Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
GTI
Jo, už brzy. A bude to šleha. Model stávající je stále jedna z nejinteligentnějších karoserií světa. Dodnes ohromuje svou majestátností, vyvážeností, stylem a opravdu oduševnělou neprvoplánovou krásou. Důstojný vůz. A důstojně jede. Popravdě však musíme uznat, že konkurence těží z přijatelnějších motorů, zde se citelně prostě nedostává výkonného naftového šestiválce někde kolem tří litrů (nezapomeň, že do aktuálního modelu se nedává ani nejvýkonnější depětka). K diskusi též mohou být jízdní vlastnosti. Jistě, avšak jemně koráboidní jízda by však neměla být plochým hromosvodem pro eurodrzky s rychlým SUV-kopytem. Tohle auto je určeno pro klidné, rozvážné jezdce, jimž jsou vlásenky spíše na obtíž. Snaž se to pochopit. Nejlépe se to chápe za volantem právě té ixcédevadesátky. Zklidníš se, a po pár kilometrech pojednou zjištíš, že ne ty autu, ale ono tobě velmi elegantně vnutilo jízdní styl. Přesto, a to zejména s odkazem na jízdní vlastnosti XC60 lze čekat, že Volvo "zesportovní" i v nové velké generaci.
A konečně, stav se u Volva a podívej se do kabiny XC90. Podklesnou ti kolena, ano takto krásnou a nestárnoucí kabinu dělá Volvo již od roku 2002... Kdo tohle cítí, kdo to vnímá, kdo uchopoje tu skandinávskou uměřenost ve výrazu, absolutní vyváženost materiálů a tvarů, propadne Volvu jednou provždy... [odkaz]
BRAVOLVO :yes: :-!
A konečně, stav se u Volva a podívej se do kabiny XC90. Podklesnou ti kolena, ano takto krásnou a nestárnoucí kabinu dělá Volvo již od roku 2002... Kdo tohle cítí, kdo to vnímá, kdo uchopoje tu skandinávskou uměřenost ve výrazu, absolutní vyváženost materiálů a tvarů, propadne Volvu jednou provždy... [odkaz]
BRAVOLVO :yes: :-!
Interiér snad, zbytek auta auž je pár let přežitý. :-!
Těch deset let znát být musí. A samozřejmě znát je. Naštěstí je právě tahle karoserie z těch, které tvoří legendy dané značky. Když to například poměříme datem vzniku, pak oproti například X5 (první generace) ukazuje Volvo silný designový potenciál jestě dnes. Jasně, nová X5 je vizuálně nekritizovatelná, doufejme, že nové Volvo bude též 😄
Naopak. Zbytek auta byl tak důmyslně navržen, že i po těch letech působí velice pozitivně a zub času je na něm hodně málo znát.
Porovnej například tohle😒br />
[odkaz]
vs.
[odkaz]
[odkaz]
vs.
[odkaz]
[odkaz]
vs.
[odkaz]
Porovnej například tohle😒br />
[odkaz]
vs.
[odkaz]
[odkaz]
vs.
[odkaz]
[odkaz]
vs.
[odkaz]
Tak to už nám to Volvo dopadlo na pekné dno, keď ho musíš porovnávať s 5 rokov starým Hyundai, aby aspoň trochu obstálo... 8-s :no:
Zdá se ti nepoměr porovnávat deset let starý Volvo s pětiletým Hyundai? V tom případě si nejsem jistý, kdo je na tom dně.
Áno zdá sa mi pre Volvo nedôstojné, keď chce človek pochváliť vzhľad jeho vlajkovej lodi a potrebuje k tomu porovnanie s dosluhujúcim, 5 rokov starým modelom lowendovej značky Hyundai. Ak tebe nie, tak by si sa mal nad sebou trochu zamyslieť. 8-s
nelízal si bílé tečky z mochomurek? Přijdeš mi, že mluvíš trochu z cesty.
