Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Pavko111
Škoda navýšení spotřeby s automatem. Jezdil jsem s automatem v i40, pocitově snižuje dynamiku auta, ale řadí parádně. Skoro všichni co automaty jezdí říkají že by manuál už nechtěli. Docela tomu po krátké projížďce věřím. Pokud by byla spotřeba stejná jako u manuálu tak bych o tom příplatku docela uvažoval.Myslím ale že takhle vybavených i30 se za tu cenu prodá úplné minimum, pokud vůbec nějaké. To už radši trochu míň vybavenou i40. 😄
Pokud chceš stejnou spotřebu u manuálu a u automatu, kup si koncernovou dvojspojku. Mám a spotřeba dlouhodobá 1,8 TSI 6,7l/100 km. 1,6 CVVT ( taky vlastním ) s hyundai automatem si se stejným stylem jízdy vezme nejméně o litr víc při nesrovnatelně nižším výkonu - navíc je líná až běda, tak pro důchodce. >😒] . Navíc je hloupá, neumí se na rozdíl od koncernové přizpůsobit stylu jízdy řidiče.
strýček BOB
Značka, která se zde vyprofilovala jako prodejce rozvrzaných vozíků za 250k + koberečky zdarma, se najednou stává dostupnou prémií za 600k... >😁 To jsou veletoče, panečku >😁
Pavko111
Uplatnění dieslu bych spíš viděl u připravované verze i30 combi. Jedno se asi 1,6 crdi nedá upřít, jeden z těch nejspolehlivějších motorů současnosti. :yes😡polehlivost GDI se teprve uvidí.
Matej_s
Dosud jsme testovali VW Polo v těchto verzích >😁 >😁 (malinko překlik) ... stane se
Hyundai i30 1,6 GDI – Ostře sledovaný hatch
Hyundai i30 1,6 GDI vs. VW Golf 1,4 TSI: Guru ve vlnobití
Dlouhodobý test Hyundai i30 1,6 GDI: Na (opožděném) startu
Hyundai i30 vs Chevrolet Cruze – Objevte Korejce
Hyundai i30 1,6 GDI – Ostře sledovaný hatch
Hyundai i30 1,6 GDI vs. VW Golf 1,4 TSI: Guru ve vlnobití
Dlouhodobý test Hyundai i30 1,6 GDI: Na (opožděném) startu
Hyundai i30 vs Chevrolet Cruze – Objevte Korejce
rohYpnol
Hyundai se povedl. Představuje opravdu slušnou nabídku ... v korejské lize. Evropský mainstream je ve všech ohledech dál, jen tou cenou se Hyundai stihnul dotáhnout :-!
Když to vezmeme kolem a kolem, tak tu máme průměrný diesel s průměrným automatem, přičemž už jen pojetí "automat" znamená v porovnání s DSG, TCT apod. podprůměr.
Jedné, čím tedy i30 doslova ohromuje, je ambiciózní marketing a ambiciózní cena. Na druhou stranu, naprosto průměrná testovaná kombinace je stejně zcela okrajová záležitost, je otázkou, jestli Nošovická linka tuhletu kombinaci ještě vůbec někdy vyrobí...
Naprostá většina půjde v základu s 1.4 benzinem, ti, co si potrpí na pěkně vypečenou rýži místo sáčku, tak budou mít 1.6 GDI.
Celkově tedy :yes: hyundai i30 splnil, co se čekalo - důstojný průměr.
Když to vezmeme kolem a kolem, tak tu máme průměrný diesel s průměrným automatem, přičemž už jen pojetí "automat" znamená v porovnání s DSG, TCT apod. podprůměr.
Jedné, čím tedy i30 doslova ohromuje, je ambiciózní marketing a ambiciózní cena. Na druhou stranu, naprosto průměrná testovaná kombinace je stejně zcela okrajová záležitost, je otázkou, jestli Nošovická linka tuhletu kombinaci ještě vůbec někdy vyrobí...
Naprostá většina půjde v základu s 1.4 benzinem, ti, co si potrpí na pěkně vypečenou rýži místo sáčku, tak budou mít 1.6 GDI.
Celkově tedy :yes: hyundai i30 splnil, co se čekalo - důstojný průměr.
si to teraz napísal, ako keby ostatný nemali najväčšie predaje zložené prevažne so základných verzií... >😁
jistě že mají. Jenže rozdíl je ten, že u konkurence jsou právě vyšší verze a silnější motorizace MNOHEM zajímavější, než základ. To je to, co odlišuje Ceeda/i30 od evropského mainstreamu.
Vrchol i30 je prostě jen důstojný průměr 😉
Vrchol i30 je prostě jen důstojný průměr 😉
Lenže u konkurencie si za tie hračky čo sú lepšie od vrcholu Hyundai aj pekne priplatíš. Vrcholné verzie konkurencie sú cenovo niekde úplne inde ako cena tohoto testovaného modelu.
třeba mnou uvedený Golf, že... >😒]
Jistě, není to vrchol nabídky, ale na TOP i30 stačí s přehledem :-!
