžké...jsou to tak trochu jablka a hrušky...za mě volvo xc90 :yes: ale i ix55 :yes: jeden z mála korejských aut který nesází na wow efekt a vypadá decentně-dobře ;-)
Avatar - jazva
7. 5. 2012 11:40
Re: BRZY
Ani interiér!!! GTI nás tu nabáda, aby sme si išli do toho XC90 sadnúť. Zhodou okolností som pred nedávnom v jednom sedel. Je to interiér poplatný dobe vzniku. Vyzerá ako archaická spomienka na riešenia ktoré už Volvo dávno opustilo. To auto už fakt nemá čo ponúknuť. Iba ten pre niekoho "nestarnúci" vzhľad. Nestarnúci ale preto, lebo už zostarol pred pár rokmi. 8-s Je smutné, že Volvo svoju vlajkovú loď necháva takto napospas zubu času a necháva to nešťastné auto zažiť si dlhú a potupnú automobilovú smrť. :no:
7. 5. 2012 12:20
Re: BRZY
čo by iné značky dali za dlho a potupne umierajúci model s takými predajnými číslami ;-)
Avatar - jazva
7. 5. 2012 12:48
Re: BRZY
Hore som to napísal. Svedčí to iba o "náročnosti" zákazníkov, ktorou sa tu poniektorý tak oháňajú. Pýtať za 10 rokov staré auto s tragickými jazdnými vlastnosťami a archaickými motormi na úrovni lowendovej produkcie, 50 000ojro... Tak to nie je facka a rovno naplutie do tváre zákazníka. Že si to poniektorý nechajú, je ich problém a hlavne ich peniaze. :-)
7. 5. 2012 13:17
Re: BRZY
to je tvoj pohľad, a ja ti ho neberiem.

XC90 sa podľa mňa naopak výborne trafila na cieľovú skupinu ktorá preferuje pohodlnú jazdu, konzervatívny interiér aj exteriér a nevadí im priemerná technika - klasické automaty, slabšie diesle, haldex a pod.

Je veľa ludí ktorí proste chcú naftu v automate a štvorkolku. K tomu prémiovú atmosféru. A už sa nepýtajú koľko kw má ten motor, koľko stupňov prevodovka, a či ten pohon 4x4 je torsen, haldex, alebo niečo iné. Sám som takto vyberal Volvo pre mojho švagra - nechcel D3 lebo pre neho je to sprofanované ľudmi ktorí v nich jazdia, Saab mu nič hovorí, takže zostalo len Volvo. Doležité bolo, že sa mu páčilo a že je pohodlné - kw, stupne v automate, 4x4 a pod. mu bol šumák.

Osobne si myslím, že Volvo samotné je asi trochu zaskočené úspechom XC90 v Európe - je to predsa len model navrhnutý primárne pre Amíkov, ale ako píšem, cieľová skupina je aj v EU a je veľká.

Inak ceny som nijak zvlášť neskúmal, tieto SUV ma nelákajú, ale tuším že v prvých rokov výroby bola skutočně na úrovni D3 a obrovské čakačky. Teraz by som tipol, že sú o 20-30% pod D3.
Avatar - jazva
7. 5. 2012 13:21
Re: BRZY
Ale veď hovorím, že je to hlavne o "náročnosti" zákazníka. Volvo berú tí, ktorým je v podstate skoro všetko jedno a chcú len "drahé auto a značku". Ten kto začne o tom uvažovať a porovnávať, tak u Volva nikdy neskončí.
7. 5. 2012 13:45
Re: BRZY
Lenže Volvo sa nepredává za ceny rovnako vybavenej X5 ;-)

A značka často sama znamená viac ako 2 extra stupne v automate a 50k pod kapotou :-)

EDIT:

Rýchlo som mrkol na cenník Volva v Prahe - model Executive s D5 naftou je najdrahší za necelých 1.6mega, X5 je skladovka 3.0d za necelých 1.7mega, ale povodna cena skoro 2mega. Samozrejme je lepší motor, novší automat, servispack a pod. ale je to predsa len skoro pol mega rozdiel.
Avatar - jazva
7. 5. 2012 13:55
Re: BRZY
No ja by som to proti X5 vôbec nehrotil. To nie je iná liga, to je rovno úplne iný šport. Skús si porovnať s cenou Touarega. ;-)
7. 5. 2012 13:59
Re: BRZY
značka ;-)