Tak znova speciálně pro tebe:
Volvo je deset let na trhu a stále vypadá s přihlédnutím na svůj věk velice moderně a v interieru neztrácí zásadní body ani po letech. Pokud to porovnám například právě s IX55, kterou jsem uvedl jako přesný opak a to ten, že po necelých pěti letech vypadá velice zastarale a vypadá, že má datum vzniku pět let před XC90. Takže je tam jasně vidět ten kontrast v pojetí designu. Na jedné straně nestárnoucí design. Jednoduše, elegantně a nadčasově pojaté tvary proti bumefektu hyundaí, které se zdají jako zjevení po představení, ale po roce se ukáže jak krátkozrací byli designéři, když to tvořili.
Tak znova speciálně pro tebe:
Volvo je deset let na trhu a stále vypadá s přihlédnutím na svůj věk velice moderně a v interieru neztrácí zásadní body ani po letech. Pokud to porovnám například právě s IX55, kterou jsem uvedl jako přesný opak a to ten, že po necelých pěti letech vypadá velice zastarale a vypadá, že má datum vzniku pět let před XC90. Takže je tam jasně vidět ten kontrast v pojetí designu. Na jedné straně nestárnoucí design. Jednoduše, elegantně a nadčasově pojaté tvary proti bumefektu hyundaí, které se zdají jako zjevení po představení, ale po roce se ukáže jak krátkozrací byli designéři, když to tvořili.
Máš zvláštne túžby s ohľadom na lízania... >😒]
A teraz špeciálne pre teba😒br />
Volvo je desať rokov na trhu a je to na ňom vidieť, ALE stále je v ponuke. Nechápem ale, prečo ho tak dehonestuješ a porovnávaš s 5 rokov starým produktom lowendovej značky. Porovnaj ho s dôstojnou a hlavne súčasnou konkurenciou. Napr. VWTouareg... [odkaz] vs [odkaz] Dopadlo pre Volvo žalostne? Samozrejme že áno! Keby sme načreli pre porovnanie do vôd prémie(kam sa mimochodom Volvo snaží dostať), tak by to porovnanie pre Volvo dopadlo ešte horšie.
A teraz špeciálne pre teba😒br />
Volvo je desať rokov na trhu a je to na ňom vidieť, ALE stále je v ponuke. Nechápem ale, prečo ho tak dehonestuješ a porovnávaš s 5 rokov starým produktom lowendovej značky. Porovnaj ho s dôstojnou a hlavne súčasnou konkurenciou. Napr. VWTouareg... [odkaz] vs [odkaz] Dopadlo pre Volvo žalostne? Samozrejme že áno! Keby sme načreli pre porovnanie do vôd prémie(kam sa mimochodom Volvo snaží dostať), tak by to porovnanie pre Volvo dopadlo ešte horšie.
Nepochopil. Vzdávám to.
No ak si teda nechcel porovnávať XC90 so súčasnou (dôstojnou) konkurenciou, tak ti teda pri porovnaní s Hyundai išlo o to, aby si si zanadával a kopol (zase) do toho Hyundai. Tu sa ale diskutuje o Volve a tým pádom si ešte väčší úbožiak ako som si myslel. 8-s :no:
Ako vidím, nechápeš jednu podstatnú vec a to je to, že každý vníma design inak = je to subjektívny názor.
1. Ako vidíš, Volvo si môže dovoliť vyrábať v podstate to isté auto už 10 rokov. Je to určite lepšie než urobiť z XC90 ďalší ''hatchback na steroidoch'' (ako napríklad vyše spomenutý Hyundai ix55 a mnoho[drvivá väčšina] ďalších).
2. Tak ako je v článku spomenuté, Volvo robí facelift pre XC90 veľmi často, mne osobne sa to zdá ako najlepšie riešenie (krásny design + vizuálne vylepšenia aby držať krok s dobou, ale nepokaziť krásny, majestátny a nestarnúci design XC90).