Jistě, není to vrchol nabídky, ale na TOP i30 stačí s přehledem :-!
Najprv sem ťaháš vrcholy ponuky, potom sám uznáš, že tie sú oveľa drahšie aby si to nakoniec zaklincoval "úžasným" poznatkom, že Golf je aj tak lepší. Veď to je SAMOZREJMÉ a preto je aj drahší!!!!
Nemusí to být jen obligátní Golf. Nová C4 1,6 HDi (112 k) Exklusive. I v automatu se vejde pod 500 000 se současnými akčními cenami. Je to hezčí auto a určitě i kvalitnějí.
Nová C4 už zase až taká nová nie je a predáva sa mierne povedané podpriemerne. či je to krajšie auto ako i30 nech si vyberie každý súdruh podľa vlastnej chuti a s kvalitou by som bol veeeeľmi opatrný. Minulá C4 nebola zrovna etalónom kvality a spoľahlivosti.
To je pravda, C4 je na trhu asi rok. Na druhé straně tu bude dalšíh pět. Kia i Hjondé co dva roky mění typy a vzhledy svých vozů velmi radikálně. Citroen šel kvalitativně dopředu
si si tými dvoma rokmi istý? Kam šiel Citroen ukáže až čas. Skúsenosti s C4 jasne hovoria nekupovať...
Mne osobně zaráží shovívavé hodnocení téhle kombinace. Slyšel jsem na ní víc kritiky. Na druhou stranu, když člověk odhlédne od prémie, DSG, TCT, tak jak na tom vlastně trh je? S Opelem a Fordem zkušenost nemám (kromě dvouspojky Getrag, která mne nenadchla) a Francouze považuji dlouhodobě za zklamání v tomhle ohledu (možná mi nějaký špičkový automat utekl), u mne spadají do kategorie nekupovat. Pokud vyrovnání se znamená dosažení úrovně Francouzů, tak je to pořád nekupovat. Takhle si prostě moderní automat nepředstavuji. 7G Tronic Plus i ZF také umí spotřebu snížit a představují to, čemu říkám moderní automat, ne deset let stará vykopávka. Otázka je, jestli člověk neobětuje trochu výbavy ve prospěch něčeho vyspělejšího. Mne by třeba na stejné peníze vyšla Giulietta s TCT ve výbavě Turismo s dvoulitrovým dieselem a 125 kW. Nebude mít stejnou výbavu, ale přiznejme si, kdo by váhal? 😄 Cena je to před smlouváním, takže ještě je prostor pro vylepšení.
3_diamanty
GDI sa mi pozdava ovela viac, kto chce setrit nech chodi peso :yes😒br />
navyse automat a diesel to je skutocne cool kombinacia >😁 pre auto nizsej strednej triedy, takych aut sa u nas rocne preda menej ako mame prstov na ruke
inak sa mozrejme i30 je paradne auto, neskutocna sleha ktora sa este len rozbieha a neprajnici z nej uz maju bobky :yes: ale sranda este len zacina :yes:
navyse automat a diesel to je skutocne cool kombinacia >😁 pre auto nizsej strednej triedy, takych aut sa u nas rocne preda menej ako mame prstov na ruke
inak sa mozrejme i30 je paradne auto, neskutocna sleha ktora sa este len rozbieha a neprajnici z nej uz maju bobky :yes: ale sranda este len zacina :yes:
No ale my nejsme určující trh, naštěstí. V zahraničí automaty fičí mnohem více než u nás. Pravda ten u Hyundaie není optimální.
hipisko
preco garazujete auto, ktore dlhodobo testujete? Netestujete to este nahodou iba na dialnici?
a ta poznamka o najlepsich motoroch 1,6 77kw... naozaj sa musite znizovat k takymto ubohostiam? ved ten 1,6 96kw aj napriek linearnejsiemu narastu vykonu ma vyssi momentalny vykon vo vstkych otackach, vsetko pod 1500rpm neriesim, kedze to je nicenie 4valca napriek kludnemu chodu, o ktory sa stara hlavne dvojhmota a pekne sa tym nici.
pre priklad, 1,6dci 96kw pri 4000rpm, dava moment 320Nm pri 1750rpm.
1,6tdi 77kw pri 4400rpm, dava moment 250 Nm v pásme od 1 500 do 2 500.
Takze si jazdite na "elitnom" motore, ktory musi logicky mat kratsie prevody, aby sa aspon tak tak drzal na chvoste normalnych motorov.
Pre redakciu: poslite recenzentov aspon na zakladny kurz funkcie motorov, kedze si myslism, ze 50% vasich citatelov ma lepsie znalosti ohladom techniky aut ako recenzenti.
a ta poznamka o najlepsich motoroch 1,6 77kw... naozaj sa musite znizovat k takymto ubohostiam? ved ten 1,6 96kw aj napriek linearnejsiemu narastu vykonu ma vyssi momentalny vykon vo vstkych otackach, vsetko pod 1500rpm neriesim, kedze to je nicenie 4valca napriek kludnemu chodu, o ktory sa stara hlavne dvojhmota a pekne sa tym nici.
pre priklad, 1,6dci 96kw pri 4000rpm, dava moment 320Nm pri 1750rpm.