VW vs Volvo - ten prvý može byť x krát lepší (a všetci vieme že určite aj je), ale imidž je nanič ak piješ sprite, inak sa za neho platí >:-[]
Avatar - jazva
7. 5. 2012 14:02
Re: BRZY
Tak proti tomuto nejde ani buldozér... >:D
Avatar - Ji/Ri
7. 5. 2012 16:08
Re: BRZY
Na Vikinga taky dostaneš super price.... tvou konfiguraci dostaneš za necelých nebo lehce kolem 1,2mio.... a včil mudruj ;-)
9. 5. 2012 16:26
Re: BRZY
Presiel som celu diskusiu ako cerstvy majitel XC90,najazdenych 6k km skusim vysvetlit ako vznika zakaznik pre tento produkt. Hladal som priestranne auto pre 5 ludi s dostatocne flexibilnym vnutrom, moznostou sedenia v kufri 7 sedadiel, automat, stvorkolku. Nasiel som Sharan.Moznost pohonu 4x4 a automatu zial nebola. Ukazal som auto doma a ziskal som dalsi zaporny bod. Nahodou som bol vo Volve kde za cenu pod 50k bolo na sklade auto do ktoreho sme sa vsetci zmestili malo trochu obstarozne cudliky a velmi pohodlne predne sedadla . Na ceste je tiche, riadenie je preposilovane ( skladovka nemala variabilny posilovac) , stvorkolkovy pohon postacujuci, vyskusane v zime na snehu a v kopcoch. Predtym som jazdil 320d x drive. Tu je pohon lepsi, v BMW som necitil pripajanie napravy.
Zial 7 miestne BMW pod 50k pre socky som nenasiel. Prechod z trojkoveho BMW do XC90 je ako do ineho sveta ale uz sa nikde nemusim ponahlat.
Parkujem vonku na dvore, manzelka s mercedesom okupuje garaz.
Avatar - Ji/Ri
7. 5. 2012 16:07
Re: BRZY
...jsi blb... to se jinak nedá říct..... >:D :no:
Avatar - Katikakus
7. 5. 2012 14:21
Re: BRZY
Souhlasim a sam povazuji XC90 za skvely vuz. Bohuzel uz i zaryti priznivci pomalu zacinaji citit, ze nejlepsi leta ma za sebou. Kamarad tak dlouho cekal s vymenou soucasne XC90 na novou generaci, az nakonec objednal X6.
Avatar - Ji/Ri
7. 5. 2012 15:57
Re: BRZY
....trošku přitažené za pačesy.... anebo pokud volil podle X tak ano...
Avatar - Katikakus
7. 5. 2012 17:16
Re: BRZY
Taky me to prekvapilo...
7. 5. 2012 17:41
Re: BRZY
To sis tu zase naběh´. Příště to drž s tou fabulací v rámci možné reality...
Avatar - Katikakus
7. 5. 2012 17:58
Re: BRZY
Az budes v Praze, stav se na Bohdalci, do konce kvetna tam bude stat XC90 v bronzove metalize.
Na konci kvetna ji vystrida cerna X6, jiz je na lodi.

Uz jsem ti to psal nekolikrat. Nesud jine podle sve pokrivene podvratacke "moralky". Ne kazdy je takovy ubozak jako ty.
Avatar - jazva
9. 5. 2012 08:58
Re: BRZY
Montujú to v štátoch. čiže áno vezie sa to do Európy loďou. Rovnako ako napr. MLko...
Avatar - white label
7. 5. 2012 13:50
Švédská fosílie
Že by nás čekala ještě rozlučková edice "XC90 Fossil"... >:D
Rozbalit vlákno
7
Avatar - jazva
7. 5. 2012 14:03
Re: Švédská fosílie
no a pridajú k tomu Zombie packet s krásnymi zelenými plastami. >:D
Avatar - white label
7. 5. 2012 15:59
Re: Švédská fosílie
Spíš doplňky v provedení imitace kamene... ;-)
Avatar - Emel
7. 5. 2012 20:34
Re: Švédská fosílie
Počkej, tohle je Volvo.. proč imitace?
Avatar - white label
7. 5. 2012 20:46
Re: Švédská fosílie
No a ..., nespletl sis náhodou Volvo s Rolling Stones? ;-)
Leda, že by to bylo XC 90 v edici Rolling Stones, jako měl svého času Golf III. :-)
Avatar - Emel
7. 5. 2012 22:35
Re: Švédská fosílie
Když můžeš mít palubní desku vykládanou dřevem, může být stejně dobře vykládaná třeba mramorem nebo obsidiánem, v základu pískovcem. Těch pár kilo navíc už to nevytrhne...
Avatar - jazva
8. 5. 2012 00:05
Re: Švédská fosílie
Tam by boli zrejme najväčším problémom crash testy. Interiérom poletujúce kúsky kameňa... ;-)
Avatar - salamoon
7. 5. 2012 13:55
A co ze je to lod?
Kto chce pohodlne auto na rozmlatene cz/sk cesty,vyssi posed,jazdi podla predpisov,lebo statny rozpocet uz sponzoruje dost aj bez pokut,a nechce,aby ho zabil nejaki fittipaldi v octavii v neprehladnej zakrute v dazdi cez dvojitu ciaru,tak mu nevadi,ze xc90 je ako lod,ze sa s tym neda ist 120 v zakrute,ci 180 po dialnici... ma komfortne,bezpecne auto,sedi si ako v obyvacke a pohodovo dojde tam,kam potrebuje.