3. Porovnávaš nový Touareg s XC90 z roku 2006, kroré má ešte čierne plasty a veľmi sa nelíši od modelu z roku 2002. Čo napríklad porovnať to takto - [odkaz] a [odkaz] ? Čím sa ti zdá XC90 z vizuálneho hľadiska horšie?
4. kari.laz, ak som to dobre pochopil, sa ti snaží vysvetliť, že táto karoséria nestárne a naopak, že karoséria ix55 je už zastaralá (s tým, že ix55 je mladšie auto). V tomto prípade ten Hyundai obstojí ešte dobre, pretože ak by sme porovnali XC90 s nejakým novým veľkým hatchbackom (moderné ''SUV''), hlavne kórejským, tak to nové pseudoSUV plné zbytočných systémov a elektroniky, v kombinácii s hnusnými ostrými tvarmi a nekvalitnými materiálmi by vyzeralo pri tom Volve ako typický moderný spotrebný materiál na štyroch kolesách s objemom motora tak akurát do nižšiej strednej ale nie do SUV (ak sa tie hatchbacky dajú vôbec nazvať SUV) - a tak to aj vyzerá.
BRAVO SKVELÉMU DESIGNU :yes: BRAVO VOLVO XC90 :yes:
1. Ako vidíš, Volvo si môže dovoliť vyrábať v podstate to isté auto už 10 rokov. Je to určite lepšie než urobiť z XC90 ďalší ''hatchback na steroidoch'' (ako napríklad vyše spomenutý Hyundai ix55 a mnoho[drvivá väčšina] ďalších).
2. Tak ako je v článku spomenuté, Volvo robí facelift pre XC90 veľmi často, mne osobne sa to zdá ako najlepšie riešenie (krásny design + vizuálne vylepšenia aby držať krok s dobou, ale nepokaziť krásny, majestátny a nestarnúci design XC90).
3. Porovnávaš nový Touareg s XC90 z roku 2006, kroré má ešte čierne plasty a veľmi sa nelíši od modelu z roku 2002. Čo napríklad porovnať to takto - [odkaz] a [odkaz] ? Čím sa ti zdá XC90 z vizuálneho hľadiska horšie?
4. kari.laz, ak som to dobre pochopil, sa ti snaží vysvetliť, že táto karoséria nestárne a naopak, že karoséria ix55 je už zastaralá (s tým, že ix55 je mladšie auto). V tomto prípade ten Hyundai obstojí ešte dobre, pretože ak by sme porovnali XC90 s nejakým novým veľkým hatchbackom (moderné ''SUV''), hlavne kórejským, tak to nové pseudoSUV plné zbytočných systémov a elektroniky, v kombinácii s hnusnými ostrými tvarmi a nekvalitnými materiálmi by vyzeralo pri tom Volve ako typický moderný spotrebný materiál na štyroch kolesách s objemom motora tak akurát do nižšiej strednej ale nie do SUV (ak sa tie hatchbacky dajú vôbec nazvať SUV) - a tak to aj vyzerá.