1,6tdi 77kw pri 4400rpm, dava moment 250 Nm v pásme od 1 500 do 2 500.
Takze si jazdite na "elitnom" motore, ktory musi logicky mat kratsie prevody, aby sa aspon tak tak drzal na chvoste normalnych motorov.
Pre redakciu: poslite recenzentov aspon na zakladny kurz funkcie motorov, kedze si myslism, ze 50% vasich citatelov ma lepsie znalosti ohladom techniky aut ako recenzenti.
na papire vypadaji korejske motory vzdy nebesky, ale v realu to proste neni ono.
Ani korejci neklamu na papieri, len sa treba na udaje pozerat obsirnejsie ako len napr 1,4 90kw. V tom pripade naozaj 1,2tsi jevcelku zivsi motor. Hodne napovie aj hodnota max krutaku, z tejto hodnoty si domyslis ako sa auto bude chovat v nizsich otackach, nepotrebujes to ani preratavat, na zakladnu orientaciu staci zakladna logika. Takze ak korejec napise na tu 1,4 125Nm pri 4500 tak vies ze sa proste pod 4000 nic nebude diat a ten vykon nazenu otackami niekde pri 6000rpm, hovorim hypoteticky, nechce sa mi preratavat/hladat hodnoty
1,6 dCi jede subjektivně prakticky jako dvoulitr, ale za cenu opravdu mrtvého spodku a na dnešní dobu velkého turboefektu.
U dCi je to otazka zabehu. Novy motor je onicom, potrebuje to najazdit nejake kilometre. Mam 1,5dci 100k a prvych 15.000 km bol uplne mrtvy pod 2000ot a mal velku odozvu na plynovy pedal. Zabehom sa to ale vyrazne zlepsilo a teraz /253tis km / bezne jazdim pod 1800 ot, dokonca aj na 1500 otacok ked idem sam, co je na maly motor slusne. Nastastie nemam dvojhmotak takze sa da jazdit velmi dole. Aj odozva na plyn je uplne inde ako na zaciatku. Myslim ze 1,6dci bude o tom istom, treba najazdit nejake kilometre a potom hodnotit, a bude to urcite skvely motor.
Este raz 320Nm pri 1750rpm. To je max hodnota. Z nej sa da vypocitat momentalny vykon pri tych rpm. To neznamena, ze pod tuto hodnotu je krutak 0Nm. Este pri 1500rpm tento motor bude mat viac alebo rovnako Nm ako tdi. Dalej pod 1500rpm ma to uz nezaujima a nemalo by nikoho kto ma rad svoj motor. Proste 4valec konstrukcne pod 1500rpm a plnym plynom nie, mozze mat aj 10 vstrekovacich davok za takt a stvorhmotu, proste nie.
A ještě k té garáži - důvodů je celá řada, ale tak pro zajímavost: v Praze je to nastaveno tak, že pronájem garáže je poněkud paradoxně levnější než parkovací karta opravňující beztrestně zastavit na ulici.
Lenze to je potom skresleny dlhodoby test, je rozdiel ked auto parkuje na ulici a znasa teplotne vykyvy, priame slnko, vietor, dazd, sneh, vlhkost a je rozdiel ked auto parkuje v stabilnom prostredi, rovnaka teplota suchy vzduch atd...
Icescent
i30 i v tomto provedení prostě jasně vynikajícím způsobem dostupná prémiovost!!! :yes: :yes: :yes: >😒] HYUNDAI! 😉
"Pokračující mimořádný zájem zákazníků o model Hyundai i30 ukazují výsledky březnových prodejů. Model i30 tak potvrzuje svou ambici stát se nejprodávanějším vozem v České republice. V březnu letošního roku bylo prodáno 547 vozů i30, což je oproti březnu loňského roku nárůst téměř o 40%. S podílem 18,9% je tak model i30 jedničkou v segmentu C. Prodeje i30 zaznamenaly značný nárůst, přestože celkové prodeje v segmentu C klesají. Za 1. čtvrtletí letošního roku si koupili zákazníci v České republice 1068 vozů i30, což je ve srovnání se stejným obdobím loňského roku nárůst o téměř 30% a i za první čtvrtletí je i30 nejprodávanějším vozem v segmentu C." >😒]
"Pokračující mimořádný zájem zákazníků o model Hyundai i30 ukazují výsledky březnových prodejů. Model i30 tak potvrzuje svou ambici stát se nejprodávanějším vozem v České republice. V březnu letošního roku bylo prodáno 547 vozů i30, což je oproti březnu loňského roku nárůst téměř o 40%. S podílem 18,9% je tak model i30 jedničkou v segmentu C. Prodeje i30 zaznamenaly značný nárůst, přestože celkové prodeje v segmentu C klesají. Za 1. čtvrtletí letošního roku si koupili zákazníci v České republice 1068 vozů i30, což je ve srovnání se stejným obdobím loňského roku nárůst o téměř 30% a i za první čtvrtletí je i30 nejprodávanějším vozem v segmentu C." >😒]
michal_realista
Vysoká cena, automatická převodovka USA typu - auto více žere a méně jede, obrovská ztráta hodnoty - vhodné pro jedince, kteří si ho nechají min. 10 let, ale to už bude pravděpodobně celé kvést (předchozí i30, Kia Ceed a pod.), vysoká cena prohlídek, ND, nízká životnost spotřebních dílů atd. ... navíc toto auto nemá "duši", vhodné pouze pro neznalé jedince pro přesun z bodu A do bodu B, ale na to stačí úplně jiné káry ... Kdysi jsem byl v Soulu, shodná auta tam stála třetinu, než u nás ... co se od nich tedy může čekat, byť to vyrábějí v Evropě??? Navíc tam nejezdí téměř žádná auta starší cca 5-6 let, nedělají auta s životností na kterou je zvyklý obyčejný Čech ... 😒 Závěr??? i30 ano, ale v plné výbavě pod 300tis.Kč, pak by to možná mělo smysl ... !