ano,auto potrebuje nastupcu,pretoze hlavne xc70 je pre neho silny konkurent co sa tyka otazky novosti,ale to nic nemeni na tom,ze je to jeden paradny kociar.sportovci a pretekari nech sa zastavia v inom showroome,nie vsetko musi byt "sportove"... :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ji/Ri
7. 5. 2012 15:56
Re: A co ze je to lod?
omyl, po dálnici tento křižník jede i 200 velmi lehce.... ;-)
7. 5. 2012 15:43
musi sa velmi dobre predavat
ked si Volvo dovolilo dalsi, velmi jemny facelift.

Kolko vyrobcov na svete si praje v dnesnej dobe tak dlho vyrabat jeden model. Z ekonomickeho hladiska (pre vyrobcu samozrejme) je to genialne auto.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
7. 5. 2012 15:54
VIKING
Úžasný, parádní, krásný, dominantní, majestátný, pevně rozkročený, připravený...špičkový. Za mě říkám, že to je nejkrásnější SUV na trhu vůbec. Interier je pravda lehce diskutabilní, ale vím, že mu nic nechybí a na design se zvykne lehce a mimoděk. Zadní partie absolutně nadčasová, předku nic nechybí.... prostě parádní vůz, neskutečná trefa do černého.
Volvo XC90 ...... 90X :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
7. 5. 2012 16:16
Re: VIKING
Prostě "klasika" s konzervativními tvary :yes: Ne každý touží po šílenosti typu X6 >:D
7. 5. 2012 16:08
parabolicke predne svetla?
parabolicke predne svetla nahradili uz pred par rokmi projektorovymi bixenonmi, to tam je trosku mimo fotka nie?
Rozbalit vlákno
1
7. 5. 2012 19:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 5. 2012 19:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - peV
7. 5. 2012 22:08
OT: Superb Scout
Tak dříve diskutovaný superb alldrive se ukázal být nečím víc než jen 4x4 verzí. Ve Švédsku se začal prodávat oplastovaný Superb Scout alias Alldrive. Na českém webu jsem nic podobného nenašel.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
7. 5. 2012 22:35
Re: OT: Superb Scout
Uf! :-O :yes:
Avatar - peV
8. 5. 2012 08:32
Re: OT: Superb Scout
Ten paket stojí 12000SEK. Ve vyšší výbavě se tím sup dostává na dostrel volba xc70... :-|
Avatar - twistedTSD
9. 5. 2012 18:28
Re: OT: Superb Scout
Tak to koukám. :-O
8. 5. 2012 11:49
VOLVO XC90 je krásné auto!
O tom nemůže být sporu. V červené barvě a ve verzi SPORT až neskutečně pěkné. Ale tím to bohužel hasne. Ani benzínový V8 není nic moc, ostatní verze taky ne, dieselový pětiválec prostě neutáhne tak velké auto... Haldex je výsměch, náhražka. Pak se divíte té početnosti X5ek, když to auto je o světelné roky napřed...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Emel
8. 5. 2012 19:27
Re: VOLVO XC90 je krásné auto!
V červené? No nevím, já bych XC90 do sportovního espritu netlačil... mě se líbí ta tmavá modrá.
9. 5. 2012 08:21
Re: VOLVO XC90 je krásné auto!
Slovíčko SPORT v tomto případě znamená, že podvozek není jako na vodě a že se nenaklání do zatáček jako kdyby měl žebřinový rám. Plus krásné kola, nejhezčí, jaké jsem na XC90 viděl.