BRAVO SKVELÉMU DESIGNU :yes: BRAVO VOLVO XC90 :yes:
čiže keď sa rendery Volva použijú v porovnaní s reál fotkami Hyundai, tak je to OK, keď sa to spraví mierne naopak, tak je to zlé. >😁
A hlavne, že to auto dobre vyzerá, je jedno, že má absolútne zastaralý pohon 4x4, otrasné motory, tragické jazdné vlastnosti - to všetko je nepodstatné, lebo dobre vyzerá! To sme sa to dopracovali. >😒]
A hlavne, že to auto dobre vyzerá, je jedno, že má absolútne zastaralý pohon 4x4, otrasné motory, tragické jazdné vlastnosti - to všetko je nepodstatné, lebo dobre vyzerá! To sme sa to dopracovali. >😒]
nevím na co přesně se snažíš poukázat...mě přijde že povedený design jak interiéru tak exteriéru mají obě auta...ta ix55 je pěkná...pořád lepší než ty jejich současné fluidy...kterým pořád nemohu přijít na chuť...ix55 a ix35 jsou naopak velmi líbivá auta i po několika letech...i když samozřejmě porovnávat to s volvem...čiže s chladnou severní evropou...je těžké...jsou to tak trochu jablka a hrušky...za mě volvo xc90 :yes: ale i ix55 :yes: jeden z mála korejských aut který nesází na wow efekt a vypadá decentně-dobře 😉
Ani interiér!!! GTI nás tu nabáda, aby sme si išli do toho XC90 sadnúť. Zhodou okolností som pred nedávnom v jednom sedel. Je to interiér poplatný dobe vzniku. Vyzerá ako archaická spomienka na riešenia ktoré už Volvo dávno opustilo. To auto už fakt nemá čo ponúknuť. Iba ten pre niekoho "nestarnúci" vzhľad. Nestarnúci ale preto, lebo už zostarol pred pár rokmi. 8-s Je smutné, že Volvo svoju vlajkovú loď necháva takto napospas zubu času a necháva to nešťastné auto zažiť si dlhú a potupnú automobilovú smrť. :no:
čo by iné značky dali za dlho a potupne umierajúci model s takými predajnými číslami 😉
Hore som to napísal. Svedčí to iba o "náročnosti" zákazníkov, ktorou sa tu poniektorý tak oháňajú. Pýtať za 10 rokov staré auto s tragickými jazdnými vlastnosťami a archaickými motormi na úrovni lowendovej produkcie, 50 000ojro... Tak to nie je facka a rovno naplutie do tváre zákazníka. Že si to poniektorý nechajú, je ich problém a hlavne ich peniaze. 😄
to je tvoj pohľad, a ja ti ho neberiem.
XC90 sa podľa mňa naopak výborne trafila na cieľovú skupinu ktorá preferuje pohodlnú jazdu, konzervatívny interiér aj exteriér a nevadí im priemerná technika - klasické automaty, slabšie diesle, haldex a pod.
Je veľa ludí ktorí proste chcú naftu v automate a štvorkolku. K tomu prémiovú atmosféru. A už sa nepýtajú koľko kw má ten motor, koľko stupňov prevodovka, a či ten pohon 4x4 je torsen, haldex, alebo niečo iné. Sám som takto vyberal Volvo pre mojho švagra - nechcel D3 lebo pre neho je to sprofanované ľudmi ktorí v nich jazdia, Saab mu nič hovorí, takže zostalo len Volvo. Doležité bolo, že sa mu páčilo a že je pohodlné - kw, stupne v automate, 4x4 a pod. mu bol šumák.
Osobne si myslím, že Volvo samotné je asi trochu zaskočené úspechom XC90 v Európe - je to predsa len model navrhnutý primárne pre Amíkov, ale ako píšem, cieľová skupina je aj v EU a je veľká.
Inak ceny som nijak zvlášť neskúmal, tieto SUV ma nelákajú, ale tuším že v prvých rokov výroby bola skutočně na úrovni D3 a obrovské čakačky. Teraz by som tipol, že sú o 20-30% pod D3.
XC90 sa podľa mňa naopak výborne trafila na cieľovú skupinu ktorá preferuje pohodlnú jazdu, konzervatívny interiér aj exteriér a nevadí im priemerná technika - klasické automaty, slabšie diesle, haldex a pod.
Je veľa ludí ktorí proste chcú naftu v automate a štvorkolku. K tomu prémiovú atmosféru. A už sa nepýtajú koľko kw má ten motor, koľko stupňov prevodovka, a či ten pohon 4x4 je torsen, haldex, alebo niečo iné. Sám som takto vyberal Volvo pre mojho švagra - nechcel D3 lebo pre neho je to sprofanované ľudmi ktorí v nich jazdia, Saab mu nič hovorí, takže zostalo len Volvo. Doležité bolo, že sa mu páčilo a že je pohodlné - kw, stupne v automate, 4x4 a pod. mu bol šumák.