Dobře shrnuto. :yes:
ze stejnych duvodu se nevyplati koupit ani zadne jine normalni auto 😄
Pokud to beres takhle, tak nejlepsi investici je nejaka social edition Logana anebo naopak veteran za 5 mega, akorat s nim nesmis vubec jezdit :-!
A Hyundai necili na cilovou skupinu levnych aut, z toho uz se vybabral v dobach, kdy delal Atosy a podobne hnusne potvory.
Uz konecne slezte z toho stromu, CR neni stredobod sveta.
A zeme, kde se plati 180 tisic Kc za ojetou ochcavku 1.9 TDi prvni generace je celosvetove naprosto unikatne nenormalni. >😁 >😁 >😁
Mozna by nebylo od veci je sem dovazet ve velkem, dokud nam ekoloby nezatrhne kourici sazomety. Vsude jinde v Evrope stoji polovinu.
Pokud to beres takhle, tak nejlepsi investici je nejaka social edition Logana anebo naopak veteran za 5 mega, akorat s nim nesmis vubec jezdit :-!
A Hyundai necili na cilovou skupinu levnych aut, z toho uz se vybabral v dobach, kdy delal Atosy a podobne hnusne potvory.
Uz konecne slezte z toho stromu, CR neni stredobod sveta.
A zeme, kde se plati 180 tisic Kc za ojetou ochcavku 1.9 TDi prvni generace je celosvetove naprosto unikatne nenormalni. >😁 >😁 >😁
Mozna by nebylo od veci je sem dovazet ve velkem, dokud nam ekoloby nezatrhne kourici sazomety. Vsude jinde v Evrope stoji polovinu.
pavelll1
Dobrý den,
jak jsem v článku viděl pasáž "Ti opravdu nejlepší a tam je zmíněn jako jeden z nej 1.6 TDI od VW " tak vážně nevím co si o redaktorech myslet. Nejste náhodou placení rovnou marketingem VW?
Ten motor je vše, jen né špička, průběh výkonu a točivého momentu má sotva průměrný, do 1500 otáček má tendence zhasnout poté do 2000 se prakticky nic neděje a čeká se potupně na turbo, ve vyšších otáčkách je motor velice hlučný a tak jej nemá smysl točit, zatím jsem vyzkoušel 6 ruzných vozů s tímto motorem a ten motor se chová všude +- obdobně. Octavia a jiné vozy s ním působí velmi líně v porovnání s předchozí verzí 1.9 TDI PD.
S 1.6 JTD souhlasím, to je velmi povedený motor.
Příště se prosím odpostěte od marketingových iluzí koncernu VW, článkům to přidá na objektivitě.
jak jsem v článku viděl pasáž "Ti opravdu nejlepší a tam je zmíněn jako jeden z nej 1.6 TDI od VW " tak vážně nevím co si o redaktorech myslet. Nejste náhodou placení rovnou marketingem VW?
Ten motor je vše, jen né špička, průběh výkonu a točivého momentu má sotva průměrný, do 1500 otáček má tendence zhasnout poté do 2000 se prakticky nic neděje a čeká se potupně na turbo, ve vyšších otáčkách je motor velice hlučný a tak jej nemá smysl točit, zatím jsem vyzkoušel 6 ruzných vozů s tímto motorem a ten motor se chová všude +- obdobně. Octavia a jiné vozy s ním působí velmi líně v porovnání s předchozí verzí 1.9 TDI PD.
S 1.6 JTD souhlasím, to je velmi povedený motor.
Příště se prosím odpostěte od marketingových iluzí koncernu VW, článkům to přidá na objektivitě.
Se asi dozvíš, že motor je OK, ale že dlouhá převodovka......nebejt to koncern, tak GTI už píše ódy, že to neuměj napoprvé zpřevodovat. 😉
Ne, dozví se, že by se měl naučit řídit a neposlouchat nápovědu řazení.