Osobne si myslím, že Volvo samotné je asi trochu zaskočené úspechom XC90 v Európe - je to predsa len model navrhnutý primárne pre Amíkov, ale ako píšem, cieľová skupina je aj v EU a je veľká.
Inak ceny som nijak zvlášť neskúmal, tieto SUV ma nelákajú, ale tuším že v prvých rokov výroby bola skutočně na úrovni D3 a obrovské čakačky. Teraz by som tipol, že sú o 20-30% pod D3.
Ale veď hovorím, že je to hlavne o "náročnosti" zákazníka. Volvo berú tí, ktorým je v podstate skoro všetko jedno a chcú len "drahé auto a značku". Ten kto začne o tom uvažovať a porovnávať, tak u Volva nikdy neskončí.
Lenže Volvo sa nepredává za ceny rovnako vybavenej X5 😉
A značka často sama znamená viac ako 2 extra stupne v automate a 50k pod kapotou 😄
EDIT😒br />
Rýchlo som mrkol na cenník Volva v Prahe - model Executive s D5 naftou je najdrahší za necelých 1.6mega, X5 je skladovka 3.0d za necelých 1.7mega, ale povodna cena skoro 2mega. Samozrejme je lepší motor, novší automat, servispack a pod. ale je to predsa len skoro pol mega rozdiel.
A značka často sama znamená viac ako 2 extra stupne v automate a 50k pod kapotou 😄
EDIT😒br />
Rýchlo som mrkol na cenník Volva v Prahe - model Executive s D5 naftou je najdrahší za necelých 1.6mega, X5 je skladovka 3.0d za necelých 1.7mega, ale povodna cena skoro 2mega. Samozrejme je lepší motor, novší automat, servispack a pod. ale je to predsa len skoro pol mega rozdiel.
No ja by som to proti X5 vôbec nehrotil. To nie je iná liga, to je rovno úplne iný šport. Skús si porovnať s cenou Touarega. 😉
Na Vikinga taky dostaneš super price.... tvou konfiguraci dostaneš za necelých nebo lehce kolem 1,2mio.... a včil mudruj 😉
Presiel som celu diskusiu ako cerstvy majitel XC90,najazdenych 6k km skusim vysvetlit ako vznika zakaznik pre tento produkt. Hladal som priestranne auto pre 5 ludi s dostatocne flexibilnym vnutrom, moznostou sedenia v kufri 7 sedadiel, automat, stvorkolku. Nasiel som Sharan.Moznost pohonu 4x4 a automatu zial nebola. Ukazal som auto doma a ziskal som dalsi zaporny bod. Nahodou som bol vo Volve kde za cenu pod 50k bolo na sklade auto do ktoreho sme sa vsetci zmestili malo trochu obstarozne cudliky a velmi pohodlne predne sedadla . Na ceste je tiche, riadenie je preposilovane ( skladovka nemala variabilny posilovac) , stvorkolkovy pohon postacujuci, vyskusane v zime na snehu a v kopcoch. Predtym som jazdil 320d x drive. Tu je pohon lepsi, v BMW som necitil pripajanie napravy.
Zial 7 miestne BMW pod 50k pre socky som nenasiel. Prechod z trojkoveho BMW do XC90 je ako do ineho sveta ale uz sa nikde nemusim ponahlat.
Parkujem vonku na dvore, manzelka s mercedesom okupuje garaz.
Zial 7 miestne BMW pod 50k pre socky som nenasiel. Prechod z trojkoveho BMW do XC90 je ako do ineho sveta ale uz sa nikde nemusim ponahlat.
Parkujem vonku na dvore, manzelka s mercedesom okupuje garaz.