V žádném případě nejsem fanda koncernu, aale jezdil jsem v Octavii (i Golfu) s 1,9 TDI 77 kW a v Ostavii s 1,6 TDI (77 kW) a ten druhý motor je jednoznačně lepší a rozhodně ne línější. Jen se s ním musí umět jezdit, častěji řadit a neřadit pětku už ve čtyřicítce, jak se to naši zdegenerovaní řidiči s PD naučili (ten "kopanec vocpodu"). Pak to auto jede dost slušně.
Motor 1,6 má stejný výkon a točivý moment dostupný v širším rozsahu otáček. Chová se víc jako benzín - začne táhnout až kolem 1800 ale táhne pak až do maxima a nezvadne ve třech tisících, jako PD. A spotřeba pod 5 litrů v běžném silničním provozu (mimo město a dálnice) je snadno dosažitelná.
V žádném případě nejsem fanda koncernu, aale jezdil jsem v Octavii (i Golfu) s 1,9 TDI 77 kW a v Ostavii s 1,6 TDI (77 kW) a ten druhý motor je jednoznačně lepší a rozhodně ne línější. Jen se s ním musí umět jezdit, častěji řadit a neřadit pětku už ve čtyřicítce, jak se to naši zdegenerovaní řidiči s PD naučili (ten "kopanec vocpodu"). Pak to auto jede dost slušně.
Motor 1,6 má stejný výkon a točivý moment dostupný v širším rozsahu otáček. Chová se víc jako benzín - začne táhnout až kolem 1800 ale táhne pak až do maxima a nezvadne ve třech tisících, jako PD. A spotřeba pod 5 litrů v běžném silničním provozu (mimo město a dálnice) je snadno dosažitelná.
kdyz se 9 lidi z 10ti shodne, ze auto je line a prevody zbytecne dlouhe, tak vidim chybu spise v automobilce nez v lidech. 😄
Nevím, jaký jsi použil statistický vzorek a kolik z těch lidí ujelo alespoň 2000 km v každém z těch srovnávaných aut.
To, že to tvrdí 9 lidí z 10 neznamená, že je to pravda, Dřív taky lidi tvrdili, že země je placatá. Spíš to znamená, že 9 lidí z 10ti neumí pořádně řadit. Znám i takové, co řadí pětku ve 30km/h. To se samozřejmě s 1,6 tdi nedá. Ale objektivní měření je jednoznačné - parametry zrychlení 0-100 stejné, maximálka o 2 km/h nižší.
S 1,6 tdi jsem ujel asi 7000 km po nejrůznějších cestách (s 1,9 tdi jen asi ty 2000 km) a cítím se v ní mnohem bezpečněji, protože motor táhne rovnoměrně až do maxima. Dodnes s hrůzou vzpomínám na okamžik, kdy jsem se nechal záběrem té 1,9 tdi vyprovokovat k předjíždění a v půlce kamionu jí došel dech .
Jen ještě doplním včerejší zkušenost - trochu jsem se přetahoval s jednou 1,9 TDI, která chtěla závodit. Na dálnici akcelerace do kopce z 90 na 130 - podřazená čtyřka - hladce jsem mu ujel. Ale chce to motor opravdu točit (na čtyřku se dá točit až do 160 km/h)
To, že to tvrdí 9 lidí z 10 neznamená, že je to pravda, Dřív taky lidi tvrdili, že země je placatá. Spíš to znamená, že 9 lidí z 10ti neumí pořádně řadit. Znám i takové, co řadí pětku ve 30km/h. To se samozřejmě s 1,6 tdi nedá. Ale objektivní měření je jednoznačné - parametry zrychlení 0-100 stejné, maximálka o 2 km/h nižší.
S 1,6 tdi jsem ujel asi 7000 km po nejrůznějších cestách (s 1,9 tdi jen asi ty 2000 km) a cítím se v ní mnohem bezpečněji, protože motor táhne rovnoměrně až do maxima. Dodnes s hrůzou vzpomínám na okamžik, kdy jsem se nechal záběrem té 1,9 tdi vyprovokovat k předjíždění a v půlce kamionu jí došel dech .
Jen ještě doplním včerejší zkušenost - trochu jsem se přetahoval s jednou 1,9 TDI, která chtěla závodit. Na dálnici akcelerace do kopce z 90 na 130 - podřazená čtyřka - hladce jsem mu ujel. Ale chce to motor opravdu točit (na čtyřku se dá točit až do 160 km/h)
1975ak
Automat je potřebný pro lidi se sdravotním postižením. Ale nepochopil jsem pro se na začátku 21 století ještě vyrábí automaty s hydrodynamickým měničem, který se používaly ve druhé polovině minulého století. Byly těžké, měly velké ztráty a potřebovaly častou údržbu. Dnes v době elektronicky řazených klasických převodovek již považuji za krok zpět výrobu takového systému.
kvuli komfortu. Menic tociveho momentu je v necem horsi a v necem lepsi jak DSG, DSG obcas nevi, co tam kopnout, hydromenic zase vic zere. Soucasne prevodovky s tema prvnima nema vubec smysl srovnavat, tehdy byl hydromenic porad v akci a stupne byly 3, prinejlepsim ctyri a radily se naprosto analogove jenom tlakem oleje pripadne podtlakem sani a tahlem plynu, soucasne prevodovky s hydromenicem maji tech stupnu obvykle sest, plno ridicich jednotek a vesmes se po nejakem case premostuji specialni elektromagnetickou spojkou z duvodu snizeni spotreby.
Jedina nevyhoda, ktera opravdu zustava, je zvysena hmotnost, tam to je bez debat. Vyhodou napriklad je, ze pri rozjezdu nejde motor z nula otacek, ale z cca 900 rpm, prave diky prokluzu hydromenice.
Jedina nevyhoda, ktera opravdu zustava, je zvysena hmotnost, tam to je bez debat. Vyhodou napriklad je, ze pri rozjezdu nejde motor z nula otacek, ale z cca 900 rpm, prave diky prokluzu hydromenice.
igys
Všem zdejším udatným a statečným korejcobijcům a drsným odpůrcům rejžožroutů doporučuji přečíst článek v AutoTipu č. 10, květen 2012, strana 44-46, zajímavé čtení.
😄 Ono to potrva, nez si zdejsi ryzobijecke forum uvedomi, ze Korea je co se prumysloveho potencialu asi 10x vyspelejsi zeme nez CR.
My tu jen montujeme nemecky odpad a jsme na to nebetycne hrdi, Korejci maji vlastni automobilky s vlastnim vyvojem, ktere se na ty Nemce rok od roku dotahuji bliz a bliz.
Uz ted predbehli Opel, Fiat a Renault a pokud neudelaji nejakou zasadni botu, tak se do 10 ti let stanou cleny absolutni spicky po boku VW, BMW a Mercedesu.
:-!
My tu jen montujeme nemecky odpad a jsme na to nebetycne hrdi, Korejci maji vlastni automobilky s vlastnim vyvojem, ktere se na ty Nemce rok od roku dotahuji bliz a bliz.
Uz ted predbehli Opel, Fiat a Renault a pokud neudelaji nejakou zasadni botu, tak se do 10 ti let stanou cleny absolutni spicky po boku VW, BMW a Mercedesu.
:-!
No - jezdil jsem s předchozí generací i30 z půjčovny asi týden (auto vcelku nové - 20 000km) a celou dobu tam něco vrzalo a drnčelo a když jsem zavřel výdech ventilace, kvílel jako meluzína za komínem.
Hyundai i KIA jdou technickou úrovní prudce nahoru, ale bohužel ještě rychleji stoupá jejich cena a pokud nezlevní, tak je to zahubí. Hodně Čechů slyší na prodlouženou záruku. Já osobně měl u Forda 4 roky a hojně jsem toho využíval, auto bylo dost poruchové. Teď mám KIA Sportage a servis je stejně drahý nebo ještě dražší jak u Forda. A odchází tam úplně stejné díly. Takže bych neřekl, že je KIA nebo Hyudai technicky vyspělejší jak německá auta. Možná jen používají lepší díly od Denso. Ale v rámci snižování ceny bude kvalita stále horší, ale auta budou technicky vyspělejší. To znamená, že dříve odejdou a budou se měnit po kratší době. Ale v globálu to znamená zvýšení nákladů na 1 ujetý kilometr. ;-\
petzl62
Motor: 4 válce,4 ventily?!?!
Páni redaktoři-Vy opravdu nevíte v čem jezdíte a na co píšete recenzi? To nemyslíte vážně-že?!?! :no: :no: Opravdu k zamyšlení 😲
Páni redaktoři-Vy opravdu nevíte v čem jezdíte a na co píšete recenzi? To nemyslíte vážně-že?!?! :no: :no: Opravdu k zamyšlení 😲
"Výsledných 618.890,- Kč stále není nikterak závratná suma,"
>😁
Jinak chválím hodnocení spojení auta a motoru .. sám přesně s touto specifikací jezdím (ve výbavě Style) a musím říct, že Flex steer je znát (u benzínového motoru jste popisovali, že to nefunguje a to mě právě překvapovalo), navíc jsem sám ohromen jak to auto sedí...zatím se mi nepodařilo ho utrhnout nebo dostat do problémů, a že patřím k těm rychlejším řidičům.
Na tom autě mi vadí snad jenom jedna jediná věc...hlučnost motoru v nízkých (do 2 000 otáček) a vysokých (nad 3 500 otáček) ... v tu chvíli motor zní jako dunihlav...jinak to mám v manuálu (94kW) a spotřeba průměrná 5,5l když jezdím jako člověk, když mu šlapu na krk, jezdím za 7,1l, což není tak špatné...obecně se o dieselech od Hyundai tvrdí, že reálnou spotřebu a skutečný výkon ukazují až po 15 000km a to zatím nemám...
nevím, ale cena tohoto Hyundaie mi přijde silně přemrštěná...