Souhlasim a sam povazuji XC90 za skvely vuz. Bohuzel uz i zaryti priznivci pomalu zacinaji citit, ze nejlepsi leta ma za sebou. Kamarad tak dlouho cekal s vymenou soucasne XC90 na novou generaci, az nakonec objednal X6.
....trošku přitažené za pačesy.... anebo pokud volil podle X tak ano...
Taky me to prekvapilo...
To sis tu zase naběh´. Příště to drž s tou fabulací v rámci možné reality...
Az budes v Praze, stav se na Bohdalci, do konce kvetna tam bude stat XC90 v bronzove metalize.
Na konci kvetna ji vystrida cerna X6, jiz je na lodi.
Uz jsem ti to psal nekolikrat. Nesud jine podle sve pokrivene podvratacke "moralky". Ne kazdy je takovy ubozak jako ty.
Na konci kvetna ji vystrida cerna X6, jiz je na lodi.
Uz jsem ti to psal nekolikrat. Nesud jine podle sve pokrivene podvratacke "moralky". Ne kazdy je takovy ubozak jako ty.
white label
Že by nás čekala ještě rozlučková edice "XC90 Fossil"... >😁
no a pridajú k tomu Zombie packet s krásnymi zelenými plastami. >😁
Spíš doplňky v provedení imitace kamene... 😉
Počkej, tohle je Volvo.. proč imitace?
No a ..., nespletl sis náhodou Volvo s Rolling Stones? 😉
Leda, že by to bylo XC 90 v edici Rolling Stones, jako měl svého času Golf III. 😄
Leda, že by to bylo XC 90 v edici Rolling Stones, jako měl svého času Golf III. 😄
salamoon
Kto chce pohodlne auto na rozmlatene cz/sk cesty,vyssi posed,jazdi podla predpisov,lebo statny rozpocet uz sponzoruje dost aj bez pokut,a nechce,aby ho zabil nejaki fittipaldi v octavii v neprehladnej zakrute v dazdi cez dvojitu ciaru,tak mu nevadi,ze xc90 je ako lod,ze sa s tym neda ist 120 v zakrute,ci 180 po dialnici... ma komfortne,bezpecne auto,sedi si ako v obyvacke a pohodovo dojde tam,kam potrebuje.
ano,auto potrebuje nastupcu,pretoze hlavne xc70 je pre neho silny konkurent co sa tyka otazky novosti,ale to nic nemeni na tom,ze je to jeden paradny kociar.sportovci a pretekari nech sa zastavia v inom showroome,nie vsetko musi byt "sportove"... :no:
ano,auto potrebuje nastupcu,pretoze hlavne xc70 je pre neho silny konkurent co sa tyka otazky novosti,ale to nic nemeni na tom,ze je to jeden paradny kociar.sportovci a pretekari nech sa zastavia v inom showroome,nie vsetko musi byt "sportove"... :no:
newmind
ked si Volvo dovolilo dalsi, velmi jemny facelift.
Kolko vyrobcov na svete si praje v dnesnej dobe tak dlho vyrabat jeden model. Z ekonomickeho hladiska (pre vyrobcu samozrejme) je to genialne auto.
Kolko vyrobcov na svete si praje v dnesnej dobe tak dlho vyrabat jeden model. Z ekonomickeho hladiska (pre vyrobcu samozrejme) je to genialne auto.
Ji/Ri
Úžasný, parádní, krásný, dominantní, majestátný, pevně rozkročený, připravený...špičkový. Za mě říkám, že to je nejkrásnější SUV na trhu vůbec. Interier je pravda lehce diskutabilní, ale vím, že mu nic nechybí a na design se zvykne lehce a mimoděk. Zadní partie absolutně nadčasová, předku nic nechybí.... prostě parádní vůz, neskutečná trefa do černého.
Volvo XC90 ...... 90X :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Volvo XC90 ...... 90X :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
maro-01
parabolicke predne svetla nahradili uz pred par rokmi projektorovymi bixenonmi, to tam je trosku mimo fotka nie?