2) cena skladovky reálně vypovídá o tom, za kolik se prodává. Pokud nejsi lopata, dostaneš s i při konfiguraci a následném jednání na podobnou cenu :-!
2) za koľko sa bude REÁLNE predávať i30 v tejto výbave je tiež otázne, takže to tvoje porovnanie cien je úplne zcestné... to už nehovorím o tom, keď už bude na konci života ako ten súčasný Golf.
A ne to, že Hjundaj je "novej model". Takhle uvažuje jen zabržděné individuum :-!
To že pre teba dáva väčší zmysel DSG, haldex a silnejší motor, je síce pekné, ale úplne nepodstatné. Pre niekoho je silnejším ťahákom práve ten pocit novinky, kožený interiér a panoramatické strešné okno. 100 ľudí 100 chutí...
Mne osobne je to úplne jedno. Golfa ani i30 si kupovať nikdy nebudem... :-!
Nejde jen o to, jestli tam ten příplatek je, ale jaký má reálný přínos. Někde to mají udělané líp, někde to mají udělané hůř, někde je to nutnost, aby mi to auto vyhovovalo, jinde mi to nic nepřináší, nebo mne to dokonce přímo štve.
Tým pádom je väčšina japoncov mimo výber >😁
Nemyslím si, že by tento konkrétní Hyundai byl prodejný za ceníkovou cenu. Jenže upřímně - i za 550 tis. je to ve srovnání s Golfem mizerná nabídka :-!
Ten tvůj "Golf před smrtí" stále nabízí stejné, nebo lepší vlastnosti než novinka i30...
Ano, některé věci chybí. Ale právě kůže a střešní okno jsou naprosto opomenutíhodné výbavové položky.
Mimochodem, tohle je snad první test, kde někdo považuje těžký diesel nad přední nápravou za plus a téměř si chrochtá blahem, jak to tomu autu prospělo.
Co se cen týče, v ceníku bude Golf dražší nejspíš vždy, ale co se reálných prodejů týče, myslím si, že jsou situace, kdy srovnatelný Golf vyjde levněji. S příchodem sedmé generace tomu nejspíš bude konec.
Samozřejmě, o výbavu přijdeš, tedy o její část, ale otázka je, co pro tebe bude mít vyšší prioritu. To je ta otázka za 620 tisíc.
Kůže nikoho nezajímá a už vůbec ne ta béžová parodie v podání korejců. Když to nemá ventilaci sedáků a na zimu bufík na pořádné prohřátí kabiny, tak si kůži koupí jenom kaskadér, to už raději umělou Alcantru v Golfu - u výbavy Highline v základu... Střešní okno je také pro hejly (klient hojandéé?) snižuje to výšku stropu v kabině, neustále je to špinavé a ptačí trus je z pohledu z kabiny doslova k poblití. Co tam máš dál?
Chápu, že Hyundaieou platí extrémní částky za propagaci a je módní koreu nekriticky vychvalovat, ale tohle je už opravdu přitažené za vlasy.
Za 650 000 je Golf GTD (713 000 s DSG)
Za 490 000 P308 výbava ALLURE s 2,0 HDI 120 KW Automat.
Za 660 000 Octavia 2,0 TDI DSG Elegance
Za 630 000 Citroen DS4 2,0 HDI 120 KW
Za 590 000 Mazda 3 TX Plus Navi s 2,2 MZR-CD 150 Hp
Za 609 000 Fiat Bravo 2,0 MultiJet 165 Hp sport
Za 650 000 Ford Focus 2,0 TDCI PowerShift Titanum
Za 649 000 Honda Civic 2,2 i-DTEC 110 KW Executive
Za 460 000 Chevrolet Cruze LTZ 2,0 VCDi AT 163 Hp
Za 605 000 Opel Astra Cosmo 2,0 DTH 212 KW 6AT
Za 509 000 Renault Megane Bose 1,6 dci 96 KW
Za 500 000 Seat Leon FR 103 KW 6st
Za 638 000 Seat Leon FR 125 KW DSG
za 629 000 Subaru Impreza 2,0d 110KW (699 000 verze sport)
Za 574 000 Toyota Auris sol D-4D 125 KW
Vážně se najdou lidí, co by si radši koupili i30?
Ano, i30 ma smysl. Ten komu se libi si urcite nekupuje spatne auto a to ani funkcne ani cenove.
Jinak jsem se u uvedené výbavy testovaného kousku nedočetl o ničem, co by bylo za zmínku. Jediné, co by některé mnou uvedené verze mohli postrádat v základu nejvyššího stupně by mohla být navigace, kůže a panorama. Ale to určitě nebude u všech.
Je skvělá investice připlatit si u i30 za automat, co o 1/3 zvýší spotřebu.
ako vidíš predpokladal som, že VäČŠINE tebou vypísaných áut budú chýbať automaty. Po ich prepočítaní sme obaja zistili, že je to naozaj tak a môj predpoklad bol teda SPRÁVNY, nakoľko 9 áut z 15 tebou uvedených, ten automat naozaj nemá. Kašli na to, robíš tu zo seba - ako už býva pravidlom - retardéra... Už iba zopakujem. Aké predvídateľné... >😒]
Také jsem psal, že jsem se nezabýval tím, jakou výbavu jednotlivé vrcholné dieselové verze mají, takže jestli mají kůži, panorama, navi a pod nebo ne jsem nezkoumal. Je ale jasné, že vrcholným verzím žádná zásadní výbava chybět nebude. Jestli máš tu potřebu si to zjistit, tak si to na webu najdi.
Vypísal si tu zoznam áut, ktoré podľa tvojej chorej mysle majú byť konkurenciou hornej i30 a potom zistíš, že vlastne väčšina ani nemôže byť konkurenciou, pretože im chýba výbava za minimálne 100t CZK. >😒] A ešte tu ideš niekoho osočovať. Si trápny...
I30 není ani hezčí, ani kvalitnější ani nemá lepší dílenské zpracování nebo techniku. A není ani rychlejší, ani sportovnější. Což je v pořádku, je to Korejec, tak ať se vytáhne cenou ... a ouha,to se zatím neděje. Místo toho finance nalívají do reklamní masáže. 😄
Vypísal si tu zoznam áut, ktoré podľa tvojej chorej mysle majú byť konkurenciou hornej i30 a potom zistíš, že vlastne väčšina ani nemôže byť konkurenciou, pretože im chýba výbava za minimálne 100t CZK. A ešte tu ideš niekoho osočovať. Si trápny...
V minulosti jsem pracoval na importu Hyundai a i30 s bateriemi nikdy žádný zásadní problém neměla, takže mě i udivuje, že němci s tím problém mají...
Spíš by mě zajímalo, jaké asistenční služby (firmy) využívají, které značky...služeb ADACu nevyužívá v rámci asistenčních služeb každá automobilka, a to může ovlivnit tuto statistiku...navíc bych chtěl vidět rozpis těch 230 tisíc větších poruch po modelech, bez zmíněných problémů s baterií apod...
"Pokračující mimořádný zájem zákazníků o model Hyundai i30 ukazují výsledky březnových prodejů. Model i30 tak potvrzuje svou ambici stát se nejprodávanějším vozem v České republice. V březnu letošního roku bylo prodáno 547 vozů i30, což je oproti březnu loňského roku nárůst téměř o 40%. S podílem 18,9% je tak model i30 jedničkou v segmentu C. Prodeje i30 zaznamenaly značný nárůst, přestože celkové prodeje v segmentu C klesají. Za 1. čtvrtletí letošního roku si koupili zákazníci v České republice 1068 vozů i30, což je ve srovnání se stejným obdobím loňského roku nárůst o téměř 30% a i za první čtvrtletí je i30 nejprodávanějším vozem v segmentu C." >😒]
2. neviem, aké sú tvoje kritériá pri výbere auta, ale z mojej strany idú hneď von nasledovné😒br /> - nedostatok priestoru: Civic, Megane, Impreza, Mazda 3, Bravo, Astra
- neakceptovateľný podvozok: Leon, Focus, Mazda 3
- nedostatok čohokoľvek, čo robí auto autom: Octavia
- pocit "ľudskej úbohosti" pri šoférovaní: Golf
- zlý vtip na tému "automobil": DS4
- hrubé ergonomické prešľapy: Auris (konkrétne poloha radiacej páky)
- absolútny nedostatok solídneho benzínu: P 308
- toto je auto?: Cruze
No a už mi zostáva len showroom Hyundai >😁 .
Brané trochu zo srandy, ale porovnanie áut nie je len zoradenie výbav a výkonov, žiadne nie je dokonalé a je len na konkrétnom človeku, ktorý aspekt je ochotný akceptovať a naopak, ktorý predstavuje preňho neprekonateľnú prekážku - teda bavíme sa o ľuďoch, ktorí aspoň trochu vedia, čo od auta chcú. Napríklad ja mám 193cm a 105kg, môj starší syn dokonca 196cm - predstav si, ako sa za seba súkame do tebou uvedených áut... Koľko áut ti tam zostane? Vo všetkých, tuším až na DS4, som minimálne sedel a môžem ti povedať, že priestorovo mi tam ako-tak vyhovujú 3-4 modely... A to sme sa nezačali baviť o iných nárokoch na auto...
Ty jsi ty auta živě nejspíše ani neviděl, natož v nich seděl, nebo jel.
Pobavil jsi
- neakceptovateľný podvozok: Leon, Focus, Mazda 3
- nedostatok čohokoľvek, čo robí auto autom: Octavia
- pocit "ľudskej úbohosti" pri šoférovaní: Golf
- zlý vtip na tému "automobil": DS4
- absolútny nedostatok solídneho benzínu: P 308