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
peV
Tak dříve diskutovaný superb alldrive se ukázal být nečím víc než jen 4x4 verzí. Ve Švédsku se začal prodávat oplastovaný Superb Scout alias Alldrive. Na českém webu jsem nic podobného nenašel.
[odkaz]
[odkaz]
Mig_35
O tom nemůže být sporu. V červené barvě a ve verzi SPORT až neskutečně pěkné. Ale tím to bohužel hasne. Ani benzínový V8 není nic moc, ostatní verze taky ne, dieselový pětiválec prostě neutáhne tak velké auto... Haldex je výsměch, náhražka. Pak se divíte té početnosti X5ek, když to auto je o světelné roky napřed...
Podvozek, jak píšešte, jako loď, motory mizérie, pohon 4x4 nejhorší mezi konkurenty. Tohle auto potřebuje nástupce jako sůl, ale na druhou stranu proč, že? Prodává se nepochopitelně dobře a za vcelku (pro mne) mimózní ceny.
plus na rozdíl od německé trojky se člověk nemusí bát ho nechat ne 2 minuty na ulici bez dozoru než doprovodí děti do školky/školy 😉
Je znát, že o autech kategorie XC90 či o německé prémii nemáš realistické povědomí, když je pro tebe rozhodující to, zda o daný vůz mají či nemají zájem zloději. Dokonce to považuješ za zásadní argument... >😁
Kazdopadne nechapu ten mindrak z tve vlastni garaze. Nam tady muzes lhat, ale proc lzes sam sobe? Jednou si mozna poridis vuz, za ktery se sam pred sebou nebudes muset stydet. Drzim ti palce.. :yes😒br />
Kazdopadne, psal jsem o ceske realite a tudiz zajem zlodeju o jiste znacky povazuji za dulezity argument pri vyberu auta. Stejne jako kazdy normalni clovek, ktery pri vyberu auta pouziva hlavu. Pochopitelne se bavime o vozech novych, az zanovnich. O stare vraky vetsinou zlodeji nezavadi, takze tady se bat nemusis.
Snad jen, az to postavis na veteranske znacky... 😉
Je znát, že o autech kategorie XC90 či o německé prémii nemáš realistické povědomí, když je pro tebe rozhodující to, zda o daný vůz mají či nemají zájem zloději. Dokonce to považuješ za zásadní argument... >😁
Kazdopadne nechapu ten mindrak z tve vlastni garaze. Nam tady muzes lhat, ale proc lzes sam sobe? Jednou si mozna poridis vuz, za ktery se sam pred sebou nebudes muset stydet. Drzim ti palce... :yes😒br />
Kazdopadne, psal jsem o ceske realite a tudiz zajem zlodeju o jiste znacky povazuji za dulezity argument pri vyberu auta. Stejne jako kazdy normalni clovek, ktery pri vyberu auta pouziva hlavu. Pochopitelne se bavime o vozech novych, az zanovnich. O stare vraky vetsinou zlodeji nezavadi, takze tady se bat nemusis.
Snad jen, az to postavis na veteranske znacky... 😉
Nebo se klidně podívej na statistiky krádeží/vykrádaček podle značek/modelů. Trendy jsou z nich jasně vyvoditelné.
okrem toho s autom jazdíš napr. aj do mesta, do nákupných centier a pod. ja netrvdím, že toto je zásadný aurgument pri vačšine nových áut v tejto kategórii, ale určite je to prítomný faktor.
Práve pre to riziko pobytu na parkovisku nákupného centra, centra mesta pod. je tu tá poistka. Auto máš poistené, v prípade poistnej udalosti máš samozrejme v poistke klauzulu o poskytnutí náhradného vozidla, takže nezostaneš bez auta a si 😄 .
A to samozrejme neni jediny pripad, to chape i male dite...
Samozrejme nechcem porovnávať Daciu a Volvo v žiadnom zmysle. 😄